Wel op beide dezelfde versie van iOS staan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:48 schreef Nashje het volgende:
Hoe kan het dat ik een reservekopie in iTunes maak van mijn iPhone 5, vervolgens de iPhone 6 met iTunes verbindt en dan diezelfde reservekopie niet kan selecteren? Kan enkel oudere reservekopieen selecteren..
Als ik de iPhone 5 verbindt met iTunes kan ik overigens ook uit ongeveer 6 reservekopieen kiezen om te herstellen, als de iPhone 6 verbonden is maar uit 2.... Hoe kan dit?
Stuur een mail naar Apple zou ik zeggenquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Fijn, laatste beta van ios 9 erop gezet omdat die op mijn ipad stabiel was.. Nou had hem om 9 uur op standby batterijbesparingsmodus gezet hij was toen 75 procent, en nu na 2 u en 20 minuten is die nog 25(!!!) procent! Ik hoop dat apple echt een fix brengt, of het herstelt in de komende beta. Had gelezen dat meerdere problemen hadden op de 5S ..
yup, kan nog steeds updaten, wel niet alle spellen kunnen meer gespeeld worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wordt een iPad 2 nog ondersteund door Apple?
Ok.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Fijn, laatste beta van ios 9 erop gezet omdat die op mijn ipad stabiel was.. Nou had hem om 9 uur op standby batterijbesparingsmodus gezet hij was toen 75 procent, en nu na 2 u en 20 minuten is die nog 25(!!!) procent! Ik hoop dat apple echt een fix brengt, of het herstelt in de komende beta. Had gelezen dat meerdere problemen hadden op de 5S ..
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:32 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
yup, kan nog steeds updaten, wel niet alle spellen kunnen meer gespeeld worden.
En hij loopt nog redelijk soepel!
Over 2weken word de iPhone 6s aangekondigd. Niet slim om nu een iPhone6 aan te schaffen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga zo een iPhone 6 kopen denk ik. Hoe goed is de batterij?
Welke provider zou ik er bij nemen? Ik houd van internet en bel niet veel.
Oh, dan wacht ik nog even. Maar zal de iPhone 6 daarna goedkoper worden dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:10 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Over 2weken word de iPhone 6s aangekondigd. Niet slim om nu een iPhone6 aan te schaffen.
Bij Apple wordt niks goedkoperquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, dan wacht ik nog even. Maar zal de iPhone 6 daarna goedkoper worden dan?
Meestal gaat er +/- 100euro van de adviesprijs af.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gaat gelukkig met iOS8 al weer een heel stuk beter hierquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
iPad 2 is sinds iOS7 onbruikbaar traag man.
Je kunt beter voor ¤100 meer de 6S aanschaffen. Die gaat langer mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die wordt waarschijnlijk vervangen door een iPhone 6C a la iPhone 5C.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel het scheelt tussen een iPad Air en Air 2.. hadden ze het eigelijk met de iPhone6 al moeten doen. Die RAM race waar de concurrentie mee bezig is ook overdreven. Maar 1gb is gewoon te weinig, dat merk je gewoon in apps als Safari op de iPhone 6.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:27 schreef Agiath het volgende:
Ben wel erg benieuwd of ze het RAM nu wel naar 2 Gig gooien. Dat met force touch is dan voor mij een reden om te upgraden vanaf een iPhone 5.
Alleen ben ik nu aardig blut
mijn niet.... ik gebruik 'm nog dagelijks met de laatste iOs update.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
iPad 2 is sinds iOS7 onbruikbaar traag man.
Je kunt via je windows computer gewoon je foto's van je iPhone halen zoals je een camera ook leeghaalt. Gewoon als zijnde een SD kaart bijvoorbeeld. Staan in de DCIM map.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:26 schreef Assassin92 het volgende:
Hoi, ik ben al de hele middag aan het proberen om mijn foto's van mijn iPhone op mijn pc te krijgen. Dit, omdat mijn foto's gesynchroniseerd worden via iCloud en mijn iCloud daardoor eeuwig vol is. En dus maakt mijn iPhone nooit meer een backup.
Iig, ik wil dus al mijn foto's van het Apple netwerk wegkrijgen en gewoon ergens op een harde schijf krijgen, maar hoe verder ik kom hoe meer ik het gevoel krijg dat het onmogelijk is. De enige optie is volgens mij alle foto's op mijn telefoon downloaden en dan de foto's via iTunes importeren, maar dat is dus onmogelijk aangezien mijn telefoon vol is en ik geen zin heb om voor 2 GB aan apps te verwijderen. Ik heb haast geen grote apps op mijn telefoon.
Daarnaast zou ik via icloud.com alle foto's individueel kunnen downloaden. Dat heb ik geprobeerd, maar om één of andere gekke reden kwam ik niet verder dan 30 foto's (van de 1700). Dus ook dat is geen oplossing.
Oftewel, what to do?
Ik heb trouwens een Windows laptop waar ik de foto's op wil krijgen, mochten jullie dat afvragen.
Behalve dat mijn foto's niet op mijn iPhone staan, maar in iCloudquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:55 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Je kunt via je windows computer gewoon je foto's van je iPhone halen zoals je een camera ook leeghaalt. Gewoon als zijnde een SD kaart bijvoorbeeld. Staan in de DCIM map.
Succes.
Hoeveel foto’s worden in Mijn fotostream op mijn apparaten en computers bewaard?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:57 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Behalve dat mijn foto's niet op mijn iPhone staan, maar in iCloud
Ik waardeer je hulp, maar ook dit is helaas niet de oplossingquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:58 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Hoeveel foto’s worden in Mijn fotostream op mijn apparaten en computers bewaard?
Mijn fotostream pusht al uw foto’s naar het album Mijn fotostream op uw apparaten en computers en beheert deze op zulk een efficiënte manier dat u nooit opslagruimte te kort hebt.
De iOS-apparaten bewaren een opeenvolgende verzameling van de laatste 1.000 foto’s in het album Mijn fotostream. Van hieruit kunt u de recente foto’s zoeken of de gewenste foto's verplaatsen naar een ander album om deze voor altijd op het apparaat te bewaren.
Aangezien een Mac en een pc meer opslagruimte dan een iOS-apparaat hebben, kunt u ervoor kiezen om alle foto’s uit Mijn fotostream automatisch te downloaden.
In de voorkeuren voor iPhoto of Aperture op de Mac selecteert u Foto’s (of Fotostream) > Mijn fotostream > Importeer automatisch. Alle foto’s uit fotostream worden geïmporteerd in de mappen Gebeurtenissen, Projecten, Foto’s, Gezichten en Plaatsen in iPhoto of Aperture.
Op een pc waarbij Mijn fotostream is ingeschakeld in het Configuratiescherm, worden alle foto’s geïmporteerd in
C:\\Users\<user name>\Pictures\iCloud Photos\My Photo Stream
Vanwege de beperkingen in opslagruimte worden mogelijk alleen de meest recente foto’s op de Apple TV weergegeven.
Waarom denk je dat het een beta is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Bedoel je dan dat de foto's in een iCloud backup staan die over de tijd van je iPhone is gemaakt?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:12 schreef Assassin92 het volgende:
Het punt is, photostream werkt voor foto's van de afgelopen 30 dagen, terwijl mijn telefoon foto's heeft tot 4 jaar terug. Ik had hier blijkbaar eerder mee aan de slag moeten gaan.
Ik herrinnerde me net weer dat de volgende ios update een stuk kleiner is qua formaat, dus dan heb ik meer ruimte op mijn mobiel en kan ik alle foto's terugdownloaden van iCloud naar mijn iPhone. En dan kan ik ze via je eerste manier wél van mijn telefoon halen.
Thanks voor de hulp iig.
Je kunt ook een powerbank meenemen? Die heb je in alle soorten en maten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:06 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ga binnenkort een lange fietstocht maken. Hierbij wil ik mijn iPhone 6 als routeplanner gebruiken (gps). Om batterij te besparen wil ik eigenlijk alle verbinden uitschakelen behalve de GPS. Is dat mogelijk? Ik krijg alles uit behalve de netwerkverbinding. Iemand tips?
Zou kunnen. Maar ik ben toch ook we benieuwd of de mogelijkheid er is om alles uit te schakelen behalve gps.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:22 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Je kunt ook een powerbank meenemen? Die heb je in alle soorten en maten.
Vliegtuigmodus aan zetten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:06 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ga binnenkort een lange fietstocht maken. Hierbij wil ik mijn iPhone 6 als routeplanner gebruiken (gps). Om batterij te besparen wil ik eigenlijk alle verbinden uitschakelen behalve de GPS. Is dat mogelijk? Ik krijg alles uit behalve de netwerkverbinding. Iemand tips?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat de foto's in een iCloud backup staan die over de tijd van je iPhone is gemaakt?
Dan zit er niks anders op dan de backup vanaf iCloud terug te zetten op je iPhone en dan via de computer de foto's over te zetten voor zover ik weet.quote:
Ik zal wachten, want de prijs gaat zeker zakkenquote:Op zondag 30 augustus 2015 11:41 schreef James_R het volgende:
Ik kan inmiddels verlengen, en hoef niet per se de 6S te hebben, kan ik beter nog even wachten voor de prijs van de 6 die gaat zakken na de release van de 6S, of heeft dat niet zo veel invloed?
Ja dat weet ik, maar op de ipad zijn er geen (batterij) problemen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een beta is.
Naar niemand. Blijft op je iPhone, net zoals veel andere data die op je iPhone wordt bijgehouden (health bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 2 september 2015 10:18 schreef mrPanerai het volgende:
en wordt ook nog allemaal doorgestuurd naar?
Apple is gestopt met signeren van 8.4. Denk dat je nog 2 weken de tijd hebt voor 8.4.1quote:Op woensdag 2 september 2015 14:18 schreef ook_gek het volgende:
Is draai ios 8.4 en ben wat problemen. Dus wil ik 8.4 er weer vers opzetten. Normaal deed ik option werk bij en dan handmatig de firmware aanwijzen. Maar dat lukt niet meer![]()
Is er helemaal geen optie om op 8.4 te blijven wegens jailbreak?
Is er geen andere manier om ios 8.4 vers te herstellen? Ik draai nu ios 8.4 en heb ooit de shsh blob bewaart met tinyumbrella. Kan ik daar niet een gesigneerde ipsw 8.4 mee bouwen zoals vroeger?quote:Op woensdag 2 september 2015 15:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Apple is gestopt met signeren van 8.4. Denk dat je nog 2 weken de tijd hebt voor 8.4.1
Instellingen - Mail, Contacten, Agendaquote:Op woensdag 2 september 2015 16:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Als je 2x op de homebutton drukt zie je de apps en daarboven de laatste nummers die je gebeld hebt (recent). Kan je dit uitschakelen ofzo? Hoef dat niet te zien daarboven
Het gaat om de laatste iOS
thanks!quote:Op donderdag 3 september 2015 01:32 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Instellingen - Mail, Contacten, Agenda
Ga je naar beneden scrollen bij contacten. Daar kun je bij Bekijk in Appkiezer dit uitschakelen.
Over een maandje is dat ook weer weg, dan is de ol school zoekpagina terug..quote:Op woensdag 2 september 2015 16:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Als je 2x op de homebutton drukt zie je de apps en daarboven de laatste nummers die je gebeld hebt (recent). Kan je dit uitschakelen ofzo? Hoef dat niet te zien daarboven
Dat verdwijnt vanzelf weer in iOS 9.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Ja, want Android weet niks van je. Allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat gezeur over veel bezochte plaatsen opeens overal op social media "Oe! Apple houdt alles van je bij!!! Zet het uit!!! Paniek!!!!" En dan op facebook in een openbare post
Dit idd.quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat gezeur over veel bezochte plaatsen opeens overal op social media "Oe! Apple houdt alles van je bij!!! Zet het uit!!! Paniek!!!!" En dan op facebook in een openbare post
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:33 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:26 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ja, want Android weet niks van je. Allemaal hetzelfde.
Het mooie is..., er wordt helemaal niets gedeeld met applequote:
Toch is het redelijk onnodig plaatsen zomaar op te slaan by default.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Het mooie is..., er wordt helemaal niets gedeeld met apple
https://support.apple.com/nl-nl/HT203033
Ik vind het retehandig als ik realtime verkeersinformatie krijg op basis van mijn huidige locatie en vermoedelijke bestemming.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Toch is het redelijk onnodig plaatsen zomaar op te slaan by default.
Ik ook, maar ik prefereer er een keuze in te hebben. Dat doet men echter niet, men zet het standaard aan omdat het zo handig zou zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind het retehandig als ik realtime verkeersinformatie krijg op basis van mijn huidige locatie en vermoedelijke bestemming.
Uhm... dat is een totaal andere discussie.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik prefereer er een keuze in te hebben. Dat doet men echter niet, men zet het standaard aan omdat het zo handig zou zijn.
Voor een feature in het os moet het aan. Het slaat alleen lokaal op. Wat is het probleem? Als er direct data verstuurd zou worden naar servers zou je een punt hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik prefereer er een keuze in te hebben. Dat doet men echter niet, men zet het standaard aan omdat het zo handig zou zijn.
Maar daar is Apple niet alleen in, ook MS ramt dit er doorheen als je niet oplet, met als verschil dat die opties nog wel voorbij komen als je Windows installeert...
Websites moeten alleen de cookies melden die wat doen met jouw gegevens bij derden. Andere, zogenaamde functionele cookies, worden helemaal niet gemeld. De data wordt alleen lokaal opgeslagen en is dus te vergelijken met een functioneel cookie.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:15 schreef mrPanerai het volgende:
Op zich ben ik niet iemand die zich druk maakt over z'n privacy. Heb niet veel te verbergen dus het boeit me allemaal niet zo.
Ik weet dat veel van m'n data over en weer gaat en zelfs met m'n plaatsbepaling opslaan is op zich geen probleem maar ik vind wel dat ze dat ergens hadden moeten melden, zoals websites hun cookies aanmelden.
Ik was snel door de EULA gescrold maar dat moet ik gemist hebben.
Helemaal geen andere discussie: er wordt me niets gevraagd maar gewoon aangezet. Als ik er een probleem mee heb mag ik het uitzetten.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Uhm... dat is een totaal andere discussie.
Je hebt de keuze om het aan of uit te zetten! Jij bent het alleen niet eens met de default setting... Dat kan, maar dan moet je niet klagen over dat je geen keuze hebt...
It's not a bug, it's a feature!quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor een feature in het os moet het aan.
Tuurlijk, vandaar de optie dat het gebruikt mag worden om kaarten aan te passen, het wordt echt niet buiten de telefoon gebruikt...quote:Het slaat alleen lokaal op. Wat is het probleem? Als er direct data verstuurd zou worden naar servers zou je een punt hebben.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:16 schreef KaBuf het volgende:
Die recente contacten he, die je ziet als je apps wil afsluiten.
Kan je dat ook uitzetten ofzo. Heb maanden terug iemand gesmst en die blijft er nu tussen, ook al is die sms al verwijderd.
quote:Op donderdag 3 september 2015 01:32 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Instellingen - Mail, Contacten, Agenda
Ga je naar beneden scrollen bij contacten. Daar kun je bij Bekijk in Appkiezer dit uitschakelen.
Oh Jezus, ik moet eens leren lezen.quote:
http://www.phonearena.com(...)-4s/phones/7378,5257quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:14 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Past de simkaart van iphone 4s in de 5 ?
mailaccounts even verwijderen en opnieuw instellen helpt misschien welquote:Op zondag 6 september 2015 12:20 schreef elcastel het volgende:
Sinds een week of 2-3 slurpt mijn Mail gigantisch veel data. Ik was er opeens doorheen en in de nieuwe maand schoot het ook gelijk weer door. Heb mobiel verbruik uitgezet, maar snap niet waar die toename opeens vandaan komt. Meer mensen last van ?
Done. Het werkt nu in ieder geval wel weer hoe het moet werken; ik had Mail uitgezet op 'mobiel netwerk', maar nu deed hij het ook vaak niet meer op WiFi. Nu werkt dat weer normaal.quote:Op zondag 6 september 2015 13:19 schreef no1uknow het volgende:
mailaccounts even verwijderen en opnieuw instellen helpt misschien wel
Moet het wel IMAP zijn natuurlijk, anders ben je alles kwijt
Ik begrijp echt niet dat mensen nog steeds kiezen voor t mobile. Dat netwerk is al kut sinds Dutchtonequote:Op zondag 6 september 2015 16:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Kreeg recent een mailtje dat 4G bij T-Mobile verbeterd zou zijn.
Ironisch gezien echt sinds de dag ervoor tot op heden op hetzelfde traject niets dan ellende
Je wilt een 6S omdat je daarmee kwalitatief betere selfies kan maken?quote:Op donderdag 10 september 2015 08:11 schreef viezequiche het volgende:
Hoeveel zou ik kunnen krijgen voor mijn iPhone 6 van 10 maanden oud, 64gb space gray, werkt nog perfect en heeft altijd een hoesje + screen protector gehad, dus geen krassen.
Deze moet je handmatig downloaden, ook vooralsnog voor publieke beta gebruikers..quote:Op woensdag 9 september 2015 21:29 schreef CoExist het volgende:
Heeft iemand de Golden Master voor iOS 9 ?
Wat is dan wél goed? Ik mag verlengen vanaf 14 oktober dus ik eil dan overstappen van mijn 5s naar de 6s, maar ik ben ook geen fan van vodafone..quote:Op donderdag 10 september 2015 08:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat mensen nog steeds kiezen voor t mobile. Dat netwerk is al kut sinds Dutchtone
Hey, tot pakweg twee weken terug had ik prima ontvangst hoor, alleen hun "verbetering" zie ik niet terug.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat mensen nog steeds kiezen voor t mobile. Dat netwerk is al kut sinds Dutchtone
Ik ben vorig jaar overgestapt van Voda naar KPN en heb echt nergens meer last van slecht bereik of traag internet.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wat is dan wél goed? Ik mag verlengen vanaf 14 oktober dus ik eil dan overstappen van mijn 5s naar de 6s, maar ik ben ook geen fan van vodafone..
???quote:Op donderdag 10 september 2015 08:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je wilt een 6S omdat je daarmee kwalitatief betere selfies kan maken?
Je weet dat je die waardedaling van 6 naar 7 nu enkel verdeelt in tweeen?quote:Op donderdag 10 september 2015 10:00 schreef viezequiche het volgende:
[..]
???
Nee ik wil kijken hoeveel ik zou moeten bijbetalen als ik een 6s zou nemen, zodat ik over een jaar de 7 kan nemen en zo steeds up to date blijf. Ben bang dat als ik een jaar wacht de waarde veel meer gedaald is dan dat ik nu een nieuwe zou nemen.
Met de nieuwe features heb ik niet zo veel en daar doe ik het ook niet voor.
Ja, ik wist niet hoe ik het moest verwoorden.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je weet dat je die waardedaling van 6 naar 7 nu enkel verdeelt in tweeen?
KPNquote:Op donderdag 10 september 2015 08:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wat is dan wél goed? Ik mag verlengen vanaf 14 oktober dus ik eil dan overstappen van mijn 5s naar de 6s, maar ik ben ook geen fan van vodafone..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |