Voor 15 euro is dat een schijntje.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:44 schreef Paxcon het volgende:
Ga je een FC Groningenhanddoek halen bij de Coop?
#viessexyquote:Op maandag 27 juli 2015 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet #viesdik wordt.
Welkom in het topic met de meeste crewquote:
Speculariumquote:
Doh, die zitten in de reeks maar niet in dit topic.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Specularium
sp3c
timmmmm
Frutsel
johannes_vermeer
Karina
YokiKater
Elfletterig
Fylax
Njosnavelin
Inolvidable
LTVDK![]()
En dan mis ik er ongetwijfeld nog een paar
Deze reeks is natuurlijk ook gewoon 1 doorlopend topicquote:Op maandag 27 juli 2015 20:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doh, die zitten in de reeks maar niet in dit topic.
Nee je reageerde op LTKDV zijn post over het topic met de meeste crew. En niet alle crew heeft een kleurtje.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Idioot, lees het eens goed. Ik heb het over blauw kleurigen.
Ik heb het over blauwennnquote:Op maandag 27 juli 2015 20:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee je reageerde op LTKDV zijn post over het topic met de meeste crew. En niet alle crew heeft een kleurtje.
Idioot.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind niet dat je andere mensen voor idioot mag uitmaken.
quote:
Ik kan lezen en tellen, kan dat niet zeggen van jou.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Idioot, lees het eens goed. Ik heb het over blauw kleurigen.
Dank je.quote:
Ok moet je nu een lolly? Oh wacht.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan lezen en tellen, kan dat niet zeggen van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |