Inderdaad, dus ook voor kosten door sport, werk, stress, burnout, suiker, vet, nicotine, drugs, gebrek aan beweging, etc.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:36 schreef JeMoeder het volgende:
Ik kan me hier wel in vinden. Maar dan ook mensen die om een andere reden door eigen toedoen behandeld moeten worden zelf laten betalen.
Dan moet de premie wel met 30% (ik noem maar een percentage) omhoog aangezien altijd uitgezocht moet worden wat de reden van behandeling is.
Immers, gelijke monniken, gelijke kappen.
Als je dat artikel leest en dan 'doorschakelt' naar het eerdere onderzoek dan heb je een vracht gegevens over die dingen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:39 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Inderdaad, dus ook voor kosten door sport, werk, stress, burnout, suiker, vet, nicotine, drugs, gebrek aan beweging, etc.
Ja, en dan krijg je op termijn dus een kut systeem en een kut samenleving.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:36 schreef JeMoeder het volgende:
Ik kan me hier wel in vinden. Maar dan ook mensen die om een andere reden door eigen toedoen behandeld moeten worden zelf laten betalen.
Dan moet de premie wel met 30% (ik noem maar een percentage) omhoog aangezien altijd uitgezocht moet worden wat de reden van behandeling is.
Immers, gelijke monniken, gelijke kappen.
Jawel! Die wordt geďnd door de Staatsloterij.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is er al domheids-belasting?
Mijn reactie liep dan ook over van het sarcasme.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg je op termijn dus een kut systeem en een kut samenleving.
Want wat schieten we hiermee op? Jongeren die uiteindelijk met meer en hogere schulden zitten. Lijkt me op termijn voor niemand positieve gevolgen hebben.
Puik. Nog plannen om minister van volksgezondheid te worden?quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:48 schreef Hallojo het volgende:
Lijkt me een goed plan! Gelijk ook mensen die sporten en mensen die niet sporten onder deze regeling laten vallen.
Dat wil ik niet, het is een non-issue en bovendien een glijdende schaal.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:42 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Als je dat artikel leest en dan 'doorschakelt' naar het eerdere onderzoek dan heb je een vracht gegevens over die dingen.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:48 schreef Hallojo het volgende:
Lijkt me een goed plan! Gelijk ook mensen die sporten en mensen die niet sporten onder deze regeling laten vallen.
Ik heb voor een jaartje een dure verzekering en laag eigen risico en ga nu voor elk dingetje waar ik ooit last van heb gehad naar de dokter en ziekenhuis en volgend jaar alles weer op laag, mooi systeem man!quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De zorg in Nederland, je de tyfus betalen voor iets waar je nauwelijks gebruik van maakt of wat niet voor jezelf opgaat
Kut systeem wat nog eens goed werkt ook!
Nee! Het lijkt me niet dat ze ziektekosten vergoeden voor mensen met zo'n stressvolle baan!quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Puik. Nog plannen om minister van volksgezondheid te worden?
Dit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:48 schreef mstx het volgende:
Ah, het jaarlijkse egoďstenonderzoek. Alles wat mij niet overkomt moet niet gedekt worden door de verzekering en alles wat wel op mij van toepassing is, wel.
Accijns en kansspelbelasting?quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is er al domheids-belasting?
Het is een representatieve democratie met een reden...quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:30 schreef BaardaapAd het volgende:
Het is dus nogal eigenaardig dat onze overheid het mes niet dáár in de zorg zet waar ze dus gewoon de steun van de bevolking zou krijgen. Klaarblijkelijk is de mening van het plebs alleen interessant in verkiezingstijd .....
Dat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |