SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 7% gewijzigd door Fred op 16-09-2017 12:10:19 ]![]()
Woehoee, ik heb een iPhone 6 gekocht
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Jezus wat is die muziek app jut sinds ios 8.4. Nummers shufflen gaat niet, audioboeken zijn onvindbaar en Apple music wordt bij elke handeling door je strot geduw . Je bent haast verplicht tot het maken van playlists, omdat alle functionaliteit die de speler zo fijn maakte is verdwenen.
Is er een mogelijkheid, desnoods met jailbreak, om terug te gaan maar de oude muziek app?![]()
Om hier nog even op in te gaan: Bij mijn weten heeft geen enkel land gelijkstroom op het net. Dat is inefficiėnt en gevaarlijk. Wat wel voorkomt bij 'minder ontwikkelde' landen is dat de spanning erg wisselt. Zeg tussen 180V en 250V. Maar dat heeft alleen gevolgen voor apparaten die direct op netspanning werken.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:56 schreef Saninl het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde dat gelijkstroom en wisselstroom e.d. wel degelijk invloed hebben gehad op mijn batterij. Maar dat is dan gelul, excuses
Dan gooi ik het op de leeftijd; juli 2013
Het laden van je telefoon gaat via een adapter die van wisselstroom (110v of 240v, afhankelijk van waar je bent) gelijkstroom maakt. De uitgang daarvan, daar waar je telefoon aan hangt, wordt door de adapter gereguleerd tot ~5 volt. Alleen als je een crappy Chinese lader van 20 cent hebt zou het effect van een instabiel net gevolgen kunnen hebben voor de telefoon. Maar die prutdingen zijn met het stabiele Nederlandse net al (brand)gevaarlijk, dus die moet je sowieso niet willen.![]()
Fokkertjes, vraagje: ik heb binnenkort verlof van mijn werk en wil geen werk-mail binnenkrijgen. Staat nu via Exchange geinstalleerd met de standaard mail-app van iOS. Kan ik bij Instellingen > Mail, Contacten, Agenda > "account werk" gewoon het schuifje "mail" uitzetten, zonder dat ik over 4 weken weer alle mails moet synchroniseren?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ja dat deed ik ook altijd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:38 schreef Black-Death het volgende:
Fokkertjes, vraagje: ik heb binnenkort verlof van mijn werk en wil geen werk-mail binnenkrijgen. Staat nu via Exchange geinstalleerd met de standaard mail-app van iOS. Kan ik bij Instellingen > Mail, Contacten, Agenda > "account werk" gewoon het schuifje "mail" uitzetten, zonder dat ik over 4 weken weer alle mails moet synchroniseren?![]()
Oke thnx. Dus als ik de mail dan weer activeer, hoeft ie niet bijv. alle 'verzenden mails' of andere mappen weer opnieuw binnen te halen?quote:Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ik ook sinds kort, bevalt op zich prima zover. Ik heb er rhinoshield bumper en back en screenprotector omheen nu en ik vind dat wat prettiger vasthouden.quote:
Wel wennen na jaren htc.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Ik vind het ook compleet ruk, een alternatieve app die van dezelfde bestanden gebruik maakt mag ook..quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jezus wat is die muziek app jut sinds ios 8.4. Nummers shufflen gaat niet, audioboeken zijn onvindbaar en Apple music wordt bij elke handeling door je strot geduw . Je bent haast verplicht tot het maken van playlists, omdat alle functionaliteit die de speler zo fijn maakte is verdwenen.
Is er een mogelijkheid, desnoods met jailbreak, om terug te gaan maar de oude muziek app?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Nopequote:Op woensdag 29 juli 2015 12:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oke thnx. Dus als ik de mail dan weer activeer, hoeft ie niet bijv. alle 'verzenden mails' of andere mappen weer opnieuw binnen te halen?![]()
quote:
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ik heb ook jaren HTC gehad, nu 8 maanden iPhone 6 maar ik ga toch weer terug over naar HTCquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ook sinds kort, bevalt op zich prima zover. Ik heb er rhinoshield bumper en back en screenprotector omheen nu en ik vind dat wat prettiger vasthouden.
Wel wennen na jaren htc.
De iPhone vind ik heel fijn qua snelheid, maar verder mis ik persoonlijk toch wel wat zaken.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Dank je wel!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:15 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik heb een iPhone 5S nog nooit open gemaakt.
Een 4S wel, daarvan haal je eerst de achterkant eraf, dus is het vrij simpel om even schoon te maken achter het glas wat voor de lens zit. Bij een 5S haal je voor zover ik weet eerst de voorkant eraf, dus moet er nog veel meer van de interne componenten losgehaald worden voordat je bij de lens kunt om dat schoon te maken. Geen idee of ze dat goedkoop voor je kunnen doen, maar ik geef je meer kans bij de telefoon-turk-om-de-hoek dan bij een officiele Apple reseller / iCentre... Daar doen ze er zelf waarschijnlijk niks mee, maar sturen ze 'm op, met alle bijkomende kosten.![]()
Crashes en spontane reboots kunnen heel rustgevend zijnquote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik kom van android af, en was toch echt wel een fan, maar ik zou zelf nooit meer terug gaan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren HTC gehad, nu 8 maanden iPhone 6 maar ik ga toch weer terug over naar HTC
De iPhone vind ik heel fijn qua snelheid, maar verder mis ik persoonlijk toch wel wat zaken.
Nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar alles werkt gewoon net even soepeler op de iphone. En eigenlijk kan hij precies hetzelfde, alleen moet je soms even zoeken waar het verstopt zit.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Een paar voorbeelden:quote:
- de komma en punt mis ik in het standaard toetsenbord
- als je op een website inzoomt, dat hij niet de tekst aanpast aan het scherm
- dat je het volume van het alarm niet los van het belvolume kunt instellen
- het woordenboek bij het typen van berichten vind ik niet prettig werken
- niet de layout aan kunnen passen
- niet met de knoppen aan de zijkant makkelijk de telefoon op trilstand kunnen zetten
En zo zijn er nog meer dingen.
Het zijn allemaal kleine dingetjes, maar alles bij elkaar maakt toch dat ik liever weer over ga naar Android.All she wants and needs is just a little taste..![]()
http://motherboard.vice.com/nl/read/vaarwel-android
Goed artikel over een Android-fanboy/-journalist die toch overstapt naar iPhone vanwege de beveiliging.![]()
Niet om je over te halen of zo, maar wat opmerkingen op de voorbeelden:quote:Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen voorkeuren en als je van een ander systeem af komt zitten dingen niet altijd waar je ze verwacht, maar dat betekent niet dat het niet kanquote:- de komma en punt mis ik in het standaard toetsenbord
Je kan natuurlijk andere toetsenborden installeren, hoewel het standaard toetsenbord m.i. het beste reageert en het fijnste typt.
- als je op een website inzoomt, dat hij niet de tekst aanpast aan het scherm
Dubbel-tap op de tekst zoomt in tot het tekstblok precies in het scherm past.
- dat je het volume van het alarm niet los van het belvolume kunt instellen
Geen idee, zou kunnen
- het woordenboek bij het typen van berichten vind ik niet prettig werken
Gelukkig kan je het uitzetten, ik gebruik het alleen in combinatie met Swype en dat werkt na een korte inleer-periode prima hier.
- niet de layout aan kunnen passen
Klopt.
- niet met de knoppen aan de zijkant makkelijk de telefoon op trilstand kunnen zetten
Daar is dat schuifje boven de volumeknoppen voor.
En zo zijn er nog meer dingen.
Het zijn allemaal kleine dingetjes, maar alles bij elkaar maakt toch dat ik liever weer over ga naar Android.![]()
![]()
En in aanvulling op Mano_
1. Dubbele spatie geeft automatisch een punt. Net zoals bv de punt ingedrukt houden bij email velden in formulieren snelle selecties geeft voor .com, .net etc![]()
Ik wil niet de hele tijd heen en weer berichten sturen over dit, maar toch even een reactie op een paar dingenquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet om je over te halen of zo, maar wat opmerkingen op de voorbeelden:
[..]
Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen voorkeuren en als je van een ander systeem af komt zitten dingen niet altijd waar je ze verwacht, maar dat betekent niet dat het niet kan
Als je een website hebt met langere tekstregels, werkt dat tappen niet echt.
En dat schuifje zet het belvolume aan of op stil, niet trilstand.
Misschien dat dat in de instellingen aangepast kan worden, maar dan kan ik hem bijv. alleen op trillen zetten met dat schuifje en niet op stil.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Dat is mij ook bekend en dat is op zich wel handig, maar toch mis ik de punt en komma vaak als gewone toets op het toetsenbord.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
En in aanvulling op Mano_
1. Dubbele spatie geeft automatisch een punt. Net zoals bv de punt ingedrukt houden bij email velden in formulieren snelle selecties geeft voor .com, .net etc
Ik kan zeker begrijpen dat veel mensen de iPhone ontzettend fijn vinden, andere appleproducten vind ik ook fijn, alleen qua telefoon voor mij dan toch liever een Android.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Wait, what?! Dat is juist belachelijk makkelijk én duidelijk op een iPhone want één schakelaar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:57 schreef Luxuria het volgende:
Enige andere punten waar ik het wel mee eens ben is het automatisch herschikken van ingezoomde webpagina's en het niet makkelijk kunnen instellen van volume ringtoon/wekker/muziek (gaat bij iPhones iig allemaal langs elkaar heen).Ander toetsenbord kun je instellen sinds iOS 8...quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat is mij ook bekend en dat is op zich wel handig, maar toch mis ik de punt en komma vaak als gewone toets op het toetsenbord.
Ik kan zeker begrijpen dat veel mensen de iPhone ontzettend fijn vinden, andere appleproducten vind ik ook fijn, alleen qua telefoon voor mij dan toch liever een Android.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat leg ik uit in mijn bovenstaande postquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wait, what?! Dat is juist belachelijk makkelijk én duidelijk op een iPhone want één schakelaar.
Je kunt met die schakelaar de beltoon aan of uit zetten, maar niet op trilstand.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Punt en komma zitten wel in het landscape keyboard trouwens, wat sowieso lekkerder tiktquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat is mij ook bekend en dat is op zich wel handig, maar toch mis ik de punt en komma vaak als gewone toets op het toetsenbord.
Ik kan zeker begrijpen dat veel mensen de iPhone ontzettend fijn vinden, andere appleproducten vind ik ook fijn, alleen qua telefoon voor mij dan toch liever een Android..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Trillen staat hier standaard aan bij silent, of het moet trillen als het geluid aanstaat kun je los aangeven. Iets meer moeite doen en het grootste gedeelte van je irritaties zijn alweer weg...quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:01 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat leg ik uit in mijn bovenstaande post
Je kunt met die schakelaar de beltoon aan of uit zetten, maar niet op trilstand.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik denk dat het altijd een beetje geven en nemen is als je overstapt. Ik ben nooit fan geweest van samsung en eigenlijk al jaren vaste HTC gebruiker. Maar mijn m7 heb ik zeker 4 keer op moeten sturen met mankementen en nu een paar maanden na de garantie gaf en mijn batterij en de camera wederom de geest. Een camera die eigenlijk altijd gewoon al belabberd was
Ik dacht dat ik dat ik de mindere camera niet zo erg zou vinden maar het bleek echt een struikelpunt.
Wat ik wel fijn vond aan HTC was het 4,7 inch scherm en ik wil ook eigenlijk niet groter. Wat ik ook beter vond aan de HTC m7 al was de kwaliteit van het beeldscherm, vooral filmpjes waren echt veel scherper dan op mijn Iphone 6.
Maar op de Iphone werkt alles gewoon, camera doet het super, batterij valt me niet eens zo tegen, betalen voor apps valt me ook nog best mee en ik vind het een fijn idee dat ik voorlopig kan rekenen op updates
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Als je nog één stap verder had gelezen, dan had je gezien dat de ergernis is dat je op android met 1 druk op de knop kunt kiezen uit 'geluid', 'alleen tril' of 'helemaal stil'.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Trillen staat hier standaard aan bij silent, of het moet trillen als het geluid aanstaat kun je los aangeven. Iets meer moeite doen en het grootste gedeelte van je irritaties zijn alweer weg...
Op iOS kun je met 1 knop maar uit 2 van die 3 opties kiezen, en voor de derde moet je menuutjes in de Instellingen app door.![]()
Ik heb goed gelezen hoor, maak je niet druk. Lees de quote nog eens zou ik zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:04 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Als je nog één stap verder had gelezen, dan had je gezien dat de ergernis is dat je op android met 1 druk op de knop kunt kiezen uit 'geluid', 'alleen tril' of 'helemaal stil'.
Op iOS kun je met 1 knop maar uit 2 van die 3 opties kiezen, en voor de derde moet je menuutjes in de Instellingen app door.
Persoonlijk prefereer ik de iOS/hardware oplossing omdat ik de drie maanden met android vaak genoeg per ongeluk de telefoon op stil maar niet trillen had staan omdat die knoppen gewoon gevoelig daarvoor blijven.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Paar keer diebatterij kallibreren gedaan, met oplader van apple zelf, maar hij blijft uitvallen op 30 procentalsof die maar 70 procent oplaadt
![]()
Hoe kalibreer je de batterij als ik vragen mag ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Paar keer diebatterij kallibreren gedaan, met oplader van apple zelf, maar hij blijft uitvallen op 30 procentalsof die maar 70 procent oplaadt
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
http://www.appletips.nl/d(...)betere-batterijduur/quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hoe kalibreer je de batterij als ik vragen mag ?![]()
Iemand die weet hoe ik dat kan verhelpen?
Aan- en uitzetten is al gedaan.
Edit: laat maar, heel vaak safari afsluiten werkt blijkbaar ooit een keer.
[ Bericht 25% gewijzigd door KaBuf op 01-08-2015 11:06:14 ]Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Weet iemand hoe lang de batterij van een iPhone 6 mee gaat als ik alle verbindingen zoals WiFi, BT, en netwerk uitzet en alleen GPS gebruik? Deze GPS is om een rit te registreren en tijdens deze rit zal het beeldscherm ook constant uit zijn.![]()
Gewoon een nieuwe batterij erin zetten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
![]()
Uurtje of 4/5 gok ik.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:58 schreef Sunri5e het volgende:
Weet iemand hoe lang de batterij van een iPhone 6 mee gaat als ik alle verbindingen zoals WiFi, BT, en netwerk uitzet en alleen GPS gebruik? Deze GPS is om een rit te registreren en tijdens deze rit zal het beeldscherm ook constant uit zijn.
Gewoon een powerbank meenemen.![]()
De mute-knop op mijn iPhone 6 klikt niet meer omhoog, hij hangt een beetje lam in de behuizing. Werkt dus ook niet meer, wat vrij irritant is.
Is dit iets waarvoor ik terecht kan in een Apple Store, m.a.w. is het waarschijnlijk dat dit nog valt onder de garantie (12-2014 besteld)?![]()
Nog niet ouder dan een jaar, dus moet sws onder garantie vallen, lijkt me. Tenzij je zelf met het toestel hebt gegooid natuurlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
De mute-knop op mijn iPhone 6 klikt niet meer omhoog, hij hangt een beetje lam in de behuizing. Werkt dus ook niet meer, wat vrij irritant is.
Is dit iets waarvoor ik terecht kan in een Apple Store, m.a.w. is het waarschijnlijk dat dit nog valt onder de garantie (12-2014 besteld)?.
![]()
Het probleem deed zich al vrij snel voor nadat ik 'm gekocht had, maar het is gaandeweg erger geworden tot hij sinds een maand of twee geleden helemaal niet meer functioneert.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog niet ouder dan een jaar, dus moet sws onder garantie vallen, lijkt me. Tenzij je zelf met het toestel hebt gegooid natuurlijk.
Ik heb er uiteraard niet mee gegooid, maar hij is twee weken geleden uit m'n broekzak gevallen en er zit een klein barstje in het glas - uiteraard precies op de linkerbovenhoek, bij het antennelijntje. Hoop niet dat ze daar moeilijk over doen, want het staat volledig los van het probleem met de knop.![]()
Hetgeen waar elke iPhone-eigenaar voor vreest, is onlangs gebeurd: Terwijl ik mijn telefoon uit mijn zak haal, blijft 'ie ergens achter steken, glipt uit mijn vingers en valt op de stenen en dus is mijn scherm letterlijk te barsten![]()
Ik heb meerdere keren gelezen dat ze dat in een Apple Store voor om en nabij de ¤110,- voor je fixen. Ik heb een beetje zitten neuzen op de website van Apple en er wordt inderdaad zo'n soort bedrag genoemd, of bijna ¤300,-Waar hangt dit vanaf?
Ergens ben ik sceptisch dat het daadwerkelijk voor 'slechts' ¤110,- vervangen wordt, aangezien bij diverse reparatieservices er tussen de ¤150 - ¤200,- voor gevraagd wordt.
Kan iemand dit bevestigen dan wel ontkennen?![]()
![]()
Vriend van mij Heeft het scherm vorige week laten vervangen bij Apple store Amsterdam Voor 110 Met behoud van garantie. Zo gepiept, wel met afspraak.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:55 schreef Vox_Populi het volgende:
Hetgeen waar elke iPhone-eigenaar voor vreest, is onlangs gebeurd: Terwijl ik mijn telefoon uit mijn zak haal, blijft 'ie ergens achter steken, glipt uit mijn vingers en valt op de stenen en dus is mijn scherm letterlijk te barsten![]()
Ik heb meerdere keren gelezen dat ze dat in een Apple Store voor om en nabij de ¤110,- voor je fixen. Ik heb een beetje zitten neuzen op de website van Apple en er wordt inderdaad zo'n soort bedrag genoemd, of bijna ¤300,-Waar hangt dit vanaf?
Ergens ben ik sceptisch dat het daadwerkelijk voor 'slechts' ¤110,- vervangen wordt, aangezien bij diverse reparatieservices er tussen de ¤150 - ¤200,- voor gevraagd wordt.
110 euro en binnen 1-2 uur klaar. Let wel: je behuizing moet onbeschadigd zijn in de zin van deuken etc, anders heb je de kans dat ze het scherm er niet op kunnen leggen en je inderdaad iets van 300 euro kwijt bent. Ik stond destijds voor de keuze, maar ik heb maar genoegen genomen met dat mijn scherm op een hoekje een halve milimeter meer uitsteekt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:55 schreef Vox_Populi het volgende:
Damn de iPhone 6 en z'n krasgevoeligheid
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ik heb sinds de release nog geen enkele kras.. Alleen jammer dat hij een keer uit mijn handen viel na het fitnessen.![]()
![]()
Ik heb in de rand een heel klein deukje zittenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:14 schreef Xetran het volgende:
[..]
110 euro en binnen 1-2 uur klaar. Let wel: je behuizing moet onbeschadigd zijn in de zin van deuken etc, anders heb je de kans dat ze het scherm er niet op kunnen leggen en je inderdaad iets van 300 euro kwijt bent. Ik stond destijds voor de keuze, maar ik heb maar genoegen genomen met dat mijn scherm op een hoekje een halve milimeter meer uitsteekt.Nu zou je zeggen dat dat haast niet moet uitmaken, maar ik ben bang dat het nieuw scherm dan nét niet helemaal goed past
Geeft dat geen problemen, dat je scherm een miniem beetje uitsteekt? Als in, zit het dan nog steeds goed vast?
![]()
Nee hij zit muurvast. Er zit in het hoekje wel een heel klein beetje speling in, maar dat valt mee. In het begin stoort het wel, maar ik ben het nu zo gewend, en het LCD zit er prima in. Ik heb een deukje tussen de hoek linksonder en de headphone jack.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:15 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Ik heb in de rand een heel klein deukje zittenNu zou je zeggen dat dat haast niet moet uitmaken, maar ik ben bang dat het nieuw scherm dan nét niet helemaal goed past
Geeft dat geen problemen, dat je scherm een miniem beetje uitsteekt? Als in, zit het dan nog steeds goed vast?
Je loopt wel het risico dat Apple personeel hem niet wil reparereren als er een deukje in zit, omdat zij niet kunnen garanderen dat het gaat lukken. De man die mijn telefoon na de reparatie aan mij teruggaf zei namelijk dat hij hem zelf nooit had aangenomen voor reparatie en mij gewoon een refurb zou laten aanschaffen. Verschilt per persoon denk ik.![]()
Trouwens, de iPhone 6 blijft maar bitchen over die iCloud sleutelhanger. Hoe kom ik daar vanaf?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Mčh, ik ga maar uit van het ergste danquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:27 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nee hij zit muurvast. Er zit in het hoekje wel een heel klein beetje speling in, maar dat valt mee. In het begin stoort het wel, maar ik ben het nu zo gewend, en het LCD zit er prima in. Ik heb een deukje tussen de hoek linksonder en de headphone jack.
Je loopt wel het risico dat Apple personeel hem niet wil reparereren als er een deukje in zit, omdat zij niet kunnen garanderen dat het gaat lukken. De man die mijn telefoon na de reparatie aan mij teruggaf zei namelijk dat hij hem zelf nooit had aangenomen voor reparatie en mij gewoon een refurb zou laten aanschaffen. Verschilt per persoon denk ik.![]()
![]()
Bij nader inzien is de schade toch iets uitgebreider dan alleen het scherm, er zit een deukje in de 'band' om het toestel. Ik ga er vanuit dat door die schade het vervangen van het scherm onmogelijk is en dat ik mijn toestel omruil bij de Apple Store voor een refurbished toestel. Kan iemand enige indicatie geven van wat ik kwijt ben voor een iPhone 6?![]()
Ik meende dat het 300 en nogwat koste. 330-340 ofzo maar pin me er niet op vast. In ieder geval niet minder dan 300.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:13 schreef Vox_Populi het volgende:
Bij nader inzien is de schade toch iets uitgebreider dan alleen het scherm, er zit een deukje in de 'band' om het toestel. Ik ga er vanuit dat door die schade het vervangen van het scherm onmogelijk is en dat ik mijn toestel omruil bij de Apple Store voor een refurbished toestel. Kan iemand enige indicatie geven van wat ik kwijt ben voor een iPhone 6?
Ze kijken het trouwens zelf ook even na met iets meer kennis en kunde dus misschien is het gewoon mogelijk. Maar ik was er al bang voor![]()
![]()
Iemand die van een 5(S) naar een 6 Plus is gegaan?
Ik heb nu 5S en ik mag vanaf december vroegtijdig verlengen. Zijn er veel voordelen om een 6 Plus te nemen op de betere camera en grotere scherm na, of had je liever de gewone 6 genomen?
Ik overweeg een 6 Plus voor games en series onderweg, maar de bezel enorm heen is best wel lomp.
[ Bericht 29% gewijzigd door Erasmus op 14-08-2015 19:21:32 ]![]()
Yup, ik. En ik ben blij met de Plus. Hij is wel echt groot, en past maar nčt in de broekzak van je jeans. Maar goed, ik gebruik hem veel om te lezen, en net zoals gamen is hij er echt ideaal voor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:20 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik heb nu 5S en ik mag vanaf december vroegtijdig verlengen. Zijn er veel voordelen om een 6 Plus te nemen op de betere camera en grotere scherm na, of had je liever de gewone 6 genomen?
Ik overweeg een 6 Plus voor games en series onderweg, maar de bezel enorm heen is best wel lomp.
Een collega van me gebruikt hem zonder case. Ik met case, maar hij is enigszins lomp. De image stabilizer is echt geweldig en een grote plus (haha). Ik film en fotografeer veel, en hij is echt briljant wat dat betreft.
Ook typen in portrait gaat foutloos en snel, misschien is het qua typen wel het beste device dat ik tot nu toe heb gehad.Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.![]()
Ik ben vanaf begin volgende week eigenaar van een iPhone 5S.
Met de voorgangers (geen apple) die ik gebruikt heb was het zaak dat de batterij voor eerste gebruik
volledig werd opgeladen.
Hoe is dit met de iPhone, nodig/niet nodig?
Bedankt voor uw antwoord!♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Niet nodig, was met voorgangers ook niet nodig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:52 schreef Miam het volgende:
Ik ben vanaf begin volgende week eigenaar van een iPhone 5S.
Met de voorgangers (geen apple) die ik gebruikt heb was het zaak dat de batterij voor eerste gebruik
volledig werd opgeladen.
Hoe is dit met de iPhone, nodig/niet nodig?
Bedankt voor uw antwoord!Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Het is geen Ni-Cd, my god...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:20 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik meende dat het 300 en nogwat koste. 330-340 ofzo maar pin me er niet op vast. In ieder geval niet minder dan 300.
Ze kijken het trouwens zelf ook even na met iets meer kennis en kunde dus misschien is het gewoon mogelijk. Maar ik was er al bang voorIs het trouwens mogelijk om de Apple Store van te voren te bellen en de precieze prijs na te vragen? Ik ga sowieso al uit van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen
![]()
![]()
Ja, dat kan. Krijg je gewoon een medewerker aan de lijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 06:31 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voorIs het trouwens mogelijk om de Apple Store van te voren te bellen en de precieze prijs na te vragen? Ik ga sowieso al uit van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen
![]()
Ik heb een 4 en een 5 gehad. Momenteel in het bezit van de 6 Plus. Hij is een beetje lomp, maar je krijgt er wel een scherp beeld en een betere batterij voor terug. Een 6 Plus is ideaal om te gamen en series te kijken (in 1080p Full HDquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:20 schreef o.us2.0 het volgende:
).
De bezels zijn wel te dik naar mening, maar ik hoop dat de iPhone van volgend jaar dit gaat oplossen.
De normale 6 is ook een mooi toestel, het is een lichter, kleiner en handzamer toestel.
Het zijn fantastische telefoons
SOONY![]()
Volgend jaar? Was er geen sprake van dat er in september al een nieuwe versie wordt aangekondigd?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb een 4 en een 5 gehad. Momenteel in het bezit van de 6 Plus. Hij is een beetje lomp, maar je krijgt er wel een scherp beeld en een betere batterij voor terug. Een 6 Plus is ideaal om te gamen en series te kijken (in 1080p Full HD).
De bezels zijn wel te dik naar mening, maar ik hoop dat de iPhone van volgend jaar dit gaat oplossen.
De normale 6 is ook een mooi toestel, het is een lichter, kleiner en handzamer toestel.
Het zijn fantastische telefoons[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
iPhone 6S en iPhone 6S Plus (en misschien iPhone 6C) komen dit jaar. De buitenkant blijft grotendeels hetzelfde, de toestellen worden waarschijnlijk dikker, langer en breder. Ze worden wel lichter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgend jaar? Was er geen sprake van dat er in september al een nieuwe versie wordt aangekondigd?
Nog een paar functies/feitjes gebaseerd op geruchten:
- Force Touch (is al in de nieuwe Macbooks en Apple Watch te vinden).
- A9-chip.
- 2GB Ram werkgeheugen.
- 13 Megapixel camera (eindelijk).
- Een extra champagne kleur.
- Verbeterde batterij.
- Nieuwe aluminium technologie, zorgt voor een lichtere behuizing.
iPhone 7 komt pas volgend jaar met een ander uiterlijk en verdere verbeteringen.SOONY![]()
Mensen nemen aan dat het de 6S Plus wordt, dus qua design zal er hoogstwaarschijnlijk niks veranderen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgend jaar? Was er geen sprake van dat er in september al een nieuwe versie wordt aangekondigd?
Dank voor de reacties allen
[ Bericht 10% gewijzigd door Erasmus op 15-08-2015 12:42:28 ]![]()
Mooiquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
iPhone 6S en iPhone 6S Plus (en misschien iPhone 6C) komen dit jaar. De buitenkant blijft grotendeels hetzelfde, de toestellen worden waarschijnlijk dikker, langer en breder. Ze worden wel lichter.
Nog een paar functies/feitjes gebaseerd op geruchten:
- Force Touch (is al in de nieuwe Macbooks en Apple Watch te vinden).
- A9-chip.
- 2GB Ram werkgeheugen.
- 13 Megapixel camera (eindelijk).
- Een extra champagne kleur.
- Verbeterde batterij.
- Nieuwe aluminium technologie, zorgt voor een lichtere behuizing.
iPhone 7 komt pas volgend jaar met een ander uiterlijk en verdere verbeteringen.m'n iPhone 5s heeft geen wifi meer, dus ik wil een nieuwe. Maar ik wacht op de 6S. Als ik dan toch een nieuwe moet kopen, wil ik ook het laatste model.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo ben ik ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mooim'n iPhone 5s heeft geen wifi meer, dus ik wil een nieuwe. Maar ik wacht op de 6S. Als ik dan toch een nieuwe moet kopen, wil ik ook het laatste model.
. Volgend jaar is het mijn beurt weer
SOONY![]()
Ik had eigenlijk gehoopt dat m'n iPhone 5s het nog wel even vol zou houden. In principe is het ook nog een prima toestel, na de batterijvervanging. Maar de wifi is er mee opgehouden, en dat beperkt toch wel erg. En de lokale telefoonturk kreeg 'm ook niet meer aan de gang. Dus het is nog even behelpen met alleen 3/4G, maar straks dus een nieuwe 6squote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zo ben ik ook. Volgend jaar is het mijn beurt weer
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat zijn geen leaks.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heuj, nieuwe iPhone leaks!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]2000 light years from home![]()
Is gewoon een fantasierender van een Apple-volger.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lelijke render wel te verstaan.![]()
Onlangs een nieuwe abonnement met Iphone 5s aangeschaft, enorm blij mee aangezien m'n Iphone 5 behoorlijk wat te verduren heeft gehad. Lang getwijfeld over de 6, besloten voor de 5s te gaan omdat ik de 6 toch echt te groot vind.![]()
Nep en lelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SOONY![]()
Top! Ga ik dat maandag eerst even doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:27 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Krijg je gewoon een medewerker aan de lijn.![]()
![]()
Ik wil een iTunes music abonnement met mijn gezin. Is er een mogelijkheid om dit te doen zonder ook al hen aankopen (apps, ibooks etc.) te betalen?![]()
http://www.nu.nl/mobiel/4(...)i-nexus-toestel.htmlquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Lolquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:00 schreef DenS het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/mobiel/4(...)i-nexus-toestel.html! Dit had ik even niet zien aankomen.
2000 light years from home![]()
net gedaan, is me verder nog niks bijzonders opgevallen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:52 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand de update al geļnstalleerd ?
Nu hadden de meeste updates met de muziek app en zo te maken die ik amper gebruik, dus wellicht vandaar
Do what you love, love what you do!![]()
Welke update?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:52 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand de update al geļnstalleerd ?![]()
Ik merk totaal geen verschil, maar ik gebruik Apple Music (als dienst) dan ook niet
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Ah, dacht dat het aan de TouchID Sensor lag. Maar jij hebt er dus ook last vanquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
TouchID doet het niet meer lekker op mn iPhone 6 met 8.4.1.![]()
![]()
Oh, ik dacht dat het aan een wondje op mijn duim oid lag.
Heb trouwens 8.4.1 nog niet geinstalleerd
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
De gehele home button doet niet meer goed sinds 8.4.1... Op de 5S. Misschien heeft die zijn beste tijd gehad, na 2 jaar..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:57 schreef APK het volgende:
Oh, ik dacht dat het aan een wondje op mijn duim oid lag.
Heb trouwens 8.4.1 nog niet geinstalleerd![]()
Jezus, ook last van gehad ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
TouchID doet het niet meer lekker op mn iPhone 6 met 8.4.1.
De webversie van Whatsapp voor iOS is nu ook uit. Wordt langzaam gepusht naar de telefoons geloof ik.![]()
Mijn 6 is van eind juni en ik heb die update nog niet dus ik hou het maar op toevalquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
De gehele home button doet niet meer goed sinds 8.4.1... Op de 5S. Misschien heeft die zijn beste tijd gehad, na 2 jaar..
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Voor 't eerst doe ik er goed aan om te wachten met updaten
Ik wilde nieuwe iOS-updates altijd als eerste downloaden
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 19-08-2015 19:50:33 ]![]()
Hier geen problemen, iPhone 5.
Twijfel trouwens of ik overga naar 9, zal vast een update zijn die de iPhone doelmatig trager zal maken. Heb de beta al uitgeprobeerd en voel er sowieso niks voor, bijvoorbeeld is de multitask interface vernieuwd op een wijze die grafisch belastender is dan de huidige, maar een stuk minder praktisch. De huidige interface doet trouwens nog onder aan die van iOS 6, waar je veel sneller apps kon afsluiten.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
http://www.banggood.com/O(...)e-iPad-p-979009.html
Hier een goede, gecertificeerde, lightningkabel voor weinig.![]()
Nja, met een 5S zal het nog wel okee zijn met de 64-bit grafische chip.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier geen problemen, iPhone 5.
Twijfel trouwens of ik overga naar 9, zal vast een update zijn die de iPhone doelmatig trager zal maken. Heb de beta al uitgeprobeerd en voel er sowieso niks voor, bijvoorbeeld is de multitask interface vernieuwd op een wijze die grafisch belastender is dan de huidige, maar een stuk minder praktisch. De huidige interface doet trouwens nog onder aan die van iOS 6, waar je veel sneller apps kon afsluiten.
Denk dat deze update vooral bedoeld is om de iPhone 4S onbruikbaar te maken, en ik denk dat dit nog een na-laatste stap is om hetzelfde met de 5(C) te doen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 19-08-2015 19:57:50 ]![]()
5 werkt best prima. Zal ik nog wel een paar jaar mee doen hopelijk. Updates vanaf nu zijn ook niet echt wereldschokkend in mijn optiek.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nja, met een 5S zal het nog wel okee zijn met de 64-bit grafische chip.
Denk dat deze update vooral bedoeld is om de iPhone 4S onbruikbaar te maken, en ik denk dat dit nog een na-laatste stap is om hetzelfde met de 5(C) te doen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Lelijk maar zal vast goed verkopen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
M'n ogenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lelijk maar zal vast goed verkopen.
[ afbeelding ]![]()
Wist niet dat dat een "mooie" kleur was trouwens.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:iPhone users 'appy as WhatsApp Web support finally comes to iOS
WhatsApp has rolled out its web service to Apple iPhone users, allowing them to send and receive messages on their computers as well as their phones.
Support for iOS has been a long time coming, but now means WhatsApp offers its web option - which works on both Mac and PC - to users with most phones running Windows, Google, Blackberry and Nokia operating systems.
Those with the latest version of the phone app (available for free in Apple’s app store) should find a new “web” menu option under “settings” – although the function is being rolled out in stages and will not be immediately available to all.
WhatsApp web will sync or “mirror” data with the phone app, allowing messages to be received and sent in-browser. But the web app is not standalone: the phone must be connected to the internet or the conversation will drop out, and all of users’ messages will remain on the phone.
To sync iPhones with the web client, users first must scan a QR code from WhatsApp’s website using their phone.
WhatsApp’s web client was originally launched in January 2015, but this is the first time it has been available for iPhones.
In a blogpost to announce the initial release of its web presence, WhatsApp wrote:
“Our web client is simply an extension of your phone: the web browser mirrors conversations and messages from your mobile device – this means all of your messages still live on your phone.”
At the time, it was stated that the company would “not be able to provide web client to our iOS users due to Apple platform limitations.”![]()
Dito. WA alleen nodig op telefoon.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nadat mijn home button hapert doet nu de gehele touch id het niet... Ik krijg meteen een melding dat hij niet werkt en ik het nog een keer moet proberen..
Pff, vind het een beetje zonde dit, eerst mijn batterij en nu home button die klote doet![]()
![]()
Wel vaker gehoord idd. Volgens mij lag dat toen aan stof in de lightning poort.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:11 schreef WorkBitch het volgende:
M'n iphone reageert slechter als hij in het stopcontact zit. Bekend probleem?
Ff schoonmaken met een houten tandenstoker.![]()
Heb/had ik ook, bij mij was het opgehoopt stof in connectorpoort. Ik doe hem af en toe nu met een houten tandenstoker voorzichtig schoonmaken. Je kunt eventueel het puntje van de tandenstoker licht bot maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:11 schreef WorkBitch het volgende:
M'n iphone reageert slechter als hij in het stopcontact zit. Bekend probleem?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: