zie iiveleak video vorig topicquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Thanks!
Misschien kan iemand 'n vid/artikel plaatsen over waarom ze denken dat 't allemaal echt is?
deze had ik ook al in de vorige gepost en die bedoelde ik dus ook in mijn post hierbovenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:24 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=818_1435574557
hoezo niet dit zijn over het algemeen beelde die de MSM juist niet halen omdat ze schokkend kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
liveleak ben ik niet 'n fan van(Fanvan-nice name for a pet)
En ik kan zeker niet 31min kijken.ik weet genoeg over de Tunisia gedoe.
Heel weinig echte artikelen idd. Welke schokkend beelden precies?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:05 schreef jogy het volgende:
Officiële verhaal
[..]
Verder weinig echte artikelen te vinden, of ze zijn te schokkend qua wonden etc, maar wel een explosie aan youtube filmpjes dus bij deze
Amateur beelden, let op kunnen als schokkend ervaren worden.
http://www.liveleak.com/view?i=818_1435574557
Knap staaltje OP verdraaien voor je eigen hersenspinsels.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heel weinig echte artikelen idd. Welke schokkend beelden precies?
Ik heb zelfde soort lege strand en restaurant beelden al in 't msm gezien.
Je hoort een knal.Hoe weet je dat 't 'n bom of granaat was?
Hoeveel bommen en granaten en magazijnen had 'ie denk je?
Hoeveel kogels heeft 'ie gebruikt?
Denk je echt dat 'ie fotos heeft genomen?
Mwoah, nodisinfo heeft ook een vergelijk artikel gemaakt met echte schotwonden en (wat hij als ) nepschotwonden (ziet). Die is best hoog geplaatst op de gore-lijst.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er valt genoeg over te vinden via andere bronnen dan de MSMquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh dus nu denk je dat de getuigen zijn niet betrouwbaar,maar betrouwbaar genoeg om al die andere onzin te geloven ? Make your mind up.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er valt genoeg over te vinden via andere bronnen dan de MSM
geen idee hoeveel hij bij zich had tenzij het vooraf even op een site gemeld had hoeveel hij meegenomen heeft.
voor de rest moet uit getuige verklaringen blijken hoevaak hij geschoten heeft, deze info is niet betrouwbaar, zelfde geld dat sommige getuigen ook melden dat er MISSCHIEN wel 2 schutters waren.
Zie utoya door echo dacht men dat er van meerdere kanten geschoten werd.
En hoe kom je er bij dat hij foto's had gemaakt?
heb je daar bron van?
Als ik een honderdklapper achter je neer gooit kan jij me dan EXACT vertellen hoeveel knallen het waren?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh dus nu denk je dat de getuigen zijn niet betrouwbaar,maar betrouwbaar genoeg om al die andere onzin te geloven ? Make your mind up.
Grote MSM verhaal:Tunisia beach killer took photos.
Bron kan je vinden met google.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh dus nu denk je dat de getuigen zijn niet betrouwbaar,maar betrouwbaar genoeg om al die andere onzin te geloven ? Make your mind up.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Joh same old story just a different hoax. Als ze deze komedie willen blijven geloven laat zequote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat heeft jou overtuigd van de onjuistheid van de berichtgeving? Hoe wist jij dat het een hoax was?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[..]
[..]
Joh same old story just a different hoax. Als ze deze komedie willen blijven geloven laat ze
Reageer jij ook wel eens op andere users dan Tingo? Of ben je dan bang dat je weerwoorden krijgt en je weer wat nuttigs moet gaan doen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[..]
[..]
Joh same old story just a different hoax. Als ze deze komedie willen blijven geloven laat ze
Maar hoe ben je daar nu zo zeker van dat het een hoax is..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat mes snijdt aan twee kanten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:48 schreef theguyver het volgende:
Dus ja getuigen kunnen wel meer zeggen 100% zeker is het gewoon niet!
Maar waarom?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:44 schreef jogy het volgende:
Ik neig bij dit soort dingen wel naar verdacht/false flag moet ik toegeven. Al denk ik dan zeker niet aan een hoax, ik zie wel het risico dat het een soort Pavlov reactie wordt zoals het andersom ook het geval kan zijn. Op basis van aannames er maar vanuit gaan dat het echt is/nep is.
'ze'?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat het vaak wel erg goed uitkomt voor bepaalde agenda's? Omdat mensen het makkelijkst te controleren zijn via angst? Omdat ik een van nature wantrouwend persoon ben met dit soort zaken (privé weer juist helemaal niet gelukkigquote:
Allemaal legitieme redenen om iets te wantrouwen, als er aanleiding voor zou zijn. Hoeveel aanslagen zoals deze zijn er nou bewezen false flags?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat het vaak wel erg goed uitkomt voor bepaalde agenda's? Omdat mensen het makkelijkst te controleren zijn via angst? Omdat ik een van nature wantrouwend persoon ben met dit soort zaken (privé weer juist helemaal niet gelukkig)? Olie? Macht? Afleidingsmanoeuvre voor andere zaken die dan onder de radar kunnen blijven (economische/politieke beslissingen/blamages)? 'Men' heeft baat bij een stabiele westerse wereld en een instabiele/verpauperde rest van de wereld (Midden oosten/Afrika vooral)? Mensen zijn klootzakken? Wie heeft er een leidinggevende macht nodig als we wel redelijk met elkaar om zouden kunnen gaan, een soort onmisbaar maken van de status quo?
Haal dan de aanleiding ook even weg? Al staat er geen klaphark, tussen de regels door lezen is niet moeilijk.quote:
Wat is in jouw ogen bewezen? Via een rechtszaak een veroordeling? Een woordvoerder van de overheid die het toegeeft? Dat is de ellende ervan. Het enige wat je ziet zijn schaduwen en zaken die missen/verkeerd weergegeven worden. Via via, anonieme bronnen, wazige video's en schreeuwlelijkerds op youtube. Heel soms, wat verder na een aanslag komen de beter doordachte artikelen die ons wijst op vreemde zaken maar praktisch nooit met bewijs zoals Snowden op heeft kunnen lepelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Allemaal legitieme redenen om iets te wantrouwen, als er aanleiding voor zou zijn. Hoeveel aanslagen zoals deze zijn er nou bewezen false flags?
Toegegeven door overheden bijvoorbeeld. Dat is al wel eens gebeurt. Of via lekken als Snowden ja, al is dat al een goed voorbeeld die tegen de recentere false flags spreken; ik geloof dat geen enkele false flag daardoor bewezen is. Alleen NSA is uit de doeken gedaan en wat andere dingen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen bewezen? Via een rechtszaak een veroordeling? Een woordvoerder van de overheid die het toegeeft? Dat is de ellende ervan. Het enige wat je ziet zijn schaduwen en zaken die missen/verkeerd weergegeven worden. Via via, anonieme bronnen, wazige video's en schreeuwlelijkerds op youtube. Heel soms, wat verder na een aanslag komen de beter doordachte artikelen die ons wijst op vreemde zaken maar praktisch nooit met bewijs zoals Snowden op heeft kunnen lepelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |