abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154090183
Maak ruim baan voor de poco-brigade!
pi_154090301
quote:
14s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat is niet zo
Dat zie ik anders of mag ik dat niet anders zien?

Verschillen van meningen maken een forum juist boeiend probeer de mening van anderen niet onnodig te censureren a.u.b.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_154090317
quote:
9s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:09 schreef Xa1pt het volgende:
Maak ruim baan voor de poco-brigade!
:P
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_154090425
quote:
7s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:12 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Verschillen van meningen maken een forum juist boeiend probeer de mening van anderen niet onnodig te censureren a.u.b.
Het verwijderen van het niet zo verkapt goedpraten van het gedrag van Breivik heeft niks te maken met voorkeursbehandeling vanwege een mening.
  Moderator zondag 5 juli 2015 @ 17:22:09 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154090618
quote:
7s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:12 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

je mag het anders zien maar dat maakt het niet waar natuurlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_154091302
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:17 schreef Specularium het volgende:

[..]

Het verwijderen van het niet zo verkapt goedpraten van het gedrag van Breivik heeft niks te maken met voorkeursbehandeling vanwege een mening.
Ik wees op het gevaar van mensen die door kunnen slaan doordat de politiek wegkijkt van een probleem en het daardoor laat escaleren dat is wat anders dan goedpraten.
pi_154091322
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:22 schreef sp3c het volgende:

[..]

je mag het anders zien maar dat maakt het niet waar natuurlijk
Dat is jou mening ;)
  † In Memoriam † zondag 5 juli 2015 @ 17:44:02 #8
137949 Disana
pi_154091353
Sp3c, bedankt voor je uitleg.
pi_154091845
quote:
14s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:42 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Ik wees op het gevaar van mensen die door kunnen slaan doordat de politiek wegkijkt van een probleem en het daardoor laat escaleren dat is wat anders dan goedpraten.
Je gaf bepaalde mensen de schuld, dat is gewoon een stapje te ver.
pi_154091892
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 18:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je gaf bepaalde mensen de schuld, dat is gewoon een stapje te ver.
Ha daar lag de zere plek.

Mooi dan is het mysterie voor mij opgelost ;)

* Al ben ik nog steeds van mening dat ik dat had mogen melden op het betreffende topic.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:43:45 #11
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_154103303
Bedankt dat je mijn topic wel dicht gooit maar die van bijv. van Pizza en co niet dicht gooit.

Ik ben wel klaar met die kankerbeleid op fok, adios.
  Moderator maandag 6 juli 2015 @ 00:00:02 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154103821
nou tot ziens dan he
pi_154103875
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bedankt dat je mijn topic wel dicht gooit maar die van bijv. van Pizza en co niet dicht gooit.

Ik zie een spelfout.
pi_154103879
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Nou nou nou nou nou.

Ik wilde eerst nog kijken welke topics maar zo hoeft het ook niet meer.
pi_154106738
quote:
3s.gif Op maandag 6 juli 2015 04:00 schreef Beathoven het volgende:

[..]

God en wij weten ook dat jij zo scheef als een banaan bent met je Erdogan verheerlijking. De beste man is online nog nooit zo bepepen geweest.
Meneer blijft doorgaan. Ook eerder over geklaagd

quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2015 05:19 schreef Triggershot het volgende:
Graag wil ik het volgende onder de aandacht brengen

[..]

Deze user lastert mijn persoon herhaadelijks in meerdere topics met meerdere posts, associeert mijn username en posts met sympathie voor ISIS en belangrijker, iets met waarvoor ik crimineel vervolgd kan worden: het insinueren dat ik wil deelnemen aan de Jihad, maar niet mag.

Een aantal posts van hem met vergelijkbaar inhoud zijn of door mijn persoon genegeerd of verwijderd door de mods, maar hij blijft dus doorgaan, daarom ter beoordeling van de mods graag jullie kijk er op.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 09:09 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Aantal posts zijn weg, user heeft DM gehad.

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2015 04:19:09 ]
pi_154106804
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2015 04:02 schreef Triggershot het volgende:
rdere posts, associeert mijn username en posts met sympathie voor ISIS en belangrijker, iets m
je moet God er ook niet bijhalen als je een discussie wil winnen Sjaak.
pi_154106807
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 04:56 schreef Beathoven het volgende:

[..]

je moet God er ook niet bijhalen als je een discussie wil winnen Sjaak.
1. Daar ga ik nog altijd zelf over.
2. Ik was niet in discussie met jou toen ik dat deed.
3. Ik wacht wel op een oordeel van de mods.
pi_154111664
Ik heb het verwijderd hoor.
  maandag 6 juli 2015 @ 18:07:04 #19
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_154119920
Op dit nws forum mag je anderen wel beschuldigen van het dood willen hebben van 4 jarigen, omdat ze vraagtekens hebben bij de effectiviteit van een dure behandeling. Om vast heel logische redenen mag je vervolgens niet tegen heldere lichten zeggen wanneer ze in hun leven nog gaan leren waarom stromannen niet kloppen en wat de basisprincipes van statistiek zijn. Dat is op de man spelen en argumentatiekwaliteit is offtopic. Ik ben benieuwd of dit subforum de aantrekkende economie overleeft, als zelfs de meest middelmatige mensen de bijstand uit moeten en het tegelijkertijd ook de meeste wajongers weer wat moeten gaan doen. Ik zal het niet meer meemaken :W
  Moderator maandag 6 juli 2015 @ 18:11:56 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154120004
de meeste mensen fok!ken op werk tegenwoordig

wat is precies je vraag en over welk topic gaat het?
pi_154120025
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:07 schreef Brum_brum het volgende:
Op dit nws forum mag je anderen wel beschuldigen van het dood willen hebben van 4 jarigen, omdat ze vraagtekens hebben bij de effectiviteit van een dure behandeling. Om vast heel logische redenen mag je vervolgens niet tegen heldere lichten zeggen wanneer ze in hun leven nog gaan leren waarom stromannen niet kloppen en wat de basisprincipes van statistiek zijn. Dat is op de man spelen en argumentatiekwaliteit is offtopic. Ik ben benieuwd of dit subforum de aantrekkende economie overleeft, als zelfs de meest middelmatige mensen de bijstand uit moeten en het tegelijkertijd ook de meeste wajongers weer wat moeten gaan doen. Ik zal het niet meer meemaken :W
pi_154120240
_O-
  Moderator maandag 6 juli 2015 @ 18:55:30 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154120993
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:51 schreef Slaro het volgende:

[..]

Wat? Zeggen dat een groot deel van de pro-Palestijnse beweging van Islamitische afkomst is om maar een voorbeeld te noemen? Lekkere manier om de discussie af te kappen en het niveau nog een beetje dragelijk te maken zeg. Dat het misschien niet over specifieke users dient te gaan, ok, maar dat is dus schijnbaar niet helemaal duidelijk dus.
ja je mag ook zeggen dat het grootste deel van het gras groen is maar daar hoef ik ook geen epische onzindiscussie over in dat topic

ik snap niet zo goed wat er niet helemaal duidelijk is hier eerlijk gezegd

als jij een discussie wilt voeren over de vraag waarom mensen van Islamitische afkomst vaker pro Palestijns dan pro Israelisch zijn dan vind ik dat helemaal prima ... is ongetwijfeld wel ergens een plekje voor op fok! maar dat topic is hem gewoon niet

dat gaat over het conflict @ hand
pi_154121277
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja je mag ook zeggen dat het grootste deel van het gras groen is maar daar hoef ik ook geen epische onzindiscussie over in dat topic

ik snap niet zo goed wat er niet helemaal duidelijk is hier eerlijk gezegd

als jij een discussie wilt voeren over de vraag waarom mensen van Islamitische afkomst vaker pro Palestijns dan pro Israelisch zijn dan vind ik dat helemaal prima ... is ongetwijfeld wel ergens een plekje voor op fok! maar dat topic is hem gewoon niet

dat gaat over het conflict @ hand
Natuurlijk is dat dit topic je kritiek is gewoon niet duidelijk een groot deel van de discussie heeft niet alleen met het directe conflict te maken maar een groot deel van het conflict wordt juist gevoed door zaken om het conflict heen zoals lieden en landen die zich ermee bemoeien.
  Moderator maandag 6 juli 2015 @ 19:13:51 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154121459
ja lieden en landen die zich er actief mee bemoeien zijn interessant ja maar dat was de stelling niet

de vraag waarom bv "Nederlandse moslims zich zo opwinden over dit miniconflict" is voor dit topic niet interessant ... open er gerust een topic over ergens (niet echt NWS denk ik) maar dat topic gaat over het conflict zelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')