abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154801694
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oh, het is weer druk in de speeltuin :')
You've got to be in the mood for it. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 31 juli 2015 @ 20:08:12 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154801773
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ruzie schoppen? Vraag dat aan degenen die dat doen.
De vragen zijn de vragen, doe je niks aan behalve filteren voor de bevraagde. Het zijn geen gekke vragen alleen potentieel kwetsende, redelijk verschil.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 20:10:07 #128
249559 crew  Lavenderr
pi_154801823
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:02 schreef totnutoe het volgende:
er gebeurt tenminste iets
totnutoe
of totdantoe
Ik denk niet dat een subforum het moet hebben van schelden en trollen want 'dan gebeurt er tenminste iets'.
pi_154801918
Oh jee - tis allemaal 'bitchy' geworden....na de 'en de mensen hier gaat allemaal schofferen' soort opmerkingen.
It just goes to show how little you know.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154801941
In mijn optiek zijn het kansloze, ombeschofte vragen. Niet meer, niet minder.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 20:15:13 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154801942
Nou als het zo moet dan.. Laat maar zitten.. Kerel krijgt al verwijten naar zijn hoofd geslingerd terwijl hij waarschijnlijk nog niet eens gevraagd is om hier te posten..
Laat maar RE deze man/vrouw kan het zo te horen niet hier doen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154802103
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:15 schreef theguyver het volgende:
Nou als het zo moet dan.. Laat maar zitten.. Kerel krijgt al verwijten naar zijn hoofd geslingerd terwijl hij waarschijnlijk nog niet eens gevraagd is om hier te posten..
Laat maar RE deze man/vrouw kan het zo te horen niet hier doen.
wijs die verwijten eens aan dan
pi_154802153
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:15 schreef mootie het volgende:
In mijn optiek zijn het kansloze, ombeschofte vragen. Niet meer, niet minder.
je bent niks gewend
volgens mij is je morele kompas van slag :*
zit je in een vrieskast?
pi_154802332
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Misschien rare vraag maar zou hij zijn ervaring willen delen?
Ik snap dat zoiets een behoorlijk traumatische ervaring is maar misschien helpt het om op een forum als fok zijn ervaring te delen?
Niemand heeft hem gevraagd nee.
pi_154802547
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als ik een honderdklapper achter je neer gooit kan jij me dan EXACT vertellen hoeveel knallen het waren?

de reden waarom ik het zeg is simpel, niet alle getuigen stonden op een plek en door echo kan je meerdere schoten waarnemen, en dat hangt ook van lokatie af.

Plus vaak is het zo dat een getuige verteld dat ze een aantal schoten hebben gehoord, dus aan getuige verklaringen kan je niet waarnemen hoeveel precies, dat is een waarneming en die is voor iedereen anders.

Waar ze misschien wel uit af kunnen leiden is het aantal kogel hulzen, maar ook dat is lastig want er gebeurde veel op het strand en op het strand ligt zand en daar kunnen veel van deze hulzen in verdwijen..

Dus ja getuigen kunnen wel meer zeggen 100% zeker is het gewoon niet!
Ik ben met je eens hoor! (At least I think so)
  vrijdag 31 juli 2015 @ 20:37:43 #136
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154802625
Zo. Klaar met de woede over een volledig hypothetische happening. Terug naar de orde van de dag.
Vrijheid
pi_154803202
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:37 schreef jogy het volgende:
Zo. Klaar met de woede over een volledig hypothetische happening. Terug naar de orde van de dag.
Mooi zo.
pi_154803268
goed topic
pi_154807708
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:57 schreef totnutoe het volgende:
goed topic
Britse marine hebben altijd veel oorlogscheepen in de Med.
30 britse burgers 'murdered in cold blood' .
Je zou 'n beetje verwachten dat ze hadden wat meer gedaan ipv 'n half-hearted BS speech van Cameron.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 23:18:06 #140
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154807736
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je zou 'n beetje verwachten dat ze hadden wat meer gedaan ipv 'n half-hearted BS speech van Cameron.
Hoe snel denk je dat die gasten zijn? Binnen een half uur was het alweer klaar hé?
Vrijheid
pi_154808210
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tunesië bombarderen? had je dat willen zien?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 01:15:17 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154810634
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:28 schreef jogy het volgende:
Zo'n iemand zou in ieder geval wel extra bescherming krijgen, dat zeker. Wat mij betreft zou hij een eigen topic krijgen waar hij, als hij wil, zijn verhaal kan doen. Al kan ik me ook wel voorstellen dat een anoniem verhaal verder niemand zal overtuigen die niet overtuigd wil worden. Maar wat mij betreft (ik ga er alleen niet over) stel ik in zo'n topic een zero tolerance in op gedrag.
ik ga hem hier op geen enkele manier naar verwijzen en met reden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 01:23:29 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154810797
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 01:15 schreef Re het volgende:

[..]

ik ga hem hier op geen enkele manier naar verwijzen en met reden
Nee doe maar niet, sorry dat ik het vroeg.
Als ik het comentaar er gelijk al onder las had ik al zoiets van laat maar..

Al ben ik wel benieuwd naar zijn verhaal.
pi_154816358
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Hoe snel denk je dat die gasten zijn? Binnen een half uur was het alweer klaar hé?
Vaak met dit soort misdaden sturen ze eigen onderzoeks team of niet?
Misschien zijn ze tevreden met onderzoek/behandeling van de Tunisian authoriteiten en MSM verhalen.
  zondag 2 augustus 2015 @ 20:35:05 #145
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_154850386
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Vaak met dit soort misdaden sturen ze eigen onderzoeks team of niet?
Misschien zijn ze tevreden met onderzoek/behandeling van de Tunisian authoriteiten en MSM verhalen.
Wie, de Britse overheid? Loopt die aan de leiband van de media?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_154851578
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:35 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wie, de Britse overheid? Loopt die aan de leiband van de media?
Ze wilde wat doen hoorde ik, maar toen gingen ze CNN kijken en besloten ze hun conclusies maar over te nemen en terug te gaan naar de thee.
Conscience do cost.
  Moderator zondag 2 augustus 2015 @ 21:18:25 #147
249559 crew  Lavenderr
pi_154851790
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Ze wilde wat doen hoorde ik, maar toen gingen ze CNN kijken en besloten ze hun conclusies maar over te nemen en terug te gaan naar de thee.
They put the kettle on :D
pi_154916568
Uhm misschien mis ik een shitload aan info uit het vorige topic, maar afgaande op de OP vraag ik mij af:

- waarom wordt het officiële verhaal nou in twijfel getrokken? De filmpjes die ik zie bevestigen de officiële timeline?
- er wordt verwezen naar een false flag, maar nergens een motivatie waarom dit gedaan zou zijn?
- er wordt geroepen dat het een hoax is, maar nergens lees ik argumenten waarom dat zo zou zijn?
- het enige filmpje wat iets zou kunnen ontkrachten (het photoshop-filmpje) is een slechte interpretatie van een foto door iemand achter zijn bureau die blijkbaar niet snapt hoe een zoomlens het beeld beinvloed op afstand?
- Ik lees nergens iets van het motief van de dader(s)? Was het gewoon een eenling die zot in de kop was?

Kijk, dat mensen achterdochtig zijn snap ik nog en ik begrijp ook wel dat mensen zoeken naar de achterliggende redenen als ze zo'n nieuws-item horen, maar ik zie bij niemand steekhoudende argumenten naar boven komen dat dit een hoax of false flag zou zijn :?

Op het filmpje van liveleak zie ik genoeg gewonde/dode mensen liggen, inclusief schotwonden/bloedsporen. Is er een gegronde reden om aan te nemen dat dat nep is/was? Zijn er geen begrafenissen / rouwende families geweest dan? Of claimt iemand dat dit acteurs waren o.i.d.?

Ben erg benieuwd naar inhoudelijke shizzle want de info in dit topic vind ik maar érg summier..
pi_154920366
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 01:38 schreef Thrilled het volgende:
Uhm misschien mis ik een shitload aan info uit het vorige topic, maar afgaande op de OP vraag ik mij af:

- waarom wordt het officiële verhaal nou in twijfel getrokken? De filmpjes die ik zie bevestigen de officiële timeline?
- er wordt verwezen naar een false flag, maar nergens een motivatie waarom dit gedaan zou zijn?
- er wordt geroepen dat het een hoax is, maar nergens lees ik argumenten waarom dat zo zou zijn?
- het enige filmpje wat iets zou kunnen ontkrachten (het photoshop-filmpje) is een slechte interpretatie van een foto door iemand achter zijn bureau die blijkbaar niet snapt hoe een zoomlens het beeld beinvloed op afstand?
- Ik lees nergens iets van het motief van de dader(s)? Was het gewoon een eenling die zot in de kop was?

Kijk, dat mensen achterdochtig zijn snap ik nog en ik begrijp ook wel dat mensen zoeken naar de achterliggende redenen als ze zo'n nieuws-item horen, maar ik zie bij niemand steekhoudende argumenten naar boven komen dat dit een hoax of false flag zou zijn :?

Op het filmpje van liveleak zie ik genoeg gewonde/dode mensen liggen, inclusief schotwonden/bloedsporen. Is er een gegronde reden om aan te nemen dat dat nep is/was? Zijn er geen begrafenissen / rouwende families geweest dan? Of claimt iemand dat dit acteurs waren o.i.d.?

Ben erg benieuwd naar inhoudelijke shizzle want de info in dit topic vind ik maar érg summier..
Men voelt dat het zo is, dus is het zo. Ofzo.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:00:43 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154920368
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 01:38 schreef Thrilled het volgende:

Zie FB Tingo had schijnbaar hier al antwoord op gegeven en had gevraagd aan de mods om ddit in de OP te zetten, maar schijnbaar is dit nog niet gevonden..

Dus als iemand daar een samenvatting van heeft ik ben er ook erg benieuwd naar en hoop dat dit ook in de OP komt te staan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')