abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:58:12 #1
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_154712588




De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.



iOS 8 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 8 is sinds 17 september 2014 beschikbaar voor de iPad 2 en hoger, iPhone 4S en hoger en de vijfde generatie iPod touch.

Meer informatie




Games

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sport:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!


[ Bericht 7% gewijzigd door Fred op 16-09-2017 12:10:19 ]
pi_154713534
Woehoee, ik heb een iPhone 6 gekocht *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:25:32 #3
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_154713658
Jezus wat is die muziek app jut sinds ios 8.4. Nummers shufflen gaat niet, audioboeken zijn onvindbaar en Apple music wordt bij elke handeling door je strot geduw . Je bent haast verplicht tot het maken van playlists, omdat alle functionaliteit die de speler zo fijn maakte is verdwenen.

Is er een mogelijkheid, desnoods met jailbreak, om terug te gaan maar de oude muziek app?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:43:05 #4
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_154718791
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:56 schreef Saninl het volgende:

[..]

Oh, ik hoorde dat gelijkstroom en wisselstroom e.d. wel degelijk invloed hebben gehad op mijn batterij. Maar dat is dan gelul, excuses :)

Dan gooi ik het op de leeftijd; juli 2013 :P
Om hier nog even op in te gaan: Bij mijn weten heeft geen enkel land gelijkstroom op het net. Dat is inefficiėnt en gevaarlijk. Wat wel voorkomt bij 'minder ontwikkelde' landen is dat de spanning erg wisselt. Zeg tussen 180V en 250V. Maar dat heeft alleen gevolgen voor apparaten die direct op netspanning werken.
Het laden van je telefoon gaat via een adapter die van wisselstroom (110v of 240v, afhankelijk van waar je bent) gelijkstroom maakt. De uitgang daarvan, daar waar je telefoon aan hangt, wordt door de adapter gereguleerd tot ~5 volt. Alleen als je een crappy Chinese lader van 20 cent hebt zou het effect van een instabiel net gevolgen kunnen hebben voor de telefoon. Maar die prutdingen zijn met het stabiele Nederlandse net al (brand)gevaarlijk, dus die moet je sowieso niet willen.
pi_154728687
Fokkertjes, vraagje: ik heb binnenkort verlof van mijn werk en wil geen werk-mail binnenkrijgen. Staat nu via Exchange geinstalleerd met de standaard mail-app van iOS. Kan ik bij Instellingen > Mail, Contacten, Agenda > "account werk" gewoon het schuifje "mail" uitzetten, zonder dat ik over 4 weken weer alle mails moet synchroniseren?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_154728842
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:38 schreef Black-Death het volgende:
Fokkertjes, vraagje: ik heb binnenkort verlof van mijn werk en wil geen werk-mail binnenkrijgen. Staat nu via Exchange geinstalleerd met de standaard mail-app van iOS. Kan ik bij Instellingen > Mail, Contacten, Agenda > "account werk" gewoon het schuifje "mail" uitzetten, zonder dat ik over 4 weken weer alle mails moet synchroniseren?
Ja dat deed ik ook altijd.
pi_154728928
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:44 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja dat deed ik ook altijd.
Oke thnx. Dus als ik de mail dan weer activeer, hoeft ie niet bijv. alle 'verzenden mails' of andere mappen weer opnieuw binnen te halen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Moderator woensdag 29 juli 2015 @ 12:50:21 #8
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_154728990
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:22 schreef DjinN het volgende:
Woehoee, ik heb een iPhone 6 gekocht *O*
Ik ook sinds kort, bevalt op zich prima zover. Ik heb er rhinoshield bumper en back en screenprotector omheen nu en ik vind dat wat prettiger vasthouden.

Wel wennen na jaren htc.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 29 juli 2015 @ 12:53:28 #9
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154729072
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jezus wat is die muziek app jut sinds ios 8.4. Nummers shufflen gaat niet, audioboeken zijn onvindbaar en Apple music wordt bij elke handeling door je strot geduw . Je bent haast verplicht tot het maken van playlists, omdat alle functionaliteit die de speler zo fijn maakte is verdwenen.

Is er een mogelijkheid, desnoods met jailbreak, om terug te gaan maar de oude muziek app?
Ik vind het ook compleet ruk, een alternatieve app die van dezelfde bestanden gebruik maakt mag ook..
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_154729854
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:48 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Oke thnx. Dus als ik de mail dan weer activeer, hoeft ie niet bijv. alle 'verzenden mails' of andere mappen weer opnieuw binnen te halen?
Nope
pi_154729926
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:19 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nope
^O^
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 29 juli 2015 @ 13:25:19 #12
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_154730030
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:50 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik ook sinds kort, bevalt op zich prima zover. Ik heb er rhinoshield bumper en back en screenprotector omheen nu en ik vind dat wat prettiger vasthouden.

Wel wennen na jaren htc.
Ik heb ook jaren HTC gehad, nu 8 maanden iPhone 6 maar ik ga toch weer terug over naar HTC :P
De iPhone vind ik heel fijn qua snelheid, maar verder mis ik persoonlijk toch wel wat zaken.
All she wants and needs is just a little taste..
  Moderator woensdag 29 juli 2015 @ 13:36:15 #13
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_154730293
Wat mis je dan?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_154757275
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 16:15 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik heb een iPhone 5S nog nooit open gemaakt.
Een 4S wel, daarvan haal je eerst de achterkant eraf, dus is het vrij simpel om even schoon te maken achter het glas wat voor de lens zit. Bij een 5S haal je voor zover ik weet eerst de voorkant eraf, dus moet er nog veel meer van de interne componenten losgehaald worden voordat je bij de lens kunt om dat schoon te maken. Geen idee of ze dat goedkoop voor je kunnen doen, maar ik geef je meer kans bij de telefoon-turk-om-de-hoek dan bij een officiele Apple reseller / iCentre... Daar doen ze er zelf waarschijnlijk niks mee, maar sturen ze 'm op, met alle bijkomende kosten.
Dank je wel!
  donderdag 30 juli 2015 @ 09:32:40 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_154757285
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:36 schreef senesta het volgende:
Wat mis je dan?
Crashes en spontane reboots kunnen heel rustgevend zijn B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_154757350
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:25 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik heb ook jaren HTC gehad, nu 8 maanden iPhone 6 maar ik ga toch weer terug over naar HTC :P
De iPhone vind ik heel fijn qua snelheid, maar verder mis ik persoonlijk toch wel wat zaken.
Ik kom van android af, en was toch echt wel een fan, maar ik zou zelf nooit meer terug gaan.
Nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar alles werkt gewoon net even soepeler op de iphone. En eigenlijk kan hij precies hetzelfde, alleen moet je soms even zoeken waar het verstopt zit.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 30 juli 2015 @ 09:57:49 #17
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_154757646
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:36 schreef senesta het volgende:
Wat mis je dan?
Een paar voorbeelden:
- de komma en punt mis ik in het standaard toetsenbord
- als je op een website inzoomt, dat hij niet de tekst aanpast aan het scherm
- dat je het volume van het alarm niet los van het belvolume kunt instellen
- het woordenboek bij het typen van berichten vind ik niet prettig werken
- niet de layout aan kunnen passen
- niet met de knoppen aan de zijkant makkelijk de telefoon op trilstand kunnen zetten

En zo zijn er nog meer dingen.
Het zijn allemaal kleine dingetjes, maar alles bij elkaar maakt toch dat ik liever weer over ga naar Android.
All she wants and needs is just a little taste..
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 30 juli 2015 @ 10:13:12 #18
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_154757904
http://motherboard.vice.com/nl/read/vaarwel-android

Goed artikel over een Android-fanboy/-journalist die toch overstapt naar iPhone vanwege de beveiliging.
  donderdag 30 juli 2015 @ 10:17:04 #19
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_154757985
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:57 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Een paar voorbeelden:
Niet om je over te halen of zo, maar wat opmerkingen op de voorbeelden:

quote:
- de komma en punt mis ik in het standaard toetsenbord
Je kan natuurlijk andere toetsenborden installeren, hoewel het standaard toetsenbord m.i. het beste reageert en het fijnste typt.
- als je op een website inzoomt, dat hij niet de tekst aanpast aan het scherm
Dubbel-tap op de tekst zoomt in tot het tekstblok precies in het scherm past.
- dat je het volume van het alarm niet los van het belvolume kunt instellen
Geen idee, zou kunnen
- het woordenboek bij het typen van berichten vind ik niet prettig werken
Gelukkig kan je het uitzetten, ik gebruik het alleen in combinatie met Swype en dat werkt na een korte inleer-periode prima hier.
- niet de layout aan kunnen passen
Klopt.
- niet met de knoppen aan de zijkant makkelijk de telefoon op trilstand kunnen zetten
Daar is dat schuifje boven de volumeknoppen voor.
En zo zijn er nog meer dingen.
Het zijn allemaal kleine dingetjes, maar alles bij elkaar maakt toch dat ik liever weer over ga naar Android.
Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen voorkeuren en als je van een ander systeem af komt zitten dingen niet altijd waar je ze verwacht, maar dat betekent niet dat het niet kan ;)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 juli 2015 @ 10:26:03 #20
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_154758138
En in aanvulling op Mano_

1. Dubbele spatie geeft automatisch een punt. Net zoals bv de punt ingedrukt houden bij email velden in formulieren snelle selecties geeft voor .com, .net etc
  donderdag 30 juli 2015 @ 10:27:56 #21
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_154758172
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:17 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Niet om je over te halen of zo, maar wat opmerkingen op de voorbeelden:

[..]

Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen voorkeuren en als je van een ander systeem af komt zitten dingen niet altijd waar je ze verwacht, maar dat betekent niet dat het niet kan ;)
Ik wil niet de hele tijd heen en weer berichten sturen over dit, maar toch even een reactie op een paar dingen :P
Als je een website hebt met langere tekstregels, werkt dat tappen niet echt.
En dat schuifje zet het belvolume aan of op stil, niet trilstand.
Misschien dat dat in de instellingen aangepast kan worden, maar dan kan ik hem bijv. alleen op trillen zetten met dat schuifje en niet op stil.
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 30 juli 2015 @ 10:30:03 #22
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_154758205
quote:
3s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
En in aanvulling op Mano_

1. Dubbele spatie geeft automatisch een punt. Net zoals bv de punt ingedrukt houden bij email velden in formulieren snelle selecties geeft voor .com, .net etc
Dat is mij ook bekend en dat is op zich wel handig, maar toch mis ik de punt en komma vaak als gewone toets op het toetsenbord.
Ik kan zeker begrijpen dat veel mensen de iPhone ontzettend fijn vinden, andere appleproducten vind ik ook fijn, alleen qua telefoon voor mij dan toch liever een Android.
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:55:53 #23
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154759791
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:57 schreef Luxuria het volgende:
- niet met de knoppen aan de zijkant makkelijk de telefoon op trilstand kunnen zetten
Wait, what?! Dat is juist belachelijk makkelijk én duidelijk op een iPhone want één schakelaar.

Enige andere punten waar ik het wel mee eens ben is het automatisch herschikken van ingezoomde webpagina's en het niet makkelijk kunnen instellen van volume ringtoon/wekker/muziek (gaat bij iPhones iig allemaal langs elkaar heen).
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:30 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat is mij ook bekend en dat is op zich wel handig, maar toch mis ik de punt en komma vaak als gewone toets op het toetsenbord.
Ik kan zeker begrijpen dat veel mensen de iPhone ontzettend fijn vinden, andere appleproducten vind ik ook fijn, alleen qua telefoon voor mij dan toch liever een Android.
Ander toetsenbord kun je instellen sinds iOS 8...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 30 juli 2015 @ 12:01:24 #24
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_154759921
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wait, what?! Dat is juist belachelijk makkelijk én duidelijk op een iPhone want één schakelaar.

Dat leg ik uit in mijn bovenstaande post :P
Je kunt met die schakelaar de beltoon aan of uit zetten, maar niet op trilstand.
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 30 juli 2015 @ 12:01:43 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_154759930
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:30 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat is mij ook bekend en dat is op zich wel handig, maar toch mis ik de punt en komma vaak als gewone toets op het toetsenbord.
Ik kan zeker begrijpen dat veel mensen de iPhone ontzettend fijn vinden, andere appleproducten vind ik ook fijn, alleen qua telefoon voor mij dan toch liever een Android.
Punt en komma zitten wel in het landscape keyboard trouwens, wat sowieso lekkerder tikt ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 30 juli 2015 @ 12:03:30 #26
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154759969
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:01 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat leg ik uit in mijn bovenstaande post :P
Je kunt met die schakelaar de beltoon aan of uit zetten, maar niet op trilstand.
Trillen staat hier standaard aan bij silent, of het moet trillen als het geluid aanstaat kun je los aangeven. Iets meer moeite doen en het grootste gedeelte van je irritaties zijn alweer weg...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator donderdag 30 juli 2015 @ 12:43:59 #27
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_154760801
Ik denk dat het altijd een beetje geven en nemen is als je overstapt. Ik ben nooit fan geweest van samsung en eigenlijk al jaren vaste HTC gebruiker. Maar mijn m7 heb ik zeker 4 keer op moeten sturen met mankementen en nu een paar maanden na de garantie gaf en mijn batterij en de camera wederom de geest. Een camera die eigenlijk altijd gewoon al belabberd was :@

Ik dacht dat ik dat ik de mindere camera niet zo erg zou vinden maar het bleek echt een struikelpunt.
Wat ik wel fijn vond aan HTC was het 4,7 inch scherm en ik wil ook eigenlijk niet groter. Wat ik ook beter vond aan de HTC m7 al was de kwaliteit van het beeldscherm, vooral filmpjes waren echt veel scherper dan op mijn Iphone 6.

Maar op de Iphone werkt alles gewoon, camera doet het super, batterij valt me niet eens zo tegen, betalen voor apps valt me ook nog best mee en ik vind het een fijn idee dat ik voorlopig kan rekenen op updates O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_154761296
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Trillen staat hier standaard aan bij silent, of het moet trillen als het geluid aanstaat kun je los aangeven. Iets meer moeite doen en het grootste gedeelte van je irritaties zijn alweer weg...
Als je nog één stap verder had gelezen, dan had je gezien dat de ergernis is dat je op android met 1 druk op de knop kunt kiezen uit 'geluid', 'alleen tril' of 'helemaal stil'.

Op iOS kun je met 1 knop maar uit 2 van die 3 opties kiezen, en voor de derde moet je menuutjes in de Instellingen app door.
  donderdag 30 juli 2015 @ 13:14:32 #29
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154761608
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:04 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Als je nog één stap verder had gelezen, dan had je gezien dat de ergernis is dat je op android met 1 druk op de knop kunt kiezen uit 'geluid', 'alleen tril' of 'helemaal stil'.

Op iOS kun je met 1 knop maar uit 2 van die 3 opties kiezen, en voor de derde moet je menuutjes in de Instellingen app door.
Ik heb goed gelezen hoor, maak je niet druk. Lees de quote nog eens zou ik zeggen.

Persoonlijk prefereer ik de iOS/hardware oplossing omdat ik de drie maanden met android vaak genoeg per ongeluk de telefoon op stil maar niet trillen had staan omdat die knoppen gewoon gevoelig daarvoor blijven.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_154768279
Paar keer diebatterij kallibreren gedaan, met oplader van apple zelf, maar hij blijft uitvallen op 30 procent :') alsof die maar 70 procent oplaadt
pi_154806987
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Paar keer diebatterij kallibreren gedaan, met oplader van apple zelf, maar hij blijft uitvallen op 30 procent :') alsof die maar 70 procent oplaadt
Hoe kalibreer je de batterij als ik vragen mag ? :@
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_154813604
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:57 schreef DjinN het volgende:

[..]

Hoe kalibreer je de batterij als ik vragen mag ? :@
http://www.appletips.nl/d(...)betere-batterijduur/
pi_154814500
Iemand die weet hoe ik dat kan verhelpen?
Aan- en uitzetten is al gedaan. :')



Edit: laat maar, heel vaak safari afsluiten werkt blijkbaar ooit een keer. :P

[ Bericht 25% gewijzigd door KaBuf op 01-08-2015 11:06:14 ]
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zondag 2 augustus 2015 @ 19:58:34 #34
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154849158
Weet iemand hoe lang de batterij van een iPhone 6 mee gaat als ik alle verbindingen zoals WiFi, BT, en netwerk uitzet en alleen GPS gebruik? Deze GPS is om een rit te registreren en tijdens deze rit zal het beeldscherm ook constant uit zijn.
pi_154853784
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Paar keer diebatterij kallibreren gedaan, met oplader van apple zelf, maar hij blijft uitvallen op 30 procent :') alsof die maar 70 procent oplaadt
Gewoon een nieuwe batterij erin zetten.
pi_154853799
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:58 schreef Sunri5e het volgende:
Weet iemand hoe lang de batterij van een iPhone 6 mee gaat als ik alle verbindingen zoals WiFi, BT, en netwerk uitzet en alleen GPS gebruik? Deze GPS is om een rit te registreren en tijdens deze rit zal het beeldscherm ook constant uit zijn.
Uurtje of 4/5 gok ik.

Gewoon een powerbank meenemen.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:10:00 #37
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_154890487
De mute-knop op mijn iPhone 6 klikt niet meer omhoog, hij hangt een beetje lam in de behuizing. Werkt dus ook niet meer, wat vrij irritant is.

Is dit iets waarvoor ik terecht kan in een Apple Store, m.a.w. is het waarschijnlijk dat dit nog valt onder de garantie (12-2014 besteld)?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_154890801
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
De mute-knop op mijn iPhone 6 klikt niet meer omhoog, hij hangt een beetje lam in de behuizing. Werkt dus ook niet meer, wat vrij irritant is.

Is dit iets waarvoor ik terecht kan in een Apple Store, m.a.w. is het waarschijnlijk dat dit nog valt onder de garantie (12-2014 besteld)?
Nog niet ouder dan een jaar, dus moet sws onder garantie vallen, lijkt me. Tenzij je zelf met het toestel hebt gegooid natuurlijk :+.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:38:25 #39
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_154891105
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Nog niet ouder dan een jaar, dus moet sws onder garantie vallen, lijkt me. Tenzij je zelf met het toestel hebt gegooid natuurlijk :+.
Het probleem deed zich al vrij snel voor nadat ik 'm gekocht had, maar het is gaandeweg erger geworden tot hij sinds een maand of twee geleden helemaal niet meer functioneert.

Ik heb er uiteraard niet mee gegooid, maar hij is twee weken geleden uit m'n broekzak gevallen en er zit een klein barstje in het glas - uiteraard precies op de linkerbovenhoek, bij het antennelijntje. Hoop niet dat ze daar moeilijk over doen, want het staat volledig los van het probleem met de knop.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 5 augustus 2015 @ 14:55:30 #40
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_154927600
Hetgeen waar elke iPhone-eigenaar voor vreest, is onlangs gebeurd: Terwijl ik mijn telefoon uit mijn zak haal, blijft 'ie ergens achter steken, glipt uit mijn vingers en valt op de stenen en dus is mijn scherm letterlijk te barsten :'(

Ik heb meerdere keren gelezen dat ze dat in een Apple Store voor om en nabij de ¤110,- voor je fixen. Ik heb een beetje zitten neuzen op de website van Apple en er wordt inderdaad zo'n soort bedrag genoemd, of bijna ¤300,- :? Waar hangt dit vanaf?

Ergens ben ik sceptisch dat het daadwerkelijk voor 'slechts' ¤110,- vervangen wordt, aangezien bij diverse reparatieservices er tussen de ¤150 - ¤200,- voor gevraagd wordt.

Kan iemand dit bevestigen dan wel ontkennen? :)
pi_154927783
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:55 schreef Vox_Populi het volgende:
Hetgeen waar elke iPhone-eigenaar voor vreest, is onlangs gebeurd: Terwijl ik mijn telefoon uit mijn zak haal, blijft 'ie ergens achter steken, glipt uit mijn vingers en valt op de stenen en dus is mijn scherm letterlijk te barsten :'(

Ik heb meerdere keren gelezen dat ze dat in een Apple Store voor om en nabij de ¤110,- voor je fixen. Ik heb een beetje zitten neuzen op de website van Apple en er wordt inderdaad zo'n soort bedrag genoemd, of bijna ¤300,- :? Waar hangt dit vanaf?

Ergens ben ik sceptisch dat het daadwerkelijk voor 'slechts' ¤110,- vervangen wordt, aangezien bij diverse reparatieservices er tussen de ¤150 - ¤200,- voor gevraagd wordt.

Kan iemand dit bevestigen dan wel ontkennen? :)
Vriend van mij Heeft het scherm vorige week laten vervangen bij Apple store Amsterdam Voor 110 Met behoud van garantie. Zo gepiept, wel met afspraak.
pi_154928065
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:55 schreef Vox_Populi het volgende:
Hetgeen waar elke iPhone-eigenaar voor vreest, is onlangs gebeurd: Terwijl ik mijn telefoon uit mijn zak haal, blijft 'ie ergens achter steken, glipt uit mijn vingers en valt op de stenen en dus is mijn scherm letterlijk te barsten :'(

Ik heb meerdere keren gelezen dat ze dat in een Apple Store voor om en nabij de ¤110,- voor je fixen. Ik heb een beetje zitten neuzen op de website van Apple en er wordt inderdaad zo'n soort bedrag genoemd, of bijna ¤300,- :? Waar hangt dit vanaf?

Ergens ben ik sceptisch dat het daadwerkelijk voor 'slechts' ¤110,- vervangen wordt, aangezien bij diverse reparatieservices er tussen de ¤150 - ¤200,- voor gevraagd wordt.

Kan iemand dit bevestigen dan wel ontkennen? :)
110 euro en binnen 1-2 uur klaar. Let wel: je behuizing moet onbeschadigd zijn in de zin van deuken etc, anders heb je de kans dat ze het scherm er niet op kunnen leggen en je inderdaad iets van 300 euro kwijt bent. Ik stond destijds voor de keuze, maar ik heb maar genoegen genomen met dat mijn scherm op een hoekje een halve milimeter meer uitsteekt.
pi_154928478
Damn de iPhone 6 en z'n krasgevoeligheid :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_154928573
Ik heb sinds de release nog geen enkele kras.. Alleen jammer dat hij een keer uit mijn handen viel na het fitnessen. ;(
  woensdag 5 augustus 2015 @ 16:15:02 #45
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_154929828
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:14 schreef Xetran het volgende:

[..]

110 euro en binnen 1-2 uur klaar. Let wel: je behuizing moet onbeschadigd zijn in de zin van deuken etc, anders heb je de kans dat ze het scherm er niet op kunnen leggen en je inderdaad iets van 300 euro kwijt bent. Ik stond destijds voor de keuze, maar ik heb maar genoegen genomen met dat mijn scherm op een hoekje een halve milimeter meer uitsteekt.
Ik heb in de rand een heel klein deukje zitten ;( Nu zou je zeggen dat dat haast niet moet uitmaken, maar ik ben bang dat het nieuw scherm dan nét niet helemaal goed past ;( Geeft dat geen problemen, dat je scherm een miniem beetje uitsteekt? Als in, zit het dan nog steeds goed vast?
pi_154930299
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:15 schreef Vox_Populi het volgende:

[..]

Ik heb in de rand een heel klein deukje zitten ;( Nu zou je zeggen dat dat haast niet moet uitmaken, maar ik ben bang dat het nieuw scherm dan nét niet helemaal goed past ;( Geeft dat geen problemen, dat je scherm een miniem beetje uitsteekt? Als in, zit het dan nog steeds goed vast?
Nee hij zit muurvast. Er zit in het hoekje wel een heel klein beetje speling in, maar dat valt mee. In het begin stoort het wel, maar ik ben het nu zo gewend, en het LCD zit er prima in. Ik heb een deukje tussen de hoek linksonder en de headphone jack.

Je loopt wel het risico dat Apple personeel hem niet wil reparereren als er een deukje in zit, omdat zij niet kunnen garanderen dat het gaat lukken. De man die mijn telefoon na de reparatie aan mij teruggaf zei namelijk dat hij hem zelf nooit had aangenomen voor reparatie en mij gewoon een refurb zou laten aanschaffen. Verschilt per persoon denk ik.
pi_154930947
Trouwens, de iPhone 6 blijft maar bitchen over die iCloud sleutelhanger. Hoe kom ik daar vanaf? ;(
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 5 augustus 2015 @ 17:18:10 #48
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_154931719
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:27 schreef Xetran het volgende:

[..]

Nee hij zit muurvast. Er zit in het hoekje wel een heel klein beetje speling in, maar dat valt mee. In het begin stoort het wel, maar ik ben het nu zo gewend, en het LCD zit er prima in. Ik heb een deukje tussen de hoek linksonder en de headphone jack.

Je loopt wel het risico dat Apple personeel hem niet wil reparereren als er een deukje in zit, omdat zij niet kunnen garanderen dat het gaat lukken. De man die mijn telefoon na de reparatie aan mij teruggaf zei namelijk dat hij hem zelf nooit had aangenomen voor reparatie en mij gewoon een refurb zou laten aanschaffen. Verschilt per persoon denk ik.
Mčh, ik ga maar uit van het ergste dan :')
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:13:15 #49
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_155218436
Bij nader inzien is de schade toch iets uitgebreider dan alleen het scherm, er zit een deukje in de 'band' om het toestel. Ik ga er vanuit dat door die schade het vervangen van het scherm onmogelijk is en dat ik mijn toestel omruil bij de Apple Store voor een refurbished toestel. Kan iemand enige indicatie geven van wat ik kwijt ben voor een iPhone 6?
pi_155218641
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 19:13 schreef Vox_Populi het volgende:
Bij nader inzien is de schade toch iets uitgebreider dan alleen het scherm, er zit een deukje in de 'band' om het toestel. Ik ga er vanuit dat door die schade het vervangen van het scherm onmogelijk is en dat ik mijn toestel omruil bij de Apple Store voor een refurbished toestel. Kan iemand enige indicatie geven van wat ik kwijt ben voor een iPhone 6?
Ik meende dat het 300 en nogwat koste. 330-340 ofzo maar pin me er niet op vast. In ieder geval niet minder dan 300.

Ze kijken het trouwens zelf ook even na met iets meer kennis en kunde dus misschien is het gewoon mogelijk. Maar ik was er al bang voor :(
pi_155218657
Iemand die van een 5(S) naar een 6 Plus is gegaan?
Ik heb nu 5S en ik mag vanaf december vroegtijdig verlengen. Zijn er veel voordelen om een 6 Plus te nemen op de betere camera en grotere scherm na, of had je liever de gewone 6 genomen?

Ik overweeg een 6 Plus voor games en series onderweg, maar de bezel enorm heen is best wel lomp ;(.

[ Bericht 29% gewijzigd door Erasmus op 14-08-2015 19:21:32 ]
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:40:31 #52
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_155219167
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 19:20 schreef o.us2.0 het volgende:
Iemand die van een 5(S) naar een 6 Plus is gegaan?
Ik heb nu 5S en ik mag vanaf december vroegtijdig verlengen. Zijn er veel voordelen om een 6 Plus te nemen op de betere camera en grotere scherm na, of had je liever de gewone 6 genomen?

Ik overweeg een 6 Plus voor games en series onderweg, maar de bezel enorm heen is best wel lomp ;(.
Yup, ik. En ik ben blij met de Plus. Hij is wel echt groot, en past maar nčt in de broekzak van je jeans. Maar goed, ik gebruik hem veel om te lezen, en net zoals gamen is hij er echt ideaal voor.

Een collega van me gebruikt hem zonder case. Ik met case, maar hij is enigszins lomp. De image stabilizer is echt geweldig en een grote plus (haha). Ik film en fotografeer veel, en hij is echt briljant wat dat betreft.

Ook typen in portrait gaat foutloos en snel, misschien is het qua typen wel het beste device dat ik tot nu toe heb gehad.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_155219466
Ik ben vanaf begin volgende week eigenaar van een iPhone 5S. :)

Met de voorgangers (geen apple) die ik gebruikt heb was het zaak dat de batterij voor eerste gebruik
volledig werd opgeladen.

Hoe is dit met de iPhone, nodig/niet nodig?

Bedankt voor uw antwoord!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:54:28 #54
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_155219536
Niet nodig nee
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:23:22 #55
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_155229180
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 19:52 schreef Miam het volgende:
Ik ben vanaf begin volgende week eigenaar van een iPhone 5S. :)

Met de voorgangers (geen apple) die ik gebruikt heb was het zaak dat de batterij voor eerste gebruik
volledig werd opgeladen.

Hoe is dit met de iPhone, nodig/niet nodig?

Bedankt voor uw antwoord!
Niet nodig, was met voorgangers ook niet nodig.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:45:32 #56
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155229808
Het is geen Ni-Cd, my god...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 06:31:41 #57
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_155232562
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 19:20 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ik meende dat het 300 en nogwat koste. 330-340 ofzo maar pin me er niet op vast. In ieder geval niet minder dan 300.

Ze kijken het trouwens zelf ook even na met iets meer kennis en kunde dus misschien is het gewoon mogelijk. Maar ik was er al bang voor :(
Daar was ik al bang voor :'( Is het trouwens mogelijk om de Apple Store van te voren te bellen en de precieze prijs na te vragen? Ik ga sowieso al uit van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen :P
pi_155234121
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 06:31 schreef Vox_Populi het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor :'( Is het trouwens mogelijk om de Apple Store van te voren te bellen en de precieze prijs na te vragen? Ik ga sowieso al uit van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen :P
Ja, dat kan. Krijg je gewoon een medewerker aan de lijn.
pi_155235627
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 19:20 schreef o.us2.0 het volgende:
Iemand die van een 5(S) naar een 6 Plus is gegaan?
Ik heb nu 5S en ik mag vanaf december vroegtijdig verlengen. Zijn er veel voordelen om een 6 Plus te nemen op de betere camera en grotere scherm na, of had je liever de gewone 6 genomen?

Ik overweeg een 6 Plus voor games en series onderweg, maar de bezel enorm heen is best wel lomp ;(.
Ik heb een 4 en een 5 gehad. Momenteel in het bezit van de 6 Plus. Hij is een beetje lomp, maar je krijgt er wel een scherp beeld en een betere batterij voor terug. Een 6 Plus is ideaal om te gamen en series te kijken (in 1080p Full HD *G*).
De bezels zijn wel te dik naar mening, maar ik hoop dat de iPhone van volgend jaar dit gaat oplossen.

De normale 6 is ook een mooi toestel, het is een lichter, kleiner en handzamer toestel.

Het zijn fantastische telefoons ^O^
SOONY
  Moderator zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:31:58 #60
155227 crew  Guppy
dus
pi_155235666
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:29 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik heb een 4 en een 5 gehad. Momenteel in het bezit van de 6 Plus. Hij is een beetje lomp, maar je krijgt er wel een scherp beeld en een betere batterij voor terug. Een 6 Plus is ideaal om te gamen en series te kijken (in 1080p Full HD *G*).
De bezels zijn wel te dik naar mening, maar ik hoop dat de iPhone van volgend jaar dit gaat oplossen.

De normale 6 is ook een mooi toestel, het is een lichter, kleiner en handzamer toestel.

Het zijn fantastische telefoons ^O^
Volgend jaar? Was er geen sprake van dat er in september al een nieuwe versie wordt aangekondigd?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_155235777
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:31 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Volgend jaar? Was er geen sprake van dat er in september al een nieuwe versie wordt aangekondigd?
iPhone 6S en iPhone 6S Plus (en misschien iPhone 6C) komen dit jaar. De buitenkant blijft grotendeels hetzelfde, de toestellen worden waarschijnlijk dikker, langer en breder. Ze worden wel lichter.

Nog een paar functies/feitjes gebaseerd op geruchten:
- Force Touch (is al in de nieuwe Macbooks en Apple Watch te vinden).
- A9-chip.
- 2GB Ram werkgeheugen.
- 13 Megapixel camera (eindelijk *O*).
- Een extra champagne kleur.
- Verbeterde batterij.
- Nieuwe aluminium technologie, zorgt voor een lichtere behuizing.

iPhone 7 komt pas volgend jaar met een ander uiterlijk en verdere verbeteringen.
SOONY
pi_155235791
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:31 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Volgend jaar? Was er geen sprake van dat er in september al een nieuwe versie wordt aangekondigd?
Mensen nemen aan dat het de 6S Plus wordt, dus qua design zal er hoogstwaarschijnlijk niks veranderen.

Dank voor de reacties allen :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Erasmus op 15-08-2015 12:42:28 ]
  Moderator zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:50:53 #63
155227 crew  Guppy
dus
pi_155235901
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:40 schreef DKUp het volgende:

[..]

iPhone 6S en iPhone 6S Plus (en misschien iPhone 6C) komen dit jaar. De buitenkant blijft grotendeels hetzelfde, de toestellen worden waarschijnlijk dikker, langer en breder. Ze worden wel lichter.

Nog een paar functies/feitjes gebaseerd op geruchten:
- Force Touch (is al in de nieuwe Macbooks en Apple Watch te vinden).
- A9-chip.
- 2GB Ram werkgeheugen.
- 13 Megapixel camera (eindelijk *O*).
- Een extra champagne kleur.
- Verbeterde batterij.
- Nieuwe aluminium technologie, zorgt voor een lichtere behuizing.

iPhone 7 komt pas volgend jaar met een ander uiterlijk en verdere verbeteringen.
Mooi :) m'n iPhone 5s heeft geen wifi meer, dus ik wil een nieuwe. Maar ik wacht op de 6S. Als ik dan toch een nieuwe moet kopen, wil ik ook het laatste model.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_155235930
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Mooi :) m'n iPhone 5s heeft geen wifi meer, dus ik wil een nieuwe. Maar ik wacht op de 6S. Als ik dan toch een nieuwe moet kopen, wil ik ook het laatste model.
Zo ben ik ook :+. Volgend jaar is het mijn beurt weer :P
SOONY
  Moderator zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:02:41 #65
155227 crew  Guppy
dus
pi_155236053
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:53 schreef DKUp het volgende:

[..]

Zo ben ik ook :+. Volgend jaar is het mijn beurt weer :P
Ik had eigenlijk gehoopt dat m'n iPhone 5s het nog wel even vol zou houden. In principe is het ook nog een prima toestel, na de batterijvervanging. Maar de wifi is er mee opgehouden, en dat beperkt toch wel erg. En de lokale telefoonturk kreeg 'm ook niet meer aan de gang. Dus het is nog even behelpen met alleen 3/4G, maar straks dus een nieuwe 6s *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Games zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:23:52 #66
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_155237587
Heuj, nieuwe iPhone leaks! *O*



How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:32:35 #67
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_155237802
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heuj, nieuwe iPhone leaks! *O*

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn geen leaks.
2000 light years from home
pi_155238741
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heuj, nieuwe iPhone leaks! *O*

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is gewoon een fantasierender van een Apple-volger.

Een lelijke render wel te verstaan.
pi_155239046
Onlangs een nieuwe abonnement met Iphone 5s aangeschaft, enorm blij mee aangezien m'n Iphone 5 behoorlijk wat te verduren heeft gehad. Lang getwijfeld over de 6, besloten voor de 5s te gaan omdat ik de 6 toch echt te groot vind.
pi_155239613
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heuj, nieuwe iPhone leaks! *O*

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nep en lelijk :D
SOONY
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:32:33 #71
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_155240347
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:27 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ja, dat kan. Krijg je gewoon een medewerker aan de lijn.
Top! Ga ik dat maandag eerst even doen :)
pi_155243171
Ik wil een iTunes music abonnement met mijn gezin. Is er een mogelijkheid om dit te doen zonder ook al hen aankopen (apps, ibooks etc.) te betalen?
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:53:46 #74
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_155252394
quote:
Lol :') ! Dit had ik even niet zien aankomen.
2000 light years from home
pi_155300945
Iemand de update al geļnstalleerd ?
pi_155301960
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:52 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand de update al geļnstalleerd ?
net gedaan, is me verder nog niks bijzonders opgevallen.
Nu hadden de meeste updates met de muziek app en zo te maken die ik amper gebruik, dus wellicht vandaar :)
Do what you love, love what you do!
  Redactie Sport / Supervogel maandag 17 augustus 2015 @ 19:31:12 #77
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_155302224
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:52 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand de update al geļnstalleerd ?
Welke update?
pi_155316653
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:31 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Welke update?
IOS 8.4.1
Maar er lijkt alleen wat gefixt te zijn m.b.t Apple Music.
pi_155316670
Ik merk totaal geen verschil, maar ik gebruik Apple Music (als dienst) dan ook niet :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_155319561
TouchID doet het niet meer lekker op mn iPhone 6 met 8.4.1. :(
For great justice!
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:57:17 #81
178444 DenS
Crientj <3
pi_155323224
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
TouchID doet het niet meer lekker op mn iPhone 6 met 8.4.1. :(
Ah, dacht dat het aan de TouchID Sensor lag. Maar jij hebt er dus ook last van :P
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:57:47 #82
6941 APK
Factual, I think.
pi_155333417
Oh, ik dacht dat het aan een wondje op mijn duim oid lag.
Heb trouwens 8.4.1 nog niet geinstalleerd :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_155359551
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:57 schreef APK het volgende:
Oh, ik dacht dat het aan een wondje op mijn duim oid lag.
Heb trouwens 8.4.1 nog niet geinstalleerd :+
De gehele home button doet niet meer goed sinds 8.4.1... Op de 5S. Misschien heeft die zijn beste tijd gehad, na 2 jaar..
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 augustus 2015 @ 19:16:43 #84
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_155359744
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
TouchID doet het niet meer lekker op mn iPhone 6 met 8.4.1. :(
Jezus, ook last van gehad ja.

De webversie van Whatsapp voor iOS is nu ook uit. Wordt langzaam gepusht naar de telefoons geloof ik.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 19:42:44 #86
6941 APK
Factual, I think.
pi_155360382
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:09 schreef Vlaggenroof het volgende:

De gehele home button doet niet meer goed sinds 8.4.1... Op de 5S. Misschien heeft die zijn beste tijd gehad, na 2 jaar..
Mijn 6 is van eind juni en ik heb die update nog niet dus ik hou het maar op toeval :P
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_155360540
Voor 't eerst doe ik er goed aan om te wachten met updaten ^O^
Ik wilde nieuwe iOS-updates altijd als eerste downloaden :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 19-08-2015 19:50:33 ]
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 19:49:46 #88
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_155360574
Hier geen problemen, iPhone 5.

Twijfel trouwens of ik overga naar 9, zal vast een update zijn die de iPhone doelmatig trager zal maken. Heb de beta al uitgeprobeerd en voel er sowieso niks voor, bijvoorbeeld is de multitask interface vernieuwd op een wijze die grafisch belastender is dan de huidige, maar een stuk minder praktisch. De huidige interface doet trouwens nog onder aan die van iOS 6, waar je veel sneller apps kon afsluiten.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_155360641
http://www.banggood.com/O(...)e-iPad-p-979009.html

Hier een goede, gecertificeerde, lightningkabel voor weinig.
pi_155360848
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier geen problemen, iPhone 5.

Twijfel trouwens of ik overga naar 9, zal vast een update zijn die de iPhone doelmatig trager zal maken. Heb de beta al uitgeprobeerd en voel er sowieso niks voor, bijvoorbeeld is de multitask interface vernieuwd op een wijze die grafisch belastender is dan de huidige, maar een stuk minder praktisch. De huidige interface doet trouwens nog onder aan die van iOS 6, waar je veel sneller apps kon afsluiten.
Nja, met een 5S zal het nog wel okee zijn met de 64-bit grafische chip.
Denk dat deze update vooral bedoeld is om de iPhone 4S onbruikbaar te maken, en ik denk dat dit nog een na-laatste stap is om hetzelfde met de 5(C) te doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 19-08-2015 19:57:50 ]
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 20:02:12 #91
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_155361037
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:57 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Nja, met een 5S zal het nog wel okee zijn met de 64-bit grafische chip.
Denk dat deze update vooral bedoeld is om de iPhone 4S onbruikbaar te maken, en ik denk dat dit nog een na-laatste stap is om hetzelfde met de 5(C) te doen.
5 werkt best prima. Zal ik nog wel een paar jaar mee doen hopelijk. Updates vanaf nu zijn ook niet echt wereldschokkend in mijn optiek.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  woensdag 19 augustus 2015 @ 22:19:01 #92
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_155365596
Lelijk maar zal vast goed verkopen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Moderator donderdag 20 augustus 2015 @ 00:53:23 #93
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_155370003
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lelijk maar zal vast goed verkopen.
[ afbeelding ]
M'n ogen :'(

Wist niet dat dat een "mooie" kleur was trouwens.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_155371342
quote:
iPhone users 'appy as WhatsApp Web support finally comes to iOS

WhatsApp has rolled out its web service to Apple iPhone users, allowing them to send and receive messages on their computers as well as their phones.

Support for iOS has been a long time coming, but now means WhatsApp offers its web option - which works on both Mac and PC - to users with most phones running Windows, Google, Blackberry and Nokia operating systems.

Those with the latest version of the phone app (available for free in Apple’s app store) should find a new “web” menu option under “settings” – although the function is being rolled out in stages and will not be immediately available to all.

WhatsApp web will sync or “mirror” data with the phone app, allowing messages to be received and sent in-browser. But the web app is not standalone: the phone must be connected to the internet or the conversation will drop out, and all of users’ messages will remain on the phone.

To sync iPhones with the web client, users first must scan a QR code from WhatsApp’s website using their phone.

WhatsApp’s web client was originally launched in January 2015, but this is the first time it has been available for iPhones.

In a blogpost to announce the initial release of its web presence, WhatsApp wrote:

“Our web client is simply an extension of your phone: the web browser mirrors conversations and messages from your mobile device – this means all of your messages still live on your phone.”

At the time, it was stated that the company would “not be able to provide web client to our iOS users due to Apple platform limitations.”
pi_155372048
Dat boeit me nou echt geen reet.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 07:41:51 #96
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155372243
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 07:11 schreef kikoooooo het volgende:
Dat boeit me nou echt geen reet.
Dito. WA alleen nodig op telefoon.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_155388402
Nadat mijn home button hapert doet nu de gehele touch id het niet... Ik krijg meteen een melding dat hij niet werkt en ik het nog een keer moet proberen..

Pff, vind het een beetje zonde dit, eerst mijn batterij en nu home button die klote doet :(
pi_155390500
M'n iphone reageert slechter als hij in het stopcontact zit. Bekend probleem?
pi_155390643
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:11 schreef WorkBitch het volgende:
M'n iphone reageert slechter als hij in het stopcontact zit. Bekend probleem?
Wel vaker gehoord idd. Volgens mij lag dat toen aan stof in de lightning poort.

Ff schoonmaken met een houten tandenstoker.
pi_155390649
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:11 schreef WorkBitch het volgende:
M'n iphone reageert slechter als hij in het stopcontact zit. Bekend probleem?
Heb/had ik ook, bij mij was het opgehoopt stof in connectorpoort. Ik doe hem af en toe nu met een houten tandenstoker voorzichtig schoonmaken. Je kunt eventueel het puntje van de tandenstoker licht bot maken.
pi_155413954
Hoe kan het dat ik een reservekopie in iTunes maak van mijn iPhone 5, vervolgens de iPhone 6 met iTunes verbindt en dan diezelfde reservekopie niet kan selecteren? Kan enkel oudere reservekopieen selecteren..

Als ik de iPhone 5 verbindt met iTunes kan ik overigens ook uit ongeveer 6 reservekopieen kiezen om te herstellen, als de iPhone 6 verbonden is maar uit 2.... Hoe kan dit?

[ Bericht 15% gewijzigd door Nashje op 21-08-2015 18:54:16 ]
pi_155414245
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 18:48 schreef Nashje het volgende:
Hoe kan het dat ik een reservekopie in iTunes maak van mijn iPhone 5, vervolgens de iPhone 6 met iTunes verbindt en dan diezelfde reservekopie niet kan selecteren? Kan enkel oudere reservekopieen selecteren..

Als ik de iPhone 5 verbindt met iTunes kan ik overigens ook uit ongeveer 6 reservekopieen kiezen om te herstellen, als de iPhone 6 verbonden is maar uit 2.... Hoe kan dit?
Wel op beide dezelfde versie van iOS staan?
pi_155493037
Fijn, laatste beta van ios 9 erop gezet omdat die op mijn ipad stabiel was.. Nou had hem om 9 uur op standby batterijbesparingsmodus gezet hij was toen 75 procent, en nu na 2 u en 20 minuten is die nog 25(!!!) procent! Ik hoop dat apple echt een fix brengt, of het herstelt in de komende beta. Had gelezen dat meerdere problemen hadden op de 5S ..
  Moderator maandag 24 augustus 2015 @ 12:32:03 #104
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_155493354
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Fijn, laatste beta van ios 9 erop gezet omdat die op mijn ipad stabiel was.. Nou had hem om 9 uur op standby batterijbesparingsmodus gezet hij was toen 75 procent, en nu na 2 u en 20 minuten is die nog 25(!!!) procent! Ik hoop dat apple echt een fix brengt, of het herstelt in de komende beta. Had gelezen dat meerdere problemen hadden op de 5S ..
Stuur een mail naar Apple zou ik zeggen :)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_155501513
Iemand die wat meer over Spiegen cases weet? Ben weer opzoek naar een hoesje en deze zien er wel degelijk uit!
pi_155558743
Wordt een iPad 2 nog ondersteund door Apple?
  woensdag 26 augustus 2015 @ 16:32:46 #107
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_155562401
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 14:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wordt een iPad 2 nog ondersteund door Apple?
yup, kan nog steeds updaten, wel niet alle spellen kunnen meer gespeeld worden.
En hij loopt nog redelijk soepel!
pi_155566339
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Fijn, laatste beta van ios 9 erop gezet omdat die op mijn ipad stabiel was.. Nou had hem om 9 uur op standby batterijbesparingsmodus gezet hij was toen 75 procent, en nu na 2 u en 20 minuten is die nog 25(!!!) procent! Ik hoop dat apple echt een fix brengt, of het herstelt in de komende beta. Had gelezen dat meerdere problemen hadden op de 5S ..
Ok.
pi_155566358
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:32 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

yup, kan nog steeds updaten, wel niet alle spellen kunnen meer gespeeld worden.
En hij loopt nog redelijk soepel!
:')
iPad 2 is sinds iOS7 onbruikbaar traag man.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 22:58:01 #110
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_155576773
Ik ga zo een iPhone 6 kopen denk ik. Hoe goed is de batterij?

Welke provider zou ik er bij nemen? Ik houd van internet en bel niet veel.
Spatieboos
pi_155577266
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga zo een iPhone 6 kopen denk ik. Hoe goed is de batterij?

Welke provider zou ik er bij nemen? Ik houd van internet en bel niet veel.
Over 2weken word de iPhone 6s aangekondigd. Niet slim om nu een iPhone6 aan te schaffen.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 23:11:04 #112
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_155577297
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 23:10 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Over 2weken word de iPhone 6s aangekondigd. Niet slim om nu een iPhone6 aan te schaffen.
Oh, dan wacht ik nog even. Maar zal de iPhone 6 daarna goedkoper worden dan?
Spatieboos
pi_155577852
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 23:11 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Oh, dan wacht ik nog even. Maar zal de iPhone 6 daarna goedkoper worden dan?
Bij Apple wordt niks goedkoper
pi_155577923
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 23:11 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Oh, dan wacht ik nog even. Maar zal de iPhone 6 daarna goedkoper worden dan?
Meestal gaat er +/- 100euro van de adviesprijs af.
pi_155582183
quote:
2s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:49 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

:')
iPad 2 is sinds iOS7 onbruikbaar traag man.
Gaat gelukkig met iOS8 al weer een heel stuk beter hier ^O^
  donderdag 27 augustus 2015 @ 09:11:25 #116
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_155582513
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 23:11 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Oh, dan wacht ik nog even. Maar zal de iPhone 6 daarna goedkoper worden dan?
Je kunt beter voor ¤100 meer de 6S aanschaffen. Die gaat langer mee.
2000 light years from home
pi_155582903
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 23:11 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Oh, dan wacht ik nog even. Maar zal de iPhone 6 daarna goedkoper worden dan?
Die wordt waarschijnlijk vervangen door een iPhone 6C a la iPhone 5C.
For great justice!
  donderdag 27 augustus 2015 @ 10:48:46 #118
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155584542
Ligt het aan mij, iPhone of T-mobile? Vandaag echt overal prima bereik maar stronttrage verbinding...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_155585253
De geruchten omtrent Apple eind dit jaar en de eerste helft van 2016:

De nieuwe iPhones worden dit jaar:
iPhone 6S, iPhone 6S Plus (Force Touch, 12 Megapixel, A9-chip en extra Rosé-goud optie) en iPhone 6C (gebaseerd op de het uiterlijk van de de iPhone 5C (4-inch en dezelfde behuizing) en het innerlijk van een iPhone 6 (A8-chip en de iPhone 6 camera en flitser) met Touch-ID.

De iPhone 6S en iPhone 6S Plus worden in september aangekondigd.
De iPhone 6C wordt waarschijnlijk in oktober of november aangekondigd.
De iPhone 6 en de iPhone 6 Plus worden waarschijnlijk gewoon nog verkocht door Apple, de iPhone 5S en de iPhone 5C komen te vervallen.

De nieuwe Apple TV wordt tijdens het september evenement aangekondigd. De Apple Tv krijgt Siri-ondersteuning, een A8 of A9-chip, een Appstore en een touchafstandbediening.

De Apple Watch Sport krijgt waarschijnlijk in september twee nieuwe kleuren behuizingen, namelijk goud en rosé-goud. Er wordt gesproken over een mogelijke opvolger, maar die komt pas in de eerste helft van 2016.

De iPad Mini 4 komt in oktober of november, het model is gebaseerd op een iPad Air 2 maar dan in het klein.

De iPad Pro komt waarschijnlijk in november. De iPad krijgt een groter scherm, een betere chip, een USB-C poort en een optionele Force Touch Stylus/Pen.

De iPad Air 3 komt pas in 2016......

De Macbooks krijgen misschien een update dit jaar, maar waarschijnlijk in de eerste helft van 2016

De iMacs krijgen een update, daarnaast komen er een nieuw toetstenbord en muis. _O_
SOONY
pi_155585349
Ben wel erg benieuwd of ze het RAM nu wel naar 2 Gig gooien. Dat met force touch is dan voor mij een reden om te upgraden vanaf een iPhone 5.

Alleen ben ik nu aardig blut :')
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_155585592
Ik zal waarschijnlijk dit jaar een nieuwe Apple TV kopen. Volgend jaar vervang ik mijn laptop en telefoon. Heel misschien koop ik een Apple Watch 2, maar die moet wel een grote update krijgen a la iPad 2.

[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 27-08-2015 11:45:11 ]
SOONY
pi_155585973
Ik vermoed dat de iPhone 6 niet meer verkocht gaat worden, de 6C gaat deze immers vervangen, de 5S blijft nog wel in productie.

Of de 6C krijgt een A7 zoals de 5S als instapper. Niemand weet het. :7
For great justice!
pi_155588595
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:27 schreef Agiath het volgende:
Ben wel erg benieuwd of ze het RAM nu wel naar 2 Gig gooien. Dat met force touch is dan voor mij een reden om te upgraden vanaf een iPhone 5.

Alleen ben ik nu aardig blut :')
Als ik zie hoeveel het scheelt tussen een iPad Air en Air 2.. hadden ze het eigelijk met de iPhone6 al moeten doen. Die RAM race waar de concurrentie mee bezig is ook overdreven. Maar 1gb is gewoon te weinig, dat merk je gewoon in apps als Safari op de iPhone 6.
pi_155589460
quote:
2s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:49 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

:')
iPad 2 is sinds iOS7 onbruikbaar traag man.
mijn niet.... ik gebruik 'm nog dagelijks met de laatste iOs update.
werkt prima
pi_155594581
Hoi, ik ben al de hele middag aan het proberen om mijn foto's van mijn iPhone op mijn pc te krijgen. Dit, omdat mijn foto's gesynchroniseerd worden via iCloud en mijn iCloud daardoor eeuwig vol is. En dus maakt mijn iPhone nooit meer een backup.

Iig, ik wil dus al mijn foto's van het Apple netwerk wegkrijgen en gewoon ergens op een harde schijf krijgen, maar hoe verder ik kom hoe meer ik het gevoel krijg dat het onmogelijk is. De enige optie is volgens mij alle foto's op mijn telefoon downloaden en dan de foto's via iTunes importeren, maar dat is dus onmogelijk aangezien mijn telefoon vol is en ik geen zin heb om voor 2 GB aan apps te verwijderen. Ik heb haast geen grote apps op mijn telefoon.

Daarnaast zou ik via icloud.com alle foto's individueel kunnen downloaden. Dat heb ik geprobeerd, maar om één of andere gekke reden kwam ik niet verder dan 30 foto's (van de 1700). Dus ook dat is geen oplossing.

Oftewel, what to do?

Ik heb trouwens een Windows laptop waar ik de foto's op wil krijgen, mochten jullie dat afvragen.
Assassin stabs you in your back.
pi_155595390
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:26 schreef Assassin92 het volgende:
Hoi, ik ben al de hele middag aan het proberen om mijn foto's van mijn iPhone op mijn pc te krijgen. Dit, omdat mijn foto's gesynchroniseerd worden via iCloud en mijn iCloud daardoor eeuwig vol is. En dus maakt mijn iPhone nooit meer een backup.

Iig, ik wil dus al mijn foto's van het Apple netwerk wegkrijgen en gewoon ergens op een harde schijf krijgen, maar hoe verder ik kom hoe meer ik het gevoel krijg dat het onmogelijk is. De enige optie is volgens mij alle foto's op mijn telefoon downloaden en dan de foto's via iTunes importeren, maar dat is dus onmogelijk aangezien mijn telefoon vol is en ik geen zin heb om voor 2 GB aan apps te verwijderen. Ik heb haast geen grote apps op mijn telefoon.

Daarnaast zou ik via icloud.com alle foto's individueel kunnen downloaden. Dat heb ik geprobeerd, maar om één of andere gekke reden kwam ik niet verder dan 30 foto's (van de 1700). Dus ook dat is geen oplossing.

Oftewel, what to do?

Ik heb trouwens een Windows laptop waar ik de foto's op wil krijgen, mochten jullie dat afvragen.
Je kunt via je windows computer gewoon je foto's van je iPhone halen zoals je een camera ook leeghaalt. Gewoon als zijnde een SD kaart bijvoorbeeld. Staan in de DCIM map.

Succes.
pi_155595459
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:55 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Je kunt via je windows computer gewoon je foto's van je iPhone halen zoals je een camera ook leeghaalt. Gewoon als zijnde een SD kaart bijvoorbeeld. Staan in de DCIM map.

Succes.
Behalve dat mijn foto's niet op mijn iPhone staan, maar in iCloud :)
Assassin stabs you in your back.
pi_155596925

9 september is de persconferentie ^O^
Edit:


[ Bericht 18% gewijzigd door DKUp op 27-08-2015 18:42:42 ]
SOONY
pi_155597757
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:57 schreef Assassin92 het volgende:

[..]

Behalve dat mijn foto's niet op mijn iPhone staan, maar in iCloud :)
Hoeveel foto’s worden in Mijn fotostream op mijn apparaten en computers bewaard?
Mijn fotostream pusht al uw foto’s naar het album Mijn fotostream op uw apparaten en computers en beheert deze op zulk een efficiėnte manier dat u nooit opslagruimte te kort hebt.
De iOS-apparaten bewaren een opeenvolgende verzameling van de laatste 1.000 foto’s in het album Mijn fotostream. Van hieruit kunt u de recente foto’s zoeken of de gewenste foto's verplaatsen naar een ander album om deze voor altijd op het apparaat te bewaren.
Aangezien een Mac en een pc meer opslagruimte dan een iOS-apparaat hebben, kunt u ervoor kiezen om alle foto’s uit Mijn fotostream automatisch te downloaden.
In de voorkeuren voor iPhoto of Aperture op de Mac selecteert u Foto’s (of Fotostream) > Mijn fotostream > Importeer automatisch. Alle foto’s uit fotostream worden geļmporteerd in de mappen Gebeurtenissen, Projecten, Foto’s, Gezichten en Plaatsen in iPhoto of Aperture.
Op een pc waarbij Mijn fotostream is ingeschakeld in het Configuratiescherm, worden alle foto’s geļmporteerd in
C:\\Users\<user name>\Pictures\iCloud Photos\My Photo Stream
Vanwege de beperkingen in opslagruimte worden mogelijk alleen de meest recente foto’s op de Apple TV weergegeven.
pi_155598833
Er komt dus voorlopig nog geen 6C. Lineup word 5S,6,6+, 6S en 6S+

Bron
pi_155599327
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:58 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Hoeveel foto’s worden in Mijn fotostream op mijn apparaten en computers bewaard?
Mijn fotostream pusht al uw foto’s naar het album Mijn fotostream op uw apparaten en computers en beheert deze op zulk een efficiėnte manier dat u nooit opslagruimte te kort hebt.
De iOS-apparaten bewaren een opeenvolgende verzameling van de laatste 1.000 foto’s in het album Mijn fotostream. Van hieruit kunt u de recente foto’s zoeken of de gewenste foto's verplaatsen naar een ander album om deze voor altijd op het apparaat te bewaren.
Aangezien een Mac en een pc meer opslagruimte dan een iOS-apparaat hebben, kunt u ervoor kiezen om alle foto’s uit Mijn fotostream automatisch te downloaden.
In de voorkeuren voor iPhoto of Aperture op de Mac selecteert u Foto’s (of Fotostream) > Mijn fotostream > Importeer automatisch. Alle foto’s uit fotostream worden geļmporteerd in de mappen Gebeurtenissen, Projecten, Foto’s, Gezichten en Plaatsen in iPhoto of Aperture.
Op een pc waarbij Mijn fotostream is ingeschakeld in het Configuratiescherm, worden alle foto’s geļmporteerd in
C:\\Users\<user name>\Pictures\iCloud Photos\My Photo Stream
Vanwege de beperkingen in opslagruimte worden mogelijk alleen de meest recente foto’s op de Apple TV weergegeven.
Ik waardeer je hulp, maar ook dit is helaas niet de oplossing :)
Assassin stabs you in your back.
pi_155600982
Het punt is, photostream werkt voor foto's van de afgelopen 30 dagen, terwijl mijn telefoon foto's heeft tot 4 jaar terug. Ik had hier blijkbaar eerder mee aan de slag moeten gaan.

Ik herrinnerde me net weer dat de volgende ios update een stuk kleiner is qua formaat, dus dan heb ik meer ruimte op mijn mobiel en kan ik alle foto's terugdownloaden van iCloud naar mijn iPhone. En dan kan ik ze via je eerste manier wél van mijn telefoon halen.

Thanks voor de hulp iig.
Assassin stabs you in your back.
pi_155617629
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Fijn, laatste beta van ios 9 erop gezet omdat die op mijn ipad stabiel was.. Nou had hem om 9 uur op standby batterijbesparingsmodus gezet hij was toen 75 procent, en nu na 2 u en 20 minuten is die nog 25(!!!) procent! Ik hoop dat apple echt een fix brengt, of het herstelt in de komende beta. Had gelezen dat meerdere problemen hadden op de 5S ..
Waarom denk je dat het een beta is.
pi_155617653
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:12 schreef Assassin92 het volgende:
Het punt is, photostream werkt voor foto's van de afgelopen 30 dagen, terwijl mijn telefoon foto's heeft tot 4 jaar terug. Ik had hier blijkbaar eerder mee aan de slag moeten gaan.

Ik herrinnerde me net weer dat de volgende ios update een stuk kleiner is qua formaat, dus dan heb ik meer ruimte op mijn mobiel en kan ik alle foto's terugdownloaden van iCloud naar mijn iPhone. En dan kan ik ze via je eerste manier wél van mijn telefoon halen.

Thanks voor de hulp iig.
Bedoel je dan dat de foto's in een iCloud backup staan die over de tijd van je iPhone is gemaakt?
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:06:12 #136
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155623412
Ik ga binnenkort een lange fietstocht maken. Hierbij wil ik mijn iPhone 6 als routeplanner gebruiken (gps). Om batterij te besparen wil ik eigenlijk alle verbinden uitschakelen behalve de GPS. Is dat mogelijk? Ik krijg alles uit behalve de netwerkverbinding. Iemand tips?
pi_155623778
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:06 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ga binnenkort een lange fietstocht maken. Hierbij wil ik mijn iPhone 6 als routeplanner gebruiken (gps). Om batterij te besparen wil ik eigenlijk alle verbinden uitschakelen behalve de GPS. Is dat mogelijk? Ik krijg alles uit behalve de netwerkverbinding. Iemand tips?
Je kunt ook een powerbank meenemen? Die heb je in alle soorten en maten.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:05:54 #138
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155625333
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:22 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Je kunt ook een powerbank meenemen? Die heb je in alle soorten en maten.
Zou kunnen. Maar ik ben toch ook we benieuwd of de mogelijkheid er is om alles uit te schakelen behalve gps.
pi_155627160
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:06 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ga binnenkort een lange fietstocht maken. Hierbij wil ik mijn iPhone 6 als routeplanner gebruiken (gps). Om batterij te besparen wil ik eigenlijk alle verbinden uitschakelen behalve de GPS. Is dat mogelijk? Ik krijg alles uit behalve de netwerkverbinding. Iemand tips?
Vliegtuigmodus aan zetten?
Het kan wel wat langer duren voor gps een initiele fix gevonden heeft zonder gsm/wifi netwerk, dus als de eerste plaatsbepaling niet lukt, pas daarna vliegtuigmodus aanzetten.

--edit-- voordat daar opmerkingen over komen: tot iOS 8.3 deed gps niks in vliegtuigmodus. Dan was dit dus geen geschikte oplossing. Maar sinds 8.3 kun je wel gps gebruiken als de vliegtuigmodus aanstaat!

[ Bericht 11% gewijzigd door Scarlet_Dragonfly op 28-08-2015 16:22:13 ]
pi_155638479
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:28 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Bedoel je dan dat de foto's in een iCloud backup staan die over de tijd van je iPhone is gemaakt?
Dat klopt.
Assassin stabs you in your back.
pi_155641166
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:20 schreef Assassin92 het volgende:

[..]

Dat klopt.
Dan zit er niks anders op dan de backup vanaf iCloud terug te zetten op je iPhone en dan via de computer de foto's over te zetten voor zover ik weet.

Eén van de redenen waarom ik gewoon een backup via de computer maak.
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:34:57 #142
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_155648648
Twee jaar oude iPhone, nooit echt problemen gehad met iTunes... Normaliter doe ik de backup via iCloud, maar eens in de zoveel tijd een keer op mijn computer (lokaal) backuppen.

Krijg ik opeens dit:



:{
pi_155671435
Ik kan inmiddels verlengen, en hoef niet per se de 6S te hebben, kan ik beter nog even wachten voor de prijs van de 6 die gaat zakken na de release van de 6S, of heeft dat niet zo veel invloed?
pi_155671769
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 11:41 schreef James_R het volgende:
Ik kan inmiddels verlengen, en hoef niet per se de 6S te hebben, kan ik beter nog even wachten voor de prijs van de 6 die gaat zakken na de release van de 6S, of heeft dat niet zo veel invloed?
Ik zal wachten, want de prijs gaat zeker zakken ^O^.
SOONY
pi_155682153
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:27 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het een beta is.
Ja dat weet ik, maar op de ipad zijn er geen (batterij) problemen. :') beetje stom van me, en heb geen zin om terug te gaan naar 8.4.1, dus nog anderhalf weekje wachten op de GM!
pi_155743063
Mocht je op je iPhone (6) erg traag internet hebben thuis op je UPC/Ziggo WiFi dan heb ik een oplossing gevonden. Zet je bandbreedte van je 2,4GHz channel op 20MHz/40MHz en for whatever reason werkt hij weer als een tiet! Modem compleet resetten of uit de stekker heeft geen nut. Mijn modem/router van UPC is een EVW3226 model. Alsjeblieft belanghebbenden.
  woensdag 2 september 2015 @ 09:19:25 #147
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155752441
Ook als je sporadisch problemen hebt?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 2 september 2015 @ 10:18:00 #148
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_155753325
Waarschijnlijk0 wel bekend voor jullie, niet voor mij.
Was wat aan het spitten door de instellingen toen ik deze tegen kwam.

Instellingen>Privacy>locatievoorzieningen>systeem>veelbezochte locaties>...





:o en wordt ook nog allemaal doorgestuurd naar?
  woensdag 2 september 2015 @ 10:31:12 #149
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_155753544
Haha hoereloper.

Maar bekend ja
  woensdag 2 september 2015 @ 10:45:40 #150
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155753772
Een van de eerste dingen die je uit zet :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_155755020
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:18 schreef mrPanerai het volgende:

:o en wordt ook nog allemaal doorgestuurd naar?
Naar niemand. Blijft op je iPhone, net zoals veel andere data die op je iPhone wordt bijgehouden (health bijvoorbeeld).
  woensdag 2 september 2015 @ 14:18:34 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155758254
Is draai ios 8.4 en ben wat problemen. Dus wil ik 8.4 er weer vers opzetten. Normaal deed ik option werk bij en dan handmatig de firmware aanwijzen. Maar dat lukt niet meer :(

Is er helemaal geen optie om op 8.4 te blijven wegens jailbreak? :(
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_155760498
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:18 schreef ook_gek het volgende:
Is draai ios 8.4 en ben wat problemen. Dus wil ik 8.4 er weer vers opzetten. Normaal deed ik option werk bij en dan handmatig de firmware aanwijzen. Maar dat lukt niet meer :(

Is er helemaal geen optie om op 8.4 te blijven wegens jailbreak? :(
Apple is gestopt met signeren van 8.4. Denk dat je nog 2 weken de tijd hebt voor 8.4.1
  woensdag 2 september 2015 @ 15:52:31 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155760691
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:46 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Apple is gestopt met signeren van 8.4. Denk dat je nog 2 weken de tijd hebt voor 8.4.1
Is er geen andere manier om ios 8.4 vers te herstellen? Ik draai nu ios 8.4 en heb ooit de shsh blob bewaart met tinyumbrella. Kan ik daar niet een gesigneerde ipsw 8.4 mee bouwen zoals vroeger?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_155761382
Als je 2x op de homebutton drukt zie je de apps en daarboven de laatste nummers die je gebeld hebt (recent). Kan je dit uitschakelen ofzo? Hoef dat niet te zien daarboven

Het gaat om de laatste iOS
pi_155777912
quote:
6s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Als je 2x op de homebutton drukt zie je de apps en daarboven de laatste nummers die je gebeld hebt (recent). Kan je dit uitschakelen ofzo? Hoef dat niet te zien daarboven

Het gaat om de laatste iOS
Instellingen - Mail, Contacten, Agenda
Ga je naar beneden scrollen bij contacten. Daar kun je bij Bekijk in Appkiezer dit uitschakelen.
pi_155779210
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 01:32 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Instellingen - Mail, Contacten, Agenda
Ga je naar beneden scrollen bij contacten. Daar kun je bij Bekijk in Appkiezer dit uitschakelen.
thanks!
  donderdag 3 september 2015 @ 23:57:16 #158
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155805665
Mijn kaarten app werkt niet. Ik zie 1 blokje waar ik ben en de rest grijs en blijft grijs. Ook met zoeken vind hij niks? Ios 8.4.1 sinds gisteren, reset al gedaan maar zelfde?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_155808513
quote:
6s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Als je 2x op de homebutton drukt zie je de apps en daarboven de laatste nummers die je gebeld hebt (recent). Kan je dit uitschakelen ofzo? Hoef dat niet te zien daarboven

Het gaat om de laatste iOS
Over een maandje is dat ook weer weg, dan is de ol school zoekpagina terug..
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 september 2015 @ 08:33:25 #160
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_155808591
Dat gezeur over veel bezochte plaatsen opeens overal op social media "Oe! Apple houdt alles van je bij!!! Zet het uit!!! Paniek!!!!" En dan op facebook in een openbare post :')
  vrijdag 4 september 2015 @ 09:19:24 #161
141482 Q.
JurassiQ
pi_155809217
quote:
6s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Als je 2x op de homebutton drukt zie je de apps en daarboven de laatste nummers die je gebeld hebt (recent). Kan je dit uitschakelen ofzo? Hoef dat niet te zien daarboven

Het gaat om de laatste iOS
Dat verdwijnt vanzelf weer in iOS 9. :7
For great justice!
pi_155809334
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 september 2015 08:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat gezeur over veel bezochte plaatsen opeens overal op social media "Oe! Apple houdt alles van je bij!!! Zet het uit!!! Paniek!!!!" En dan op facebook in een openbare post :')
Ja, want Android weet niks van je. Allemaal hetzelfde.
pi_155809749
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 september 2015 08:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat gezeur over veel bezochte plaatsen opeens overal op social media "Oe! Apple houdt alles van je bij!!! Zet het uit!!! Paniek!!!!" En dan op facebook in een openbare post :')
Dit idd.
  vrijdag 4 september 2015 @ 10:01:38 #164
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_155809904
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 september 2015 08:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat gezeur over veel bezochte plaatsen opeens overal op social media "Oe! Apple houdt alles van je bij!!! Zet het uit!!! Paniek!!!!" En dan op facebook in een openbare post :')
Waar gaat dit over?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_155810043
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waar gaat dit over?
1 pagina terug
pi_155810587
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:19 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat verdwijnt vanzelf weer in iOS 9. :7
Is nu al weer weg, komt dat tijdens de bekendmaking van de nieuwe iPhone bijv?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 september 2015 @ 11:23:05 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_155811539
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:26 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Ja, want Android weet niks van je. Allemaal hetzelfde.
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dit idd.
Het mooie is..., er wordt helemaal niets gedeeld met apple
https://support.apple.com/nl-nl/HT203033
  vrijdag 4 september 2015 @ 13:27:30 #168
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155814259
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]


[..]

Het mooie is..., er wordt helemaal niets gedeeld met apple
https://support.apple.com/nl-nl/HT203033
Toch is het redelijk onnodig plaatsen zomaar op te slaan by default.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 september 2015 @ 15:08:31 #169
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_155816566
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Toch is het redelijk onnodig plaatsen zomaar op te slaan by default.
Ik vind het retehandig als ik realtime verkeersinformatie krijg op basis van mijn huidige locatie en vermoedelijke bestemming.
  vrijdag 4 september 2015 @ 15:56:50 #170
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155817716
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik vind het retehandig als ik realtime verkeersinformatie krijg op basis van mijn huidige locatie en vermoedelijke bestemming.
Ik ook, maar ik prefereer er een keuze in te hebben. Dat doet men echter niet, men zet het standaard aan omdat het zo handig zou zijn.

Maar daar is Apple niet alleen in, ook MS ramt dit er doorheen als je niet oplet, met als verschil dat die opties nog wel voorbij komen als je Windows installeert...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_155818633
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik prefereer er een keuze in te hebben. Dat doet men echter niet, men zet het standaard aan omdat het zo handig zou zijn.
Uhm... dat is een totaal andere discussie.
Je hebt de keuze om het aan of uit te zetten! Jij bent het alleen niet eens met de default setting... Dat kan, maar dan moet je niet klagen over dat je geen keuze hebt...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 september 2015 @ 16:54:02 #172
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_155819238
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik prefereer er een keuze in te hebben. Dat doet men echter niet, men zet het standaard aan omdat het zo handig zou zijn.

Maar daar is Apple niet alleen in, ook MS ramt dit er doorheen als je niet oplet, met als verschil dat die opties nog wel voorbij komen als je Windows installeert...
Voor een feature in het os moet het aan. Het slaat alleen lokaal op. Wat is het probleem? Als er direct data verstuurd zou worden naar servers zou je een punt hebben.
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:15:06 #173
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_155819839
Op zich ben ik niet iemand die zich druk maakt over z'n privacy. Heb niet veel te verbergen dus het boeit me allemaal niet zo.
Ik weet dat veel van m'n data over en weer gaat en zelfs met m'n plaatsbepaling opslaan is op zich geen probleem maar ik vind wel dat ze dat ergens hadden moeten melden, zoals websites hun cookies aanmelden.
Ik was snel door de EULA gescrold maar dat moet ik gemist hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 september 2015 @ 17:27:46 #174
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_155820119
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:15 schreef mrPanerai het volgende:
Op zich ben ik niet iemand die zich druk maakt over z'n privacy. Heb niet veel te verbergen dus het boeit me allemaal niet zo.
Ik weet dat veel van m'n data over en weer gaat en zelfs met m'n plaatsbepaling opslaan is op zich geen probleem maar ik vind wel dat ze dat ergens hadden moeten melden, zoals websites hun cookies aanmelden.
Ik was snel door de EULA gescrold maar dat moet ik gemist hebben.
Websites moeten alleen de cookies melden die wat doen met jouw gegevens bij derden. Andere, zogenaamde functionele cookies, worden helemaal niet gemeld. De data wordt alleen lokaal opgeslagen en is dus te vergelijken met een functioneel cookie.
  vrijdag 4 september 2015 @ 22:09:22 #175
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155828078
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Uhm... dat is een totaal andere discussie.
Je hebt de keuze om het aan of uit te zetten! Jij bent het alleen niet eens met de default setting... Dat kan, maar dan moet je niet klagen over dat je geen keuze hebt...
Helemaal geen andere discussie: er wordt me niets gevraagd maar gewoon aangezet. Als ik er een probleem mee heb mag ik het uitzetten.

Das de opt-out variant, terwijl ik liever geconfronteerd wordt met de opt-in optie.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Voor een feature in het os moet het aan.
It's not a bug, it's a feature! :')
quote:
Het slaat alleen lokaal op. Wat is het probleem? Als er direct data verstuurd zou worden naar servers zou je een punt hebben.
Tuurlijk, vandaar de optie dat het gebruikt mag worden om kaarten aan te passen, het wordt echt niet buiten de telefoon gebruikt...

Ik vind het ronduit raar als GPS gebruikt mag worden terwijl ik daarvan dan niet op de hoogte zou zijn, tenzij ik me in allerhande opties verdiep.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 september 2015 @ 22:14:23 #176
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_155828252
Optie om kaarten aan te passen :D Waar HEB je het in godsnaam over.

En je hoeft je niet in allerhande opties te verdiepen. Privacy > locatievoorziening. Zet het uit, klaar. Elke optie daaronder geeft je middelen om het per app aan dan wel uit te zetten. Including 'veel bezochte plaatsen' wat geen reet te maken heeft met 'verbeter kaarten'. Dat laatste is onderdeel van 'productverbetering' wat je wel degelijk gevraagd wordt tijdens de eerste keer dat je een iPhone configureert.
  vrijdag 4 september 2015 @ 22:16:58 #177
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_155828328
Die recente contacten he, die je ziet als je apps wil afsluiten.
Kan je dat ook uitzetten ofzo. Heb maanden terug iemand gesmst en die blijft er nu tussen, ook al is die sms al verwijderd. :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 september 2015 @ 22:19:29 #178
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_155828405
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:16 schreef KaBuf het volgende:
Die recente contacten he, die je ziet als je apps wil afsluiten.
Kan je dat ook uitzetten ofzo. Heb maanden terug iemand gesmst en die blijft er nu tussen, ook al is die sms al verwijderd. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 01:32 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Instellingen - Mail, Contacten, Agenda
Ga je naar beneden scrollen bij contacten. Daar kun je bij Bekijk in Appkiezer dit uitschakelen.
  vrijdag 4 september 2015 @ 22:23:01 #179
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_155828537
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]


[..]

Oh Jezus, ik moet eens leren lezen. :')
Thanks O+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 5 september 2015 @ 17:58:14 #180
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_155845247
Meer mensen met problemen met de AppStore? Ik kan geen apps downloaden/installeren en heb de afgelopen week geen updates gehad.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_155845641
Past de simkaart van iphone 4s in de 5 ?
  Redactie Frontpage zaterdag 5 september 2015 @ 18:17:30 #182
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_155845703
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_155850225
Gisteren de nieuwe versie van iOS gedownload en nu moet ik overal opnieuw toestemming geven voor mijn foto's (lees: whatsapp, Facebook, instagram etc.). Vervolgens verwijst mijn iPhone mij door naar mijn instellingen, maar daar staat de optie toestemming geven voor foto's helemaal niet?

Ik heb al alles verwijderd en opnieuw gedownload, maar ik weet niet hoe ik dit moet instellen. Kan ook nergens op mijn internet mijn probleem vinden.

Iemand die mij kan helpen? Plehhhh :'(
pi_155850264
Oh en al mijn namen bij mijn telefoonnummers zijn weg (als ik bijvoorbeeld kijk naar recente telefoongesprekken), maar als ik naar contacten ga staat daar wel gewoon nog alles in met naam?
  zondag 6 september 2015 @ 12:20:06 #185
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_155862321
Sinds een week of 2-3 slurpt mijn Mail gigantisch veel data. Ik was er opeens doorheen en in de nieuwe maand schoot het ook gelijk weer door. Heb mobiel verbruik uitgezet, maar snap niet waar die toename opeens vandaan komt. Meer mensen last van ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_155863297
quote:
5s.gif Op zondag 6 september 2015 12:20 schreef elcastel het volgende:
Sinds een week of 2-3 slurpt mijn Mail gigantisch veel data. Ik was er opeens doorheen en in de nieuwe maand schoot het ook gelijk weer door. Heb mobiel verbruik uitgezet, maar snap niet waar die toename opeens vandaan komt. Meer mensen last van ?
mailaccounts even verwijderen en opnieuw instellen helpt misschien wel

Moet het wel IMAP zijn natuurlijk, anders ben je alles kwijt
  zondag 6 september 2015 @ 16:43:09 #187
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155867530
Kreeg recent een mailtje dat 4G bij T-Mobile verbeterd zou zijn.

Ironisch gezien echt sinds de dag ervoor tot op heden op hetzelfde traject niets dan ellende :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 8 september 2015 @ 10:05:29 #188
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_155917081
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 13:19 schreef no1uknow het volgende:
mailaccounts even verwijderen en opnieuw instellen helpt misschien wel

Moet het wel IMAP zijn natuurlijk, anders ben je alles kwijt
Done. Het werkt nu in ieder geval wel weer hoe het moet werken; ik had Mail uitgezet op 'mobiel netwerk', maar nu deed hij het ook vaak niet meer op WiFi. Nu werkt dat weer normaal.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_155958832
Heeft iemand de Golden Master voor iOS 9 ?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_155965916
Hoeveel zou ik kunnen krijgen voor mijn iPhone 6 van 10 maanden oud, 64gb space gray, werkt nog perfect en heeft altijd een hoesje + screen protector gehad, dus geen krassen.
pi_155965998
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 16:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Kreeg recent een mailtje dat 4G bij T-Mobile verbeterd zou zijn.

Ironisch gezien echt sinds de dag ervoor tot op heden op hetzelfde traject niets dan ellende :')
Ik begrijp echt niet dat mensen nog steeds kiezen voor t mobile. Dat netwerk is al kut sinds Dutchtone
  donderdag 10 september 2015 @ 08:40:16 #192
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155966195
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 08:11 schreef viezequiche het volgende:
Hoeveel zou ik kunnen krijgen voor mijn iPhone 6 van 10 maanden oud, 64gb space gray, werkt nog perfect en heeft altijd een hoesje + screen protector gehad, dus geen krassen.
Je wilt een 6S omdat je daarmee kwalitatief betere selfies kan maken?
pi_155966293
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:29 schreef CoExist het volgende:
Heeft iemand de Golden Master voor iOS 9 ?
Deze moet je handmatig downloaden, ook vooralsnog voor publieke beta gebruikers..

Ben nu daarmee bezig, wil zsm van deze beta af, na 3 uur is hij leeg :')
pi_155966306
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 08:20 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik begrijp echt niet dat mensen nog steeds kiezen voor t mobile. Dat netwerk is al kut sinds Dutchtone
Wat is dan wél goed? Ik mag verlengen vanaf 14 oktober dus ik eil dan overstappen van mijn 5s naar de 6s, maar ik ben ook geen fan van vodafone..
  donderdag 10 september 2015 @ 09:34:55 #195
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155967113
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 08:20 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik begrijp echt niet dat mensen nog steeds kiezen voor t mobile. Dat netwerk is al kut sinds Dutchtone
Hey, tot pakweg twee weken terug had ik prima ontvangst hoor, alleen hun "verbetering" zie ik niet terug.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_155967175
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 08:49 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Wat is dan wél goed? Ik mag verlengen vanaf 14 oktober dus ik eil dan overstappen van mijn 5s naar de 6s, maar ik ben ook geen fan van vodafone..
Ik ben vorig jaar overgestapt van Voda naar KPN en heb echt nergens meer last van slecht bereik of traag internet.
pi_155967537
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 08:40 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Je wilt een 6S omdat je daarmee kwalitatief betere selfies kan maken?
???

Nee ik wil kijken hoeveel ik zou moeten bijbetalen als ik een 6s zou nemen, zodat ik over een jaar de 7 kan nemen en zo steeds up to date blijf. Ben bang dat als ik een jaar wacht de waarde veel meer gedaald is dan dat ik nu een nieuwe zou nemen.
Met de nieuwe features heb ik niet zo veel en daar doe ik het ook niet voor.
  donderdag 10 september 2015 @ 10:08:26 #198
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155967688
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:00 schreef viezequiche het volgende:

[..]

???

Nee ik wil kijken hoeveel ik zou moeten bijbetalen als ik een 6s zou nemen, zodat ik over een jaar de 7 kan nemen en zo steeds up to date blijf. Ben bang dat als ik een jaar wacht de waarde veel meer gedaald is dan dat ik nu een nieuwe zou nemen.
Met de nieuwe features heb ik niet zo veel en daar doe ik het ook niet voor.
Je weet dat je die waardedaling van 6 naar 7 nu enkel verdeelt in tweeen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_155968241
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je weet dat je die waardedaling van 6 naar 7 nu enkel verdeelt in tweeen?
Ja, ik wist niet hoe ik het moest verwoorden.
Maar ik ben bang dat als de iPhone 6 nu bijvoorbeeld 100 euro in waarde is gedaald en dat met de iPhone 6s naar 7 ook zou zijn, de iPhone 6 over een jaar 300 euro in waarde is gedaald. Ook omdat hij dan al 2 jaar oud is en wellicht meer verbreken vertoont.
pi_155971955
Ik wilde graag een Ipad mini 2 aanschaffen, maar las dat er een nieuwe mini uitkomt. Gaat nu de prijs van de 2 omlaag? Zoja, wanneer kan ik dat verwachten?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_155973420
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 08:49 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Wat is dan wél goed? Ik mag verlengen vanaf 14 oktober dus ik eil dan overstappen van mijn 5s naar de 6s, maar ik ben ook geen fan van vodafone..
KPN
pi_155977535
Meh, ik ga dit jaar niet in de rij staan voor de nieuwe iPhone. Ik wacht wel tot ze OIS en 1080p in het kleinere model stoppen. Force Touch en 4 extra megapixels doen het niet echt voor mij, en de A8 is tot nu toe nog nergens tekort geschoten in mijn gebruik.
  donderdag 10 september 2015 @ 17:45:41 #203
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_155977963
kijkend naar de 6s kan ik nog wel een jaartje vooruit met mijn 6 plus.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  donderdag 10 september 2015 @ 18:16:31 #204
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155978632
Er was net een nieuwsbericht over adblockers voor de iPhone op het NOS journaal. Ik heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht maar dat lijkt me wel ideaal. Hebben mensen hier tips over een goede adblocker voor de iPhone?
  vrijdag 11 september 2015 @ 08:16:35 #205
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155991419
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:16 schreef Sunri5e het volgende:
Er was net een nieuwsbericht over adblockers voor de iPhone op het NOS journaal. Ik heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht maar dat lijkt me wel ideaal. Hebben mensen hier tips over een goede adblocker voor de iPhone?
Er zijn bepaalde browsers. Maar aangezien iOS eind deze maand uitkomt en het ondersteunt zou ik zelf niet eens de moeite nemen.

Het zijn ook meer de adwords, trackers en bepaalde cookies die de boel kan verstieren (irrelevante advertenties op basis van een enkele zoektocht naar een fiets kan weken duren bijvoorbeeld) als die niet het resultaat opleveren wat je zou verwachten/zou willen.
En ik twijfel of iOS daar dan veel aan doet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 11 september 2015 @ 14:52:51 #206
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_155999279


Bestaan er dit soort games ook voor ios

[ Bericht 35% gewijzigd door cherrycoke op 11-09-2015 15:15:54 ]
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_155999339
quote:
14s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:45 schreef cherrycoke het volgende:
kijkend naar de 6s kan ik nog wel een jaartje vooruit met mijn 6 plus.
Hier hetzelfde. Een leuke update voor iPhone 4 tot en met iPhone 5S gebruikers :).
SOONY
pi_156001668
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hey, tot pakweg twee weken terug had ik prima ontvangst hoor, alleen hun "verbetering" zie ik niet terug.
Dat zeggen t mobile gebruikers altijd
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 september 2015 @ 16:32:10 #209
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156001789
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:52 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

Bestaan er dit soort games ook voor ios

er zal vast wel een sidescroller bestaan voor ios
pi_156004204
Mocht er iemand nog interesse hebben in iPhone 6 hoesjes: V&A / [TK] iPhone 6(s) hoesjes O-)
  vrijdag 11 september 2015 @ 20:29:24 #211
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_156007704
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 16:27 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat zeggen t mobile gebruikers altijd
Vriendin heeft Vodafone, heeft soms bereik waar ik niks heb en vice versa... Lekker boeiend. KPN doet het goed maar blijft een premium prijs hebben.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 12 september 2015 @ 18:07:53 #212
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_156028996
Ik heb iOS 9 geļnstalleerd en ik heb 2 vragen. Hoe zet je dat "live photo" uit? Daar zie ik echt 0,0 meerwaarde in. En hoe zet ik die adblocker in safari aan?
pi_156029088
Mijn bereik met T-Mobile is prima, de laatste jaren alleen maar beter geworden zelfs.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  zaterdag 12 september 2015 @ 18:15:34 #214
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156029131
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 18:12 schreef LastRequest het volgende:
Mijn bereik met T-Mobile is prima, de laatste jaren alleen maar beter geworden zelfs.
ja t zou eruit zien he
pi_156029144
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 18:15 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja t zou eruit zien he
:?
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_156030641
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 18:07 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb iOS 9 geļnstalleerd en ik heb 2 vragen. Hoe zet je dat "live photo" uit? Daar zie ik echt 0,0 meerwaarde in. En hoe zet ik die adblocker in safari aan?
Live photos is alleen voor de 6S/6S+. Adblockers zijn er nog niet omdat iOS9 nog niet officieel uit is. Er is wel een Adblock browser
pi_156031453
:'(

Big problems. Aantal maanden geleden m'n iPhone 5 opgestuurd, omdat ik in aanmerking zou komen voor accu vervanging. Bleek dat ze het niet aandurfden, omdat de zijkantjes beschadigd waren en zodoende bang waren het glas nog verder te beschadigen. Toen via een vriend van mij laten doen, accu had hij zo vervangen..

Een aantal weken geleden begon het gedoe. Eerst ging m'n battery-indicator blijven hangen op 6% en viel mijn telefoon af en toe uit. Kreeg ik elke keer het Apple-logo in beeld. Sindsdien werd het iedere dag minder.

Nu kan ik mijn telefoon niet eens meer aankrijgen. Als ik mijn telefoon aan de oplader heb, dan krijg ik alleen het witte Apple-log in beeld. Hoelang ik het ook probeer. Als ik de Home-knop erbij ingedrukt hou, dan krijg ik wel de melding dat ik de telefoon aan iTunes moet koppelen. Doe ik dat, dan reageert iTunes niet op m'n iPhone.

Ben radeloos. Tips? (behalve een nieuwe aanschaffen 8-) )
pi_156031882
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:56 schreef Jaytonism het volgende:
:'(

Big problems. Aantal maanden geleden m'n iPhone 5 opgestuurd, omdat ik in aanmerking zou komen voor accu vervanging. Bleek dat ze het niet aandurfden, omdat de zijkantjes beschadigd waren en zodoende bang waren het glas nog verder te beschadigen. Toen via een vriend van mij laten doen, accu had hij zo vervangen..

Een aantal weken geleden begon het gedoe. Eerst ging m'n battery-indicator blijven hangen op 6% en viel mijn telefoon af en toe uit. Kreeg ik elke keer het Apple-logo in beeld. Sindsdien werd het iedere dag minder.

Nu kan ik mijn telefoon niet eens meer aankrijgen. Als ik mijn telefoon aan de oplader heb, dan krijg ik alleen het witte Apple-log in beeld. Hoelang ik het ook probeer. Als ik de Home-knop erbij ingedrukt hou, dan krijg ik wel de melding dat ik de telefoon aan iTunes moet koppelen. Doe ik dat, dan reageert iTunes niet op m'n iPhone.

Ben radeloos. Tips? (behalve een nieuwe aanschaffen 8-) )
Heb je je telefoon in dfu mode gezet en dan aangesloten op iTunes?

Dat is de enige mogelijke oplossing die er over is
Je bent wel alles kwijt helaas...
hallo
pi_156032109
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:07 schreef nows123 het volgende:

[..]

Heb je je telefoon in dfu mode gezet en dan aangesloten op iTunes?

Dat is de enige mogelijke oplossing die er over is
Je bent wel alles kwijt helaas...
Wat is DFU modus?
pi_156042287
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik wilde graag een Ipad mini 2 aanschaffen, maar las dat er een nieuwe mini uitkomt. Gaat nu de prijs van de 2 omlaag? Zoja, wanneer kan ik dat verwachten?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_156042437
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 08:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Uh vanaf dat de ipad mini te koop is ?
  zondag 13 september 2015 @ 08:54:36 #222
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_156042628
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 18:07 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb iOS 9 geļnstalleerd en ik heb 2 vragen. Hoe zet je dat "live photo" uit? Daar zie ik echt 0,0 meerwaarde in. En hoe zet ik die adblocker in safari aan?
Er is adblock voor Safari?
Spatieboos
  zondag 13 september 2015 @ 09:01:28 #223
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_156042671
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 08:54 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Er is adblock voor Safari?
In iOS9 wel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_156090853
WhatsApp Web werkt niet zo lekker zoals ik het gehoopt had -O- Het moet constant live syncen met jouw telefoon. Met Telegram en LINE heb je dat totaal niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 14-09-2015 21:33:39 ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 september 2015 @ 21:37:26 #225
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156091030
Is er nu al bekend wanneer de 2e groep met landen de iPhone kunnen pre-orderen?
  Moderator maandag 14 september 2015 @ 21:52:54 #226
155227 crew  Guppy
dus
pi_156091720
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er nu al bekend wanneer de 2e groep met landen de iPhone kunnen pre-orderen?
Volgens mij niet. Je kunt wel bij bepaalde winkels pre-orderen, maar er is nog helemaal niet bekend wanneer die pre-order dan ingaat...

http://www.appletips.nl/r(...)s-plus-in-nederland/
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_156091952
Gaat die adblock ook werken in filmpjes eigenlijk ?
  maandag 14 september 2015 @ 22:51:47 #228
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_156094311
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 21:58 schreef kikoooooo het volgende:
Gaat die adblock ook werken in filmpjes eigenlijk ?
Iig niet via de youtube-app omdat in app niets geweerd hoeft te worden. Elke site kan dus een veredelde browser als alternatieve app op de markt brengen en zo nog inkomsten genereren of dealtjes sluiten met Apple.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_156098595
quote:
9s.gif Op maandag 14 september 2015 21:33 schreef o.us2.0 het volgende:
WhatsApp Web werkt niet zo lekker zoals ik het gehoopt had -O- Het moet constant live syncen met jouw telefoon. Met Telegram en LINE heb je dat totaal niet.
Whatsapp loopt gewoon achter....
pi_156144382
Nu nog een iPhone 4 kopen? Het zal voor iemand zijn die geen moer geeft of de nieuwste iOS erop zit.
  woensdag 16 september 2015 @ 16:32:27 #231
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_156144598
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Nu nog een iPhone 4 kopen? Het zal voor iemand zijn die geen moer geeft of de nieuwste iOS erop zit.
Nee, veel te traag. Kan je iemand niet aan doen. Ook mensen die er geen verstand van hebben verdienen (juist) een telefoon die fijn werkt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_156145477
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee, veel te traag. Kan je iemand niet aan doen. Ook mensen die er geen verstand van hebben verdienen (juist) een telefoon die fijn werkt.
Ik heb niet gezegd dat diegene er geen verstand van heeft. ;)
Het enige wat ie met een telefoon doet is whatsapp, Facebook en internet (en soms bellen uiteraard).
  woensdag 16 september 2015 @ 17:02:07 #233
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_156145515
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 17:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat diegene er geen verstand van heeft. ;)
Het enige wat ie met een telefoon doet is whatsapp, Facebook en internet (en soms bellen uiteraard).
Juist voor dat soort zaken is een snelle telefoon prettig.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_156147629
iOS 9 zou vandaag uitkomen toch?
pi_156147648
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:20 schreef Xetran het volgende:
iOS 9 zou vandaag uitkomen toch?
19:00
pi_156148062
Hoop dat de ios 9 vanavond andere build is, gm heeft nog wat bugs op de 5s, gister op 50 % uitval :')
pi_156149290
Jezus! Ik krijg alleen maar foutmeldingen op mijn iPhone 5S bij het updaten.

M'n iPod Touch gaat wel goed.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_156149324
iOS 9 is al aan het uitpakken :Y
pi_156149449
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:20 schreef Vermecelli het volgende:
iOS 9 is al aan het uitpakken :Y
Hoe doe je dat? :o :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_156149725
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:25 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Hoe doe je dat? :o :P
Aansluiten op m'n mac en via iTunes downloaden. Dan gaat ie met 3mb/s.
pi_156149749
Gatver dat nieuwe San Fransisco font verneukt het toetsenbord wel :(
pi_156149816
Telefoon download 'm niet en iTunes kan hem niet eens vinden. :(

Edit: iTunes doet het nu wel. Resterende tijd: 61 minuten. _O-
Protčge moi de mes désirs.
pi_156149961
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:34 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Telefoon download 'm niet en iTunes kan hem niet eens vinden. :(

Edit: iTunes doet het nu wel. Resterende tijd: 61 minuten. _O-
Via Wifi of kabel internet? Wil nog wel eens verschil maken.
pi_156149969
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:38 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Via Wifi of kabel internet? Wil nog wel eens verschil maken.
Wifi :)
Protčge moi de mes désirs.
pi_156149999
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Wifi :)
Kabel gebruiken? ;)
pi_156150057
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:40 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Kabel gebruiken? ;)
Afbreken en opnieuw downloaden werkt ook, zie ik. :P Van 2 uur naar 16 minuten en het blijft aflopen. :)
Protčge moi de mes désirs.
pi_156150124
Zo, ook binnen aan het halen *O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_156150268

Het lijkt nu alsof sommige letters zoals de i helemaal uit positie staan vanwege dat puntje. Het is wel even wennen als je het net gebruikt :')
pi_156150464
Nog 3u _O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_156150938
Gedownload! Nu wachten tot ik thuis ben want het kan pas geinstallerd worden vanaf 50 % / stopvontact...
pi_156151530
Geeft itunes niet meer aan hoelang het duurt voordat de download klaar is? irritant.

Ah, dat kan dus rechts bovenin.

[ Bericht 20% gewijzigd door Stienn op 16-09-2015 20:58:03 ]
pi_156151697
Weet iemand hoe ik het voor elkaar krijg dat iTunes niet meer automatisch alles op de C schijf installeert? Ik geef bij het installeren aan dat iTunes op de E-schijf geinstalleerd moet worden en heb ook in iTunes zelf ingesteld bij voorkeuren dat de map 'iTunes Media' op de Eschijf staat. Toch installeert dit zich iedere keer op de C-schijf. Hier heb ik nog een GB of 8 vrij en dat is niet voldoende voor een reservekopie & iOS update. Weet iemand waar ik dit kan aanpassen?
Aids.
pi_156151957
Werkt ios9 n beetje lekker op iphone 6? :)
pi_156152509
Net 9 gedownload op mijn 5C.

Ik vind het typografisch niet per se mooier, maar wel beter leesbaar. Functionaliteit kan ik nog niet veel over zeggen
pi_156152827
Hij loopt hier best wel vast....
iPhone 6.
Protčge moi de mes désirs.
  woensdag 16 september 2015 @ 21:24:35 #256
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_156154170
Even updaten zo...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_156154247
Hoe krijg ik nou 2 apps naast elkaar in iOS 9? :D
pi_156154535
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:26 schreef ColtZ40 het volgende:
Hoe krijg ik nou 2 apps naast elkaar in iOS 9? :D
Alleen op de iPad Air 2 he
  Redactie Games woensdag 16 september 2015 @ 21:37:10 #259
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_156154837
Duurt wel lang trouwens dat updaten, maar goed telefoon voelt wel weer lekker "snappy" aan.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 16 september 2015 @ 22:07:39 #260
408813 crew  trein2000
pi_156156271
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:31 schreef CudiKid het volgende:

[..]

Alleen op de iPad Air 2 he
En dat werkt perfect!
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  woensdag 16 september 2015 @ 23:20:08 #261
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_156158689
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:54 schreef KaBuf het volgende:
Nog 3u _O-
Mijn mobieltje deed er uur over en mijn iPad half uur!
pi_156162445
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 22:07 schreef trein2000 het volgende:

[..]

En dat werkt perfect!
Nice. Des te meer reden om straks de iPad Pro te halen.

Ik twijfel nu toch of ik niet voor de 6S zal gaan. Eigenlijk is de verbeterde camera de enige reden om hem te nemen. 3D touch is leuk maar niet direct een toegevoegde waarde voor mij en qua snelheid kom ik met de 6 nog nergens echt tekort.

Ik heb niets gehoord/gelezen over split view op de iPhone 6S plus dus denk niet dat dat erin zit. Dat zou voor mij wel echt een reden zijn om te upgraden. En vind het bizar dat de 6S nog steeds geen ois heeft. Kan daar geen zinnige verklaring voor bedenken.
pi_156163485
Update was binnen 30 min gedaan. Op het eerste oog een prima update.
pi_156167200
Ik wil m'n 50GB iCloud opslag, staat tot nu toe nog steeds op 20

Maar die contentblockers _O_ _O_ Heb nu Crystal en alle webpagina's laden ongelooflijk snel. Vooral van die zware pagina's als The Verge

[ Bericht 55% gewijzigd door OverRated op 17-09-2015 12:42:56 ]
  donderdag 17 september 2015 @ 13:11:58 #265
230788 n8n
Pragmatisch
pi_156168049
Content blockers _O_ fuck you 40 tracking scripts per webpagina. Wel jammer dat het afwezig is op OS X, dit werkt veel efficiėnter dan de browser extensies.

Ook chill dat ik eindelijk de staat van de shift-toets kan zien. Dat was wel een top 3 ergenis.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  donderdag 17 september 2015 @ 14:55:24 #266
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_156170656
Batterijduur lijkt ook flink beter bij iOS9 (iPhone 6).
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  donderdag 17 september 2015 @ 15:53:28 #267
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_156172119
Mijne is ook geupdate!

Merk wel dat whatsapp traag opstart. Eerst zwart scherm met groen batterij balkje en dan pas volgt whatsapp? Iemand anders dat ook?

Edit: reinstall fixte dat

[ Bericht 10% gewijzigd door Bienelientjee op 17-09-2015 16:13:55 ]
pi_156172153
Contentblockers _O_
Batterijbesparing _O_

En ik nog maar bedenken om zsm te verlengen met een 6S Plus. Ik hou mijn 5S nog wel even zo.
pi_156172209
Wat is een aanrader qua content blockers?
pi_156172235
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:56 schreef Droathoah het volgende:
Wat is een aanrader qua content blockers?
Crystal
  donderdag 17 september 2015 @ 16:15:48 #271
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_156172679
Bij mij is de batterij van iPhone 4s gauw leeg naar de update iOS 9
pi_156173838
Eerste indruk is dat de batterij wel minder snel leeg loopt.
WhatsApp lijkt nu wel iets trager (iPhone 5)
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 17 september 2015 @ 17:12:18 #273
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_156174090
Artikel over contextblockers open, contextblokker geinstalleerd, bam, niet meer leesbaar :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_156174376
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:56 schreef Droathoah het volgende:
Wat is een aanrader qua content blockers?
Ik gebruik Peace, dat is van die lui van Ghostery. Hiermee kan je ook trackers uitzetten etc.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_156175692
quote:
15s.gif Op donderdag 17 september 2015 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij mij is de batterij van iPhone 4s gauw leeg naar de update iOS 9
Ik twijfel nog een beetje voor mijn 4s. Draait het allemaal nog een beetje redelijk verder of wordt IOS wellicht nu te zwaar voor een 4s?
Do what you love, love what you do!
  donderdag 17 september 2015 @ 19:46:44 #276
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_156178654
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Artikel over contextblockers open, contextblokker geinstalleerd, bam, niet meer leesbaar :')
:')
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_156179245
Wat

Tom tom west europa is na de iOS9 install in het engels en in miles en yards??

Die miles en yards heb ik weer kilometers kunnen maken, maar hoe zet ik het weer nederlandstalig :{
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 17 september 2015 @ 20:41:29 #278
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_156180819
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:48 schreef Vermecelli het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt nu alsof sommige letters zoals de i helemaal uit positie staan vanwege dat puntje. Het is wel even wennen als je het net gebruikt :')
Je kan deze weer op normaal zetten als je zou willen (of misschien heb je dat ondertussen al gevonden):
Instellingen, Algemeen, Toegankelijkheid, Toetsenbord en toon kleine letters uitzetten

En als hij dan als eerste letter niet automatisch hoofdletter doet:
Algemeen, Toetsenbord, Hoofdlettergevoelig
  donderdag 17 september 2015 @ 20:50:42 #279
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_156181231
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:05 schreef wolfrolf het volgende:
Wat

Tom tom west europa is na de iOS9 install in het engels en in miles en yards??

Die miles en yards heb ik weer kilometers kunnen maken, maar hoe zet ik het weer nederlandstalig :{
Draait iOS 9 op een iPhone 3GS? :o
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_156181474
Is er een manier om gekochte ringtones opnieuw te downloaden zonder extra kosten?
Via iTunes op het toestel lukt het niet. Alleen opnieuw aanschaffen is mogelijk.
Gisteravond de update gedaan naar iOs 9, en daarna een volledige toestel wipe.
  donderdag 17 september 2015 @ 21:21:42 #281
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_156182484
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:46 schreef CklokC het volgende:

[..]

:')
Ging serieus meteen voorzien van appje van die site.

Die kant gaan we toch wel op, dat elke mediasite zijn site enkel benaderbaar maakt via eigen app, mét reclame.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_156182755
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Draait iOS 9 op een iPhone 3GS? :o
Ģk heb een iPhone 6? :')

Je zal vast een hilarische grap maken die mij nu voorbij vliegt.

Iemand de gouden tip om TomTom weer nederlandstalige menu's te laten krijgen? ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_156183347
Heb het idee dat de meldingen van Whatsapp met iOS9 plots zonder trillen of geluid binnen komen. Iemand anders ook last van?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_156187121
quote:
11s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:42 schreef KaBuf het volgende:
Heb het idee dat de meldingen van Whatsapp met iOS9 plots zonder trillen of geluid binnen komen. Iemand anders ook last van?
Bij mij lag mn iphone 6 net nog als een malle te trillen bij whatsapp berichten
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_156189437
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:05 schreef wolfrolf het volgende:
Wat

Tom tom west europa is na de iOS9 install in het engels en in miles en yards??

Die miles en yards heb ik weer kilometers kunnen maken, maar hoe zet ik het weer nederlandstalig :{
Ik las een bericht op facebook waarbij hij na de update ook facebook alleen nog maar in het engels had en met de vraag wat er aan te doen.

Die reacties daaronder kun je wel raden denk :')
Do what you love, love what you do!
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 18 september 2015 @ 06:52:34 #286
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_156190287
Leuk, mijn iCloud Back-up is stuk. Op zowel iPhone als iPad (2x).
pi_156190297
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 september 2015 06:52 schreef Pino112 het volgende:
Leuk, mijn iCloud Back-up is stuk. Op zowel iPhone als iPad (2x).
Nu je het zegt, bij mij op m'n iPhone met iOS 9 ook. :X
En nieuwe Back-up maken lukt niet.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_156190497
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 01:23 schreef kree het volgende:

[..]

Ik las een bericht op facebook waarbij hij na de update ook facebook alleen nog maar in het engels had en met de vraag wat er aan te doen.

Die reacties daaronder kun je wel raden denk :')
Nee. Grappen over een 3Gs ofzo?

Ik begrijp dat er geen oplossing is?
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 18 september 2015 @ 07:42:07 #289
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_156190499
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 06:55 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Nu je het zegt, bij mij op m'n iPhone met iOS 9 ook. :X
En nieuwe Back-up maken lukt niet.
iPad uit en aanzetten hielp bij de ene. Bij de andere handmatig starten.
iPhone nog niet geprobeerd.
pi_156190512
Icloud backup gaat hier probleemloos

Oh en het is verhoogd naar 50 GB :D
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 18 september 2015 @ 08:00:40 #291
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_156190633
Whatsapp lijkt trager met openen sinds iOS 9. Mijn scherm lijkt even zwart te worden waarna whatsapp opent. iPhone 5S. Nog meer mensen last van ?
You dont believe me ? Read this line again.
pi_156190666
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:00 schreef 7nightwing7 het volgende:
Whatsapp lijkt trager met openen sinds iOS 9. Mijn scherm lijkt even zwart te worden waarna whatsapp opent. iPhone 5S. Nog meer mensen last van ?
Ja, hier met m'n iPhone 6 ook. :(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_156190942
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:00 schreef 7nightwing7 het volgende:
Whatsapp lijkt trager met openen sinds iOS 9. Mijn scherm lijkt even zwart te worden waarna whatsapp opent. iPhone 5S. Nog meer mensen last van ?
I can confirm this in my iPhone 6.
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 18 september 2015 @ 08:44:57 #294
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_156191058
Nergens last van met iPhone6
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_156191417
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:31 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

I can confirm this in my iPhone 6.
Zelfs op de 6? Damn WhatsApp is echt slecht met hun software bijwerken. Ze hebben ook pas net de functies van iOS 8 ingevoerd (foto's sharen vanuit andere menu's).
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 18 september 2015 @ 09:09:49 #296
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_156191440
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 07:44 schreef wolfrolf het volgende:
Icloud backup gaat hier probleemloos

Oh en het is verhoogd naar 50 GB :D
Ja dat merkte ik ook..ik dacht, hoe kan dit?
  vrijdag 18 september 2015 @ 09:12:43 #297
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_156191489
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 september 2015 06:52 schreef Pino112 het volgende:
Leuk, mijn iCloud Back-up is stuk. Op zowel iPhone als iPad (2x).
Bij mij alleen op iPhone..ik krijg te lezen geen gegevens..heb handmatig een reserve-kopie gemaakt voor iPhone en iPad.

quote:
11s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:42 schreef KaBuf het volgende:
Heb het idee dat de meldingen van Whatsapp met iOS9 plots zonder trillen of geluid binnen komen. Iemand anders ook last van?
Ja ik gisteren toevallig geen geluidje toen ik een appje kreeg . Dat vond ik raar. Daarna deed ie weer wel.
pi_156191649
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Nergens last van met iPhone6
leugens
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_156191659
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:09 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja dat merkte ik ook..ik dacht, hoe kan dit?
ja wollah wat is deze 😑
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_156191682
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:08 schreef Agiath het volgende:

[..]

Zelfs op de 6? Damn WhatsApp is echt slecht met hun software bijwerken. Ze hebben ook pas net de functies van iOS 8 ingevoerd (foto's sharen vanuit andere menu's).
De Apple Watch ondersteunen ze ook nog slecht :')
SOONY
pi_156191847
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:21 schreef DKUp het volgende:

[..]

De Apple Watch ondersteunen ze ook nog slecht :')
Ik was in Amerika afgelopen half jaar en ik had een goeie vriend daar die bij Apple werkte. Ik vertelde hem dat de Apple watch geen kans van slagen had in Nederland tot dat whatsapp het zou ondersteunen en hij was erg verbaasd over het slechte update beleid van whatsapp. Niemand in de VS gebruikt whatsapp (gewoon sms of iMessage). Apple moet echt whatsapp pushen om dat te ondersteunen om de watch in europa te laten slagen imo.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')