abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 28 juli 2015 @ 22:37:00 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154716494
quote:
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.

'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.

Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.

Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.

Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!

Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.

Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.

Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.

Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert

Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.

En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.

De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.

De Modpieten
sp3ctopic = best topic

game on

[ Bericht 96% gewijzigd door sp3c op 29-07-2015 00:27:30 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_154717928
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb weer een volle bingo-kaart in ieder geval!
Dit soort offtopic gewauwel als poging om een topic om zeep te helpen mag wel worden weggemod lijkt me.
pi_154717970
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit soort offtopic gewauwel als poging om een topic om zeep te helpen mag wel worden weggemod lijkt me.
Lekker geloofwaardig verhaal dit weer.
pi_154718014
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lekker geloofwaardig verhaal dit weer.
Je post voegt niks toe aan het topic, niets toe aan de discussie en is alleen maar bedoeld om offtopic te gaan. Als je met iemand wil chatten doe je dat maar met je DM functie, daar istie voor.
pi_154718036
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je post voegt niks toe aan het topic, niets toe aan de discussie en is alleen maar bedoeld om offtopic te gaan. Als je met iemand wil chatten doe je dat maar met je DM functie, daar istie voor.
Oké meester.
pi_154718061
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Om zeep helpen van zo'n topic gebeurt niet zo snel maar het is wel weg.
pi_154718200
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:

[..]

Om zeep helpen van zo'n topic gebeurt niet zo snel maar het is wel weg.
Maar meester, de post van Scorpie hier bestaat vooral uit ad hominems en die blijft wel staan!

quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat is dit voor loze opmerking, ga je me straks nog uitdagen op het schoolplein ofzo? :')

[..]

Aangezien het woord deportatie in de enge zin van het woord nooit van Elfletterig afkomstig was maar ingevuld is door (vooral) jijzelf en waarbij je er werkelijk alles aan doet om de Holocaust erbij te halen, heb je een klassieke bait-and-switch tactiekje losgelaten. Je doet nu net alsof je een feit hebt geconstateerd welke afkomstig zou zijn van Elfletterig, maar guess what? Dat is helemaal niet wat hij bepleit.

Jij, woordkunstenaar in de rechtszaal en degene die het hardst jankt in FB als hem woorden in de mond worden gelegd, bent zo hypocriet dat je nu precies dezelfde tactiek loslaat en denkt ermee weg te komen.

Maar goed, wat hadden we anders moeten verwachten van iemand wiens leven bestaat uit het geld verdienen door feiten te verdraaien en de waarheid anders voor te stellen ten faveure van zijn cliënten.
pi_154718238
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar meester, de post van Scorpie hier bestaat vooral uit ad hominems en die blijft wel staan!

[..]

Vooruit, de laatste 2 alinea's zijn weg. Bedankt voor het melden.
pi_154718251
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vooruit, de laatste 2 alinea's zijn weg. Bedankt voor het melden.
Graag gedaan, meester. En jij ook bedankt hoor, attent van je.
pi_154718312
_O-.
pi_154719751
Het zou trouwens ook niet verkeerd zijn als er weer een normale OP kwam in dit FB-topic. Iets met regels over bronvermelding, etc. Zoiets als dit:

quote:
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.

Als toevoeging; Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren. Net als volken/groepen mensen als apen betitelen.

Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat. Berichten van Trouw zijn niet toegestaan.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
pi_154749769
NWS / CBS 80% comazuipers

Kan deze topictitel worden veranderd in iets dat wél duidelijk is?
Het nieuws is dat 80 procent van de Nederlanders vindt dat comazuipers zelf hun ziekenhuiskosten moeten betalen.
pi_154749893
Aangepast.
pi_154750056
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
Aangepast.
Dank.
  Trouwste user 2022 donderdag 30 juli 2015 @ 16:24:28 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_154767048
NWS / Verdachten zedenzaak Valkenburg één dag de cel in

Excuses, gezocht en over het hoofd gezien.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_154784228
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:46 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Sterf jij eens ongezien de vlektyfus adolfverheerlijkendegrafkankernazi.
Misschien even vegen? De welles-nietes spelletjes maken het topic tamelijk onleesbaar.
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 08:43:51 #17
8781 crew  Frutsel
pi_154784504
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 08:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Misschien even vegen? De welles-nietes spelletjes maken het topic tamelijk onleesbaar.
Bezem er even door
  zondag 2 augustus 2015 @ 15:32:45 #18
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154841954
NWS / Jongeren: 'Canal Parade werkt eerder averechts'

Stemmingmakerij in de TT. Het bericht spreekt het tegen, de meerderheid van de jongeren in neutraal of positief.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_154842108
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:32 schreef Fir3fly het volgende:
NWS / Jongeren: 'Canal Parade werkt eerder averechts'

Stemmingmakerij in de TT. Het bericht spreekt het tegen, de meerderheid van de jongeren in neutraal of positief.
Is gewoon de titel van het bericht.

quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:36 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat doet EenVandaag altijd.
Een kop 'Canal Parade maakt voor de meerderheid van de jongeren geen verschil' is geen nieuws.
Het nieuws is dan ook dat het voor een deel van de jongeren een negatieve invloed heeft op hun beeldvorming.
  zondag 2 augustus 2015 @ 15:43:03 #20
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154842207
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:39 schreef Specularium het volgende:

[..]

Is gewoon de titel van het bericht.

[..]

Het is een slechte titel. Het spreekt het bericht letterlijk tegen. We zijn hier toch niet de Telegraaf?

Je krijgt nu erg de schijn mee dat je het maar laat staan omdat je het toevallig eens bent met de genoemde minderheid in de titel.
pi_154842294
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:43 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het is een slechte titel. Het spreekt het bericht letterlijk tegen. We zijn hier toch niet de Telegraaf?

Je krijgt nu erg de schijn mee dat je het maar laat staan omdat je het toevallig eens bent met de genoemde minderheid in de titel.
Ik open gewoon een topic met een TT die bij de bronvermelding hoort en geef mijn mening.

Is gebruikelijk in NWS. Dat jij het er niet mee eens bent is wat anders.
  zondag 2 augustus 2015 @ 15:48:58 #22
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154842374
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:46 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik open gewoon een topic met een TT die bij de bronvermelding hoort en geef mijn mening.

Is gebruikelijk in NWS.
Ik ben juist gewend dat slechte TTs gewoon veranderd worden, ongeacht de bron. Er staat nota bene een voorbeeld een paar posts hierboven.

Wat een slap gedoe zeg :').
pi_154842479
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:48 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik ben juist gewend dat slechte TTs gewoon veranderd worden, ongeacht de bron. Er staat nota bene een voorbeeld een paar posts hierboven.

Wat een slap gedoe zeg :').
Nee, die worden juist niet zomaar veranderd.
In dit geval hierboven was de TT onduidelijk.
  zondag 2 augustus 2015 @ 15:56:40 #24
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154842619
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:52 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee, die worden juist niet zomaar veranderd.
In dit geval hierboven was de TT onduidelijk.
En hier dus ook. Het geeft de verkeerde indruk. Wat boeit het dan dat de bron dat ook doet? Heb je een contract met Eenvandaag dat je altijd letterlijk hun titels moet overnemen?

Verander gewoon die TT even. Of wil je dat niet omdat je stiekem de stemmingmakerij wel ziet zitten?
pi_154842664
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En hier dus ook. Het geeft de verkeerde indruk. Wat boeit het dan dat de bron dat ook doet? Heb je een contract met Eenvandaag dat je altijd letterlijk hun titels moet overnemen?

Verander gewoon die TT even. Of wil je dat niet omdat je stiekem de stemmingmakerij wel ziet zitten?
TT blijft gewoon staan met je stemmingmakerij.
Is geen enkele reden om die aan te passen, zou ik ook niet doen als een user het topic had geopend.
  zondag 2 augustus 2015 @ 16:02:40 #26
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154842767
Kijk in het vorige topic even. De TT is 'Smokkelaars lyrisch over Nederland'. Bron heeft dezelfde titel. Dat klopt niet helemaal, het gaat over mensensmokkelaars. TT wordt aangepast na een opmerking van een user in dit topic, door jou nota bene.

Dit is exact dezelfde situatie. TT is onduidelijk en geeft niet de situatie weer.

Veranderen dus maar.
pi_154842890
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2015 16:02 schreef Fir3fly het volgende:
Kijk in het vorige topic even. De TT is 'Smokkelaars lyrisch over Nederland'. Bron heeft dezelfde titel. Dat klopt niet helemaal, het gaat over mensensmokkelaars. TT wordt aangepast na een opmerking van een user in dit topic, door jou nota bene.

Dit is exact dezelfde situatie. TT is onduidelijk en geeft niet de situatie weer.

Veranderen dus maar.
Dit is niet exact dezelfde situatie.

Er worden geen TT's veranderd omdat iemand het er niet mee eens is.
  zondag 2 augustus 2015 @ 16:11:39 #28
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154842958
OK je bent dus een hypocriet. Weten we dat ook weer.

En je kunt ook niet lezen, de reden dat de TT veranderd moet worden is omdat hij niet klopt en onduidelijk is. Dat heb ik al meerdere malen gezegd, ook in het topic zelf. De TT is feitelijk fout en spreekt het bericht tegen.

Er is geen enkele reden om hem niet te veranderen. Dus doe het maar snel, misschien kun je jezelf dan nog meer gezichtsverlies besparen.
pi_154843644
Het is goed met je.
  zondag 2 augustus 2015 @ 16:44:37 #30
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154843677
Ik wacht wel op een andere NWS-mod. Omdat je verder geen argumenten hebt ga ik maar vanuit dat je de TT laat staan omdat je het er toevallig mee eens bent.
pi_154858798
quote:
Kickje gegeven.
pi_154858844
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 01:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Kickje gegeven.
Thx. ;).
I´m back.
pi_154891094
Wie heeft er een nieuwe veger waar hij zonodig weer enorm driftig mee in de weer moet in het draadje waarin domme uitspraken van Keyl door bepaalde figuren bloedserieus genomen worden?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_154891135
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:37 schreef DS4 het volgende:
Wie heeft er een nieuwe veger waar hij zonodig weer enorm driftig mee in de weer moet in het draadje waarin domme uitspraken van Keyl door bepaalde figuren bloedserieus genomen worden?
Gewoon stoppen met op de man spelen, heb ik die bezem ook niet nodig.
pi_154891197
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:39 schreef Specularium het volgende:

Gewoon stoppen met op de man spelen, heb ik die bezem ook niet nodig.
Zonder letterlijk alles te kunnen herhalen wat ik geschreven heb weet ik in ieder geval zeker dat er ook genoeg reacties zijn geveegd die allesbehalve op de man waren.

Het valt overigens op dat als het omgekeerd gebeurd en ik meld het (omdat zelf oplossen niet meer mag in de nanny-sfeer die hier op fok tegenwoordig hangt) die melding keer op keer wordt genegeerd. Dit terwijl er bepaalde personen zijn die wel met voorrang bescherming krijgen.

Helpt het om heel vaak uit te huilen bij mods ofzo? (wees niet bang, ik ben het niet van plan)
pi_154891284
Er krijgt helemaal niemand bescherming of voorrang, kutgedrag = kutgedrag en dat gaat gewoon weg.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:49:29 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154891328
Als je mening keer op keer genegeerd wordt dan zounje kunnen concluderen dat het juist niet helpt

maar ik vind het een sterk en en tikje warrig verhaaltje
pi_154891463
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:47 schreef Specularium het volgende:
Er krijgt helemaal niemand bescherming of voorrang, kutgedrag = kutgedrag en dat gaat gewoon weg.
Het valt mij anders heel duidelijk op dat bepaalde personen weldegelijk heel erg in bescherming genomen worden en de meest idiote denkbeelden geventileerd mogen worden (zoals nu ook weer in het draadje: bloedserieus wordt er beweerd dat negers maar een stel dommeriken zijn die zonder blanken nog steeds primitief zouden leven).

Ik voel mij in het geheel niet aangesproken als het gaat om "kutgedrag". Ik was niet aan het kutten, er werd weer met de hele grote bezem geveegd. En natuurlijk bizar toevallig was net daarvoor weer een bepaalde naam gevallen. En dan komt zoals altijd (stomtoevallig natuurlijk!) ineens de grote bezem tevoorschijn.

Blijf ontkennen verder!
  Moderator dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:58:10 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154891505
Welke naam
pi_154891526
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:58 schreef sp3c het volgende:
Welke naam
Als ik die noem worden meteen mijn reacties hier weer geveegd, zo leert de ervaring...
pi_154891569
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het valt mij anders heel duidelijk op dat bepaalde personen weldegelijk heel erg in bescherming genomen worden en de meest idiote denkbeelden geventileerd mogen worden (zoals nu ook weer in het draadje: bloedserieus wordt er beweerd dat negers maar een stel dommeriken zijn die zonder blanken nog steeds primitief zouden leven).

Ik voel mij in het geheel niet aangesproken als het gaat om "kutgedrag". Ik was niet aan het kutten, er werd weer met de hele grote bezem geveegd. En natuurlijk bizar toevallig was net daarvoor weer een bepaalde naam gevallen. En dan komt zoals altijd (stomtoevallig natuurlijk!) ineens de grote bezem tevoorschijn.

Blijf ontkennen verder!
Die opmerking uit je eerste alinea was al verwijderd voor jij hier kwam klagen.

Maar dan nog, dat jij het niet eens bent met mensen geeft jou nog niet het recht om steeds persoonlijk te worden.
Je verneukt er alleen maar topics mee.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:01:53 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154891592
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als ik die noem worden meteen mijn reacties hier weer geveegd, zo leert de ervaring...
Maar nu heb ik geen idee wat je probeert te zeggen, misschien wordt je daarom keer op keer genegeerd?
pi_154891660
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

Maar nu heb ik geen idee wat je probeert te zeggen, misschien wordt je daarom keer op keer genegeerd?
Nu geen dommetje gaan spelen sp3c, je snapt meer dan prima waar DS4 op doelt.
pi_154891724
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:00 schreef Specularium het volgende:

Maar dan nog, dat jij het niet eens bent met mensen geeft jou nog niet het recht om steeds persoonlijk te worden.
Je verneukt er alleen maar topics mee.
Maar elfje kan in hetzelfde draadje gewoon oproepen dat anderen mij moeten negeren. Dat is natuurlijk wel ok.

Het is zo duidelijk twee maten, hou op, hou op...
pi_154891759
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

Nee, want als ik een melding maak doe ik dat duidelijk genoeg.

Of het nu per ongeluk is of bewust... er worden heel duidelijk twee maten gehanteerd. Niet alleen in NWS overigens, het is op bepaalde plekken hier nog veel erger.
pi_154892032
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar elfje kan in hetzelfde draadje gewoon oproepen dat anderen mij moeten negeren. Dat is natuurlijk wel ok.

Het is zo duidelijk twee maten, hou op, hou op...
Nee kijk, Efteling probeert meestal gewoon met argumenten een topic te vullen.
En jouw eerste reactie is dan dit:
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nederland staat inderdaad op instorten...
Dit is geen discussie, dit is iemands mening belachelijk maken omdat je het er niet mee eens bent.
Mag allemaal, maar dan moet je ook niet gaan zeuren als diezelfde user dan zegt dat negeren in jouw geval het beste werkt. Als jij dat mag, mag hij dat ook (actie/reactie).

En dan kom je daarna weer met dat gelul over wie welke opleiding heeft gedaan en hoeveel hersencellen iemand heeft, want iedereen in het topic is zo ontzettend dom. En precies dat gedrag gaat weg. Het is ruziezoeken en uitlokken.

Zeg maar waar ik een beoordelingsfout heb gemaakt.
pi_154892357
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:18 schreef Specularium het volgende:

Nee kijk, Efteling probeert meestal gewoon met argumenten een topic te vullen.
En jouw eerste reactie is dan dit:
Als reactie op dat je zelfs als poco (ja, dat is constructief als je een discussie op argumenten wil in jouw ogen kennelijk...) wel onder ogen moet zien dat de problemen ons flink boven de pet aan het groeien zijn.

Met andere woorden: u MOET het met mij eens zijn, anders spoor je niet.

Bekende discussietechniek van elfje, door links en rechts rond te strooien dat als je zijn mening niet volledig deelt je je kop in het zand steekt, je bewust kiest voor de problemen, dat je wereldvreemd bent, enz. enz.

Maar dat mag allemaal, want dat is natuurlijk constructief (in jouw ogen dan).

Wat niet constructief is, is mijn simpele constatering dat Nederland het best aardig doet, dus dat de suggestie dat Nederland de problemen boven het hoofd groeien vrij lachwekkend is (ik kan er echt niets anders van maken).

quote:
Dit is geen discussie, dit is iemands mening belachelijk maken omdat je het er niet mee eens bent.
Mag allemaal, maar dan moet je ook niet gaan zeuren als diezelfde user dan zegt dat negeren in jouw geval het beste werkt. Als jij dat mag, mag hij dat ook (actie/reactie).
Nog afgezien van dat hij dat keer op keer doet en ook nu ten aanzien van een ander deel van de discussie: het is op de man spelen en jij vindt dus dat elfje het wel mag.

Nou, twee maten dus.

quote:
En dan kom je daarna weer met dat gelul over wie welke opleiding heeft gedaan en hoeveel hersencellen iemand heeft, want iedereen in het topic is zo ontzettend dom. En precies dat gedrag gaat weg. Het is ruziezoeken en uitlokken.
Het is wel van vrij laag niveau dat jij mijn woorden nu heerlijk aan het verdraaien bent. En verdedigen kan ik mijzelf niet, want het is allemaal geveegd.

Iemand negeert heel bewust (door meerdere personen) tegengeworpen argumenten en gaat lekker door met onzinnig geblaat. Ik heb aangegeven dat hetgeen hij doet op kleuterschoolniveau zit. Wat m.i. een feitelijke constatering is.

quote:
Zeg maar waar ik een beoordelingsfout heb gemaakt.
At your service.
pi_154892448
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:34 schreef DS4 het volgende:

Ik heb aangegeven dat hetgeen hij doet op kleuterschoolniveau zit. Wat m.i. een feitelijke constatering is.
En daar verlies je de discussie en gaan je posts terecht weg.
pi_154892490
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:38 schreef Specularium het volgende:

[..]

En daar verlies je de discussie en gaan je posts terecht weg.
Vanaf dat moment ging hij ineens wel inhoudelijk aan de slag, dus niet mee eens.

Leuk dat je de rest ook lekker onbesproken laat, want vooral daar gaat het om. Maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')