Snowden haal ik erbij als iemand die met keihard bewijs op de proppen komt van een misstand. Ik zou willen dat hij het 'fals flag/hoax' mapje ook van de server had kunnen trekken maar helaasquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toegegeven door overheden bijvoorbeeld. Dat is al wel eens gebeurt. Of via lekken als Snowden ja, al is dat al een goed voorbeeld die tegen de recentere false flags spreken; ik geloof dat geen enkele false flag daardoor bewezen is. Alleen NSA is uit de doeken gedaan en wat andere dingen.
Er zijn genoeg overheden die het schijnbaar toegegeven hebben na inderdaad behoorlijk wat jaren: http://yournewswire.com/s(...)-false-flag-attacks/quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Snowden haal ik erbij als iemand die met keihard bewijs op de proppen komt van een misstand. Ik zou willen dat hij het 'fals flag/hoax' mapje ook van de server had kunnen trekken maar helaas.
De overheid gaat het niet toegeven, over 60 jaar misschien maar waarom zouden ze? Hangen alleen maar nadelen aan.
Je kan het alleen maar vermoeden door naar de effecten te kijken denk ik. wat is er veranderd door de aanslag? Wat wilde het land voor de aanslag en is dat veranderd? Wat waren de omstandigheden? (Was er een oefening in de buurt?)
Ik weet praktisch zeker dat Tunesië hier niet aan heeft meegewerkt, het stort ze alleen maar verder in de ellende en destabiliseert het land. Voor welke partijen is een armoedige en chaotisch Tunesië het voordeligst? Het enige succesverhaal van de Arabische lente?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn genoeg overheden die het schijnbaar toegegeven hebben na inderdaad behoorlijk wat jaren: http://yournewswire.com/s(...)-false-flag-attacks/
En qua wat het land wilde voor en na de aanslag; ik denk niet dat Tunesie op deze aanslag zat te wachten, gezien de verwachte schade aan het toerisme daar dit jaar, wat 1 van de belangrijkste bronnen van inkomsten is.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:58 schreef jogy het volgende:
En het is ook wel eens handig om naar de effecten te kijken van een aanslag.
Toerisme is dood daar.
http://www.bbc.com/news/world-africa-33547455
http://america.aljazeera.(...)mbing-in-sousse.html
http://news.xinhuanet.com/english/2015-07/04/c_134380702.htm
http://www.economist.com/(...)eeper-problems-other
En het was het enige succesverhaal van de 'Arabische lente'
http://www.telegraph.co.u(...)ful-Arab-Spring.html
En uiteindelijk:
Reports: US Plans to Build Military Base in Tunisia
Ik heb geen idee voor welke partij eigenlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet praktisch zeker dat Tunesië hier niet aan heeft meegewerkt, het stort ze alleen maar verder in de ellende en destabiliseert het land. Voor welke partijen is een armoedige en chaotisch Tunesië het voordeligst? Het enige succesverhaal van de Arabische lente?
Ik weet het ook niet hoor, en als het een vals vlaggetje is hoeft het natuurlijk ook niet door een ander land of een geheime dienst van een land te komen, genoeg andere partijen met middelen om dit soort shit te (ont)regelen. Leuk hoor, huurlingenlegers.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee voor welke partij eigenlijk. En ja, die post van je was goed.
Yep, Black Water oid is wat dat betreft een leuk voorbeeld, die zie je her en der altijd opduiken. Maar goed, dat doet niets af aan deze hele aanslag. Ik heb nog altijd geen enkele goeie reden gezien waarom dit een false flag zou zijn, tot dusver alleen maar waarom het juist geen false flag is. Sandy Hook is in dat opzicht veel interessanter, of 9/11.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor, en als het een vals vlaggetje is hoeft het natuurlijk ook niet door een ander land of een geheime dienst van een land te komen, genoeg andere partijen met middelen om dit soort shit te (ont)regelen. Leuk hoor, huurlingenlegers.
En hoe lang duurde het tot de meningen en feiten over Sandy Hook bij gingen draaien van pleur op met je pleurishoax naar hm, best raar eigenlijk? Toch best lang volgens mij. 11 september is natuurlijk een (droevigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, Black Water oid is wat dat betreft een leuk voorbeeld, die zie je her en der altijd opduiken. Maar goed, dat doet niets af aan deze hele aanslag. Ik heb nog altijd geen enkele goeie reden gezien waarom dit een false flag zou zijn, tot dusver alleen maar waarom het juist geen false flag is. Sandy Hook is in dat opzicht veel interessanter, of 9/11.
Sandy Hook is nog steeds 'pleur op met je pleuris hoax' hoor net als 11 september het hele vicsims en nog tig andere theorieën thuis horen in een cluesforum. Sandy Hook heeft wel verdachte zaken die aandacht verdienen (al moet ik toegeven, ik kan ze zo niet opnoemen hoor) maar dat word veel te veel ondergesneeuwd door zaken die dan weer wat minder aandacht zouden moeten krijgen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:50 schreef jogy het volgende:
[..]
En hoe lang duurde het tot de meningen en feiten over Sandy Hook bij gingen draaien van pleur op met je pleurishoax naar hm, best raar eigenlijk? Toch best lang volgens mij. 11 september is natuurlijk een (droevig) pareltje van een samenzwering(stheorie).
Die meningen raken steeds meer verdeelt. Best grappig detail is dat juist semi-buitenstaanders die de afgelopen maanden geen mening hebben gevormd het idee krijgen dat Sandy Hook stinkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sandy Hook is nog steeds 'pleur op met je pleuris hoax' hoor
Je bent niet gedwongen om de 'hoaxlijn' te volgen, stuur de discussie je eigen richting op in plaats van te reageren op zaken waar je niets mee hebt en waarvan je weet dat de loopgraven gegraven zijn. Niet zeggende dat je het moet negeren, ik zeg alleen dat je ook pro-actief kan posten (wat je ook al doet, het is niet specifiek tegen jou) en je eigen richting kan bepalen.quote:Sandy Hook heeft wel verdachte zaken die aandacht verdienen (al moet ik toegeven, ik kan ze zo niet opnoemen hoor) maar dat word veel te veel ondergesneeuwd door zaken die dan weer wat minder aandacht zouden moeten krijgen.
In het Sandy Hook geval zullen er inderdaad dingen naar voren komen wat niet 100% duidelijk is..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Die meningen raken steeds meer verdeelt. Best grappig detail is dat juist semi-buitenstaanders die de afgelopen maanden geen mening hebben gevormd het idee krijgen dat Sandy Hook stinkt.
[..]
Je bent niet gedwongen om de 'hoaxlijn' te volgen, stuur de discussie je eigen richting op in plaats van te reageren op zaken waar je niets mee hebt en waarvan je weet dat de loopgraven gegraven zijn. Niet zeggende dat je het moet negeren, ik zeg alleen dat je ook pro-actief kan posten (wat je ook al doet, het is niet specifiek tegen jou) en je eigen richting kan bepalen.
Net als hier. Je kan de hoax kant op, je kan de false flag kant op, je kan de aftermath kant op (wat is er naderhand gebeurt?) en wat mij betreft kan je de human interest kant op. Zoek, pluis het uit en als dan blijkt dat het zuiver lijkt te zijn zoals het bericht wordt dan is dat ook een uitkomst.
Dat is nu precies waarom ik in een reactie naar Tingo zei dat hij niets weetquote:
Oh, als je het zo filosofisch bedoelde dan bied ik mijn excuses aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:00 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is nu precies waarom ik in een reactie naar Tingo zei dat hij niets weet![]()
We weten allemaal niets, vind je dat het een valse vlag is? kom dan met degelijk materiaal aanzetten die deze overtuiging kracht bij zet.
Excuus niet nodig hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, als je het zo filosofisch bedoelde dan bied ik mijn excuses aan.
Het besef dat je bijna zelf bij de slachtoffers hoorde zal hem idd een behoorlijk trauma bezorgd hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:44 schreef Re het volgende:
net met mijn accountant gesproken, die was op vakantie in Tunesie, zat aan het strand toen er ineens 50 meter bij hem vandaan in het hotel ernaast een heleboel mensen werden doodgeschoten. Volgens mij zal hij nooit meer hetzelfde zijn.
Misschien rare vraag maar zou hij zijn ervaring willen delen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:44 schreef Re het volgende:
net met mijn accountant gesproken, die was op vakantie in Tunesie, zat aan het strand toen er ineens 50 meter bij hem vandaan in het hotel ernaast een heleboel mensen werden doodgeschoten. Volgens mij zal hij nooit meer hetzelfde zijn.
En dan vreselijk geschoffeerd worden hier? Ik zou hartelijk voor die eer bedanken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien rare vraag maar zou hij zijn ervaring willen delen?
Ik snap dat zoiets een behoorlijk traumatische ervaring is maar misschien helpt het om op een forum als fok zijn ervaring te delen?
Hoe hier destijds mensen zijn behandeld door mensen in het 9/11 topic.. nee, dan zou ik ook voor die eer bedanken, dan wel mensen daarvoor uitnodigen. Zolang mensen met hetzelfde gedachtengoed hier nog posten dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan vreselijk geschoffeerd worden hier? Ik zou hartelijk voor die eer bedanken.
Idd. Hij zou wel gek zijn om zich hier onbeschoft te laten behandelen. Want dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan vreselijk geschoffeerd worden hier? Ik zou hartelijk voor die eer bedanken.
Wij zijn geen cluesstopic toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was ook links uit het Cluess topic..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe hier destijds mensen zijn behandeld door mensen in het 9/11 topic.. nee, dan zou ik ook voor die eer bedanken, dan wel mensen daarvoor uitnodigen. Zolang mensen met hetzelfde gedachtengoed hier nog posten dan.
heeft hij de dode lichamen gezien of van horen zeggen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:44 schreef Re het volgende:
Goed voorbeeld van een insinuerende vraag.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:49 schreef totnutoe het volgende:
[..]
heeft hij de dode lichamen gezien of van horen zeggen?
dat schrijf je er niet bij, vandaar de vraag.
Edit:neequote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van een insinuerende vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |