Vind haar irritant. Die kop die ze trekt.quote:
Awwwwwquote:Op zondag 26 juli 2015 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben afgewezen, dus heb het maar moeten laten.
HAHAAHAHA Triggershot is IS sympathisant, HAHAHAHAHA.quote:
gahahahahahhahahahahahah :pquote:Op zondag 26 juli 2015 16:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
HAHAAHAHA Triggershot is IS sympathisant, HAHAHAHAHA.
Genoeg is genoeg, dat zijn toch geen grappen joh, wat voor beeld wil je van mij neerzetten hier, moet ik mee doen met zulke 'grapjes' ofzo, wat voor reactie probeer je uit te lokken? Jezus man.
quote:Op zondag 26 juli 2015 16:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg, dat zijn toch geen grappen joh, wat voor beeld wil je van mij neerzetten hier, moet ik mee doen met zulke 'grapjes' ofzo, wat voor reactie probeer je uit te lokken? Jezus man.
We kopen wel een chickie voor je, no worriesquote:Op zondag 26 juli 2015 16:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit betekent dat het ongewenst is om offtopic op een openingspost te reageren.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:17 schreef Viro het volgende:
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
tl;dr staat ook in het rijtje dus opbokken met je smoesjesquote:Op zondag 26 juli 2015 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit betekent dat het ongewenst is om offtopic op een openingspost te reageren.
Viro
Zullen wij dan trouwen?quote:Op zondag 26 juli 2015 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben afgewezen, dus heb het maar moeten laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |