Dat zie ik anders of mag ik dat niet anders zien?quote:
quote:
Het verwijderen van het niet zo verkapt goedpraten van het gedrag van Breivik heeft niks te maken met voorkeursbehandeling vanwege een mening.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:12 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Dat zie ik anders of mag ik dat niet anders zien?
Verschillen van meningen maken een forum juist boeiend probeer de mening van anderen niet onnodig te censureren a.u.b.
je mag het anders zien maar dat maakt het niet waar natuurlijkquote:Op zondag 5 juli 2015 17:12 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Dat zie ik anders of mag ik dat niet anders zien?
Verschillen van meningen maken een forum juist boeiend probeer de mening van anderen niet onnodig te censureren a.u.b.
Ik wees op het gevaar van mensen die door kunnen slaan doordat de politiek wegkijkt van een probleem en het daardoor laat escaleren dat is wat anders dan goedpraten.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het verwijderen van het niet zo verkapt goedpraten van het gedrag van Breivik heeft niks te maken met voorkeursbehandeling vanwege een mening.
Dat is jou meningquote:Op zondag 5 juli 2015 17:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
je mag het anders zien maar dat maakt het niet waar natuurlijk
Je gaf bepaalde mensen de schuld, dat is gewoon een stapje te ver.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:42 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ik wees op het gevaar van mensen die door kunnen slaan doordat de politiek wegkijkt van een probleem en het daardoor laat escaleren dat is wat anders dan goedpraten.
Ha daar lag de zere plek.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je gaf bepaalde mensen de schuld, dat is gewoon een stapje te ver.
Ik zie een spelfout.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bedankt dat je mijn topic wel dicht gooit maar die van bijv. van Pizza en co niet dicht gooit.
Ik ben wel klaar met die kankerbeleid op fok, adios.
Nou nou nou nou nou.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bedankt dat je mijn topic wel dicht gooit maar die van bijv. van Pizza en co niet dicht gooit.
Ik ben wel klaar met die kankerbeleid op fok, adios.
Meneer blijft doorgaan. Ook eerder over geklaagdquote:Op maandag 6 juli 2015 04:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
God en wij weten ook dat jij zo scheef als een banaan bent met je Erdogan verheerlijking. De beste man is online nog nooit zo bepepen geweest.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 05:19 schreef Triggershot het volgende:
Graag wil ik het volgende onder de aandacht brengen
[..]
Deze user lastert mijn persoon herhaadelijks in meerdere topics met meerdere posts, associeert mijn username en posts met sympathie voor ISIS en belangrijker, iets met waarvoor ik crimineel vervolgd kan worden: het insinueren dat ik wil deelnemen aan de Jihad, maar niet mag.
Een aantal posts van hem met vergelijkbaar inhoud zijn of door mijn persoon genegeerd of verwijderd door de mods, maar hij blijft dus doorgaan, daarom ter beoordeling van de mods graag jullie kijk er op.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Aantal posts zijn weg, user heeft DM gehad.
je moet God er ook niet bijhalen als je een discussie wil winnen Sjaak.quote:Op maandag 6 juli 2015 04:02 schreef Triggershot het volgende:
rdere posts, associeert mijn username en posts met sympathie voor ISIS en belangrijker, iets m
1. Daar ga ik nog altijd zelf over.quote:Op maandag 6 juli 2015 04:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
je moet God er ook niet bijhalen als je een discussie wil winnen Sjaak.
quote:Op maandag 6 juli 2015 18:07 schreef Brum_brum het volgende:
Op dit nws forum mag je anderen wel beschuldigen van het dood willen hebben van 4 jarigen, omdat ze vraagtekens hebben bij de effectiviteit van een dure behandeling. Om vast heel logische redenen mag je vervolgens niet tegen heldere lichten zeggen wanneer ze in hun leven nog gaan leren waarom stromannen niet kloppen en wat de basisprincipes van statistiek zijn. Dat is op de man spelen en argumentatiekwaliteit is offtopic. Ik ben benieuwd of dit subforum de aantrekkende economie overleeft, als zelfs de meest middelmatige mensen de bijstand uit moeten en het tegelijkertijd ook de meeste wajongers weer wat moeten gaan doen. Ik zal het niet meer meemaken
ja je mag ook zeggen dat het grootste deel van het gras groen is maar daar hoef ik ook geen epische onzindiscussie over in dat topicquote:Op maandag 6 juli 2015 18:51 schreef Slaro het volgende:
[..]
Wat? Zeggen dat een groot deel van de pro-Palestijnse beweging van Islamitische afkomst is om maar een voorbeeld te noemen? Lekkere manier om de discussie af te kappen en het niveau nog een beetje dragelijk te maken zeg. Dat het misschien niet over specifieke users dient te gaan, ok, maar dat is dus schijnbaar niet helemaal duidelijk dus.
Natuurlijk is dat dit topic je kritiek is gewoon niet duidelijk een groot deel van de discussie heeft niet alleen met het directe conflict te maken maar een groot deel van het conflict wordt juist gevoed door zaken om het conflict heen zoals lieden en landen die zich ermee bemoeien.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja je mag ook zeggen dat het grootste deel van het gras groen is maar daar hoef ik ook geen epische onzindiscussie over in dat topic
ik snap niet zo goed wat er niet helemaal duidelijk is hier eerlijk gezegd
als jij een discussie wilt voeren over de vraag waarom mensen van Islamitische afkomst vaker pro Palestijns dan pro Israelisch zijn dan vind ik dat helemaal prima ... is ongetwijfeld wel ergens een plekje voor op fok! maar dat topic is hem gewoon niet
dat gaat over het conflict @ hand
Zoals ik al zei ging het mij meer om de algemene discussie, Nederlandse Moslims kunnen ook onder bepaalde lieden vallen inderdaad of wellicht zelfs verbonden aan bepaalde landen, ik heb telkens gezegd dat het mij niet om zeer specifieke personen gaat per se althans.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:13 schreef sp3c het volgende:
ja lieden en landen die zich er actief mee bemoeien zijn interessant ja maar dat was de stelling niet
de vraag waarom bv "Nederlandse moslims zich zo opwinden over dit miniconflict" is voor dit topic niet interessant ... open er gerust een topic over ergens (niet echt NWS denk ik) maar dat topic gaat over het conflict zelf
quote:Op maandag 6 juli 2015 19:13 schreef sp3c het volgende:
open er gerust een topic over ergens (niet echt NWS denk ik) maar dat topic gaat over het conflict zelf
Je zegt net zelf dat het in het topic kan, althans datgene waar ik naar refereer, vreemde reactie.quote:
domme trollquote:Op maandag 6 juli 2015 20:23 schreef Woestijnvos het volgende:
Waarom is mijn reactie gecensureerd.
NWS / Vrouw (75) breekt heup bij roofoverval in Dubbeldam
Dat zeg ik toch het gaat dus niet over de Nederlandse Moslims en alles wat zij steunen maar meer als het om deze specifieke situatie gaat en dan niet eens per se een specifiek persoon meer algemeen.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:23 schreef sp3c het volgende:
nee man een algemene discussie over dit verhaal kun je een prachtig topic over openen
als er specifiek bijvoorbeeld een Nederlandse moslim geld zit te sturen naar Hebron ofzo dan kan het daar
we gaan in rondjes
quote:
Hoogstaand gesprek, maar laten we maar ophouden, dit wordt meer een principestrijd dan een constructieve discussie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat veel te grote plaatje van Mani staat nu in een spoiler.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:49 schreef Karina het volgende:
Ik zet het maar even hier, volgens mij is de laatste post in de SC niet helemaal OK, ik krijg steeds een foutcode, snap! something wrong with this website (of zo). Denk het plaatje wat er nu staat.
Dit klopt niet hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tevens is Specularium een dikkerdje.
Dit heb ik effe gedaan. De rest laat ik aan de NWS modjes over.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:47 schreef Molurus het volgende:
Duplicaat:
NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #2
NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #3
Kunnen jullie er 1 dichtgooien en de andere linken? Bvd.
Cheers!quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit heb ik effe gedaan. De rest laat ik aan de NWS modjes over.
Je opmerking voegt niks toe en heeft niks in feedback te zoeken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Scorpie die klaagt over ad hominems van anderen. Oh sweet irony.
Oké juf.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je opmerking voegt niks toe en heeft niks in feedback te zoeken.
Ik heb het even gelezen maar driekwart van het topic is op de man en jij doet er net zo hard aan mee.quote:
Dan haal je driekwart weg gezien de nieuwe policy regels.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het even gelezen maar driekwart van het topic is op de man en jij doet er net zo hard aan mee.
Alleen wat verkapter.
Kan het wel weghalen vanwege het offtopic-gehalte, maar zo schokkend is het ook weer allemaal niet.
Waarom doe je het dan als je weet dat die regels er zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan haal je driekwart weg gezien de nieuwe policy regels.
Maakt dat iets uit voor het al dan niet moderen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan als je weet dat die regels er zijn?
Beetje wel ja.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maakt dat iets uit voor het al dan niet moderen?
Kickje gegeven.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:07 schreef LTVDK het volgende:
Past dit topic overigens niet veel beter in WGR? WGR / Ontslagrecht per 1 juli 2015
quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Daar weet jij inderdaad ook geen kloten van want jij zit in Nederland.
Verder mijn bijzondere dank en waardering voor 't aansmeren van m'n ban waar ik maar 15 minuten van kon genieten, In elk geval ben ik geen nazi-erdogan steunende klootviool die vaste klant is in het feedback forum.
Was de tendens te links voor het regime hier?quote:Nederland wordt links en rechts gepasseerd door de Zuid-Amerikaanse landen qua drugsbeleid. Vroeger waren wij de voorlopers en wegbereiders.
Want als die naam één keer wordt genoemd is het meteen een Wilderstopic?quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
Je had er ook op kunnen reageren zonder er weer een Wilderstopic van te maken.
Dat ging al in de eerste 10 posts verder dan 1x de naam noemen, je begon zelf over een kalifaat.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Want als die naam één keer wordt genoemd is het meteen een Wilderstopic?
Dan had je het moeten sluiten want de reden voor die reactie was de insteek van de TS, daar werd op gereageerd.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ging al in de eerste 10 posts verder dan 1x de naam noemen, je begon zelf over een kalifaat.
Half topic verder en het gaat helemaal niet meer over de OP.
Dus nee, ik sta niet toe dat jij dit topic op deze manier kaapt.
En dat doe ik door jou niet dat topic te laten kapen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet op z'n minst fatsoenlijk modereren.
Als je dat zag als het kapen van een topic heb je echt heel weinig van het modereren van een discussieforum begrepen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat doe ik door jou niet dat topic te laten kapen.
Ja okee, maar alle opvolgende delen heten ook zo, terwijl het niet bepaald de lading dekt. Had netter geweest die aan te passen, maar goed. Daar is t nu een beetje laat voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:39 schreef Specularium het volgende:
De reeks heeft nou eenmaal de naam van het eerste deel.
was een reactie op andere user en waar sloeg die dan niet op?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:21 schreef Specularium het volgende:
Je nazivergelijking sloeg nergens op, ging te ver en daar sloop je je eigen topic mee.
Immigranten bezetters noemen en vergelijken met de nazis waarbij de laatsten het er beter afbrengen in jouw optiek?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:24 schreef hans1985 het volgende:
[..]
was een reactie op andere user en waar sloeg die dan niet op?
Ik vergeleek de ene "bezetter" met de "andere" .
En waar sloopte dan het topic?
En dan had je die reacties er toch ook uit kunnen editten?
Zo werkt het niet, als jij een topic wilt maken om serieus over een bepaald probleem te discussieren krijg je daar alle ruimte voor. Als jij dat topic zelf om zeep gaat helpen met dit soort vergelijkingen ga ik het niet blijven schoonmaken. Dan verander je je toon maar en probeer je het met een nieuw topic.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:24 schreef hans1985 het volgende:
[..]
was een reactie op andere user en waar sloeg die dan niet op?
Ik vergeleek de ene "bezetter" met de "andere" .
En waar sloopte dan het topic?
En dan had je die reacties er toch ook uit kunnen editten?
Lekker met twee maten aan het meten?quote:
volgens mij niet?quote:
Lees anders gewoon effe terug... Een paar reacties hierboven maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |