I'm on Johns side. Moest wel lachen om de fles olijfolie hoe triest het ook is. Wie in hemelsnaam zou zoiets doen, ongeloofwaardig. Net zoals John denk ik ook they will do it again, again and again.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:00 schreef Tingo het volgende:
Voor de geinteresseerde....
Nog meer wise words van Mr.John Smith
More on the Tunisian Beach Hoax
http://www.telegraaf.nl/b(...)trum_Enschede__.htmlquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat als ik je vertel dat het mogelijk is dat men over zowel het officiële verhaal als jouw verhaal ontevreden kan zijn, gaat er dan een wereld voor je open?
Hele goede,eenvoudige commentaar/analysis van 'n sincere iemand ook vind ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
I'm on Johns side. Moest wel lachen om de fles olijfolie hoe triest het ook is. Wie in hemelsnaam zou zoiets doen, ongeloofwaardig. Net zoals John denk ik ook they will do it again, again and again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte bloedstroom zonder de zelfgemaakte bom, langere bloedstroom (later) met de bom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:38 schreef vaneiges het volgende:
Is hier al naar gekeken?
Buikligging vs rugligging op verschillende lokaties (zie gaten in wegdek, schaduwval, palen, bocht),
wapen bij gunman's hoofd vs aan de andere kant van de straat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte bloedstroom zonder de zelfgemaakte bom, langere bloedstroom (later) met de bom.We kunnen ook niet zien van wie,waar of wanneer precies de fotos zijn genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou mee ook niet verbazen als 't fotos zijn van 'n heel andere zaak.Tis mogelijk dat de beelden van de dader CGI met 'n verzonnen ID zijn.
Ik zie geen reden om de hele verhaal te vertrouwen.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:38 schreef vaneiges het volgende:
Is hier al naar gekeken?
Buikligging vs rugligging op verschillende lokaties (zie gaten in wegdek, schaduwval, palen, bocht),
wapen bij gunman's hoofd vs aan de andere kant van de straat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte bloedstroom zonder de zelfgemaakte bom, langere bloedstroom (later) met de bom.Gekeken, en kan raar zijn. Maar, het kan ook niet raar zijn. Ik weet niet hoe er met dit soort situaties word omgegaan in die landen. We weten ook niet hoeveel tijd er tussen die foto's zat. Wie weet word er daar niet zo zuinig omgesprongen met crime scene's en heeft iemand dat wapen bij de dader gelegd, en die granaat ook. Zelfde geld voor het lichaam, wat minder midden op straat gelegd door een omstander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals, het is raar, maar niet onverklaarbaar. Tenminste, niet alleen door te stellen dat het fake zou zijn.
Daar hebben die complot-sites wel een handje van he.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
We kunnen ook niet zien van wie,waar of wanneer precies de fotos zijn genomen.
Zou mee ook niet verbazen als 't fotos zijn van 'n heel andere zaak.Tis mogelijk dat de beelden van de dader CGI met 'n verzonnen ID zijn.
Ik zie geen reden om de hele verhaal te vertrouwen.
Waarom is het meer aannemelijk dat dit een false flag is dan dat het echt is volgens jou? Wie zou daar dan achter zitten en met welke bedoeling?quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou het zegt me niet zoveel die tweelingzusjes. Doet me erg denken aan verhaaltjes rondom MH17. Dus sorry, voor mij niet convincing dat het geen valse vlag is. Waar ik wel bij wil vermelden dat naar mijn mening in een valse vlag/hoax onschuldige slachtoffers bij betrokken kunnen zijn die gewoon de pineut waren en geofferd werden, wie weet om het event meer geloofwaardigheid te geven. Nu niet gepikeerd raken aub
Dit heeft ze in deel -3 vast al ergens verteld, en dus wil ze niet in de herhaling vallen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom is het meer aannemelijk dat dit een false flag is dan dat het echt is volgens jou? Wie zou daar dan achter zitten en met welke bedoeling?
Niet 'n false flag- 'n hoax denk ik,quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom is het meer aannemelijk dat dit een false flag is dan dat het echt is volgens jou? Wie zou daar dan achter zitten en met welke bedoeling?
Is dit voldoende bewijs om te denken dat jouw lezing klopt?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niet 'n false flag- 'n hoax denk ik,
Verdachte witness testimony.
Rare beelden.
Niet genoeg ammo,badly equipped.
De 'gewone' unconvincing hero acties.
Niet genoeg bewijs om te denken dat 't officiele lezing klopt.
Ik weet 't niet, ik geef alleen m'n mening over de officiele lezing.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is dit voldoende bewijs om te denken dat jouw lezing klopt?
Ik heb niet voldoende kennis om beelden te kunnen beoordelen of om uit te kunnen maken hoe mensen doen na een zware schok. Dus heb ik geen grond om die in twijfel te trekken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, ik geef alleen m'n mening over de officiele lezing.
Ben je met de officiele lezing tevreden?
Zo zie ik het ook wel maar andersom (geen reden om het wel te geloven) is op zich ook redelijk. Al vind ik het persoonlijk wel onwaarschijnlijk ondanks het gebrek aan beeldmateriaal.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb niet voldoende kennis om beelden te kunnen beoordelen of om uit te kunnen maken hoe mensen doen na een zware schok. Dus heb ik geen grond om die in twijfel te trekken.
Natuurlijk, maar als je iets wantrouwt, zou je daarvoor een redelijke grond verwachten. Die zie ik niet vaak..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook wel maar andersom (geen reden om het wel te geloven) is op zich ook redelijk. Al vind ik het persoonlijk wel onwaarschijnlijk ondanks het gebrek aan beeldmateriaal.
Het lijkt mij heel lastig om een leven te leiden met de omgekeerde insteek om alles te wantrouwen tot het bewezen is maar over het algemeen gezien is het nog niet eens heel gek. Wij (de vertrouwers) hebben ook aannames waar ons wereldbeeld op is gebaseerd, toch?
Ligt eraan hoe diep de wantrouw is denk ik. En even als advocaat voor de duivel sprekend, wat is de redelijke grond om het wel te vertrouwen als je alle aannames uit jezelf wegneemt?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als je iets wantrouwt, zou je daarvoor een redelijke grond verwachten. Die zie ik niet vaak..
Een redelijke grond zou het bestaan van controleerbare feiten kunnen zijn. Verder is het praktischer om degene die de bewering doet de bewijsvoering te laten doen. Ik kan ook niet bewijzen dat er geen roze smurfen op de achterkant van de maan wonen die onze gedachten controleren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe diep de wantrouw is denk ik. En even als advocaat voor de duivel sprekend, wat is de redelijke grond om het wel te vertrouwen als je alle aannames uit jezelf wegneemt?
Voor vele mensen niet,nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een redelijke grond zou het bestaan van controleerbare feiten kunnen zijn. Verder is het praktischer om degene die de bewering doet de bewijsvoering te laten doen. Ik kan ook niet bewijzen dat er geen roze smurfen op de achterkant van de maan wonen die onze gedachten controleren.
Een ander belang bij een aanslag is best denkbaar, maar het idee dat het een hoax is, is gewoon niet houdbaar. Dat is al zo vaak beargumenteerd. Dan zou er sprake moeten zijn van een gigantisch complot met duizenden betrokkenen.
De meest waarschijnlijke verklaring is vaak de juiste, toch?
Ik vind het lastig, in dit geval ben ik het trouwens gewoon met je eens, als het al misleidend is dan denk ik aan een false flag, te veel 'collateral' om het te hoaxen wat mij betreft. Dus eerder meerdere schutters en eventueel een 'patsy' dan één groot CGI feest waar zelfs het beschadigde land aan mee doet om [redenen]. Tunesië loopt hierdoor waarschijnlijk honderden miljoenen mis aan toerisme. Als het niet meer is. Plus gewoon imagoschade als rustig land.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een redelijke grond zou het bestaan van controleerbare feiten kunnen zijn. Verder is het praktischer om degene die de bewering doet de bewijsvoering te laten doen. Ik kan ook niet bewijzen dat er geen roze smurfen op de achterkant van de maan wonen die onze gedachten controleren.
Een ander belang bij een aanslag is best denkbaar, maar het idee dat het een hoax is, is gewoon niet houdbaar. Dat is al zo vaak beargumenteerd. Dan zou er sprake moeten zijn van een gigantisch complot met duizenden betrokkenen.
De meest waarschijnlijke verklaring is vaak de juiste, toch?
Het is geen Hollywoodquote:Op zondag 26 juli 2015 19:48 schreef Tingo het volgende:
AK47 wonden?
Ik denk van niet.
Verhaal is dat Mr.James heeft z'n vriendin van de kogels beschermd.
Ik zou verwachten dat de kogels zouden helemaal z'n lichaam door.
Meer Pinewood.quote:
Het is eigenlijk wel grappig dat jij vaak loopt af te geven op de Hollywood fakery maar als mensen die beschoten of onthoofd zijn er niet zo uit zien als in een gemiddelde Hollywood actiefilm dan is het volgens jou overduidelijk fake.quote:
Dat heb ik niet gezegd. Hollywood actiefilms kijk ik nooit.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel grappig dat jij vaak loopt af te geven op de Hollywood fakery maar als mensen die beschoten of onthoofd zijn er niet zo uit zien als in een gemiddelde Hollywood actiefilm dan is het volgens jou overduidelijk fake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |