Denken dat dat door jou komtquote:
Mijn moeder als ze naar Irak beltquote:Op maandag 27 juli 2015 18:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
JA HALLON HOOR JE MIJJ!!! IK SCHREEUW EVEN DOOR DE TELEFOON WANT ARAB. NIET DAT HET VEEL ZIN HEEFT WANT SLECHTE VERBINDING.
quote:
Nee joh.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Gelukkig bestaat er geen FOK!roddelkrant want anders zou het er 24/7 over fielaks en kauai en de ruzie tussen oudjes gaan
Godverdomme ik moest lachenquote:Op maandag 27 juli 2015 18:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
JA HALLON HOOR JE MIJJ!!! IK SCHREEUW EVEN DOOR DE TELEFOON WANT ARAB. NIET DAT HET VEEL ZIN HEEFT WANT SLECHTE VERBINDING.
"Mam er zit vertraging in de lijn, je moet gewoon even wachten"quote:
Je lacht om de struggles mijn people?quote:
Gvd precies datquote:Op maandag 27 juli 2015 18:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Mam er zit vertraging in de lijn, je moet gewoon even wachten"
- "Nee nee ik moet gewoon hard praten"
Ok
[..]
Nee ik moest even denken aan een filmpje van een staandehouding waarin iemand ook aan het bellen was.quote:
OKAY DOEI SCHATquote:Op maandag 27 juli 2015 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee ik moest even denken aan een filmpje van een staandehouding waarin iemand ook aan het bellen was.
Kan je even ophouden want ik wil nog ff wat halen bij de supermarkt.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels heel Nederland bedekt met m'n tranen
Kijk uit dat je niet #viesdik wordt.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb domino's. Hot choco cakes. Gvd doei dieet
Opso noemde me paxgod dus door haar ben ik weer op het goede pad, ik zal per direct stoppenquote:Op maandag 27 juli 2015 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je even ophouden want ik wil nog ff wat halen bij de supermarkt.
Hoe verklaar je dat de hand die ik net het raam uit heb gestoken alsnog nat is geworden?quote:Op maandag 27 juli 2015 19:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Opso noemde me paxgod dus door haar ben ik weer op het goede pad, ik zal per direct stoppen
Ik zit nogal hoog in de lucht dus het duurt even voor de laatste drup is gevallenquote:Op maandag 27 juli 2015 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat de hand die ik net het raam uit heb gestoken alsnog nat is geworden?
De regen brengt the fish & the bird nader tot elkaar.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit nogal hoog in de lucht dus het duurt even voor de laatste drup is gevallen
Dit vind ik een sterke postquote:Op maandag 27 juli 2015 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De regen brengt the fish & the bird nader tot elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |