SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar Tarkan is gay, dus... Sowieso Westerse invloeden.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef anonymoussie het volgende:
Overigens hoor je in Indiase muziek ook westerse invloeden. Bij muziek uit de jaren 60 bijv hoor je echt die rock and roll invloed. Dat heb je ook met Turkse muziek. Beste voorbeeld, Tarkan.
Tarkanquote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef anonymoussie het volgende:
Overigens hoor je in Indiase muziek ook westerse invloeden. Bij muziek uit de jaren 60 bijv hoor je echt die rock and roll invloed. Dat heb je ook met Turkse muziek. Beste voorbeeld, Tarkan.
Wat zegt LTVDK dan allemaal?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar Tarkan is gay, dus... Sowieso Westerse invloeden.
Ik zeg alleen maar lieve dingen, maar dat snapt hij niet. Hij begrijpt niet dat ik geen vrouwen onderdruk ...quote:
Ik weet nog helemaal niets.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
volgens hem helemaal niets, maar jij en ik weten wel beter toch.
Jij stalkt ze alleen.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar lieve dingen, maar dat snapt hij niet. Hij begrijpt niet dat ik geen vrouwen onderdruk ...
Mag ze niet publiceren, sorry beroepsgeheim, wel iets over plakkerig, te needy enzo.quote:
Naar mijn mening zijn je vorige twee clipjes echt too much. Helen, hmmm.. Ik heb dan een andere smaak denk ik.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef anonymoussie het volgende:
Doe maar gewoon.quote:
lees edit.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan ze toch ff dm-en? Of anders een paar hints? Dan vul ik de rest zelf wel in.
Zou weer betekenen dat ik mijn zolderkamer moet verlaten, wat denk jezelf?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:52 schreef timmmmm het volgende:
http://www.supremacy.nl/
Zou triggershit hier naartoe gaan?
Ja dat nieuwe vind ik ook niet zo.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naar mijn mening zijn je vorige twee clipjes echt too much. Helen, hmmm.. Ik heb dan een andere smaak denk ik.
Dit vind ik dan mooie muziek. Wel heul oud.
Ja, die leugens van jou ook altijdquote:
Wollah deze is vals, ik zou haar naam nooit met een kleine letter schrijven, matige vervalsing dit.quote:
Ja joh, straks ga je ook nog zeggen dat ik een dm naar mezelf heb gestuurd en dan dat over een van jouw dm's heb geplakt met paint.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wollah deze is vals, ik zou haar naam nooit met een kleine letter schrijven, matige vervalsing dit.
Ja.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja joh, straks ga je ook nog zeggen dat ik een dm naar mezelf heb gestuurd en dan dat over een van jouw dm's heb geplakt met paint.
Topic geopend in FOK!-FB.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ongelezen weggegooid, wij doen niet aan racisme.
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:15 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk wil ik die account wel maar geen idee bij wie ik moet wezen.
Sowieso Arabic songsquote:Op zondag 26 juli 2015 15:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet.
Wat een tof nummer. Mooi al die invloeden bij elkaar.
Kap eens.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De Feedback is een beetje jouw stamkroeg.
Hij liegt, hij probeert mij gewoon zwart te makenquote:Op zondag 26 juli 2015 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah dit is wel duidelijk ja.
Echt heel jammer dit. Echt heel jammer.
Dit is gewoon bewijs hoor.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij liegt, hij probeert mij gewoon zwart te maken
Waarom nou weer zwart, is dat iets slechts of zo? Discriminateur.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij liegt, hij probeert mij gewoon zwart te maken
Leugens, dit is gewoon een photoshopquote:
Moet je zien wat hij nou weer zegtquote:Op zondag 26 juli 2015 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan is die Triggershot wel erg gemeen als hij dat zou doen?
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je zien wat hij nou weer zegt
[ afbeelding ]
Snapje.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah dit is wel duidelijk ja.
Echt heel jammer dit. Echt heel jammer.
Spaans?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zuid Amerikaans is ook mooi.
Ik hou echt van alles.![]()
Nou ja, bijna alles.
duuh.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan is die Triggershot wel erg gemeen als hij dat zou doen?
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je zien wat hij nou weer zegt
[ afbeelding ]
Dat zeg ik ook gewoon in haar gezicht hoor.quote:
Heb al börek gemaakt 's ochtends. Straks croissantjes. Weet niet wat ik voor avondeten moet maken, gimme ideetjes.quote:
Nee, dat dat hele gedoe uit feedback nu wel klaar is en je het hier niet door hoeft te zetten.quote:
Lul.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik ook gewoon in haar gezicht hoor.
Hij is jaloers op jou omdat hij stiekem op mij verliefd is denk ik, zorgelijk dit.quote:
Waar zijn de pics?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb al börek gemaakt 's ochtends. Straks croissantjes. Weet niet wat ik voor avondeten moet maken, gimme ideetjes.
quote:
Huilie.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Agreed, zolang het maar duidelijk is dat ik het vrij storende vormen vind aannemen.
Je bent gemeen.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey als je mij gemeen zou vinden zou ik de eerste zijn om mijn excuses aan te bieden.
Ik voorspel iets met Ik ben Turk?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok, heb nog wel een leuke Youtube voor je om de pijn te verzachten.
Verkapt dreigement, werkt niet bij mij.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geloof mij, je wilt niet de trollende Triggershot terug.
Alsof jij überhaupt werkt.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt dreigement, werkt niet bij mij.
Mietje.quote:
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stalk / flame niveau vrij hoog van de user.
Ja dat is mijn nieuwe naamquote:Op zondag 26 juli 2015 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Of moet ik zeggen, Yasemin. Om in Turkse sferen te blijven
Ik beledig haar niet, dus ik heb weinig om me voor te hoeven excuseren.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben niet te trots als jij om sorry te zeggen, jij houdt dan zogenaamd van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |