Yup, ik. En ik ben blij met de Plus. Hij is wel echt groot, en past maar nčt in de broekzak van je jeans. Maar goed, ik gebruik hem veel om te lezen, en net zoals gamen is hij er echt ideaal voor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:20 schreef o.us2.0 het volgende:
Iemand die van een 5(S) naar een 6 Plus is gegaan?
Ik heb nu 5S en ik mag vanaf december vroegtijdig verlengen. Zijn er veel voordelen om een 6 Plus te nemen op de betere camera en grotere scherm na, of had je liever de gewone 6 genomen?
Ik overweeg een 6 Plus voor games en series onderweg, maar de bezel enorm heen is best wel lomp.
Niet nodig, was met voorgangers ook niet nodig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:52 schreef Miam het volgende:
Ik ben vanaf begin volgende week eigenaar van een iPhone 5S.
Met de voorgangers (geen apple) die ik gebruikt heb was het zaak dat de batterij voor eerste gebruik
volledig werd opgeladen.
Hoe is dit met de iPhone, nodig/niet nodig?
Bedankt voor uw antwoord!
Daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:20 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik meende dat het 300 en nogwat koste. 330-340 ofzo maar pin me er niet op vast. In ieder geval niet minder dan 300.
Ze kijken het trouwens zelf ook even na met iets meer kennis en kunde dus misschien is het gewoon mogelijk. Maar ik was er al bang voor
Ja, dat kan. Krijg je gewoon een medewerker aan de lijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 06:31 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voorIs het trouwens mogelijk om de Apple Store van te voren te bellen en de precieze prijs na te vragen? Ik ga sowieso al uit van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen
Ik heb een 4 en een 5 gehad. Momenteel in het bezit van de 6 Plus. Hij is een beetje lomp, maar je krijgt er wel een scherp beeld en een betere batterij voor terug. Een 6 Plus is ideaal om te gamen en series te kijken (in 1080p Full HDquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:20 schreef o.us2.0 het volgende:
Iemand die van een 5(S) naar een 6 Plus is gegaan?
Ik heb nu 5S en ik mag vanaf december vroegtijdig verlengen. Zijn er veel voordelen om een 6 Plus te nemen op de betere camera en grotere scherm na, of had je liever de gewone 6 genomen?
Ik overweeg een 6 Plus voor games en series onderweg, maar de bezel enorm heen is best wel lomp.
Volgend jaar? Was er geen sprake van dat er in september al een nieuwe versie wordt aangekondigd?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb een 4 en een 5 gehad. Momenteel in het bezit van de 6 Plus. Hij is een beetje lomp, maar je krijgt er wel een scherp beeld en een betere batterij voor terug. Een 6 Plus is ideaal om te gamen en series te kijken (in 1080p Full HD).
De bezels zijn wel te dik naar mening, maar ik hoop dat de iPhone van volgend jaar dit gaat oplossen.
De normale 6 is ook een mooi toestel, het is een lichter, kleiner en handzamer toestel.
Het zijn fantastische telefoons
iPhone 6S en iPhone 6S Plus (en misschien iPhone 6C) komen dit jaar. De buitenkant blijft grotendeels hetzelfde, de toestellen worden waarschijnlijk dikker, langer en breder. Ze worden wel lichter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgend jaar? Was er geen sprake van dat er in september al een nieuwe versie wordt aangekondigd?
Mensen nemen aan dat het de 6S Plus wordt, dus qua design zal er hoogstwaarschijnlijk niks veranderen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgend jaar? Was er geen sprake van dat er in september al een nieuwe versie wordt aangekondigd?
Mooiquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
iPhone 6S en iPhone 6S Plus (en misschien iPhone 6C) komen dit jaar. De buitenkant blijft grotendeels hetzelfde, de toestellen worden waarschijnlijk dikker, langer en breder. Ze worden wel lichter.
Nog een paar functies/feitjes gebaseerd op geruchten:
- Force Touch (is al in de nieuwe Macbooks en Apple Watch te vinden).
- A9-chip.
- 2GB Ram werkgeheugen.
- 13 Megapixel camera (eindelijk).
- Een extra champagne kleur.
- Verbeterde batterij.
- Nieuwe aluminium technologie, zorgt voor een lichtere behuizing.
iPhone 7 komt pas volgend jaar met een ander uiterlijk en verdere verbeteringen.
Zo ben ik ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mooim'n iPhone 5s heeft geen wifi meer, dus ik wil een nieuwe. Maar ik wacht op de 6S. Als ik dan toch een nieuwe moet kopen, wil ik ook het laatste model.
Ik had eigenlijk gehoopt dat m'n iPhone 5s het nog wel even vol zou houden. In principe is het ook nog een prima toestel, na de batterijvervanging. Maar de wifi is er mee opgehouden, en dat beperkt toch wel erg. En de lokale telefoonturk kreeg 'm ook niet meer aan de gang. Dus het is nog even behelpen met alleen 3/4G, maar straks dus een nieuwe 6squote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zo ben ik ook. Volgend jaar is het mijn beurt weer
Dat zijn geen leaks.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heuj, nieuwe iPhone leaks!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is gewoon een fantasierender van een Apple-volger.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nep en lelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Top! Ga ik dat maandag eerst even doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:27 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Krijg je gewoon een medewerker aan de lijn.
http://www.nu.nl/mobiel/4(...)i-nexus-toestel.htmlquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lolquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:00 schreef DenS het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/mobiel/4(...)i-nexus-toestel.html
net gedaan, is me verder nog niks bijzonders opgevallen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:52 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand de update al geďnstalleerd ?
Welke update?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:52 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand de update al geďnstalleerd ?
Ah, dacht dat het aan de TouchID Sensor lag. Maar jij hebt er dus ook last vanquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
TouchID doet het niet meer lekker op mn iPhone 6 met 8.4.1.
De gehele home button doet niet meer goed sinds 8.4.1... Op de 5S. Misschien heeft die zijn beste tijd gehad, na 2 jaar..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:57 schreef APK het volgende:
Oh, ik dacht dat het aan een wondje op mijn duim oid lag.
Heb trouwens 8.4.1 nog niet geinstalleerd
Jezus, ook last van gehad ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
TouchID doet het niet meer lekker op mn iPhone 6 met 8.4.1.
Mijn 6 is van eind juni en ik heb die update nog niet dus ik hou het maar op toevalquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
De gehele home button doet niet meer goed sinds 8.4.1... Op de 5S. Misschien heeft die zijn beste tijd gehad, na 2 jaar..
Nja, met een 5S zal het nog wel okee zijn met de 64-bit grafische chip.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier geen problemen, iPhone 5.
Twijfel trouwens of ik overga naar 9, zal vast een update zijn die de iPhone doelmatig trager zal maken. Heb de beta al uitgeprobeerd en voel er sowieso niks voor, bijvoorbeeld is de multitask interface vernieuwd op een wijze die grafisch belastender is dan de huidige, maar een stuk minder praktisch. De huidige interface doet trouwens nog onder aan die van iOS 6, waar je veel sneller apps kon afsluiten.
5 werkt best prima. Zal ik nog wel een paar jaar mee doen hopelijk. Updates vanaf nu zijn ook niet echt wereldschokkend in mijn optiek.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nja, met een 5S zal het nog wel okee zijn met de 64-bit grafische chip.
Denk dat deze update vooral bedoeld is om de iPhone 4S onbruikbaar te maken, en ik denk dat dit nog een na-laatste stap is om hetzelfde met de 5(C) te doen.
M'n ogenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lelijk maar zal vast goed verkopen.
[ afbeelding ]
quote:iPhone users 'appy as WhatsApp Web support finally comes to iOS
WhatsApp has rolled out its web service to Apple iPhone users, allowing them to send and receive messages on their computers as well as their phones.
Support for iOS has been a long time coming, but now means WhatsApp offers its web option - which works on both Mac and PC - to users with most phones running Windows, Google, Blackberry and Nokia operating systems.
Those with the latest version of the phone app (available for free in Apple’s app store) should find a new “web” menu option under “settings” – although the function is being rolled out in stages and will not be immediately available to all.
WhatsApp web will sync or “mirror” data with the phone app, allowing messages to be received and sent in-browser. But the web app is not standalone: the phone must be connected to the internet or the conversation will drop out, and all of users’ messages will remain on the phone.
To sync iPhones with the web client, users first must scan a QR code from WhatsApp’s website using their phone.
WhatsApp’s web client was originally launched in January 2015, but this is the first time it has been available for iPhones.
In a blogpost to announce the initial release of its web presence, WhatsApp wrote:
“Our web client is simply an extension of your phone: the web browser mirrors conversations and messages from your mobile device – this means all of your messages still live on your phone.”
At the time, it was stated that the company would “not be able to provide web client to our iOS users due to Apple platform limitations.”
Dito. WA alleen nodig op telefoon.quote:
Wel vaker gehoord idd. Volgens mij lag dat toen aan stof in de lightning poort.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:11 schreef WorkBitch het volgende:
M'n iphone reageert slechter als hij in het stopcontact zit. Bekend probleem?
Heb/had ik ook, bij mij was het opgehoopt stof in connectorpoort. Ik doe hem af en toe nu met een houten tandenstoker voorzichtig schoonmaken. Je kunt eventueel het puntje van de tandenstoker licht bot maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:11 schreef WorkBitch het volgende:
M'n iphone reageert slechter als hij in het stopcontact zit. Bekend probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |