Zowel het grapje als mijn 'functie' hier is niet zo relevant voor mijn werkgebied, dus dat lijkt me wat overbodig.quote:Op zondag 26 juli 2015 05:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zou 't op je cv zetten net als je "functie" hier.
Stalk / flame niveau vrij hoog van de user.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De Feedback is een beetje jouw stamkroeg.
Ik documenteer alleen hetgeen waar ik last van heb.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:32 schreef Specularium het volgende:
Anders houden jullie de SC en feedback even lekker gescheiden.
En ik lees daar ook mee dus reageer er daar wel op.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik documenteer alleen hetgeen waar ik last van heb.
Agreed, zolang het maar duidelijk is dat ik het vrij storende vormen vind aannemen.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
En ik lees daar ook mee dus reageer er daar wel op.
Ok, heb nog wel een leuke Youtube voor je om de pijn te verzachten.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Agreed, zolang het maar duidelijk is dat ik het vrij storende vormen vind aannemen.
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:18 schreef Triggershot het volgende:
Ff wat anders dan janken, mits goedgekeurd door de mods, er even een centraaltje gemaakt:
NWS / [Centraal ] Turkije In oorlog
Inderdaadquote:
Check!quote:Op maandag 27 juli 2015 17:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Gekoppeld aan
NWS / Vuurgevecht tussen Turks leger en ISIS (invasie?)
Iets meer kaas suprematie graag
Turkse soldaten.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Wat denk jij dat er met het topic gebeurt als jij gaat juichen om dode Turken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |