Mee eens. Het is zéér bewonderenswaardig zelfs.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mag idd best eens gezegd worden, bewonderenswaardig
Dankje wel !quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Ach dat men al die flauwekul nog aanneemt als waar gebeurt dat is pas bewonderenswaardig. Tingo is zo gek nog niet. Dat ie nog de animo vindt om op al die muren in te gaan daar neem ik mijn petje voor af
Dit is dus het tegenstelde van wat in de topic pointer verboden wordt. Lijkt mij dan ook niet gepast.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Ach dat men al die flauwekul nog aanneemt als waar gebeurt dat is pas bewonderenswaardig. Tingo is zo gek nog niet. Dat ie nog de animo vindt om op al die muren in te gaan daar neem ik mijn petje voor af
Niemand maakt zich ergens druk om hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Whatever, geef me aan in FB, laat de post deleten, het is maar waar je je druk om maakt
Het is een directe reactie opquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is dus het tegenstelde van wat in de topic pointer verboden wordt. Lijkt mij dan ook niet gepast.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:36 schreef Thrilled het volgende:
Nee tingo, dit is voor niemand interessant.. Je kletst uit je nek.. Ook wat mij betreft case closed
Dus leek het me wel relevant. Nu weer terug naar de normale programmering.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat wat jij met posts van mij en anderen doet?
[..]
Zoals, wie? Niemand zit te wachten op een hoax/cgi verhaal hier, dat leek me al duidelijk in het vorige topic.
[..]
Ik ook, maar tot dusver ben jij er nog niet in geslaagd de leugenaars en oplichters te exposen met gegronde argumenten.
quote:
Zelf andere suggesties voor deze hoax?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mijn vraag om een inhoudelijke post word verwijderd, doe geen moeite guyvquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Zelf andere suggesties voor deze hoax?
waarom of redenen?
Ik doe altijd moeite, ik zou graag meer inhoud willen zien..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Mijn vraag om een inhoudelijke post word verwijderd, doe geen moeite guyv
I knowquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik doe altijd moeite, ik zou graag meer inhoud willen zien..
Gisteren had ik een paar duidelijke dingetjes gezien waar Tingo mee zat( op wat gescheld na )
En Graag zou ik wel wat meer willen zien hierover zodat we dat kunnen uitzoeken en een helder beeld kunnen schetsen van de situatie
100% concentreren op je onderbuik gevoel en alles wat daar tegenstrijdig mee is negeren vind je bewonderingswaardig?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:03 schreef controlaltdelete het volgende:
quote:
Nou, volgens mij zijn jullie dan nu met 3 man sterk.. Blaas gezamenlijk dit topic wat inhoudelijk leven in door te komen met steekhoudende argumenten en je hebt mij zo overtuigd.. Ik krijg in dit soort topics steeds meer het gevoel dat er twee kampen zijn en dat er gewoon ruzie gezocht wordt om het ruzieën.. Als iets geen hoax is, dan is het gewoon geen hoax, punt. Waarom jezelf in allerlei bochten wringen, discussie's opstarten en irritaties opwekken bij mensen om maar wat topics vol te gooien met waardeloze info en vragen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar wil ik ook wel op in gaan. Zullen we het inderdaad op 140 kogels houden bijvoorbeeld. 1 op de twee schiet raak.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:08 schreef Thrilled het volgende:
Om dan maar wat inhoudelijks te roepen: Als er 39 doden zijn en 40 gewonden kunnen we toch aannemen dat er minimaal 79 kogels zijn geweest? Er vanuitgaande dat niemand tijdens het vluchten van een trapje is gevallen en daarbij gewond is geraakt o.i.d., of dat er 1 kogel door 2 mensen is gegaan. Dat is volgens mij het meest concrete waar we vanuit kunnen gaan. Er zijn dan vervolgens enkele gevallen bekend van mensen die meerdere keren geraakt zijn dus dan is 4 magazijnen á 40 kogels per stuk toch niet heel gek? 160 kogels, paar missers, paar dubbele treffers.. In mijn optiek geen vreemde situatie..
Het echo-verhaal vind je dus niet geloofwaardig? Denk je niet dat ze een klopjacht hadden opgezet als er twee schutters waren? Ik ben geen wapenexpert dus die 40 kogels per magazijn was een aanname.. Is het logisch om te denken dat er ook 75 per magazijn zijn geweest?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar wil ik ook wel op in gaan. Zullen we het inderdaad op 140 kogels houden bijvoorbeeld. 1 op de twee schiet raak.
Als je dat liveleak filmpje bekijkt hoor je hem ook schieten en hoor je ook meteen dat hij de kogels redelijk rijkelijk laat vloeien. (echt zo'n tatatatatata geluid zegmaar) dan lijk het mij stiekem stug dat 1 schutter met 140 kogels het voor elkaar krijgt om dat tiental kogels (als het niet meer is) in minimaal 5/6 mensen te krijgen waarvan dan de helft dood gaat. Als je de lijken bekijkt () zie je ze liggen met meerdere kogelwonden, als je de nieuwsberichten leest en de foto's bekijkt is praktisch elk levende slachtoffer door meer dan 2 kogels getroffen. Dus de 1 schutter met 4 magazijnen theorie lijkt me ietwat onwaarschijnlijk. Nu is het wel zo dat hij ook granaten had? Is dat bevestigd? Granaten kunnen in ieder geval ook aardig wat slachtoffers veroorzaken, dat dan weer wel.
Ik ben in ieder geval nog steeds benieuwd naar die illustere en weggemoffelde tweede schutter
Op foto's was te zien dat hij geen drum-magazijnen (75 kogels) bij zich had. De 40-45 kogels magazijnen lijken plausibeler dan de 30kogels magazijnen (gezien het aantal schotwonden/doden)quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:24 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Het echo-verhaal vind je dus niet geloofwaardig? Denk je niet dat ze een klopjacht hadden opgezet als er twee schutters waren? Ik ben geen wapenexpert dus die 40 kogels per magazijn was een aanname.. Is het logisch om te denken dat er ook 75 per magazijn zijn geweest?
Volgens wikiwiki is 30 standaard, kan het ook 40 zijn in een normale configuratie en wordt het een 'drum' met 75, dat laatste is dus wel onwaarschijnlijk, 40 is mogelijk denk ik. Volgens mij heb ik ook nu wel een paar rode vlaggetjes veroorzaakt door te googlen naar 'kalasjnikov clip size' ( Hoi AIVDquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:24 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Het echo-verhaal vind je dus niet geloofwaardig? Denk je niet dat ze een klopjacht hadden opgezet als er twee schutters waren? Ik ben geen wapenexpert dus die 40 kogels per magazijn was een aanname.. Is het logisch om te denken dat er ook 75 per magazijn zijn geweest?
Lijkt me dus aannemelijk dat hij die bij zich had, in ieder geval 2 (1 die af is gegaan,1 die niet is af gegaan). Als je die tussen een groepje gooit dan gaat het hard (quote:De bouwvakker was tegels aan het zetten op een plat dak, toen hij onder hem op straat de schutter zag. Direct pakte hij twee handen vol tegels en dumpte die op het hoofd van de jihadist.
Die werd geraakt en begon gedesoriënteerd in het wilde weg om zich heen te schieten. Dat moment benutte de politie om de aanvaller uit te schakelen. Volgens de tegelzetter, de lokale aannemer Mayel Moncef, rolde een handgranaat uit de handen van de schutter toen hij dood op de grond viel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij lijkt daar weer anders te liggen dan hier? (schokkende foto)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er lijkt hier ook vuurwerk rondom de dader te liggen (een vuurpijl, wat knalvuurwerk?) en een tas.. dus lijkt me dat hij meer bij zich had kunnen hebben dan we nu weten.
Daarbij als ik wat zoek naar 'tweede dader' lijkt die ook gepakt te zijn?
http://www.elsevier.nl/Bu(...)sie-gepakt-1783144W/Alleen nergens een naam o.i.d...quote:De tweede dader van de aanslag vrijdag op een toeristische plaats aan het strand van Tunesië is gearresteerd. Dit berichtte de nieuwszender al-Arabiya. De andere dader werd gedood in een vuurgevecht met leger en politie.
Dit lijkt me toch een feestmaaltijd voor de hoax-believers jongens.. als ik in jullie kamp zat had ik dit in de openingspost gezet: "Waarom ligt ie eerst op zn rug en dan op zijn buik? Het wapen en de granaat liggen erbij alsof ze door iemand zijn neergelegd.." etc etc.. Dit vind je met 5 minuten googlen.
Doe je mijn post waar ik reageer op die foto's van de dader ook?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:36 schreef jogy het volgende:
Goede post thrilled. Hadden we er daar maar meer van. Maar wat je laat zien is meer voor een eventuele False Flag en niet zozeer een Hoax trouwens
. Is enigszins verwarrend, dat wel. Ik gooi zo even delen van je post in de openingspost
.
there 's body's everywhere...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Op foto's was te zien dat hij geen drum-magazijnen (75 kogels) bij zich had. De 40-45 kogels magazijnen lijken plausibeler dan de 30kogels magazijnen (gezien het aantal schotwonden/doden)
In dit filmpje was trouwens duidelijk een (of meerdere) explosie(s) te horen, maar of dat een granaat of een bom was. Lijkt meer op een granaat.
Vorig topic al besproken. Zoek maar op.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:46 schreef Orwell het volgende:
[..]
there 's body's everywhere...
waar dan?
Moet ik ook een ballonbeestje voor je draaien? Ik ben gewoon blij dat er nog constructief mee gedacht kan worden in dit topic.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe je mijn post waar ik reageer op die foto's van de dader ook?.
Ik probeer het niet op slot te krijgen hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet ik ook een ballonbeestje voor je draaien? Ik ben gewoon blij dat er nog constructief mee gedacht kan worden in dit topic.
Het lijkt een beetje alsof het gesloten krijgen van dit topic een principe kwestie is geworden maar zolang ik geen normale discussie op gang zie komen hier maar alleen maar mensen die er alles aan doen om anderen in een hoekje te lullen zonder zelf even een eerlijk en open uitstapje te maken naar de mogelijkheden van een samenzwering bij deze aanslag gaat deze reeks nergens heen, en zeker niet op slot de kelder in.
Een lijk verstijft natuurlijk binnen 2,1 sec na dood en verstijft zo erg dat het niet meer bewogen kan worden..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik probeer het niet op slot te krijgen hoor
Vind het alleen vervelend dat die Hoax-theorie steeds aangehaald wordt door dezelfde persoon. En daar komt nóóit een normale discussie uit voort.
Wat Thrilled post ben ik ook wel benieuwd naar, want heb verschillende foto's gezien waarop de schutter in een andere pose ligt. Maar dat valt vast wel te verklaren
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:47 schreef Thrilled het volgende:
Nja wat betreft de granaat:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_schutter_uit__.html
[..]
Lijkt me dus aannemelijk dat hij die bij zich had, in ieder geval 2 (1 die af is gegaan,1 die niet is af gegaan). Als je die tussen een groepje gooit dan gaat het hard () ..
Ander apart dingetje:
(schokkende) foto van de vermoorde dader:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij lijkt daar weer anders te liggen dan hier? (schokkende foto)geen grote tas dat wel, volgens bron, zie paar pagina's terug had hij een tas met wapen minutie en bommen begraven in het zand, hij deed zich voor als een toerist waarna hij het spul opgroef of onder een deken vandaan haalde en wild omzich heen ging schieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er lijkt hier ook vuurwerk rondom de dader te liggen (een vuurpijl, wat knalvuurwerk?) en een tas.. dus lijkt me dat hij meer bij zich had kunnen hebben dan we nu weten.
Daarbij als ik wat zoek naar 'tweede dader' lijkt die ook gepakt te zijn?
http://www.elsevier.nl/Bu(...)sie-gepakt-1783144W/
[..]
Alleen nergens een naam o.i.d...
Dit lijkt me toch een feestmaaltijd voor de hoax-believers jongens.. als ik in jullie kamp zat had ik dit in de openingspost gezet: "Waarom ligt ie eerst op zn rug en dan op zijn buik? Het wapen en de granaat liggen erbij alsof ze door iemand zijn neergelegd.." etc etc.. Dit vind je met 5 minuten googlen.
Als ik moet gokken past in die tas makkelijk 3 extra magazijnen en 3 granaten.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een lijk verstijft natuurlijk binnen 2,1 sec na dood en verstijft zo erg dat het niet meer bewogen kan worden..
mijn theorie, man word neer geknalt voorbijganger maakt foto 1.
Politie onderzoekt lijk en foto 2 word gemaakt
Wat betreft die agenten die het lichaam onderzoeken waarna andere foto's genomen worden, dat klinkt mij aardig plausibel in de orenquote:Na het overlijden begint het lichaam koud te worden en vanaf zo'n twee tot zes uur na overlijden beginnen de spieren te verstijven, waarschijnlijk doordat de actine- en myosinefilamenten van de spier in elkaar schuiven.
Dat lijkt mij de meest logische verklaring.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een lijk verstijft natuurlijk binnen 2,1 sec na dood en verstijft zo erg dat het niet meer bewogen kan worden..
De tas is ook weg op foto 2quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de meest logische verklaring.
Zoiets melde ik ook in deeltje 1. Maar dat werd weer niet geaccepteerd ofzo.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Omdat het te plausibel was waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoiets melde ik ook in deeltje 1. Maar dat werd weer niet geaccepteerd ofzo.
Ja, als je de hele dag maar gelooft dat alles nep is, word wat normaal is natuurlijk wel heel idiootquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat het te plausibel was waarschijnlijk.
Volgens MSM waren er ook 1200 'ge-identificeerde' getuigen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:46 schreef Orwell het volgende:
[..]
there 's body's everywhere...
waar dan?
Jij pakt je camera er bij als je in blinde paniek weg aan het rennen bent voor geweervuur?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Volgens MSM waren er ook 1200 'ge-identificeerde' getuigen.
Misschien hadden ze allemaal hun tasjes en spulletjes op 't strand laten liggen(pushing and shoving to get away,volgens MSM)...
oh wacht,maar er zijn heel weinige persoonlijk belongings op 't lege strand te zien.
En geen andere beeldjes te zien? Raar.
Misschien hebben ze allemaal hun cmaeras in hun kamertjes achtergelaten.
Ik ook! Kan je ajb 'n tijgertje voor me maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet ik ook een ballonbeestje voor je draaien? Ik ben gewoon blij dat er nog constructief mee gedacht kan worden in dit topic.
Gaat niet op mij.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij pakt je camera er bij als je in blinde paniek weg aan het rennen bent voor geweervuur?
Dat klopt, het gaat om de gemiddelde mens in een kudde mindset.quote:
Misschien. Zijn alle cameras en spulletjes achter op 't strand gelaten?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klopt, het gaat om de gemiddelde mens in een kudde mindset.
Dat zou ieder normaal mens doen. Niet filmen maar weg! weg!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet wel wat ik zou doen; mijn naasten beetgrijpen en er als 'n dolle gek vandoor gaan.
Misschien sommige mensen hadden die leuke hoedjes en riempjes accessories. Dus van de 1200 getuigen is er heel weinig andere beeldjes of niet?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet wel wat ik zou doen; mijn naasten beetgrijpen en er als 'n dolle gek vandoor gaan.
Ik discussier niet op basis van misschien. Kom maar eens met wat nuttige info, praten we dan weer verderquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien sommige mensen hadden die leuke hoedjes en riempjes accessories. Dus van de 1200 getuigen is er heel weinig andere beeldjes of niet?
Waarschijnlijk. Maar waar zijn de achtergelaten spulletjes?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou ieder normaal mens doen. Niet filmen maar weg! weg!
Geen idee. Misschien later opgehaald?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Maar waar zijn de achtergelaten spulletjes?
Die lagen voornamelijk bij de strandbedden en stoeltjes zoals ik het op videomateriaal zag.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Maar waar zijn de achtergelaten spulletjes?
Een vol magazijn weegt maar 920 gram. Je ductaped er standaard twee aan elkaar voor snel herladen en ik weet uit ervaring dat een stuk of acht magazijnen op de man geen enkel probleem is.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ook! Kan je ajb 'n tijgertje voor me maken.
Dus de 'terrorist' heeft 3 homemade bommen/granaten van 'n kilo of twee per stuk en 4 magazijnen van 'n kilo of zo per stuk allemaal netjes in 'n parasol of beach bag of beach shorts gedaan(zeker voor quick access and fast reloading purposes of course) en heen en weer in blote voeten gerennen. Jeetje - voor zulke organistie als 'IS' zou je wat beter soldaten hebben als ze de macht weet-ik-veel hoeveel legers kunnen tegen.
Dus bijna 'n kilo p/s dan en de 45 magazijn is wat zwaarder natuurlijk. 240 kogels of zo? Maar dat zien we niet in de beelden. En de homemade bommen/granaten? Fotos genomen ook.High on cocaine.In blote voeten. Bruce Willis eat your heart out.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een vol magazijn weegt maar 920 gram. Je ductaped er standaard twee aan elkaar voor snel herladen en ik weet uit ervaring dat een stuk of acht magazijnen op de man geen enkel probleem is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |