Oh, je hebt er bewijs voor? Jij kunt aantonen dat we over 25 jaar in Nederland een wet hebben die voorschrijft dat mijn dochter gesluierd over straat moet?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als het doemdenken was, dan gaf ik je daarin groot gelijk.
Als je terugleest zie je dat je eerst over 5% spreekt, zoals ik ook aangaf hierboven. Pas nadat je er achterkomt dat dit wel heel onwerkbaar is, verhoog je dat.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weer lees je niet goed, zoals zo vaak. Ik zei eerder al dat die grens in Nederland ook best 6 procent kan zijn. Waar het om gaat, is dat er een begrenzing komt. Lees het topic maar terug.
Je komt er achteraf mee dat je dat verdedigt maar ondertussen had je al uitgebreid gepleit voor quota en deportatie. Nu niet de boel omdraaien knul...quote:Overigens is een artikel op PowNed geen GeenStijl-verhaaltje en heb ik ook de achterliggende bron ervan genoemd. En ik gaf de link naar het artikel meteen al, dus niet achteraf als een soort onderbouwing.
Nou leg dan maar eens uit hoe mensen op basis van hun geloof tot tweederangs burgers maken precies zorgt voor minder problemen in de samenleving. De ervaringen daarmee zijn immers vrij beroerd...quote:Verder vind ik het vooral grappig dat je de mening van de helft van de Denen "extreem" vindt, want dat is waar het op neerkomt. Moord en brand schreeuwen over moslims en daarbij stelselmatig de gematigde, normale moslims én de extremisten willens en wetens over één kam scheren en portretteren als slachtoffer, maar totaal geen oog hebben voor de belangen van een meerderheid van de bevolking.
Hét recept voor nog meer onrust en nog meer problemen in de samenleving.
Ik neem jou in dit soort discussies gewoonweg niet serieus.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor iemand die vooraan staat om met zijn opgeheven vingertje een moralistisch lulverhaal over normen en waarden op te hangen en zichzelf als moreel superieur af te schilderen tegenover anderen laat je je nu flink kennen.
Klopt. En hoe handhaaf je dat quotum? Heel goed: door de extremisten / haatzaaiers aan te pakken en waar nodig uit te zetten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je een quotum instelt op x% doe je toch precies hetzelfde?
Je haalt twee dingen door elkaar. Ik zeg dat wij allemaal voorzieningen aanbieden aan asielzoekers. Zo werkt deze wereld niet, de meeste landen doen dat niet.quote:
Als je berichten uit Frankrijk mag geloven zijn ze daar al hard op weg dit voor elkaar te krijgen. Waarom zou dat volgens jou onmogelijk zijn hier in Nederland?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, je hebt er bewijs voor? Jij kunt aantonen dat we over 25 jaar in Nederland een wet hebben die voorschrijft dat mijn dochter gesluierd over straat moet?
Echt... verdiep je eens meer in buurten / buitenwijken van steden waar de populatie nu al voor een groot deel uit moslims bestaat. Ga het nodige lezen over de problemen die daar bestaan en trek dan zelf je conclusies.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, je hebt er bewijs voor? Jij kunt aantonen dat we over 25 jaar in Nederland een wet hebben die voorschrijft dat mijn dochter gesluierd over straat moet?
Te beginnen met pakweg 50.000 man te deporteren dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. En hoe handhaaf je dat quotum? Heel goed: door de extremisten / haatzaaiers aan te pakken en waar nodig uit te zetten.
Ja, dus spiegel je je aan andere landen. De meeste landen hebben niet zo'n hoge mate welvaart, goede gezondheidszorg, goed onderwijssysteem, toegankelijk rechtssysteem, et cetera, et cetera. Moeten we dan misschien ook maar kappen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je haalt twee dingen door elkaar. Ik zeg dat wij allemaal voorzieningen aanbieden aan asielzoekers. Zo werkt deze wereld niet, de meeste landen doen dat niet.
De demografische ontwikkelingen maken het al extreem onwaarschijnlijk. Maar aan de andere kant introduceren we hier al kledingwetten, in die zin zou het wellicht kunnen...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je berichten uit Frankrijk mag geloven zijn ze daar al hard op weg dit voor elkaar te krijgen. Waarom zou dat volgens jou onmogelijk zijn hier in Nederland?
Dat geloof ik graag als je redeneert vanuit autochtoon zijn, maar een allochtoon vind het daar misschien juist wel prettiger.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:53 schreef luxerobots het volgende:
Ik zie ook mensen roken in de sharia-driehoek. Maar de Schilderswijk is er niet betreft gezelliger op geworden sinds 95% allochtoon is.
Dat moet je helemaal zelf weten, maar als je gewezen wordt op je Godwin-spuiende haatzaai tactiek moet je gewoon stil zitten en geschoren worden, zelfs als het afkomstig is van mij. Zo, en nu bakkes dicht en ontopic weer, pik.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik neem jou in dit soort discussies gewoonweg niet serieus.
De meeste landen doen dat juist wel. Er zijn bijna geen landen waar vluchtelingen niet welkom zijn en niet opgevangen worden. Wij hebben wel een hogere levensstandaard dan veel landen en dus kunnen we iets meer bieden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:56 schreef luxerobots het volgende:
Ik zeg dat wij allemaal voorzieningen aanbieden aan asielzoekers. Zo werkt deze wereld niet, de meeste landen doen dat niet.
O, internetheldje van me... Wat ben je toch stoer achter je schermpje.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:59 schreef Scorpie het volgende:
Dat moet je helemaal zelf weten, maar als je gewezen wordt op je Godwin-spuiende haatzaai tactiek moet je gewoon stil zitten en geschoren worden, zelfs als het afkomstig is van mij. Zo, en nu bakkes dicht en ontopic weer, pik.
En ik bedoel te zeggen dat het helemaal geen schande is om de grenzen te sluiten. Nog nooit kwamen er zo veel mensen van zo ver weg.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dus spiegel je je aan andere landen. De meeste landen hebben niet zo'n hoge mate welvaart, goede gezondheidszorg, goed onderwijssysteem, toegankelijk rechtssysteem, et cetera, et cetera. Moeten we dan misschien ook maar kappen.
Dat lijken me niet bepaald de landen waar we een voorbeeld aan moeten nemen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En ik bedoel te zeggen dat het helemaal geen schande is om de grenzen te sluiten. Nog nooit kwamen er zo veel mensen van zo ver weg.
De meeste landen hebben er dan ook helemaal geen zin in om immigratieland te worden. Koeweit, Saoedi-Arabie of Polen vangen bijvoorbeeld nauwelijks asielzoekers op. We hoeven niet bang te zijn voor boycots of andere indianenverhalen.
Klopt dat werkelijk? Volgens mij valt dat cijfermatig nog wel iets mee. Eind jaren negentig waren er meer asielzoekers en de grote migratiestromen van gastarbeiders en gezinshereniging liggen ook al ver achter ons.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En ik bedoel te zeggen dat het helemaal geen schande is om de grenzen te sluiten. Nog nooit kwamen er zo veel mensen van zo ver weg.
Prachtige poco-taal. Er wordt niemand tot tweederangs burger gemaakt. Integendeel zelfs: er wordt eindelijk eens werk gemaakt van integratie. De goedwillende migranten in dit land zullen daar veel voordeel van hebben. De niet-goedwillenden zullen zich in dit land minder op hun plek voelen. En als je staat moet je nu even gaan zitten, want er komt een harde klap: dat is ook precies de bedoeling.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:53 schreef 99.999 het volgende:
Nou leg dan maar eens uit hoe mensen op basis van hun geloof tot tweederangs burgers maken precies zorgt voor minder problemen in de samenleving. De ervaringen daarmee zijn immers vrij beroerd...
Wat is dit voor loze opmerking, ga je me straks nog uitdagen op het schoolplein ofzo?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, internetheldje van me... Wat ben je toch stoer achter je schermpje.
Aangezien het woord deportatie in de enge zin van het woord nooit van Elfletterig afkomstig was maar ingevuld is door (vooral) jijzelf en waarbij je er werkelijk alles aan doet om de Holocaust erbij te halen, heb je een klassieke bait-and-switch tactiekje losgelaten. Je doet nu net alsof je een feit hebt geconstateerd welke afkomstig zou zijn van Elfletterig, maar guess what? Dat is helemaal niet wat hij bepleit.quote:De vergelijking is terecht. Punt. Lees eens wat over de jaren voorafgaand aan de tweede wereldoorlog en hoe er ook in Nederland tegen joden aangekeken werd. Daar was geen bezetting voor nodig.
In landen waar we in jouw ogen geen voorbeeld aan moeten nemen, kunnen ze ook nog wel eens zinnige besluiten nemenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat lijken me niet bepaald de landen waar we een voorbeeld aan moeten nemen.
Nonsens weer. Op basis van hun geloof wil jij een bepaalde groep minder rechten geven en wil je tienduizenden mensen uitzetten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prachtige poco-taal. Er wordt niemand tot tweederangs burger gemaakt.
Ja ik loop hier mooi te kutten. Hold on, ik ga proberen het te fixenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Over wie heb je het? Je quote jezelf.
Deze mensen voelen zich nu al tweederangs burger en dat heeft ook geen positief effect.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En ja, die foute figuren mogen zich tweederangs burger voelen zolang ze hun gedrag niet aanpassen. Graag zelfs. Hoe eerder ze zich hier niet meer thuisvoelen, des te beter. Des te beter voor Nederland en ook des te beter voor de goedwillende, goed-geïntegreerde migranten die hier wél een succes van hun leven willen maken. Deze mensen hebben veel last van de negatieve beeldvorming.
Ongetwijfeld. Kim-Jung Un zal ook best wel eens een goede dag hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In landen waar we in jouw ogen geen voorbeeld aan moeten nemen, kunnen ze ook nog wel eens zinnige besluiten nemen
Try again:quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je terugleest zie je dat je eerst over 5% spreekt, zoals ik ook aangaf hierboven. Pas nadat je er achterkomt dat dit wel heel onwerkbaar is, verhoog je dat.
[..]
Je komt er achteraf mee dat je dat verdedigt maar ondertussen had je al uitgebreid gepleit voor quota en deportatie. Nu niet de boel omdraaien knul...
[..]
Nou leg dan maar eens uit hoe mensen op basis van hun geloof tot tweederangs burgers maken precies zorgt voor minder problemen in de samenleving. De ervaringen daarmee zijn immers vrij beroerd...
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een realistisch percentage en dan langs democratische weg beleid invoeren. In Denemarken wil de helft van de bevolking dat er een bovengrens komt wat het aantal moslims betreft. Het genoemde percentage in de tekst is 5 procent: http://www.powned.tv/nieu(...)aldus_50_denema.html
Zoiets lijkt mij voor Nederland ook een prima uitgangspunt.
Als je dat zo belangrijk vindt waarom betrek je de wetten dan niet op dat gegeven in plaats van het geloof. Er zijn nogal wat andere haatzaaiers die niet passen bij een westerse samenleving met respect voor mensenrechten en vrijheid van meningsuiting en religie ten slotte.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Maar mensen die extremistisch zijn, die haatzaaien, die Nederland en de westerse samenleving verafschuwen, die wil ik kwijt.
Ik kan er wel eentje aanwijzen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je dat zo belangrijk vindt waarom betrek je de wetten dan niet op dat gegeven in plaats van het geloof. Er zijn nogal wat andere haatzaaiers die niet passen bij een westerse samenleving met respect voor mensenrechten en vrijheid van meningsuiting en religie ten slotte.
Japan vangt nauwelijks asielzoekers op, lijkt me toch een beschaafder land.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Kim-Jung Un zal ook best wel eens een goede dag hebben.
Mensen op basis van hun gedrag aanpakken lijkt me ook stukken verstandiger en haalbaarder dan hun geloof als basis voor maatregelen aangrijpen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je dat zo belangrijk vindt waarom betrek je de wetten dan niet op dat gegeven in plaats van het geloof. Er zijn nogal wat andere haatzaaiers die niet passen bij een westerse samenleving met respect voor mensenrechten en vrijheid van meningsuiting en religie ten slotte.
Zou je ze (indien ze daarvoor in aanmerking komen) wel Nederland uit willen zetten?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mensen op basis van hun gedrag aanpakken lijkt me ook stukken verstandiger en haalbaarder dan hun geloof als basis voor maatregelen aangrijpen.
Ik snap niet wat we met andere landen te maken hebben. Lijkt me een stuk zinniger om het over de inhoudelijke kant van dat verhaal te hebben. Dat ze in Koeweit of SA geen asielzoekers opvangen zegt me niet zoveel.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Japan vangt nauwelijks asielzoekers op, lijkt me toch een beschaafder land.
En wéér dezelfde discussietechniek, die ik in NWS-feedback ook al aanstipte, van bewust onjuist samenvatten, de boel verdraaien en dat ondanks correctie stug blijven herhalen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nonsens weer. Op basis van hun geloof wil jij een bepaalde groep minder rechten geven en wil je tienduizenden mensen uitzetten.
Dat is nogal politiek incorrect inderdaad. Het is zelfs immoreel en volslagen achterlijk.
We hebben daarmee in Europa ook bijzonder slechte ervaringen.
Des te meer reden om te stoppen met dweilen terwijl de kraan nog open staat. Die kraan moet dicht....quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Deze mensen voelen zich nu al tweederangs burger en dat heeft ook geen positief effect.
Jij kwam aankakken met Kim Jung Un.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik snap niet wat we met andere landen te maken hebben. Lijkt me een stuk zinniger om het over de inhoudelijke kant van dat verhaal te hebben. Dat ze in Koeweit of SA geen asielzoekers opvangen zegt me niet zoveel.
Heb je m'n posts wel gelezen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Des te meer reden om te stoppen met dweilen terwijl de kraan nog open staat. Die kraan moet dicht....
Lees het anders nog even terug. We moeten wat jou betreft maar stoppen met het binnenhalen van asielzoekers omdat men dat in andere landen ook doet. Dat lijkt me een flinke drogreden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij kwam aankakken met Kim Jung Un.
In sommige gevallen zou ik misdadigers wel uit willen zetten. Aan de andere kant is dat bepaald niet eenvoudig en zijn misdadigers als ze hier wonen (en vaak ook geboren zijn) en hun misdaden begaan wat mij betreft in eerste instantie ook ons probleem waar we hier een oplossing voor moeten vinden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou je ze (indien ze daarvoor in aanmerking komen) wel Nederland uit willen zetten?
Wat wil jij dan doen als door andere oorzaak dan immigratie die grens wordt bereikt? Volgens mij ontken jij namelijk zelf de gevolgen van het instellen van een grens van 5%.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wéér dezelfde discussietechniek, die ik in NWS-feedback ook al aanstipte, van bewust onjuist samenvatten, de boel verdraaien en dat ondanks correctie stug blijven herhalen.
Vermoeiend. En vooral ook kinderachtig.
Nee, omdat het hier problemen oplevert en omdat het in andere landen ook kan. Het is niet zo dat Nederland naast Syrië of Eritrea ligt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lees het anders nog even terug. We moeten wat jou betreft maar stoppen met het binnenhalen van asielzoekers omdat men dat in andere landen ook doet. Dat lijkt me een flinke drogreden.
Mja, ik vind het ook een lastig iets. Ik begrijp de noodzaak om dit soort ongewenst tuig uit de maatschappij te willen weren, maar ik snap ook wel dat het niet eenvoudig is om mensen zomaar uit te zetten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In sommige gevallen zou ik misdadigers wel uit willen zetten. Aan de andere kant is dat bepaald niet eenvoudig en zijn misdadigers als ze hier wonen (en vaak ook geboren zijn) en hun misdaden begaan wat mij betreft in eerste instantie ook ons probleem waar we hier een oplossing voor moeten vinden.
Mensen laten samenleven levert altijd problemen op.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, omdat het hier problemen oplevert
Leg eerst maar eens uit wat er incorrect aan is.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wéér dezelfde discussietechniek, die ik in NWS-feedback ook al aanstipte, van bewust onjuist samenvatten, de boel verdraaien en dat ondanks correctie stug blijven herhalen.
Vermoeiend. En vooral ook kinderachtig.
Nee, dat soort zaken laat ik aan sukkels over die denken met stoere taal indruk te maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:09 schreef Scorpie het volgende:
Wat is dit voor loze opmerking, ga je me straks nog uitdagen op het schoolplein ofzo?
Ik heb het dan ook helemaal niet over de holocaust, maar de periode die daaraan vooraf ging.quote:Aangezien het woord deportatie in de enge zin van het woord nooit van Elfletterig afkomstig was maar ingevuld is door (vooral) jijzelf en waarbij je er werkelijk alles aan doet om de Holocaust erbij te halen, heb je een klassieke bait-and-switch tactiekje losgelaten.
Hij heeft dat in eerste instantie zelf beaamd (niet als doel op zich, dus kennelijk wel als geoorloofd middel).quote:Je doet nu net alsof je een feit hebt geconstateerd welke afkomstig zou zijn van Elfletterig, maar guess what? Dat is helemaal niet wat hij bepleit.
Ik heb werkelijk nog nooit in FB gejankt, of anderszins geklaagd, over dat mij woorden in de mond gelegd worden.quote:Jij, woordkunstenaar in de rechtszaal en degene die het hardst jankt in FB als hem woorden in de mond worden gelegd, bent zo hypocriet dat je nu precies dezelfde tactiek loslaat en denkt ermee weg te komen.
Jij weet helemaal niet wat ik precies doe, hoogstens dat ik er inderdaad leuk mee verdien.quote:Maar goed, wat hadden we anders moeten verwachten van iemand wiens leven bestaat uit het geld verdienen door feiten te verdraaien en de waarheid anders voor te stellen ten faveure van zijn cliënten.
Das nogal een dooddoener. Die problemen aanpakken is wat we bespreken, niet het gegeven dat er problemen zijn als mensen samenleven, daarover is iedereen het wel eens hé.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mensen laten samenleven levert altijd problemen op.
Het is ook lastig. En wanneer ze naar Syrië vertrekken om daar de Jihadist uit te hangen mogen ze van mij ook gewoon daar volgens de daar geldende regels worden berecht.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja, ik vind het ook een lastig iets. Ik begrijp de noodzaak om dit soort ongewenst tuig uit de maatschappij te willen weren, maar ik snap ook wel dat het niet eenvoudig is om mensen zomaar uit te zetten.
Beweren dat het toelaten van asielzoekers problemen oplevert, dat is een dooddoener. What the fuck verwacht je dan, dat mensen al dan niet met trauma's die gevlucht zijn om uiteenlopende redenen altijd zonder enige moeite integreren in een totaal ander systeem?quote:
ok doeiquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
De hele discussie is hier wel tot een dieptepunt gedaald, stropoppen, op de man spelen, vergelijkingen met de opkomst van Hitler en dan ook nog eentje met Kim Jung Un.
Ik ben niet van plan om in het vervolgtopic (als die komt) te verschijnen.
Ik ook.quote:
Het lijkt me na dit deel ook wel einde oefening. Tot iemand weer ergens voor deportaties gaat pleitenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
De hele discussie is hier wel tot een dieptepunt gedaald, stropoppen, op de man spelen, vergelijkingen met de opkomst van Hitler en dan ook nog eentje met Kim Jung Un.
Uhhhhhh, omdat je zelf al zegt dat je niet wilt discussiëren met mij?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:25 schreef DS4 het volgende:
Maar waarom zo opzichtig op de man spelen ipv normaal de discussie aan te gaan?
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik neem jou in dit soort discussies gewoonweg niet serieus.
Nogal altijd een minder grote dooddoener dan zeggen: ''Ja samenleven zorgt nu eenmaal voor problemen.''quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Beweren dat het toelaten van asielzoekers problemen oplevert, dat is een dooddoener. What the fuck verwacht je dan, dat mensen al dan niet met trauma's die gevlucht zijn om uiteenlopende redenen altijd zonder enige moeite integreren in een totaal ander systeem?
Je leest dingen die er niet staan, die ga je luidkeels en herhaaldelijk als feit verkondigen; ook wanneer je wordt gecorrigeerd blijf je daarmee stug doorgaan. En dan moet ik het allemaal nog een keer gaan uitleggen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Leg eerst maar eens uit wat er incorrect aan is.
Je bepleit meerdere malen het uitzetten van 5% van de Nederlandse moslims. En je wilt speciale wetgeving introduceren die op geloof gaat discrimineren.
Denk gewoon eens na de volgende keer voor je allerlei extremistische ranzige ellende gaat voorstellen. Dan hoef je daarna ook niet constant op de man te spelen om je achteraf in te dekken...
Echt niet, die van jou is groter!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nogal altijd een minder grote dooddoener dan zeggen: ''Ja samenleven zorgt nu eenmaal voor problemen.''
Ik vind het te kort door de bocht om trauma's maar als oorzaak aan te wijzen voor de gedrag- en aanpassingsproblemen van asielzoekers.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Beweren dat het toelaten van asielzoekers problemen oplevert, dat is een dooddoener. What the fuck verwacht je dan, dat mensen al dan niet met trauma's die gevlucht zijn om uiteenlopende redenen altijd zonder enige moeite integreren in een totaal ander systeem?
De rek is er sowieso wel uit. Ik haak ook af voor een eventueel deel 2.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Er zit inderdaad wel iets meer aan vast. Maar om het toe te schrijven aan het feit dat ze moslim zijn is wel zékere te kort door de bocht.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind het te kort door de bocht om trauma's maar als oorzaak aan te wijzen voor de gedrag- en aanpassingsproblemen van asielzoekers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |