JIJ had dat gevraagd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie FB Tingo had schijnbaar hier al antwoord op gegeven en had gevraagd aan de mods om ddit in de OP te zetten, maar schijnbaar is dit nog niet gevonden..
Dus als iemand daar een samenvatting van heeft ik ben er ook erg benieuwd naar en hoop dat dit ook in de OP komt te staan..
Ik heb niks overtuigende van liveleak gezien.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 01:38 schreef Thrilled het volgende:
Uhm misschien mis ik een shitload aan info uit het vorige topic, maar afgaande op de OP vraag ik mij af:
- waarom wordt het officiële verhaal nou in twijfel getrokken? De filmpjes die ik zie bevestigen de officiële timeline?
- er wordt verwezen naar een false flag, maar nergens een motivatie waarom dit gedaan zou zijn?
- er wordt geroepen dat het een hoax is, maar nergens lees ik argumenten waarom dat zo zou zijn?
- het enige filmpje wat iets zou kunnen ontkrachten (het photoshop-filmpje) is een slechte interpretatie van een foto door iemand achter zijn bureau die blijkbaar niet snapt hoe een zoomlens het beeld beinvloed op afstand?
- Ik lees nergens iets van het motief van de dader(s)? Was het gewoon een eenling die zot in de kop was?
Kijk, dat mensen achterdochtig zijn snap ik nog en ik begrijp ook wel dat mensen zoeken naar de achterliggende redenen als ze zo'n nieuws-item horen, maar ik zie bij niemand steekhoudende argumenten naar boven komen dat dit een hoax of false flag zou zijn![]()
Op het filmpje van liveleak zie ik genoeg gewonde/dode mensen liggen, inclusief schotwonden/bloedsporen. Is er een gegronde reden om aan te nemen dat dat nep is/was? Zijn er geen begrafenissen / rouwende families geweest dan? Of claimt iemand dat dit acteurs waren o.i.d.?
Ben erg benieuwd naar inhoudelijke shizzle want de info in dit topic vind ik maar érg summier..
Wat ik dan kansloos vind (niet per se van jou, maar van het merendeel van de hoax/false flag roepers in het algemeen) is altijd maar alles in twijfel te trekken wat ze horen, maar niet met een inhoudelijk en plausibel tegenargument komen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb niks overtuigende van liveleak gezien.
Ik heb helemaal niks van de MSM verhalen gehoord/gezien/gelezen die ik overtuigende vind.
Wanneer je die zogenaamde getuigen/overlevenden zie op TV kan je beter de emotionele,sentimentele aspecten van wat ze zeggen vergeten en dan jezelf vragen :
Is it possible that this person could be telling lies?
Dat is een goede vraag.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:21 schreef Thrilled het volgende:
Hoe houden jullie het dan vol in BNW?Zinloze discussie's tot je er bij neervalt.. zelfde met die Mata nog wat in de 9/11 reeksen
Je bent er net! Vlucht je nu al?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:25 schreef Thrilled het volgende:
Petje af danMaar mij niet gezien.. succes met 'm!
Dus het is nog steeds niet meer dan onderbuik gevoel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb niks overtuigende van liveleak gezien.
Ik heb helemaal niks van de MSM verhalen gehoord/gezien/gelezen die ik overtuigende vind.
Wanneer je die zogenaamde getuigen/overlevenden zie op TV kan je beter de emotionele,sentimentele aspecten van wat ze zeggen vergeten en dan jezelf vragen :
Is it possible that this person could be telling lies?
Het zijn er maar een paar hoor, die zo zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:25 schreef Thrilled het volgende:
Petje af danMaar mij niet gezien.. succes!
Nee.quote:
JAWOHL!!!quote:
Dat is wat ik vroeg, of het in de OP mag..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Beste Jogy, zou je wat Tingo hier meld n in de OP kunnen zetten?
Bijvoorbaat hartelijk dank,
Volgens mij heb je niet eens de hele thread gelezen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:11 schreef Thrilled het volgende:
Maar goed, ik vind het al bijzonder om te zien dat je mijn post quote, waarin ik 4 vragen stel, en je gaat er op geen één inhoudelijk in..
In de thread ergens - ga maar zelf kijken - je heb duidelijk meer tijd als ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus het is nog steeds niet meer dan onderbuik gevoel.
k heb 'n lijstje van 5 of 6 duidelijk redenen waarom ik denk dat de Tunisia gedoe nep is.
Ik heb links naar MSM verhalen geplaats (dat ik vind verdacht en belachelijk)
Ik heb links naar 'n youtube kanal van John Smith geplaats die legt heel duidelijk uit in eenvoudige,simpel taal waarom de officiele lezing van de Tunisia beach aanval gedoe BS is.
Van jou heb ik echt niks interessants gelezen.
Wat zijn de andere 5 redenen?
Je Nederlands is bijna net zo erg als mijne. ....meneer de part-time history teacher.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie FB Tingo had schijnbaar hier al antwoord op gegeven en had gevraagd aan de mods om ddit in de OP te zetten, maar schijnbaar is dit nog niet gevonden..
Dus als iemand daar een samenvatting van heeft ik ben er ook erg benieuwd naar en hoop dat dit ook in de OP komt te staan..
Kijk hier ligt jouw probleem.. ik heb namelijk wel de hele thread gelezen en kreeg daardoor geen antwoord op mijn vragen..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet eens de hele thread gelezen.
De informatie zit in de links naar vids, krantstukken,TV interviews.
Als jij wil blijven in de idiotische,officiele verhaaltjes geloven moet je zelf weten.
Als jij wilt een of ander stomme 'Waarom denk je dat' soort 'discussie' dan moet je bij iemand anders gaan.
edit:chillquote:
Niks aan toe te voegenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:51 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Kijk hier ligt jouw probleem.. ik heb namelijk wel de hele thread gelezen en kreeg daardoor geen antwoord op mijn vragen..
Jij hebt hier te maken met een user, moi, die niet standaard de MSM gelooft.. als er gegronde redenen zijn om te twijfelen aan een bepaald verhaal dan sta ik daar voor open. Ik geloof ook dat er vééél meer mensen zijn zoals ik, maar niet iedereen zal zich geroepen voelen om hier af en toe eens rond te kijken en een topic te door te lezen. Met die gedachte opende ik ook dit topic, om te zien wat dan de andere zijde van het verhaal zou kunnen zijn. Vervolgens zie ik een hoop tekst, maar weinig inhoud. Lijkt mij dat je als 'believer' (om jou maar even zo te noemen) je uiterste best gaat doen om pakkend en concreet je argumenten te formuleren om zo nog meer mensen te proberen te overtuigen. Dit uiteraard onderbouwd met quotes uit artikelen die e.e.a. in twijfel trekken, filmpjes die het e.e.a. debunken of screenshots van whatever.. Nu plaats je alleen dingen van mensen die zeggen "uhuh het is nep want dat vind ik"..
Geloof me, als je dat zou kunnen dan heb je mensen sneller overtuigd van de keerzijde van het verhaal.. inclusief ondergetekende. Nu bevestig je eigenlijk alleen maar alle vooroordelen over die gekkies van de alu hoedjes en de complottheorieën. Veel bla-bla maar 0,0 aan inhoud..
kut ik zou hier niet meer komen![]()
Ik deel u mening, Ik heb ook graag een complot met een goeie onderbouwing..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:51 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Kijk hier ligt jouw probleem.. ik heb namelijk wel de hele thread gelezen en kreeg daardoor geen antwoord op mijn vragen..
Jij hebt hier te maken met een user, moi, die niet standaard de MSM gelooft.. als er gegronde redenen zijn om te twijfelen aan een bepaald verhaal dan sta ik daar voor open. Ik geloof ook dat er vééél meer mensen zijn zoals ik, maar niet iedereen zal zich geroepen voelen om hier af en toe eens rond te kijken en een topic te door te lezen. Met die gedachte opende ik ook dit topic, om te zien wat dan de andere zijde van het verhaal zou kunnen zijn. Vervolgens zie ik een hoop tekst, maar weinig inhoud. Lijkt mij dat je als 'believer' (om jou maar even zo te noemen) je uiterste best gaat doen om pakkend en concreet je argumenten te formuleren om zo nog meer mensen te proberen te overtuigen. Dit uiteraard onderbouwd met quotes uit artikelen die e.e.a. in twijfel trekken, filmpjes die het e.e.a. debunken of screenshots van whatever.. Nu plaats je alleen dingen van mensen die zeggen "uhuh het is nep want dat vind ik"..
Geloof me, als je dat zou kunnen dan heb je mensen sneller overtuigd van de keerzijde van het verhaal.. inclusief ondergetekende. Nu bevestig je eigenlijk alleen maar alle vooroordelen over die gekkies van de alu hoedjes en de complottheorieën. Veel bla-bla maar 0,0 aan inhoud..
kut ik zou hier niet meer komen![]()
Klopt, ik ontken dat ook niet!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je Nederlands is bijna net zo erg als mijne. ....meneer de part-time history teacher.
Van twee weken terug.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niet 'n false flag- 'n hoax denk ik,
Verdachte witness testimony.
Rare beelden.
Niet genoeg ammo,badly equipped.
De 'gewone' unconvincing hero acties.
Niet genoeg bewijs om te denken dat 't officiele lezing klopt.
Waar jij komt vandaan interesseert me niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt, ik ontken dat ook niet!
Is ook geen complot en ook totaal niet relevant aan dit topic..
Ben Achterhoeker/Tukker en wij zijn barbaars als het gaat om den Nederlandsche taal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |