Is het het kijken waard?quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
Is een serie op HBO The Leftovers, waarbij 2% van de wereldbevolking ineens verdwijnt. De reden is onduidelijk. Lullig natuurlijk. Maar het lijkt me niet onoverkomelijk.
Daarom : wat zou er gebeuren als zo maar 98% van de bevolking zou verdwijnen, en wij dus in Nederland overblijven met slechts 340.000 mensen.. (Ik bedoel als 2% ineens kan verdwijnen, waarom 98% niet, toch? )
Is dat niet een beetje een utopie ook?
Hoe zal dat gaan, volgens jullie?
Lol moet naar POL, thanx.
Moet nog even in komen, maar vind het wel een leuk idee an sich. Zal veel veranderen, al bij 2% weg kennelijk. Wat ik niet echt veel vind.quote:
Het is nogal een verschil.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moet nog even in komen, maar vind het wel een leuk idee an sich. Zal veel veranderen, al bij 2% weg kennelijk. Wat ik niet echt veel vind.
Maar goed, dit topic moet naar POL eigenlijk.
Het moet naar POL idd, want het is idd een aardig gegeven wat er dan op het politiek vlak gaat veranderen.quote:
Ja, dat is een verschil idd, als 2% verdwijnt is dat heel goed op te vangen. 98% niet natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:10 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Het is nogal een verschil.
Toch niet weer zo'n nare serie over veel mensen die dood gaan?
ik hoop dat er dan in elk geval geen vvd'ers meer zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het moet naar POL idd, want het is idd een aardig gegeven wat er dan op het politiek vlak gaat veranderen.
En dan niet als 2% verdwijnt, maar 98%.
Als alleen zij overblijven?quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:13 schreef Geerd het volgende:
Als de helft Islam gekkies zijn wordt het niet wat iig
Die worden ook gedecimeerd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:14 schreef perro. het volgende:
[..]
ik hoop dat er dan in elk geval geen vvd'ers meer zijn.
Moeten iig 2% ingenieurs overblijven ook. Ik bedoel, de meeste mensen weten nog wel een houtvuurtje aan te maken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:16 schreef mastertephon het volgende:
Als die twee procent Sjaak En Annie zijn hang ik het aan de wilgen. Maar op zich interessant. Ik kijk wel eens naar series over mensen die wild wonen in Alaska. Niet hetzelfde. Maar het voelt wel goed.
Daar kom je wel van terug als je dat echt moet doen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moeten iig 2% ingenieurs overblijven ook. Ik bedoel, de meeste mensen weten nog wel een houtvuurtje aan te maken.
O, ja, weet jij de kerncentrale van Doel aan te houden?quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:19 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Daar kom je wel van terug als je dat echt moet doen.
maar is alle infrastructuur nog aanwezig? dat maakt een enorm verschil natuurlijk, vooral in het begin.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moeten iig 2% ingenieurs overblijven ook. Ik bedoel, de meeste mensen weten nog wel een houtvuurtje aan te maken.
Alles blijft hetzelfde alleen ineens 98% van de bevolking pleite.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:19 schreef perro. het volgende:
[..]
maar is alle infrastructuur nog aanwezig? dat maakt een enorm verschil natuurlijk, vooral in het begin.
Ik maak mij al zorgen over het werkelijk een vuurtje aansteken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ja, weet jij de kerncentrale van Doel aan te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |