Dat gelooft natuurlijk niemand.quote:
Wat een comebackquote:Op maandag 27 juli 2015 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ok moet je nu een lolly? Oh wacht.
Misschien maak ik het zo goed?quote:
Oh waar dan?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:17 schreef Crip het volgende:
Ik heb gehoord dat hier mooie rijpe mannen zijn.
Timmmm Fylax en ik zijn inderdaad nog singlequote:Op maandag 27 juli 2015 20:17 schreef Crip het volgende:
Als ik met Fylax ga ben ik pedo. Hoe oud zijn Timmmm en jijquote:Op maandag 27 juli 2015 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Timmmm Fylax en ik zijn inderdaad nog single
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik doe even niet aan comebacks aangezien jullie dan janken.
Timmmm heb ik niet op een verjaardagskalender maar zelf ben ik 23quote:Op maandag 27 juli 2015 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik met Fylax ga ben ik pedo. Hoe oud zijn Timmmm en jij
Laat me raden, straks zit ik ook nog met een vleermuisquote:
En ik 24, maar dan zonder vieze knipogen, stelletje engnekkenquote:Op maandag 27 juli 2015 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Timmmm heb ik niet op een verjaardagskalender maar zelf ben ik 23![]()
Sry dat vind ik te jong. Shiietquote:Op maandag 27 juli 2015 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Timmmm heb ik niet op een verjaardagskalender maar zelf ben ik 23![]()
Heb je die oortjes gezien?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat me raden, straks zit ik ook nog met een vleermuis
Cripjen!quote:Op maandag 27 juli 2015 20:17 schreef Crip het volgende:
Oké, no hard feelings.quote:
Ja oke kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 27 juli 2015 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar ik vind oudere mannen aantrekkelijk.
Tem is oud.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar ik vind oudere mannen aantrekkelijk.
Dat dus.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:24 schreef LTVDK het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik de NWS-SC kan vinden?
NWS / [NWS FeedBack]quote:Op maandag 27 juli 2015 20:24 schreef LTVDK het volgende:
Awwww, een baby Zubat.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien maak ik het zo goed?
Baby vleermuis krijgt de fles van Mister Depp![]()
http://www.wtf.nl/spotlig(...)yvleermuis-fles.html
Ik zie wel dat er daar een filmpje staat die normaal in de NWS-SC staatquote:Op maandag 27 juli 2015 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NWS / [NWS FeedBack]
Hier weten ze het vast.
Doen jullie dit bij elke persoon die hier net komt postenquote:Op maandag 27 juli 2015 20:24 schreef LTVDK het volgende:
Tnxquote:Op maandag 27 juli 2015 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NWS / [NWS FeedBack]
Hier weten ze het vast.
Maar ik zie er uit als 42, dus ik ben hartstikke rijp!quote:Op maandag 27 juli 2015 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, no hard feelings.
Mani89 komt uit 1989, misschien heb je daar wat aan? Hij lijkt op Arjen Robben en dat is een topsporter.
Voor een ouwe lul ben jij echt in de bloei van je leven!quote:Op maandag 27 juli 2015 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar ik zie er uit als 42, dus ik ben hartstikke rijp!
Ik denk dat Uccie dat wel weet.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kunnen ze wel alleen of leven ze samen in kuddes?
Volgens mij gaat dat niet zomaar.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kan je niet kopen, die moet je vangen.
Daar heb je inderdaad speciale vaardigheden voor nodig, maar die hebben Johannes en ik wel.quote:
Gaan jullie 1 vangen dan? Een puppy?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad speciale vaardigheden voor nodig, maar die hebben Johannes en ik wel.
Of als je hypnose gebruikt.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze bijv. slapen kan je ze makkelijker vangen.
Ja, en als je wil kan ik hem ook voor je level uppen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaan jullie 1 vangen dan? Een puppy?
Wat kan die dan extra?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en als je wil kan ik hem ook voor je level uppen.
Zoiets?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaan jullie 1 vangen dan? Een puppy?
Nee eigenlijk niet, maar het is nogal opvallend dat er hier opeens vanuit het niks een hele horde ONZ/KLB volk is waarvan een deel er alleen maar is om te rellenquote:Op maandag 27 juli 2015 20:25 schreef Kauai het volgende:
[..]
Doen jullie dit bij elke persoon die hier net komt posten
Misschien als er op de Frontpage nóg interessantere artikelen verschenen dat ze wel daarheen gingen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar het is nogal opvallend dat er hier opeens vanuit het niks een hele horde ONZ/KLB volk is waarvan een deel er alleen maar is om te rellen
Hier vliegt er altijd in zijn eentje rondquote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kunnen ze wel alleen of leven ze samen in kuddes?
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien als er op de Frontpage nóg interessantere artikelen verschenen dat ze wel daarheen gingen.
Ach ja als je ook op mij doelt, dit is de eerste SC (behalve turken sc waar ik af en toe kom) waar ik post dus valt wel mee geloof ik tochquote:Op maandag 27 juli 2015 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar het is nogal opvallend dat er hier opeens vanuit het niks een hele horde ONZ/KLB volk is waarvan een deel er alleen maar is om te rellen
Oh dus ze kunnen wel alleen. Nja als ik em genoeg aandacht geeft mis die zijn soortgenoten vast niet. Of anders doe ik van die dracula tandjes in..quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier vliegt er altijd in zijn eentje rond
Oh... Nah die wil ik niet.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
We foppen je een beetje Jasmijn, al die tijd hadden Mani en ik het over Batman!
Dit is deel van het LTDVK ontgroeningsritueel.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ach ja als je ook op mij doelt, dit is de eerste SC (behalve turken sc waar ik af en toe kom) waar ik post dus valt wel mee geloof ik toch
Het was ook niet voor jou persoonlijk bedoeld, jij gedraagt je gewoon normaalquote:Op maandag 27 juli 2015 20:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ach ja als je ook op mij doelt, dit is de eerste SC (behalve turken sc waar ik af en toe kom) waar ik post dus valt wel mee geloof ik toch
Wie niet dan?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was ook niet voor jou persoonlijk bedoeld, jij gedraagt je gewoon normaal
Jammer voor hem post ik hier al een tijdje, nog is hij me niet gewend.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is deel van het LTDVK ontgroeningsritueel.
Zo'n eentje misschien?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh... Nah die wil ik niet.
Ik wil graag een vleermuisje.
Ik ging al aan mezelf twijfelen jaquote:Op maandag 27 juli 2015 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was ook niet voor jou persoonlijk bedoeld, jij gedraagt je gewoon normaal
Oh die is leuk! Hebben ze die ook in roze?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n eentje misschien?
[ afbeelding ]
Nee, deze SC is altijd heel erg gastvrij voor nieuwkomers, maar er zijn nu wat mensen misbruik aan het maken van die gastvrijheid. Daarmee doel ik niet op jou.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:25 schreef Kauai het volgende:
[..]
Doen jullie dit bij elke persoon die hier net komt posten
Misschien als we een shiny tegenkomen ofzo.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh die is leuk! Hebben ze die ook in roze?
Remlofquote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Wie is normaal de boeman die hier de onwelgevalligen gaat wegjagen?
Tim?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Normaalgesproken maakt Elfletterig dan een grapje en dan gaat iedereen weg.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Ben er niet om te rellen hoor, no worries.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Awwwwwquote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien als we een shiny tegenkomen ofzo.
[ afbeelding ]
Deze ziet er ook wel knuffelbaar uit.
Nu is hij zelf nergens meer te bekennen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Normaalgesproken maakt Elfletterig dan een grapje en dan gaat iedereen weg.
Die blijft dus ook weg.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Normaalgesproken maakt Elfletterig dan een grapje en dan gaat iedereen weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |