Wie precies zegt dat er 4 magazijnen waren?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
simpel
je telt hoeveel magazijnen er op de grond liggen op de route en presto je vind er 4
wie zegt dat, eeeeh gokje de gene die het gebied hebben afgezet en sporen onderzoek deden.
die brengen het naar buiten en dat komt dan in de media!
Jaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wie precies zegt dat er 4 magazijnen waren?
Is dat ergens vermeld?
Nee, dat er een clip leeg was, niet dat al zijn munitie op was. Redelijk cruciaal verschil.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
simpel https://nl.wikipedia.org/wiki/AK-47
en er was al gelijk bekend dat hij 4 clips bij zich had..
plus hij zat zonder munitie op een gegeven moment
http://www.mirror.co.uk/t(...)k-could-been-6168359
verschillende media,quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wie precies zegt dat er 4 magazijnen waren?
Is dat ergens vermeld?
klopt! die mevrouw had mazzel!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, dat er een clip leeg was, niet dat al zijn munitie op was. Redelijk cruciaal verschil.
Is er iemand met ervaringen van AK47 kogel wonden ?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:48 schreef Tingo het volgende:
AK47 wonden?
Ik denk van niet.
Verhaal is dat Mr.James heeft z'n vriendin van de kogels beschermd.
Ik zou verwachten dat de kogels zouden helemaal z'n lichaam door.
Veel van de overlevenden/getuigenissen claimen dat ze waren met meerdere kogels geraakt.
Je baseert je mening dat die wonden niet echt lijken puur en alleen omdat dat in een filmpje gezegd wordt? Je hebt zelf ook geen idee hoe die kogelwonden er uit zien en vraagt hier om een deskundige mening, waarvan je weet dat de kans klein is dat je antwoord krijgt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is er iemand met ervaringen van AK47 kogel wonden ?
Medische professionele? Militairen ? die kunnen met alle eerlijkheid zeggen dat de wonden in de vid ziet er echt uit als recente AK47 kogel wonden?
Ik heb aardig wat fotos van echte AK47 kogel wonden gekeken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Je baseert je mening dat die wonden niet echt lijken puur en alleen omdat dat in een filmpje gezegd wordt? Je hebt zelf ook geen idee hoe die kogelwonden er uit zien en vraagt hier om een deskundige mening, waarvan je weet dat de kans klein is dat je antwoord krijgt.
Al zullen er wel artsen en militairen op FOK! zitten, maar betwijfel of die jou antwoord willen geven
Ik weet iig dat kogels niet per sé dwars door een lichaam gaan. Of denk je dat je aan stukken gescheurd word als je met een AK47 beschoten word?
Het lijkt mij plausibel dat je een hand van de pols kan schieten als je die pols goed raakt, misschien dat het nog aan een stuk vlees hangt, maar dan is ie er in principe ook 'af'.
Maar op andere gedeeltes van het lichaam is het vrij normaal dat een kogel in het lichaam blijft zitten. Afketsen tegen ribben/ruggengraat, organen die in de weg zitten etc etc.
Je herhaalt dus precies wat er in dat filmpje gezegd wordt en plakt er imo achterquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat fotos van echte AK47 kogel wonden gekeken.
De 'wonden' van de Hero Brit ziet er uit als ouwe littekens van iets heel anders dan kogels en niet recente wonden. imo.
Hoeft je ook niet te lezen en/of reageren.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Je herhaalt dus precies wat er in dat filmpje gezegd wordt en plakt er imo achter
Ten eerst, de locatie van die wond komt op beide foto's overeen. Niks raars aan, ligt aan de positie van hem op beide foto's.
"Die wond op z'n buik ziet eruit als een operatie-litteken" Goh, zou je zeggen?Dat komt omdat die man daar geopereerd is nadat ie in z'n buik geschoten is!
Is er ergens vermeld wanneer die foto's gemaakt zijn? Als ze een paar weken na de aanslag gemaakt zijn is het niet raar dat de littekens er verouderd uit zien. Maar dat ze niet op AK47 wonden lijken slaat imho nergens op.
Dit hele hoeveel kogels/nepwonden gedoe komt me aardig de keel uit. Gezien je nog steeds de link met een Hoax niet hebt uitgelegd.
Het is een behoorlijk onsamenhangend verhaal van je Tingo, het enige wat je doet is video's van John Smith pluggen en vragen stellen die in de filmpjes gesteld worden. Antwoorden zijn er niet van jou kant, waarschijnlijk omdat onze John niet uitlegt waarom hij aan iets twijfelt en je dat dus niet kan kopiëren. Daarom stel je maar weer een iets anders geformuleerde vraag die steeds op het zelfde uit komt.
Jogy, dit zie jij toch ook wel![]()
Dit hoax verhaal kan wat mij betreft de prullenbak in. Een false-flag lijkt me aanemelijker, alleen heb ik daar nog niet genoeg 'bewijs' voor gezien om daar ook maar over na te denken.
Wij ook hoor. Laat daar geen misverstand over bestaan. Het enige verschil is dat 'wij' dat met gegronde redenen willen doen, in plaats van 'imo'.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoeft je ook niet te lezen en/of reageren.
Voor andere users is 't misschien wel interessant.
Ik vind 't heel belangrijk dat leugenaars en oplichters exposed zijn.
Nou, expose ze dan eens...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat wat jij met posts van mij en anderen doet?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zoals, wie? Niemand zit te wachten op een hoax/cgi verhaal hier, dat leek me al duidelijk in het vorige topic.quote:Voor andere users is 't misschien wel interessant.
Ik ook, maar tot dusver ben jij er nog niet in geslaagd de leugenaars en oplichters te exposen met gegronde argumenten.quote:Ik vind 't heel belangrijk dat leugenaars en oplichters exposed zijn.
keep up the good work, Tingo!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje Orwell.quote:
Wat een 'toeval' dat jij er nu ook over begint. Maar ik leg het je graag uit in het feedbacktopic hoor.quote:
Zien er wel uit als kogelwonden ja. Maar de hoek van inslag is belangrijker dan het kaliber qua wondstructuur.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is er iemand met ervaringen van AK47 kogel wonden ?
Medische professionele? Militairen ? die kunnen met alle eerlijkheid zeggen dat de wonden in de vid ziet er echt uit als recente AK47 kogel wonden?
Ik vind het hilarisch.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat een 'toeval' dat jij er nu ook over begint. Maar ik leg het je graag uit in het feedbacktopic hoor.
Dat is altijd een mogelijkheid, maar zo ver mij duidelijk is, was er maar 1 schutter.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:20 schreef vaneiges het volgende:
Als 120- te krap is en 500+ te ruim voor 1 gunman, dan zijn er mss toch 2 geweest.
-off topic-quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat een 'toeval' dat jij er nu ook over begint. Maar ik leg het je graag uit in het feedbacktopic hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |