Ja okee, maar alle opvolgende delen heten ook zo, terwijl het niet bepaald de lading dekt. Had netter geweest die aan te passen, maar goed. Daar is t nu een beetje laat voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:39 schreef Specularium het volgende:
De reeks heeft nou eenmaal de naam van het eerste deel.
was een reactie op andere user en waar sloeg die dan niet op?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:21 schreef Specularium het volgende:
Je nazivergelijking sloeg nergens op, ging te ver en daar sloop je je eigen topic mee.
Immigranten bezetters noemen en vergelijken met de nazis waarbij de laatsten het er beter afbrengen in jouw optiek?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:24 schreef hans1985 het volgende:
[..]
was een reactie op andere user en waar sloeg die dan niet op?
Ik vergeleek de ene "bezetter" met de "andere" .
En waar sloopte dan het topic?
En dan had je die reacties er toch ook uit kunnen editten?
Zo werkt het niet, als jij een topic wilt maken om serieus over een bepaald probleem te discussieren krijg je daar alle ruimte voor. Als jij dat topic zelf om zeep gaat helpen met dit soort vergelijkingen ga ik het niet blijven schoonmaken. Dan verander je je toon maar en probeer je het met een nieuw topic.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:24 schreef hans1985 het volgende:
[..]
was een reactie op andere user en waar sloeg die dan niet op?
Ik vergeleek de ene "bezetter" met de "andere" .
En waar sloopte dan het topic?
En dan had je die reacties er toch ook uit kunnen editten?
Lekker met twee maten aan het meten?quote:
volgens mij niet?quote:
Lees anders gewoon effe terug... Een paar reacties hierboven maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |