Zowel het grapje als mijn 'functie' hier is niet zo relevant voor mijn werkgebied, dus dat lijkt me wat overbodig.quote:Op zondag 26 juli 2015 05:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zou 't op je cv zetten net als je "functie" hier.
Stalk / flame niveau vrij hoog van de user.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De Feedback is een beetje jouw stamkroeg.
Ik documenteer alleen hetgeen waar ik last van heb.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:32 schreef Specularium het volgende:
Anders houden jullie de SC en feedback even lekker gescheiden.
En ik lees daar ook mee dus reageer er daar wel op.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik documenteer alleen hetgeen waar ik last van heb.
Agreed, zolang het maar duidelijk is dat ik het vrij storende vormen vind aannemen.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
En ik lees daar ook mee dus reageer er daar wel op.
Ok, heb nog wel een leuke Youtube voor je om de pijn te verzachten.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Agreed, zolang het maar duidelijk is dat ik het vrij storende vormen vind aannemen.
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:18 schreef Triggershot het volgende:
Ff wat anders dan janken, mits goedgekeurd door de mods, er even een centraaltje gemaakt:
NWS / [Centraal ] Turkije In oorlog
Inderdaadquote:
Check!quote:Op maandag 27 juli 2015 17:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Gekoppeld aan
NWS / Vuurgevecht tussen Turks leger en ISIS (invasie?)
Iets meer kaas suprematie graag
Turkse soldaten.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Wat denk jij dat er met het topic gebeurt als jij gaat juichen om dode Turken?
Geen idee, kan hier niks mee zonder voorbeelden.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:16 schreef reza1 het volgende:
[..]
Turkse soldaten.
Ik vindt het niet erg als het weggehaald wordt en snap het wel, maar gebeurd dat voortaan ook dan als iemand het viert als er een Syrische/Iraanse militair omkomt in het Syrië-topic?
Aangepast.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
NWS / Mensensmokkelaars lyrisch over Nederland
TT is onduidelijk. Het gaat hier om mensensmokkelaars.
Is het hier in NWS gewoon toegestaan om andermans woorden zodanig te draaien dat de suggestie wordt gewekt dat er wordt gepleit voor "deportatie op basis van geloof" terwijl er in werkelijkheid wordt gepleit voor een harde aanpak van religieus extremisme?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:45 schreef 99.999 het volgende:
Dan maar even hier. Op basis van twee topics die vandaag lopen een vraag.
Is het hier in NWS gewoon toegestaan om geweld tegen politici toe te juichen of om te pleiten voor discriminatie en deportatie op basis van geloof?
Het is meer dan overduidelijk wat voor ranzige shit jij bepleit. Jij wilt vele tienduizenden mensen deporteren vanwege hun geloof.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is het hier in NWS gewoon toegestaan om andermans woorden zodanig te draaien dat de suggestie wordt gewekt dat er wordt gepleit voor "deportatie op basis van geloof" terwijl er in werkelijkheid wordt gepleit voor een harde aanpak van religieus extremisme?
Dat is gewoonweg niet het enige wat je hebt geopperd.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Is het hier in NWS gewoon toegestaan om andermans woorden zodanig te draaien dat de suggestie wordt gewekt dat er wordt gepleit voor "deportatie op basis van geloof" terwijl er in werkelijkheid wordt gepleit voor een harde aanpak van religieus extremisme?
Het halve mensensmokkelaarstopic.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:59 schreef Specularium het volgende:
In welke post worden er precies mensen gedeporteerd?
Ik heb geen behoefte aan DM's van 99.999. Ik stel een vraag en ik snap ook wel dat jij er verder niet zo veel aan kunt doen, maar deze user heeft er een handje van om hetzelfde gedrag steeds te herhalen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:59 schreef sp3c het volgende:
weet ik veel man, ik denk van wel
dm die shit met elkaar
En dit doet hij dus stelselmatig, zowel in NWS als POL. Steeds hetzelfde punt herhalen, net alsof het dan vanzelf waar wordt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:00 schreef 99.999 het volgende:
Het is meer dan overduidelijk wat voor ranzige shit jij bepleit. Jij wilt vele tienduizenden mensen deporteren vanwege hun geloof.
Sorry kerel, eerst bepleit je meermalen om pakweg vijf procent van de moslims uit Nederland te deporteren. Dat zijn er dus een kleine 50.000. Je voornaamste criterium daarbij is gewoon hun geloof. Immers dat ze allemaal extremist zijn kan je niet puur op dat percentage gooien.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan DM's van 99.999. Ik stel een vraag en ik snap ook wel dat jij er verder niet zo veel aan kunt doen, maar deze user heeft er een handje van om hetzelfde gedrag steeds te herhalen.
Je hebt zojuist mijn toelichting op zijn post kunnen lezen en hij antwoordt daar dan op met:
[..]
En dit doet hij dus stelselmatig, zowel in NWS als POL. Steeds hetzelfde punt herhalen, net alsof het dan vanzelf waar wordt.
Ik ga hier verder ook helemaal niet meer op in. Ik wil met deze post puur even de structurele trollerige discussietechnieken van 99.999 aan de kaak stellen.
Het lijkt me wel serieus feedback over hoe ver je hier mag gaan en hoeveel ruimte FOK! wil geven voor zeer extremistische standpunten. Of dat nu het toejuichen van geweld tegen buitenlanders of politici is of het pleiten voor zer dubieuze discriminatie op basis van geloof.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:59 schreef sp3c het volgende:
weet ik veel man, ik denk van wel
dm die shit met elkaar
Ok, dan is er niks aan de hand...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
Ik zie in die posts van Elf niet echt iets wat dusdanig ver gaat dat het weg moet.
En niemand juicht geweld tegen buitenlanders toe, je overdrijft weer enorm.
Het gaat niet om al of niet mijn zin krijgen. Ik vraag slechts wat het beleid is en hoe ver men mag gaan in het toejuichen van geweld of het oproepen tot deportatie op basis van geloof. Dat is alles.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:21 schreef Specularium het volgende:
Krijg je je zin niet, op de man.
Ook zoiets.
Groetjes.
dat was gericht aan elfletterig slimmequote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel serieus feedback over hoe ver je hier mag gaan en hoeveel ruimte FOK! wil geven voor zeer extremistische standpunten. Of dat nu het toejuichen van geweld tegen buitenlanders of politici is of het pleiten voor zer dubieuze discriminatie op basis van geloof.
Elkaar of de mods PM'en gaat die feedbackkwestie niet oplossen lijkt me.
ik heb daar gewoon serieus antwoord op gegeven vriend maar als je zo vaag doet maak je het ons wel wat lastigquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gaat niet om al of niet mijn zin krijgen. Ik vraag slechts wat het beleid is en hoe ver men mag gaan in het toejuichen van geweld of het oproepen tot deportatie op basis van geloof. Dat is alles.
daar komt gewoon geen serieus antwoord op. Terwijl het echt een serieuze vraag is.
Post drie van dat topic bijvoorbeeld. Meneer noemt geweld tegen vertegenwoordigers van bepaalde partijen gelegitimeerd. Of post 16 waarin dergelijk geweld op positieve wijze wordt omschreven als 'het verzet'.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat was gericht aan elfletterig slimme
jouw vraag is wat lastig te beantwoorden zonder linkjes naar waar je het over hebt, ik neem aan dat je het over dit topic hebt?
NWS / Extreemrechts geweld in Duitsland wegens asielzoekers
ik heb het ff doorgebladerd en ik zie niet echt iemand die geweld tegen politici toejuicht maar misschien kijk ik er overheen, is ook wel wat gemod in dat topic, geen idee of je dat bedoelde
CSS komt het dichtst in de buurt en halverwege slaat hij sowieso om naar zijn rare gevrouwenhaatbaard
Het was wat vaag. Maar dat pleiten voor deportatie op basis van geloof is dus ok hier?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb daar gewoon serieus antwoord op gegeven vriend maar als je zo vaag doet maak je het ons wel wat lastig
aparte conclusiequote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het was wat vaag. Maar dat pleiten voor deportatie op basis van geloof is dus ok hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |