abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:21:03 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154778963
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Thanks! :)

Misschien kan iemand 'n vid/artikel plaatsen over waarom ze denken dat 't allemaal echt is?
zie iiveleak video vorig topic
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:22:01 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154778995
quote:
deze had ik ook al in de vorige gepost en die bedoelde ik dus ook in mijn post hierboven :)
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:23:56 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154779064
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

liveleak ben ik niet 'n fan van(Fanvan-nice name for a pet)
En ik kan zeker niet 31min kijken.ik weet genoeg over de Tunisia gedoe.
hoezo niet dit zijn over het algemeen beelde die de MSM juist niet halen omdat ze schokkend kunnen zijn.

En dan bedoel ik niet schokkend door de kwaliteit van de filmer en dat het met de telefoon gemaakt is..
pi_154782055
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:05 schreef jogy het volgende:
Officiële verhaal
[..]

Verder weinig echte artikelen te vinden, of ze zijn te schokkend qua wonden etc, maar wel een explosie aan youtube filmpjes dus bij deze

Amateur beelden, let op kunnen als schokkend ervaren worden.

http://www.liveleak.com/view?i=818_1435574557

Heel weinig echte artikelen idd. Welke schokkend beelden precies?
Ik heb zelfde soort lege strand en restaurant beelden al in 't msm gezien.
Je hoort een knal.Hoe weet je dat 't 'n bom of granaat was?
Hoeveel bommen en granaten en magazijnen had 'ie denk je?
Hoeveel kogels heeft 'ie gebruikt?
Denk je echt dat 'ie fotos heeft genomen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:07:23 #55
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154782186
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Knap staaltje OP verdraaien voor je eigen hersenspinsels.
En fak off met die zinloze vragen :?
Wat denk jij dat die knal was?
Hoeveel bommen en granaten had ie volgens jou mee?
Nou?
Waar word vermeld dat hij foto's heeft genomen? Wie eigenlijk? De terrorist?
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:10:33 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154782252
quote:

[..]

Mwoah, nodisinfo heeft ook een vergelijk artikel gemaakt met echte schotwonden en (wat hij als ) nepschotwonden (ziet). Die is best hoog geplaatst op de gore-lijst. :P.

En in de video loopt die cameraman op een gegeven moment langs lijken, dat kan voor niet afgestompte mensen best schokkend zijn, ik had er niet veel van.

Qua hoeveelheden met kogels etc, geen idee. Ik gok op een tweede schutter die stil gehouden wordt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:11:10 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154782263
quote:
13s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:07 schreef Divje het volgende:
En fak off met die zinloze vragen :?
oh, de ironie.
Vrijheid
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:15:19 #58
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154782339
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef jogy het volgende:

[..]

oh, de ironie.
Jajaja, kusje voor Tingo.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:16:37 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154784868
quote:

[..]

Er valt genoeg over te vinden via andere bronnen dan de MSM

geen idee hoeveel hij bij zich had tenzij het vooraf even op een site gemeld had hoeveel hij meegenomen heeft.

voor de rest moet uit getuige verklaringen blijken hoevaak hij geschoten heeft, deze info is niet betrouwbaar, zelfde geld dat sommige getuigen ook melden dat er MISSCHIEN wel 2 schutters waren.

Zie utoya door echo dacht men dat er van meerdere kanten geschoten werd.

En hoe kom je er bij dat hij foto's had gemaakt?
heb je daar bron van?
pi_154789061
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Er valt genoeg over te vinden via andere bronnen dan de MSM

geen idee hoeveel hij bij zich had tenzij het vooraf even op een site gemeld had hoeveel hij meegenomen heeft.

voor de rest moet uit getuige verklaringen blijken hoevaak hij geschoten heeft, deze info is niet betrouwbaar, zelfde geld dat sommige getuigen ook melden dat er MISSCHIEN wel 2 schutters waren.

Zie utoya door echo dacht men dat er van meerdere kanten geschoten werd.

En hoe kom je er bij dat hij foto's had gemaakt?
heb je daar bron van?

Oh dus nu denk je dat de getuigen zijn niet betrouwbaar,maar betrouwbaar genoeg om al die andere onzin te geloven ? Make your mind up.

Grote MSM verhaal:Tunisia beach killer took photos.
Bron kan je vinden met google.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:48:45 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154789358
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh dus nu denk je dat de getuigen zijn niet betrouwbaar,maar betrouwbaar genoeg om al die andere onzin te geloven ? Make your mind up.

Als ik een honderdklapper achter je neer gooit kan jij me dan EXACT vertellen hoeveel knallen het waren?

de reden waarom ik het zeg is simpel, niet alle getuigen stonden op een plek en door echo kan je meerdere schoten waarnemen, en dat hangt ook van lokatie af.

Plus vaak is het zo dat een getuige verteld dat ze een aantal schoten hebben gehoord, dus aan getuige verklaringen kan je niet waarnemen hoeveel precies, dat is een waarneming en die is voor iedereen anders.

Waar ze misschien wel uit af kunnen leiden is het aantal kogel hulzen, maar ook dat is lastig want er gebeurde veel op het strand en op het strand ligt zand en daar kunnen veel van deze hulzen in verdwijen..

Dus ja getuigen kunnen wel meer zeggen 100% zeker is het gewoon niet!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:01:23 #62
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154789706
quote:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

Joh same old story just a different hoax. Als ze deze komedie willen blijven geloven laat ze ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154789843
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[..]

[..]

Joh same old story just a different hoax. Als ze deze komedie willen blijven geloven laat ze ;)
Wat heeft jou overtuigd van de onjuistheid van de berichtgeving? Hoe wist jij dat het een hoax was?
pi_154789904
quote:

[..]

[..]

[..]

Reageer jij ook wel eens op andere users dan Tingo? Of ben je dan bang dat je weerwoorden krijgt en je weer wat nuttigs moet gaan doen?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:17:46 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154790216
quote:

[..]

[..]

[..]

Maar hoe ben je daar nu zo zeker van dat het een hoax is..

Gewoon een gevoel?
pi_154790287
Ik ben daar ook oprecht benieuwd naar.
Wanneer ontstaat dat gevoel.
Stel je hoort op de radio '38 mensen omgekomen bij aanslag in tunesië', is er dan eerst een periode waarin je denkt 'jezus, wat erg' of gaat het hoaxbelletje meteen af?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:44:57 #67
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154791042
Ik neig bij dit soort dingen wel naar verdacht/false flag moet ik toegeven. Al denk ik dan zeker niet aan een hoax, ik zie wel het risico dat het een soort Pavlov reactie wordt zoals het andersom ook het geval kan zijn. Op basis van aannames er maar vanuit gaan dat het echt is/nep is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:48 schreef theguyver het volgende:
Dus ja getuigen kunnen wel meer zeggen 100% zeker is het gewoon niet!
Dat mes snijdt aan twee kanten.
Vrijheid
pi_154791170
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:44 schreef jogy het volgende:
Ik neig bij dit soort dingen wel naar verdacht/false flag moet ik toegeven. Al denk ik dan zeker niet aan een hoax, ik zie wel het risico dat het een soort Pavlov reactie wordt zoals het andersom ook het geval kan zijn. Op basis van aannames er maar vanuit gaan dat het echt is/nep is.
Maar waarom?
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 13:58:36 #69
249559 crew  Lavenderr
pi_154791472
quote:

[..]

[..]

[..]

'ze'?
Wat wil je nou eigenlijk? Alleen maar in de contramine en boos weglopen als niet iedereen jouw filmpjes voor zoete koek slikt?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:01:22 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154791572
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar waarom?
Omdat het vaak wel erg goed uitkomt voor bepaalde agenda's? Omdat mensen het makkelijkst te controleren zijn via angst? Omdat ik een van nature wantrouwend persoon ben met dit soort zaken (privé weer juist helemaal niet gelukkig :P )? Olie? Macht? Afleidingsmanoeuvre voor andere zaken die dan onder de radar kunnen blijven (economische/politieke beslissingen/blamages)? 'Men' heeft baat bij een stabiele westerse wereld en een instabiele/verpauperde rest van de wereld (Midden oosten/Afrika vooral)? Mensen zijn klootzakken? Wie heeft er een leidinggevende macht nodig als we wel redelijk met elkaar om zouden kunnen gaan, een soort onmisbaar maken van de status quo?

Maar het is bij mij gelukkig alleen maar een 'startpunt'. Vanuit daar kan ik heel makkelijk naar de opinie zweven dat het gewoon is zoals het gezegd wordt in de media.
Vrijheid
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:05:38 #71
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154791714
Klaar weer.
Vrijheid
pi_154791727
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Omdat het vaak wel erg goed uitkomt voor bepaalde agenda's? Omdat mensen het makkelijkst te controleren zijn via angst? Omdat ik een van nature wantrouwend persoon ben met dit soort zaken (privé weer juist helemaal niet gelukkig :P )? Olie? Macht? Afleidingsmanoeuvre voor andere zaken die dan onder de radar kunnen blijven (economische/politieke beslissingen/blamages)? 'Men' heeft baat bij een stabiele westerse wereld en een instabiele/verpauperde rest van de wereld (Midden oosten/Afrika vooral)? Mensen zijn klootzakken? Wie heeft er een leidinggevende macht nodig als we wel redelijk met elkaar om zouden kunnen gaan, een soort onmisbaar maken van de status quo?
Allemaal legitieme redenen om iets te wantrouwen, als er aanleiding voor zou zijn. Hoeveel aanslagen zoals deze zijn er nou bewezen false flags?
pi_154791791
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:05 schreef jogy het volgende:
Klaar weer.
Haal dan de aanleiding ook even weg? Al staat er geen klaphark, tussen de regels door lezen is niet moeilijk.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:09:57 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154791871
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Allemaal legitieme redenen om iets te wantrouwen, als er aanleiding voor zou zijn. Hoeveel aanslagen zoals deze zijn er nou bewezen false flags?
Wat is in jouw ogen bewezen? Via een rechtszaak een veroordeling? Een woordvoerder van de overheid die het toegeeft? Dat is de ellende ervan. Het enige wat je ziet zijn schaduwen en zaken die missen/verkeerd weergegeven worden. Via via, anonieme bronnen, wazige video's en schreeuwlelijkerds op youtube. Heel soms, wat verder na een aanslag komen de beter doordachte artikelen die ons wijst op vreemde zaken maar praktisch nooit met bewijs zoals Snowden op heeft kunnen lepelen.
Vrijheid
pi_154792154
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat is in jouw ogen bewezen? Via een rechtszaak een veroordeling? Een woordvoerder van de overheid die het toegeeft? Dat is de ellende ervan. Het enige wat je ziet zijn schaduwen en zaken die missen/verkeerd weergegeven worden. Via via, anonieme bronnen, wazige video's en schreeuwlelijkerds op youtube. Heel soms, wat verder na een aanslag komen de beter doordachte artikelen die ons wijst op vreemde zaken maar praktisch nooit met bewijs zoals Snowden op heeft kunnen lepelen.
Toegegeven door overheden bijvoorbeeld. Dat is al wel eens gebeurt. Of via lekken als Snowden ja, al is dat al een goed voorbeeld die tegen de recentere false flags spreken; ik geloof dat geen enkele false flag daardoor bewezen is. Alleen NSA is uit de doeken gedaan en wat andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')