iPhone 6S en iPhone 6S Plus (en misschien iPhone 6C) komen dit jaar. De buitenkant blijft grotendeels hetzelfde, de toestellen worden waarschijnlijk dikker, langer en breder. Ze worden wel lichter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgend jaar? Was er geen sprake van dat er in september al een nieuwe versie wordt aangekondigd?
Mensen nemen aan dat het de 6S Plus wordt, dus qua design zal er hoogstwaarschijnlijk niks veranderen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgend jaar? Was er geen sprake van dat er in september al een nieuwe versie wordt aangekondigd?
Mooiquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
iPhone 6S en iPhone 6S Plus (en misschien iPhone 6C) komen dit jaar. De buitenkant blijft grotendeels hetzelfde, de toestellen worden waarschijnlijk dikker, langer en breder. Ze worden wel lichter.
Nog een paar functies/feitjes gebaseerd op geruchten:
- Force Touch (is al in de nieuwe Macbooks en Apple Watch te vinden).
- A9-chip.
- 2GB Ram werkgeheugen.
- 13 Megapixel camera (eindelijk).
- Een extra champagne kleur.
- Verbeterde batterij.
- Nieuwe aluminium technologie, zorgt voor een lichtere behuizing.
iPhone 7 komt pas volgend jaar met een ander uiterlijk en verdere verbeteringen.
Zo ben ik ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mooim'n iPhone 5s heeft geen wifi meer, dus ik wil een nieuwe. Maar ik wacht op de 6S. Als ik dan toch een nieuwe moet kopen, wil ik ook het laatste model.
Ik had eigenlijk gehoopt dat m'n iPhone 5s het nog wel even vol zou houden. In principe is het ook nog een prima toestel, na de batterijvervanging. Maar de wifi is er mee opgehouden, en dat beperkt toch wel erg. En de lokale telefoonturk kreeg 'm ook niet meer aan de gang. Dus het is nog even behelpen met alleen 3/4G, maar straks dus een nieuwe 6squote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zo ben ik ook. Volgend jaar is het mijn beurt weer
Dat zijn geen leaks.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heuj, nieuwe iPhone leaks!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is gewoon een fantasierender van een Apple-volger.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nep en lelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Top! Ga ik dat maandag eerst even doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:27 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Krijg je gewoon een medewerker aan de lijn.
http://www.nu.nl/mobiel/4(...)i-nexus-toestel.htmlquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lolquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:00 schreef DenS het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/mobiel/4(...)i-nexus-toestel.html
net gedaan, is me verder nog niks bijzonders opgevallen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:52 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand de update al geïnstalleerd ?
Welke update?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:52 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand de update al geïnstalleerd ?
Ah, dacht dat het aan de TouchID Sensor lag. Maar jij hebt er dus ook last vanquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
TouchID doet het niet meer lekker op mn iPhone 6 met 8.4.1.
De gehele home button doet niet meer goed sinds 8.4.1... Op de 5S. Misschien heeft die zijn beste tijd gehad, na 2 jaar..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:57 schreef APK het volgende:
Oh, ik dacht dat het aan een wondje op mijn duim oid lag.
Heb trouwens 8.4.1 nog niet geinstalleerd
Jezus, ook last van gehad ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
TouchID doet het niet meer lekker op mn iPhone 6 met 8.4.1.
Mijn 6 is van eind juni en ik heb die update nog niet dus ik hou het maar op toevalquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
De gehele home button doet niet meer goed sinds 8.4.1... Op de 5S. Misschien heeft die zijn beste tijd gehad, na 2 jaar..
Nja, met een 5S zal het nog wel okee zijn met de 64-bit grafische chip.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier geen problemen, iPhone 5.
Twijfel trouwens of ik overga naar 9, zal vast een update zijn die de iPhone doelmatig trager zal maken. Heb de beta al uitgeprobeerd en voel er sowieso niks voor, bijvoorbeeld is de multitask interface vernieuwd op een wijze die grafisch belastender is dan de huidige, maar een stuk minder praktisch. De huidige interface doet trouwens nog onder aan die van iOS 6, waar je veel sneller apps kon afsluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |