Fixedquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:14 schreef Xetran het volgende:
Je foto werkt niet. Ik heb wellicht wel interesse.
Ik heb 'm een week gebruikt, en tijdens die week heeft 'ie niks gekrast. Nu lette ik er wel regelmatig op of er vuiltjes in het hoesje zaten, maar uiteindelijk was dat ook meer een hoesje wat ik af en toe gebruikte als ik 'm wat dunner wilde hebbenquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:16 schreef Xetran het volgende:
Krast die transperante case niet de achterkant van je telefoon? Hoe lang heb je die gebruikt?
quote:De nieuwe iPhones zijn wel iets groter: ze zijn beide 0,1mm hoger, 0,1mm breder en 0,2mm dikker.
Ja, hoor. Maar zoals ik het begrepen heb heeft die 0,1 millimeter geen effect op de fit van hoesjes.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:28 schreef Geckoo het volgende:
je weet dat de 6 en 6s in formaat verschillen?
[..]
Nèt verkocht, helaas, voor de prijs van 20 exclusief.quote:
Bruine dan voor 20 inclquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nèt verkocht, helaas, voor de prijs van 20 exclusief.
Zoals beschreven in de advertentie zijn de verzendkosten sowieso voor rekening van de koper
Dat kan ik me wel voorstellen, maar mijn ervaring is dat zolang je goed controleert op stofjes en andere vuiligheid dat geen probleem isquote:Op zondag 27 september 2015 19:42 schreef Xetran het volgende:
Ik wil hem wel, maar ik ben als de dood dat mijn telefoon aan de achterkant bekrast raakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |