SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar Tarkan is gay, dus... Sowieso Westerse invloeden.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef anonymoussie het volgende:
Overigens hoor je in Indiase muziek ook westerse invloeden. Bij muziek uit de jaren 60 bijv hoor je echt die rock and roll invloed. Dat heb je ook met Turkse muziek. Beste voorbeeld, Tarkan.
Tarkanquote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef anonymoussie het volgende:
Overigens hoor je in Indiase muziek ook westerse invloeden. Bij muziek uit de jaren 60 bijv hoor je echt die rock and roll invloed. Dat heb je ook met Turkse muziek. Beste voorbeeld, Tarkan.
Wat zegt LTVDK dan allemaal?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar Tarkan is gay, dus... Sowieso Westerse invloeden.
Ik zeg alleen maar lieve dingen, maar dat snapt hij niet. Hij begrijpt niet dat ik geen vrouwen onderdruk ...quote:
Ik weet nog helemaal niets.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
volgens hem helemaal niets, maar jij en ik weten wel beter toch.
Jij stalkt ze alleen.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar lieve dingen, maar dat snapt hij niet. Hij begrijpt niet dat ik geen vrouwen onderdruk ...
Mag ze niet publiceren, sorry beroepsgeheim, wel iets over plakkerig, te needy enzo.quote:
Naar mijn mening zijn je vorige twee clipjes echt too much. Helen, hmmm.. Ik heb dan een andere smaak denk ik.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef anonymoussie het volgende:
Doe maar gewoon.quote:
lees edit.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan ze toch ff dm-en? Of anders een paar hints? Dan vul ik de rest zelf wel in.
Zou weer betekenen dat ik mijn zolderkamer moet verlaten, wat denk jezelf?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:52 schreef timmmmm het volgende:
http://www.supremacy.nl/
Zou triggershit hier naartoe gaan?
Ja dat nieuwe vind ik ook niet zo.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naar mijn mening zijn je vorige twee clipjes echt too much. Helen, hmmm.. Ik heb dan een andere smaak denk ik.
Dit vind ik dan mooie muziek. Wel heul oud.
Ja, die leugens van jou ook altijdquote:
Wollah deze is vals, ik zou haar naam nooit met een kleine letter schrijven, matige vervalsing dit.quote:
Ja joh, straks ga je ook nog zeggen dat ik een dm naar mezelf heb gestuurd en dan dat over een van jouw dm's heb geplakt met paint.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wollah deze is vals, ik zou haar naam nooit met een kleine letter schrijven, matige vervalsing dit.
Ja.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja joh, straks ga je ook nog zeggen dat ik een dm naar mezelf heb gestuurd en dan dat over een van jouw dm's heb geplakt met paint.
Topic geopend in FOK!-FB.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ongelezen weggegooid, wij doen niet aan racisme.
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:15 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk wil ik die account wel maar geen idee bij wie ik moet wezen.
Sowieso Arabic songsquote:Op zondag 26 juli 2015 15:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet.
Wat een tof nummer. Mooi al die invloeden bij elkaar.
Kap eens.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De Feedback is een beetje jouw stamkroeg.
Hij liegt, hij probeert mij gewoon zwart te makenquote:Op zondag 26 juli 2015 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah dit is wel duidelijk ja.
Echt heel jammer dit. Echt heel jammer.
Dit is gewoon bewijs hoor.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij liegt, hij probeert mij gewoon zwart te maken
Waarom nou weer zwart, is dat iets slechts of zo? Discriminateur.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij liegt, hij probeert mij gewoon zwart te maken
Leugens, dit is gewoon een photoshopquote:
Moet je zien wat hij nou weer zegtquote:Op zondag 26 juli 2015 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan is die Triggershot wel erg gemeen als hij dat zou doen?
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je zien wat hij nou weer zegt
[ afbeelding ]
Snapje.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah dit is wel duidelijk ja.
Echt heel jammer dit. Echt heel jammer.
Spaans?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zuid Amerikaans is ook mooi.
Ik hou echt van alles.![]()
Nou ja, bijna alles.
duuh.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan is die Triggershot wel erg gemeen als hij dat zou doen?
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je zien wat hij nou weer zegt
[ afbeelding ]
Dat zeg ik ook gewoon in haar gezicht hoor.quote:
Heb al börek gemaakt 's ochtends. Straks croissantjes. Weet niet wat ik voor avondeten moet maken, gimme ideetjes.quote:
Nee, dat dat hele gedoe uit feedback nu wel klaar is en je het hier niet door hoeft te zetten.quote:
Lul.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik ook gewoon in haar gezicht hoor.
Hij is jaloers op jou omdat hij stiekem op mij verliefd is denk ik, zorgelijk dit.quote:
Waar zijn de pics?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb al börek gemaakt 's ochtends. Straks croissantjes. Weet niet wat ik voor avondeten moet maken, gimme ideetjes.
quote:
Huilie.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Agreed, zolang het maar duidelijk is dat ik het vrij storende vormen vind aannemen.
Je bent gemeen.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey als je mij gemeen zou vinden zou ik de eerste zijn om mijn excuses aan te bieden.
Ik voorspel iets met Ik ben Turk?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok, heb nog wel een leuke Youtube voor je om de pijn te verzachten.
Verkapt dreigement, werkt niet bij mij.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geloof mij, je wilt niet de trollende Triggershot terug.
Alsof jij überhaupt werkt.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt dreigement, werkt niet bij mij.
Mietje.quote:
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stalk / flame niveau vrij hoog van de user.
Ja dat is mijn nieuwe naamquote:Op zondag 26 juli 2015 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Of moet ik zeggen, Yasemin. Om in Turkse sferen te blijven
Ik beledig haar niet, dus ik heb weinig om me voor te hoeven excuseren.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben niet te trots als jij om sorry te zeggen, jij houdt dan zogenaamd van haar.
Haar uitsluitend claimen op FOK! is een belediging op zich.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik beledig haar niet, dus ik heb weinig om me voor te hoeven excuseren.
Misschien claimt zij mij wel en heb ik weinig te willen?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haar uitsluitend claimen op FOK! is een belediging op zich.
.....quote:Op zondag 26 juli 2015 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien claimt zij mij wel en heb ik weinig te willen?
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Ik las Marco Turkquote:Marco Tuk uit Spijkenisse is wanhopig:
NWS / Meisje (13) vermist sinds woensdag
Wij zijn allemaal Turkquote:
LTVDK we gaan deze doen.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit is mijn bruilofts intro music. Doei.
De medelanders van Nederland, lippen op elkaarquote:
Ondanks dat ik er geen bal van versta vind ik het primaquote:
Challenge acceptedquote:Op zondag 26 juli 2015 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ach tis niet alsof we tegelijk gaan trouwen
Vind haar irritant. Die kop die ze trekt.quote:
Awwwwwquote:Op zondag 26 juli 2015 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben afgewezen, dus heb het maar moeten laten.
HAHAAHAHA Triggershot is IS sympathisant, HAHAHAHAHA.quote:
gahahahahahhahahahahahah :pquote:Op zondag 26 juli 2015 16:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
HAHAAHAHA Triggershot is IS sympathisant, HAHAHAHAHA.
Genoeg is genoeg, dat zijn toch geen grappen joh, wat voor beeld wil je van mij neerzetten hier, moet ik mee doen met zulke 'grapjes' ofzo, wat voor reactie probeer je uit te lokken? Jezus man.
quote:Op zondag 26 juli 2015 16:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg, dat zijn toch geen grappen joh, wat voor beeld wil je van mij neerzetten hier, moet ik mee doen met zulke 'grapjes' ofzo, wat voor reactie probeer je uit te lokken? Jezus man.
We kopen wel een chickie voor je, no worriesquote:Op zondag 26 juli 2015 16:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit betekent dat het ongewenst is om offtopic op een openingspost te reageren.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:17 schreef Viro het volgende:
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
tl;dr staat ook in het rijtje dus opbokken met je smoesjesquote:Op zondag 26 juli 2015 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit betekent dat het ongewenst is om offtopic op een openingspost te reageren.
Viro
Zullen wij dan trouwen?quote:Op zondag 26 juli 2015 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben afgewezen, dus heb het maar moeten laten.
Ok, sorryquote:Op zondag 26 juli 2015 16:20 schreef Viro het volgende:
[..]
tl;dr staat ook in het rijtje dus opbokken met je smoesjes
Ja dacht dat hij wel wat kon hebben.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn toekomstige vrouw een beetje wegpesten he, kutsnor
Momenteel een zakdoekje.quote:
Misschien moeten we het gewoon over zijn moeder gaan hebben, dan voelt hij zich er weer een beetje bijhorenquote:
Is pas in 2020.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Geen bruiloft dus. Behalve van ltdingens en yasmin.
quote:
Vroeg ik laatst ook, zei ie dat zijn vader wel lekker was.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:24 schreef timmmmm het volgende:
Triggershaft, heb je een beetje een lekkere moeder, is ze vrijgezel?
Goed geïntegreerd he?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De medelanders van Nederland, lippen op elkaar
Nee hij moet nog sparen voor de bruiloft en de huwelijksreis. Dus vandaar.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]zo lang nog ! Ik zal hem maar snel trouwen, hem vertrouw ik voor geen meter. Morgen is die met een andere chickie, mark my words.
Waarschijnlijk is hij nu een rondje aan het toeteren en is ie straks weer afgekoeld.quote:
Alsof turken enige zijn die dat doenquote:Op zondag 26 juli 2015 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nu een rondje aan het toeteren en is ie straks weer afgekoeld.
quote:Op zondag 26 juli 2015 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nu een rondje aan het toeteren en is ie straks weer afgekoeld.
Let it gooooooooooooooooooooooooooooooo.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb eerder een IS sympathisant achter de tralies gekregen, ik mag ze graag op de kast jagen.
Wil je een medaille?quote:Op zondag 26 juli 2015 16:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb eerder een IS sympathisant achter de tralies gekregen, ik mag ze graag op de kast jagen.
Reacties op een edit.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:34 schreef LTVDK het volgende:
Is dit feedback? Waarom word mijn YT weggehaald
Met die snor zie je het verschil altijd toch al lastig dus kan gewoon.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vroeg ik laatst ook, zei ie dat zijn vader wel lekker was.
Wat heeft je mening veranderd?quote:Op zondag 26 juli 2015 16:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met die snor zie je het verschil altijd toch al lastig dus kan gewoon.
Ik dacht ook een jaar dat yasmin een man was.
Horeca.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jemig, zo laat? Wat voor werk doe je wel niet
Shots are being firedquote:Op zondag 26 juli 2015 16:38 schreef timmmmm het volgende:
Maar dst kan ook komen omdat ltvdk haar probeerde te versieren, dan denk je al gauw dat het een man betreft
Waar dan?quote:
Nah lijkt alleen zoquote:Op zondag 26 juli 2015 16:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent al agressief genoeg
[..]
Hier, in ons straatje.
quote:Op zondag 26 juli 2015 16:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Prcies, met zo'n smurfjeslengte wordt niemand bang van je
Whutquote:Op zondag 26 juli 2015 16:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij een bovengemiddeld lange Turkse?quote:Op zondag 26 juli 2015 16:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blauw?quote:
Alles onder 1,65m.quote:
Piet? Zwart?quote:
Ik ben Turk.quote:
Helaas niet. Al mijn familieleden zijn >1,75, behalve ik en m'n maquote:Op zondag 26 juli 2015 16:45 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Ben jij een bovengemiddeld lange Turkse?
Alsof racisme niet bestaat onder Turken!quote:
Eigenlijk goed maar ook. Alle lange Turkse meiden die ik ken zijn arrogant.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helaas niet. Al mijn familieleden zijn >1,75, behalve ik en m'n ma
Ja ik krijg dat nummer niet uit mijn kopquote:
Nee, >1,85=quote:Op zondag 26 juli 2015 16:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope, <1,70 is smurf. Ik heb een normale lengte
Grieken vielen vroeger onder Ottomaanse rijk.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:53 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Eigenlijk goed maar ook. Alle lange Turkse meiden die ik ken zijn arrogant.
Doe mij maar Griekse meiden trouwens.
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik krijg dat nummer niet uit mijn kop
Turken onder het Hellenistische Rijk, je punt is?quote:Op zondag 26 juli 2015 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Grieken vielen vroeger onder Ottomaanse rijk.
En kijk wat er nu aan de hand is met griekenland.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, >1,85=. Lange mannen
[..]
En de Seltsjoeken, als je het zo bekijkt.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Turken onder het Hellenistische Rijk, je punt is?
Nopequote:Op zondag 26 juli 2015 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Is iedereen hier voor de rest Nederlands eigenlijk?
Voordeel van Grieks en Turks bloed: the best of both worlds.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, >1,85=. Lange mannen
[..]
Ik heb alleen geen Amerikaans bloedquote:Op zondag 26 juli 2015 16:57 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Voordeel van Grieks en Turks bloed: the best of both worlds.
Jij bent die hopi Suri tochquote:
Vrouwen met behaarde tieten?quote:Op zondag 26 juli 2015 16:57 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Voordeel van Grieks en Turks bloed: the best of both worlds.
Hopi? En nee, ben een nederlandersche burger met buitenlandse roots.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen Amerikaans bloed
[..]
Jij bent die hopi Suri toch
En de Romeinen waren nog veel eerder.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En de Seltsjoeken, als je het zo bekijkt.
Buitenlandse roots = belgisch.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Hopi? En nee, ben een nederlandersche burger met buitenlandse roots.
Ik had niet over jou, maar over mezelf.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen Amerikaans bloed
[..]
Jij bent die hopi Suri toch
I know. Dus jij bent grieks ofwaquote:Op zondag 26 juli 2015 17:02 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Ik had niet over jou, maar over mezelf.
Dat je geen Amerikaans bloed hebt is juist goed. Amerika.
Turks-Griekse ouders en opgegroeid in Nederland. Wat ben ik dan?quote:
Niks mis met Koerden toch? Zolang ze de PKK niet steunen...quote:Op zondag 26 juli 2015 17:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zo geheimzinnig, ben je koerd of zo.
Nope ook niet.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zo geheimzinnig, ben je koerd of zo.
quote:Op zondag 26 juli 2015 17:04 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Turks-Griekse ouders en opgegroeid in Nederland. Wat ben ik dan?
Heb niks tegen koerden hoor, maar merk dat ze soms wat schuw doen als ze weten dat ik turks/arabisch ben. En idd, maar dat is dan ook wel logisch.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:05 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Niks mis met Koerden toch? Zolang ze de PKK niet steunen...
Nederlanderquote:Op zondag 26 juli 2015 17:04 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Turks-Griekse ouders en opgegroeid in Nederland. Wat ben ik dan?
Waarom?quote:Op zondag 26 juli 2015 17:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind die vragen of iemand nl is soms zo vermoeiend...
quote:Op zondag 26 juli 2015 17:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind die vragen of iemand nl is soms zo vermoeiend...
Wat maakt het uit? Vaak word er dan ook gedacht dat iemand daarom op een bepaalde manier reageert of zich gedraagt.quote:
Oh zo. Nee, ik was er gewoon benieuwd naar, dan leer je iemand al ietsje beter kennen ipv dat je alleen maar weet dat iemand dus Nederlands spreektquote:Op zondag 26 juli 2015 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Vaak word er dan ook gedacht dat iemand daarom op een bepaalde manier reageert of zich gedraagt.
Geboren in Duitsland trouwens.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 17:08 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Geboren in Duitsland trouwens.Ik hield me niet aan de planning van de medische wereld.
Ja.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Heb niks tegen koerden hoor, maar merk dat ze soms wat schuw doen als ze weten dat ik turks/arabisch ben. En idd, maar dat is dan ook wel logisch.
Grappige combi btw, pa turks?
Snap wel wat je bedoeld maar het lijkt alsof het steeds belangrijker wordt of iemands achtergrond alleen nl is of er ook iets anders bij zit.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh zo. Nee, ik was er gewoon benieuwd naar, dan leer je iemand al ietsje beter kennen ipv dat je alleen maar weet dat iemand dus Nederlands spreekt
Ja hoe kun je anders segregerenquote:Op zondag 26 juli 2015 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoeld maar het lijkt alsof het steeds belangrijker wordt of iemands achtergrond alleen nl is of er ook iets anders bij zit.
quote:Op zondag 26 juli 2015 17:12 schreef Viro het volgende:
Achtergrond is in mijn ogen niet belangrijk, persoonlijkheid en normen & waarden wel.
Normen en waarden krijg je vaak mee vanuit je achtergrond.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:12 schreef Viro het volgende:
Achtergrond is in mijn ogen niet belangrijk, persoonlijkheid en normen & waarden wel.
In het echt durf ik dit tegen niemand te zeggen.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]hahah! Jij bent gewoon onofficieel duits
Zeggen dat je een halve Gelderlander en een halve Drenth bent is niet zo spannend allemaal.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoeld maar het lijkt alsof het steeds belangrijker wordt of iemands achtergrond alleen nl is of er ook iets anders bij zit.
Ja klopt maar vaak worden er bepaalde kenmerken en gedragingen aan een afkomst gehangen.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Normen en waarden krijg je vaak mee vanuit je achtergrond.
Verder geen verrassingen toch, dat je ook nog een zuid-afrikaans bloed hebt of zo?quote:Op zondag 26 juli 2015 17:14 schreef Socrates- het volgende:
[..]
In het echt durf ik dit tegen niemand te zeggen.
Grieks-Turks is al lastig uit te leggen, wil het Nederlands-Duitse deel niet ook nog eens hoeven uit te leggen.
Noord-Holland en Gelderland is een leuke mix.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeggen dat je een halve Gelderlander en een halve Drenth bent is niet zo spannend allemaal.
Dat doen wij altijd en allemaal, meestal onbewust.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt maar vaak worden er bepaalde kenmerken en gedragingen aan een afkomst gehangen.
Hoeft niet eens negatief te zijn hoor.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat doen wij altijd en allemaal, meestal onbewust.
Waar jij op doelt zijn de negatieve stereotyperingen.
Maar dat is de schuld van Opsoring Verzocht, hoorde ik een keer.
Ik vind van niet, het is meer opvoeding. Je kan afrikaanse ouders en achtergrond hebben maar opgevoed worden met normen en waarden uit het nederlands maatschappij. Dan is het geen achtergrond imo.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Normen en waarden krijg je vaak mee vanuit je achtergrond.
Nou, meestal komt daar wel de ergernis vandaan.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeft niet eens negatief te zijn hoor.
Uuuuhhhh.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verder geen verrassingen toch, dat je ook nog een zuid-afrikaans bloed hebt of zo?
Ik zeg meestal gewoon arabisch terwijl het een mix is tussen syrië, arabië en wat koerds.
Ja maar er word ook gedacht je bepaalde dingen denkt vanwege... En net zoals Viro hierboven zegt.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, meestal komt daar wel de ergernis vandaan.
Heb nog nooit iemand boos zien worden als je zegt dat hun eten zo lekker anders is.
Stiekem ben je triljoenste achterkleinkind van Julius Caesar en Cleopatraquote:Op zondag 26 juli 2015 17:20 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Uuuuhhhh.
Een van de voorouders was Egyptisch. Dat is me nog steeds een raadsel.
Leuke mix trouwens!
Turkse ouders die hun kind een Nederlandse opvoeding me even zullen hun kind echt wel een vleugje Turkse normen en waarden meegeven. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik vind van niet, het is meer opvoeding. Je kan afrikaanse ouders en achtergrond hebben maar opgevoed worden met normen en waarden uit het nederlands maatschappij. Dan is het geen achtergrond imo.
Vooral Antoine.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:25 schreef LTVDK het volgende:
En uiteindelijk zijn we allemaal afstammelingen van apen
Turken geven geen vleugje mee natuurlijk.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:22 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Turkse ouders die hun kind een Nederlandse opvoeding me even zullen hun kind echt wel een vleugje Turkse normen en waarden meegeven. Daar ben ik van overtuigd.
Vleugje Nederlandse normen en waarden toch?quote:Op zondag 26 juli 2015 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Turken geven geen vleugje mee natuurlijk.
Ja, die past ook in het rijtje inderdaadquote:Op zondag 26 juli 2015 14:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja dat nieuwe vind ik ook niet zo.
Maar jij houdt dus van deze man...
Vind deze dan wel sensueel.
Is kip bruur, al opquote:Op zondag 26 juli 2015 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op dat vlees stukje na ziet het er yummy uit. Eetsmakelijk bruur
Gimme!quote:
Uhuh youre in troublequote:Op zondag 26 juli 2015 19:34 schreef moemoe het volgende:
Ik heb trouwens mijn moeder gebeld voor de schrijfwijze van het nummer.
''Hoezo wil je dat weten? Heb je een Hindoestaanse vriend?? Ik zou het wel leuk vinden een schoonzoon.''
Zou je moeder een Nederlandse jongen minder leuk vinden?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:34 schreef moemoe het volgende:
Ik heb trouwens mijn moeder gebeld voor de schrijfwijze van het nummer.
''Hoezo wil je dat weten? Heb je een Hindoestaanse vriend?? Ik zou het wel leuk vinden een schoonzoon.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |