SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar Tarkan is gay, dus... Sowieso Westerse invloeden.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef anonymoussie het volgende:
Overigens hoor je in Indiase muziek ook westerse invloeden. Bij muziek uit de jaren 60 bijv hoor je echt die rock and roll invloed. Dat heb je ook met Turkse muziek. Beste voorbeeld, Tarkan.
Tarkanquote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef anonymoussie het volgende:
Overigens hoor je in Indiase muziek ook westerse invloeden. Bij muziek uit de jaren 60 bijv hoor je echt die rock and roll invloed. Dat heb je ook met Turkse muziek. Beste voorbeeld, Tarkan.
Wat zegt LTVDK dan allemaal?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar Tarkan is gay, dus... Sowieso Westerse invloeden.
Ik zeg alleen maar lieve dingen, maar dat snapt hij niet. Hij begrijpt niet dat ik geen vrouwen onderdruk ...quote:
Ik weet nog helemaal niets.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
volgens hem helemaal niets, maar jij en ik weten wel beter toch.
Jij stalkt ze alleen.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar lieve dingen, maar dat snapt hij niet. Hij begrijpt niet dat ik geen vrouwen onderdruk ...
Mag ze niet publiceren, sorry beroepsgeheim, wel iets over plakkerig, te needy enzo.quote:
Naar mijn mening zijn je vorige twee clipjes echt too much. Helen, hmmm.. Ik heb dan een andere smaak denk ik.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef anonymoussie het volgende:
Doe maar gewoon.quote:
lees edit.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan ze toch ff dm-en? Of anders een paar hints? Dan vul ik de rest zelf wel in.
Zou weer betekenen dat ik mijn zolderkamer moet verlaten, wat denk jezelf?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:52 schreef timmmmm het volgende:
http://www.supremacy.nl/
Zou triggershit hier naartoe gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |