zie iiveleak video vorig topicquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Thanks!
Misschien kan iemand 'n vid/artikel plaatsen over waarom ze denken dat 't allemaal echt is?
deze had ik ook al in de vorige gepost en die bedoelde ik dus ook in mijn post hierbovenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:24 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=818_1435574557
hoezo niet dit zijn over het algemeen beelde die de MSM juist niet halen omdat ze schokkend kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
liveleak ben ik niet 'n fan van(Fanvan-nice name for a pet)
En ik kan zeker niet 31min kijken.ik weet genoeg over de Tunisia gedoe.
Heel weinig echte artikelen idd. Welke schokkend beelden precies?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:05 schreef jogy het volgende:
Officiële verhaal
[..]
Verder weinig echte artikelen te vinden, of ze zijn te schokkend qua wonden etc, maar wel een explosie aan youtube filmpjes dus bij deze
Amateur beelden, let op kunnen als schokkend ervaren worden.
http://www.liveleak.com/view?i=818_1435574557
Knap staaltje OP verdraaien voor je eigen hersenspinsels.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heel weinig echte artikelen idd. Welke schokkend beelden precies?
Ik heb zelfde soort lege strand en restaurant beelden al in 't msm gezien.
Je hoort een knal.Hoe weet je dat 't 'n bom of granaat was?
Hoeveel bommen en granaten en magazijnen had 'ie denk je?
Hoeveel kogels heeft 'ie gebruikt?
Denk je echt dat 'ie fotos heeft genomen?
Mwoah, nodisinfo heeft ook een vergelijk artikel gemaakt met echte schotwonden en (wat hij als ) nepschotwonden (ziet). Die is best hoog geplaatst op de gore-lijst.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er valt genoeg over te vinden via andere bronnen dan de MSMquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh dus nu denk je dat de getuigen zijn niet betrouwbaar,maar betrouwbaar genoeg om al die andere onzin te geloven ? Make your mind up.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er valt genoeg over te vinden via andere bronnen dan de MSM
geen idee hoeveel hij bij zich had tenzij het vooraf even op een site gemeld had hoeveel hij meegenomen heeft.
voor de rest moet uit getuige verklaringen blijken hoevaak hij geschoten heeft, deze info is niet betrouwbaar, zelfde geld dat sommige getuigen ook melden dat er MISSCHIEN wel 2 schutters waren.
Zie utoya door echo dacht men dat er van meerdere kanten geschoten werd.
En hoe kom je er bij dat hij foto's had gemaakt?
heb je daar bron van?
Als ik een honderdklapper achter je neer gooit kan jij me dan EXACT vertellen hoeveel knallen het waren?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh dus nu denk je dat de getuigen zijn niet betrouwbaar,maar betrouwbaar genoeg om al die andere onzin te geloven ? Make your mind up.
Grote MSM verhaal:Tunisia beach killer took photos.
Bron kan je vinden met google.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh dus nu denk je dat de getuigen zijn niet betrouwbaar,maar betrouwbaar genoeg om al die andere onzin te geloven ? Make your mind up.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Joh same old story just a different hoax. Als ze deze komedie willen blijven geloven laat zequote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat heeft jou overtuigd van de onjuistheid van de berichtgeving? Hoe wist jij dat het een hoax was?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[..]
[..]
Joh same old story just a different hoax. Als ze deze komedie willen blijven geloven laat ze
Reageer jij ook wel eens op andere users dan Tingo? Of ben je dan bang dat je weerwoorden krijgt en je weer wat nuttigs moet gaan doen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[..]
[..]
Joh same old story just a different hoax. Als ze deze komedie willen blijven geloven laat ze
Maar hoe ben je daar nu zo zeker van dat het een hoax is..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat mes snijdt aan twee kanten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:48 schreef theguyver het volgende:
Dus ja getuigen kunnen wel meer zeggen 100% zeker is het gewoon niet!
Maar waarom?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:44 schreef jogy het volgende:
Ik neig bij dit soort dingen wel naar verdacht/false flag moet ik toegeven. Al denk ik dan zeker niet aan een hoax, ik zie wel het risico dat het een soort Pavlov reactie wordt zoals het andersom ook het geval kan zijn. Op basis van aannames er maar vanuit gaan dat het echt is/nep is.
'ze'?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat het vaak wel erg goed uitkomt voor bepaalde agenda's? Omdat mensen het makkelijkst te controleren zijn via angst? Omdat ik een van nature wantrouwend persoon ben met dit soort zaken (privé weer juist helemaal niet gelukkigquote:
Allemaal legitieme redenen om iets te wantrouwen, als er aanleiding voor zou zijn. Hoeveel aanslagen zoals deze zijn er nou bewezen false flags?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat het vaak wel erg goed uitkomt voor bepaalde agenda's? Omdat mensen het makkelijkst te controleren zijn via angst? Omdat ik een van nature wantrouwend persoon ben met dit soort zaken (privé weer juist helemaal niet gelukkig)? Olie? Macht? Afleidingsmanoeuvre voor andere zaken die dan onder de radar kunnen blijven (economische/politieke beslissingen/blamages)? 'Men' heeft baat bij een stabiele westerse wereld en een instabiele/verpauperde rest van de wereld (Midden oosten/Afrika vooral)? Mensen zijn klootzakken? Wie heeft er een leidinggevende macht nodig als we wel redelijk met elkaar om zouden kunnen gaan, een soort onmisbaar maken van de status quo?
Haal dan de aanleiding ook even weg? Al staat er geen klaphark, tussen de regels door lezen is niet moeilijk.quote:
Wat is in jouw ogen bewezen? Via een rechtszaak een veroordeling? Een woordvoerder van de overheid die het toegeeft? Dat is de ellende ervan. Het enige wat je ziet zijn schaduwen en zaken die missen/verkeerd weergegeven worden. Via via, anonieme bronnen, wazige video's en schreeuwlelijkerds op youtube. Heel soms, wat verder na een aanslag komen de beter doordachte artikelen die ons wijst op vreemde zaken maar praktisch nooit met bewijs zoals Snowden op heeft kunnen lepelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Allemaal legitieme redenen om iets te wantrouwen, als er aanleiding voor zou zijn. Hoeveel aanslagen zoals deze zijn er nou bewezen false flags?
Toegegeven door overheden bijvoorbeeld. Dat is al wel eens gebeurt. Of via lekken als Snowden ja, al is dat al een goed voorbeeld die tegen de recentere false flags spreken; ik geloof dat geen enkele false flag daardoor bewezen is. Alleen NSA is uit de doeken gedaan en wat andere dingen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen bewezen? Via een rechtszaak een veroordeling? Een woordvoerder van de overheid die het toegeeft? Dat is de ellende ervan. Het enige wat je ziet zijn schaduwen en zaken die missen/verkeerd weergegeven worden. Via via, anonieme bronnen, wazige video's en schreeuwlelijkerds op youtube. Heel soms, wat verder na een aanslag komen de beter doordachte artikelen die ons wijst op vreemde zaken maar praktisch nooit met bewijs zoals Snowden op heeft kunnen lepelen.
Snowden haal ik erbij als iemand die met keihard bewijs op de proppen komt van een misstand. Ik zou willen dat hij het 'fals flag/hoax' mapje ook van de server had kunnen trekken maar helaasquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toegegeven door overheden bijvoorbeeld. Dat is al wel eens gebeurt. Of via lekken als Snowden ja, al is dat al een goed voorbeeld die tegen de recentere false flags spreken; ik geloof dat geen enkele false flag daardoor bewezen is. Alleen NSA is uit de doeken gedaan en wat andere dingen.
Er zijn genoeg overheden die het schijnbaar toegegeven hebben na inderdaad behoorlijk wat jaren: http://yournewswire.com/s(...)-false-flag-attacks/quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Snowden haal ik erbij als iemand die met keihard bewijs op de proppen komt van een misstand. Ik zou willen dat hij het 'fals flag/hoax' mapje ook van de server had kunnen trekken maar helaas.
De overheid gaat het niet toegeven, over 60 jaar misschien maar waarom zouden ze? Hangen alleen maar nadelen aan.
Je kan het alleen maar vermoeden door naar de effecten te kijken denk ik. wat is er veranderd door de aanslag? Wat wilde het land voor de aanslag en is dat veranderd? Wat waren de omstandigheden? (Was er een oefening in de buurt?)
Ik weet praktisch zeker dat Tunesië hier niet aan heeft meegewerkt, het stort ze alleen maar verder in de ellende en destabiliseert het land. Voor welke partijen is een armoedige en chaotisch Tunesië het voordeligst? Het enige succesverhaal van de Arabische lente?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn genoeg overheden die het schijnbaar toegegeven hebben na inderdaad behoorlijk wat jaren: http://yournewswire.com/s(...)-false-flag-attacks/
En qua wat het land wilde voor en na de aanslag; ik denk niet dat Tunesie op deze aanslag zat te wachten, gezien de verwachte schade aan het toerisme daar dit jaar, wat 1 van de belangrijkste bronnen van inkomsten is.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:58 schreef jogy het volgende:
En het is ook wel eens handig om naar de effecten te kijken van een aanslag.
Toerisme is dood daar.
http://www.bbc.com/news/world-africa-33547455
http://america.aljazeera.(...)mbing-in-sousse.html
http://news.xinhuanet.com/english/2015-07/04/c_134380702.htm
http://www.economist.com/(...)eeper-problems-other
En het was het enige succesverhaal van de 'Arabische lente'
http://www.telegraph.co.u(...)ful-Arab-Spring.html
En uiteindelijk:
Reports: US Plans to Build Military Base in Tunisia
Ik heb geen idee voor welke partij eigenlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet praktisch zeker dat Tunesië hier niet aan heeft meegewerkt, het stort ze alleen maar verder in de ellende en destabiliseert het land. Voor welke partijen is een armoedige en chaotisch Tunesië het voordeligst? Het enige succesverhaal van de Arabische lente?
Ik weet het ook niet hoor, en als het een vals vlaggetje is hoeft het natuurlijk ook niet door een ander land of een geheime dienst van een land te komen, genoeg andere partijen met middelen om dit soort shit te (ont)regelen. Leuk hoor, huurlingenlegers.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee voor welke partij eigenlijk. En ja, die post van je was goed.
Yep, Black Water oid is wat dat betreft een leuk voorbeeld, die zie je her en der altijd opduiken. Maar goed, dat doet niets af aan deze hele aanslag. Ik heb nog altijd geen enkele goeie reden gezien waarom dit een false flag zou zijn, tot dusver alleen maar waarom het juist geen false flag is. Sandy Hook is in dat opzicht veel interessanter, of 9/11.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor, en als het een vals vlaggetje is hoeft het natuurlijk ook niet door een ander land of een geheime dienst van een land te komen, genoeg andere partijen met middelen om dit soort shit te (ont)regelen. Leuk hoor, huurlingenlegers.
En hoe lang duurde het tot de meningen en feiten over Sandy Hook bij gingen draaien van pleur op met je pleurishoax naar hm, best raar eigenlijk? Toch best lang volgens mij. 11 september is natuurlijk een (droevigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, Black Water oid is wat dat betreft een leuk voorbeeld, die zie je her en der altijd opduiken. Maar goed, dat doet niets af aan deze hele aanslag. Ik heb nog altijd geen enkele goeie reden gezien waarom dit een false flag zou zijn, tot dusver alleen maar waarom het juist geen false flag is. Sandy Hook is in dat opzicht veel interessanter, of 9/11.
Sandy Hook is nog steeds 'pleur op met je pleuris hoax' hoor net als 11 september het hele vicsims en nog tig andere theorieën thuis horen in een cluesforum. Sandy Hook heeft wel verdachte zaken die aandacht verdienen (al moet ik toegeven, ik kan ze zo niet opnoemen hoor) maar dat word veel te veel ondergesneeuwd door zaken die dan weer wat minder aandacht zouden moeten krijgen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:50 schreef jogy het volgende:
[..]
En hoe lang duurde het tot de meningen en feiten over Sandy Hook bij gingen draaien van pleur op met je pleurishoax naar hm, best raar eigenlijk? Toch best lang volgens mij. 11 september is natuurlijk een (droevig) pareltje van een samenzwering(stheorie).
Die meningen raken steeds meer verdeelt. Best grappig detail is dat juist semi-buitenstaanders die de afgelopen maanden geen mening hebben gevormd het idee krijgen dat Sandy Hook stinkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sandy Hook is nog steeds 'pleur op met je pleuris hoax' hoor
Je bent niet gedwongen om de 'hoaxlijn' te volgen, stuur de discussie je eigen richting op in plaats van te reageren op zaken waar je niets mee hebt en waarvan je weet dat de loopgraven gegraven zijn. Niet zeggende dat je het moet negeren, ik zeg alleen dat je ook pro-actief kan posten (wat je ook al doet, het is niet specifiek tegen jou) en je eigen richting kan bepalen.quote:Sandy Hook heeft wel verdachte zaken die aandacht verdienen (al moet ik toegeven, ik kan ze zo niet opnoemen hoor) maar dat word veel te veel ondergesneeuwd door zaken die dan weer wat minder aandacht zouden moeten krijgen.
In het Sandy Hook geval zullen er inderdaad dingen naar voren komen wat niet 100% duidelijk is..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Die meningen raken steeds meer verdeelt. Best grappig detail is dat juist semi-buitenstaanders die de afgelopen maanden geen mening hebben gevormd het idee krijgen dat Sandy Hook stinkt.
[..]
Je bent niet gedwongen om de 'hoaxlijn' te volgen, stuur de discussie je eigen richting op in plaats van te reageren op zaken waar je niets mee hebt en waarvan je weet dat de loopgraven gegraven zijn. Niet zeggende dat je het moet negeren, ik zeg alleen dat je ook pro-actief kan posten (wat je ook al doet, het is niet specifiek tegen jou) en je eigen richting kan bepalen.
Net als hier. Je kan de hoax kant op, je kan de false flag kant op, je kan de aftermath kant op (wat is er naderhand gebeurt?) en wat mij betreft kan je de human interest kant op. Zoek, pluis het uit en als dan blijkt dat het zuiver lijkt te zijn zoals het bericht wordt dan is dat ook een uitkomst.
Dat is nu precies waarom ik in een reactie naar Tingo zei dat hij niets weetquote:
Oh, als je het zo filosofisch bedoelde dan bied ik mijn excuses aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:00 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is nu precies waarom ik in een reactie naar Tingo zei dat hij niets weet![]()
We weten allemaal niets, vind je dat het een valse vlag is? kom dan met degelijk materiaal aanzetten die deze overtuiging kracht bij zet.
Excuus niet nodig hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, als je het zo filosofisch bedoelde dan bied ik mijn excuses aan.
Het besef dat je bijna zelf bij de slachtoffers hoorde zal hem idd een behoorlijk trauma bezorgd hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:44 schreef Re het volgende:
net met mijn accountant gesproken, die was op vakantie in Tunesie, zat aan het strand toen er ineens 50 meter bij hem vandaan in het hotel ernaast een heleboel mensen werden doodgeschoten. Volgens mij zal hij nooit meer hetzelfde zijn.
Misschien rare vraag maar zou hij zijn ervaring willen delen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:44 schreef Re het volgende:
net met mijn accountant gesproken, die was op vakantie in Tunesie, zat aan het strand toen er ineens 50 meter bij hem vandaan in het hotel ernaast een heleboel mensen werden doodgeschoten. Volgens mij zal hij nooit meer hetzelfde zijn.
En dan vreselijk geschoffeerd worden hier? Ik zou hartelijk voor die eer bedanken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien rare vraag maar zou hij zijn ervaring willen delen?
Ik snap dat zoiets een behoorlijk traumatische ervaring is maar misschien helpt het om op een forum als fok zijn ervaring te delen?
Hoe hier destijds mensen zijn behandeld door mensen in het 9/11 topic.. nee, dan zou ik ook voor die eer bedanken, dan wel mensen daarvoor uitnodigen. Zolang mensen met hetzelfde gedachtengoed hier nog posten dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan vreselijk geschoffeerd worden hier? Ik zou hartelijk voor die eer bedanken.
Idd. Hij zou wel gek zijn om zich hier onbeschoft te laten behandelen. Want dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan vreselijk geschoffeerd worden hier? Ik zou hartelijk voor die eer bedanken.
Wij zijn geen cluesstopic toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was ook links uit het Cluess topic..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe hier destijds mensen zijn behandeld door mensen in het 9/11 topic.. nee, dan zou ik ook voor die eer bedanken, dan wel mensen daarvoor uitnodigen. Zolang mensen met hetzelfde gedachtengoed hier nog posten dan.
heeft hij de dode lichamen gezien of van horen zeggen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:44 schreef Re het volgende:
Goed voorbeeld van een insinuerende vraag.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:49 schreef totnutoe het volgende:
[..]
heeft hij de dode lichamen gezien of van horen zeggen?
dat schrijf je er niet bij, vandaar de vraag.
Edit:neequote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van een insinuerende vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |