Via Wifi of kabel internet? Wil nog wel eens verschil maken.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:34 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Telefoon download 'm niet en iTunes kan hem niet eens vinden.
Edit: iTunes doet het nu wel. Resterende tijd: 61 minuten.
Wifiquote:Op woensdag 16 september 2015 19:38 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Via Wifi of kabel internet? Wil nog wel eens verschil maken.
Afbreken en opnieuw downloaden werkt ook, zie ik.quote:
Alleen op de iPad Air 2 hequote:Op woensdag 16 september 2015 21:26 schreef ColtZ40 het volgende:
Hoe krijg ik nou 2 apps naast elkaar in iOS 9?
Nice. Des te meer reden om straks de iPad Pro te halen.quote:
Crystalquote:Op donderdag 17 september 2015 15:56 schreef Droathoah het volgende:
Wat is een aanrader qua content blockers?
Ik gebruik Peace, dat is van die lui van Ghostery. Hiermee kan je ook trackers uitzetten etc.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:56 schreef Droathoah het volgende:
Wat is een aanrader qua content blockers?
Ik twijfel nog een beetje voor mijn 4s. Draait het allemaal nog een beetje redelijk verder of wordt IOS wellicht nu te zwaar voor een 4s?quote:Op donderdag 17 september 2015 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij mij is de batterij van iPhone 4s gauw leeg naar de update iOS 9
quote:Op donderdag 17 september 2015 17:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Artikel over contextblockers open, contextblokker geinstalleerd, bam, niet meer leesbaar
Je kan deze weer op normaal zetten als je zou willen (of misschien heb je dat ondertussen al gevonden):quote:Op woensdag 16 september 2015 19:48 schreef Vermecelli het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt nu alsof sommige letters zoals de i helemaal uit positie staan vanwege dat puntje. Het is wel even wennen als je het net gebruikt
Draait iOS 9 op een iPhone 3GS?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:05 schreef wolfrolf het volgende:
Wat
Tom tom west europa is na de iOS9 install in het engels en in miles en yards??
Die miles en yards heb ik weer kilometers kunnen maken, maar hoe zet ik het weer nederlandstalig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |