abonnement Unibet Coolblue
pi_154508232
Lovely!
pi_154508361
Er wordt wel eens gezegd: "Ja eh hoor eens, we unnen mensen niet dwingen om hun posts te onderbouwen"

Waarom dan wel niet? Wat is er mis met het vragen van argumentatie en aangeven dat als je geen argumentatie kan geven, je van harte welkom bent op de facebook pagina van Dumpert, ONZ of waar dan ook maar dat er hier wordt verwacht dat je, zeg maar op minimaal niveau groep 7 basisschool, wel kan onderbouwen waarom je iets vindt of niet vindt?

Japie en Izzy plaatsen zo nu en dan nog wel eens bronnen, maar geven wel altijd aan waarom ze iets wel of niet vreemd vinden. Tingo en Lambiek ook maar die misinterpreteren vaak nog verkeerd wat ze lezen - maar hey het is in ieder geval een start. Wat is er mis met gewoon een verzoek om in ieder geval wat moeite te doen voor je post. Wil je dat niet opbrengen, of kan je dat niet, prima maar dan moet je gewoon accepteren dat mensen reageren op je post.

Je blijft nu steeds in een eindeloze loop zitten. Sommige users weigeren pertinent te onderbouwen waarom ze iets vinden of reageren amper op vragen van andere users. Het gevolg is dat users het nog meer gaan vragen, al is het maar om uberhaupt een antwoord te krijgen. En dan krijg je weer 't gedoe als gistermiddag.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_154508369
Dat telkens is ook enorm overdreven scrummie.

Als ik geen gelijk heb quote dan maar 10 posts in de afgelopen 3 weken waarin nagetrapt wordt om je "telkens" te onderbouwen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_154508411
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:53 schreef Blaadjes het volgende:
Dat telkens is ook enorm overdreven scrummie.

Als ik geen gelijk heb quote dan maar 10 posts in de afgelopen 3 weken waarin nagetrapt wordt om je "telkens" te onderbouwen.
Ik ga het niet terug zoeken, maar in elke overdreven dramaqueen discussie die er hier de aflopen maanden is geweest gebeurt het, ook telkens door dezelfden.

Maar wat is er mis met het zeggen wat ik zei? Gewoon niet meer toelaten, in welke vorm dan ook? Er zijn voldoende klachten over om dat te doen geloof ik.
pi_154508629
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ga het niet terug zoeken, maar in elke overdreven dramaqueen discussie die er hier de aflopen maanden is geweest gebeurt het, ook telkens door dezelfden.

Maar wat is er mis met het zeggen wat ik zei? Gewoon niet meer toelaten, in welke vorm dan ook? Er zijn voldoende klachten over om dat te doen geloof ik.
Valt enorm mee volgens mij. en wij letten daar echt wel op.
Daar hoeft geen misbruik van gemaakt te worden door van elke mug een olifant te maken.
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:07:57 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154508643
Ik snap nog steeds niet zo goed waar de commotie over is. Gisteren werd mij gevraagd naar de sites die ik wel eens bezoek. Ik heb daar een antwoord op gegeven waar ik de laatste tijd heb rondgeneust maar toch schijnt dit antwoord niet te voldoen? Wat wil je dan nog weten van me? Verder ben ik de afgelopen tijd niet eens heel erg actief geweest met posten dus waar al die beschuldigingen vandaan komen? Ik heb vaak het idee dat het toch nooit goed is welk antwoord ik ook geef want ik werk als een een stier op een rode lap hier bij sommige mensen O~) Net een kleuterklasje soms zoals Izzy ook al opmerkte. Beetje zonde maar het is wat het is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154508671
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik snap nog steeds niet zo goed waar de commotie over is. Gisteren werd mij gevraagd naar de sites die ik wel eens bezoek. Ik heb daar een antwoord op gegeven waar ik de laatste tijd heb rondgeneust maar toch schijnt dit antwoord niet te voldoen? Wat wil je dan nog weten van me? Verder ben ik de afgelopen tijd niet eens heel erg actief geweest met posten dus waar al die beschuldigingen vandaan komen? Ik heb vaak het idee dat het toch nooit goed is welk antwoord ik ook geef want ik werk als een rode lap op een stier hier bij sommige mensen O~) Net een kleuterklasje soms zoals Izzy ook al opmerkte. Beetje zonde maar het is wat het is.
Jogy heeft toch heel duidelijk aangegeven wat het probleem is. ^O^
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:11:02 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154508708
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jezus B, wat een onzin. TELKENS weer worden er opmerkingen gemaakt over het "vorige regime (!)". Schijt irritant, en ik snap niet dat jullie als mods je daar ook niet aan irriteren. Zeg gewoon eens: En nou flikker je op met dat gezanik over de 'vorige periode'. Wij zijn nu mods, wat er in het verleden gebeurt doet er geen ene moer meer toe.

Maar, nee, dat zeggen jullie niet.
Er wordt echt wel op gelet en op gemodereerd maar een keer een opmerking is geen drama en nu was het een ontopic opmerking, misschien niet noodzakelijk maar verder zat er geen natrappen aan vast.

Ik merk gewoon dat er een scheve verhouding is wat topic reports betreft en die wil ik recht trekken en dan maakt mij de oorspronkelijke oorzaak (of probleem in perceptie) geen moer uit verder en is het inderdaad een 'hou het verleden in het verleden' instelling mijnerzijds.

Dit was mijn tekst

"en ik merk persoonlijk dat er een scheve verhouding is tussen (ja ik noem het) de groepen die wel regelmatig reporten en de groepen die het niet doen, schroom niet om die knop in te drukken om je grieven duidelijk te maken, we kunnen alleen maar een goed draaiende BNW hebben met de input van alle betrokkenen. Geen idee waarom die scheve verhouding er nu is qua reporten hoor, boeit ook niet"

En dit is het enige wat erover gezegd is door ali_boo

"Onder het vorige regime waren de verhoudingen ook behoorlijk scheef. Dus ik werd verzocht om een TR te sturen elke keer wanneer ik iets zag wat niet door de beugel kon. Het begin was hoopvol maar al snel werd duidelijk dat er niets met die meldingen gedaan. Hierdoor raakte ik een tikje ontmoedigd"

Geen enkele natrap, enkel zijn reden waarom hij destijds gestopt is om het via de topicreports te vermelden. Geen 'de vorige mods waren kut', geen sneren, geen belediging, helemaal niets anders dan een nette uitleg waarom hij niet zo vaak topic reports doet. Of het klopt of niet boeit mij geen zier eerlijk gezegd zolang het NU maar weer op gelijke voet gedaan wordt.

Ja, de neuzen moeten weer naar voren gericht worden in plaats van naar achter en dat gaat wat mij betreft goed nu, dat betekend niet dat er nooit en te nimmer op een minder dan puur positieve manier over het verleden gesproken mag worden, toch?

Als ik bijvoorbeeld over een onbekende tijd ergens in de verre toekomst stop met modereren van BNW zal het me aan mijn kont roesten wat er over gezegd wordt, er zullen mensen zijn die het jammer vinden dat ik weg ben en mensen die van blijdschap een week dronken feest vieren en in een delirium naakt wakker worden ergens in de bosjes zonder enige notie hoe hij daar is beland. Ik weet wat ik doe en ik weet waarom ik het doe en ik weet dat ik er vriendjes en vijanden mee maak en dat is wat het is.

Wat je ook doet en hoe eerlijk je het ook wil doen er zullen altijd mensen zijn die zich achtergesteld voelen door de moderators, of het nou op waarheid is berust of niet doet totaal niet ter zake, het is hoe het ervaren wordt. Een scheidsrechter is ook altijd een thuisfluiter en een blinde pannenkoek, hoe goed hij het ook doet.

Sneren en kut opmerkingen worden te allen tijden verwijderd. Dat moge duidelijk zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 21-07-2015 12:04:41 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154508752
Te allen tijde }:|
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:13:24 #10
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154508758
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Jogy heeft toch heel duidelijk aangegeven wat het probleem is. ^O^
Ik hou me er al buiten hoor. Vecht het maar lekker samen uit verder want het gaat eigenlijk nergens meer over :*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:28:59 #11
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154509012
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:53 schreef kalinhos het volgende:
Er wordt wel eens gezegd: "Ja eh hoor eens, we unnen mensen niet dwingen om hun posts te onderbouwen"

Waarom dan wel niet? Wat is er mis met het vragen van argumentatie en aangeven dat als je geen argumentatie kan geven, je van harte welkom bent op de facebook pagina van Dumpert, ONZ of waar dan ook maar dat er hier wordt verwacht dat je, zeg maar op minimaal niveau groep 7 basisschool, wel kan onderbouwen waarom je iets vindt of niet vindt?

Japie en Izzy plaatsen zo nu en dan nog wel eens bronnen, maar geven wel altijd aan waarom ze iets wel of niet vreemd vinden. Tingo en Lambiek ook maar die misinterpreteren vaak nog verkeerd wat ze lezen - maar hey het is in ieder geval een start. Wat is er mis met gewoon een verzoek om in ieder geval wat moeite te doen voor je post. Wil je dat niet opbrengen, of kan je dat niet, prima maar dan moet je gewoon accepteren dat mensen reageren op je post.

Je blijft nu steeds in een eindeloze loop zitten. Sommige users weigeren pertinent te onderbouwen waarom ze iets vinden of reageren amper op vragen van andere users. Het gevolg is dat users het nog meer gaan vragen, al is het maar om uberhaupt een antwoord te krijgen. En dan krijg je weer 't gedoe als gistermiddag.
Lol. Het is in ieder geval een start? Ik plaats meer bronnen dan jou mister. Kijk nou eerst maar eens naar jezelf voordat je oordeelt over anderen.....
Feyenoord!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:32:24 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154509069
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:13 schreef mootie het volgende:
Te allen tijde }:|
Aangepast.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154509130
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:28 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Lol. Het is in ieder geval een start? Ik plaats meer bronnen dan jou mister. Kijk nou eerst maar eens naar jezelf voordat je oordeelt over anderen.....
rustig maar pik. Ik geef ook aan dat je beargumenteert waarom je iets vindt en dat vind ik juist een goed iets. De . voordat ik begon met "Tingo en Lambiek..." wijst erop dat de opmerking - maar hey het is in ieder geval een start slaat op Tingo en Lambiek en niet op jou en Izzy.

[ Bericht 5% gewijzigd door kalinhos op 21-07-2015 11:42:07 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_154509499
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik snap nog steeds niet zo goed waar de commotie over is. Gisteren werd mij gevraagd naar de sites die ik wel eens bezoek. Ik heb daar een antwoord op gegeven waar ik de laatste tijd heb rondgeneust maar toch schijnt dit antwoord niet te voldoen? Wat wil je dan nog weten van me? Verder ben ik de afgelopen tijd niet eens heel erg actief geweest met posten dus waar al die beschuldigingen vandaan komen? Ik heb vaak het idee dat het toch nooit goed is welk antwoord ik ook geef want ik werk als een een stier op een rode lap hier bij sommige mensen O~) Net een kleuterklasje soms zoals Izzy ook al opmerkte. Beetje zonde maar het is wat het is.
De enige kleuter ben jij hier hoor.

Wanneer heb je die links gegeven dan? Ik vroeg het, en kreeg daar geen antwoord op, maar wel je standaard jank verhaaltje. Dat ik het daarna gemist heb lijkt me niet zo heel raar in al die chaos.
pi_154509817
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Aangepast.
Nietus :{w
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:08:21 #16
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154509956
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:35 schreef kalinhos het volgende:

[..]

rustig maar pik. Ik geef ook aan dat je beargumenteert waarom je iets vindt en dat vind ik juist een goed iets. De . voordat ik begon met "Tingo en Lambiek..." wijst erop dat de opmerking - maar hey het is in ieder geval een start slaat op Tingo en Lambiek en niet op jou en Izzy.
Nee je probeert het beeld te schetsen dat de "echte BNW-ers" zomaar wat zwammen en de andere groep wetenschappelijk onderbouwd is.
Feyenoord!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:09:30 #17
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154509985
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De enige kleuter ben jij hier hoor.

Wanneer heb je die links gegeven dan? Ik vroeg het, en kreeg daar geen antwoord op, maar wel je standaard jank verhaaltje. Dat ik het daarna gemist heb lijkt me niet zo heel raar in al die chaos.
Had je maar wat beter moeten lezen. Verder weet je gewoon niet van ophouden zoals nu ook weer blijkt. Fijne dag verder nog 8-)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154510171
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:08 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nee je probeert het beeld te schetsen dat de "echte BNW-ers" zomaar wat zwammen en de andere groep wetenschappelijk onderbouwd is.
Nee, dat staat er allemaal niet, ook niet tussen de regels. Als jet zo leest, dan is dat niet mijn bedoeling.

Ik vind puur posts met als basis "ja dat vind ik gewoon, mijn mening" schijtirritant. In groep 6 op school leer je al dat je niet zomaar iets 'leuk' kan vinden, je kan best aangeven waarom je wel of niet iets vindt. Juist in dit subforum vind ik het nodig dingen te beargumenteren. Op VBL kan je bv niet echt een discussie hebben over wat je een mooie goal vindt ja of nee, dat is een gevoel Hier kan je primadiscussieren waarom je situatie A of situatie B vindt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_154511277
Kalinhos, al antwoord van een van de mods?
pi_154512453
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:53 schreef kalinhos het volgende:
Er wordt wel eens gezegd: "Ja eh hoor eens, we unnen mensen niet dwingen om hun posts te onderbouwen"

Waarom dan wel niet? Wat is er mis met het vragen van argumentatie en aangeven dat als je geen argumentatie kan geven, je van harte welkom bent op de facebook pagina van Dumpert, ONZ of waar dan ook maar dat er hier wordt verwacht dat je, zeg maar op minimaal niveau groep 7 basisschool, wel kan onderbouwen waarom je iets vindt of niet vindt?

Japie en Izzy plaatsen zo nu en dan nog wel eens bronnen, maar geven wel altijd aan waarom ze iets wel of niet vreemd vinden. Tingo en Lambiek ook maar die misinterpreteren vaak nog verkeerd wat ze lezen - maar hey het is in ieder geval een start. Wat is er mis met gewoon een verzoek om in ieder geval wat moeite te doen voor je post. Wil je dat niet opbrengen, of kan je dat niet, prima maar dan moet je gewoon accepteren dat mensen reageren op je post.

Je blijft nu steeds in een eindeloze loop zitten. Sommige users weigeren pertinent te onderbouwen waarom ze iets vinden of reageren amper op vragen van andere users. Het gevolg is dat users het nog meer gaan vragen, al is het maar om uberhaupt een antwoord te krijgen. En dan krijg je weer 't gedoe als gistermiddag.
Meest van de tijd zijn links vanzelfsprekende en de info daarin veel beter gepresenteerd, dus waarom moet ik 't allemaal uitleggen?
'Waarom denk je dat?' soort vragen vind ik persoonlijk. Ik heb geen zin in persoonlijk vragen te beantwoorden (zeker niet tegen iemand die gaat m'n antwoord in weer 'n persoonlijk aanval gebruiken)
'Waarom denk je zo?' kan ik 'n hele lap tekst in 't Engels goed schrijven maar dat ga ik hier niet doen.Tis gewoon tidverspillend. It probably would not be understood by some people here anyway.
Als het gaat over 'misinterpreteren vaak nog verkeerd wat ze lezen' - dat kan ik ook zeggen over andere users hier want de helft van de info hier is Engelstalig.
Dus nee - ik ga niet in persoonlijk discussie met bepaalde users hier.
Ik heb geen interesse in hoe bepaalde users hier denken. Ik weet al waar ze op hun info komen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:16:28 #21
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_154513132
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Meest van de tijd zijn links vanzelfsprekende en de info daarin veel beter gepresenteerd, dus waarom moet ik 't allemaal uitleggen?
'Waarom denk je dat?' soort vragen vind ik persoonlijk. Ik heb geen zin in persoonlijk vragen te beantwoorden (zeker niet tegen iemand die gaat m'n antwoord in weer 'n persoonlijk aanval gebruiken)
'Waarom denk je zo?' kan ik 'n hele lap tekst in 't Engels goed schrijven maar dat ga ik hier niet doen.Tis gewoon tidverspillend. It probably would not be understood by some people here anyway.
Als het gaat over 'misinterpreteren vaak nog verkeerd wat ze lezen' - dat kan ik ook zeggen over andere users hier want de helft van de info hier is Engelstalig.
Dus nee - ik ga niet in persoonlijk discussie met bepaalde users hier.
Ik heb geen interesse in hoe bepaalde users hier denken. Ik weet al waar ze op hun info komen.
Zoals meerdere mensen al meerdere malen aan hebben gegeven kan je best wel een keer die lap engelse text schrijven. Ik denk dat de meeste mensen hier dat prima gaan begrijpen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:55:41 #22
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154513981
Kan een mod even naar dit topic kijken,
BNW / Als social media Circus Maximus voorstelt is gebruiker de toeschouwer
(en wat mij betreft dichtgooien, is altijd 1 richtingsverkeer, TS neemt niet de moeite de discussie aan te gaan en is altijd een doodlopende weg)
There is only one religion
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:59:43 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154514073
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:53 schreef kalinhos het volgende:
Er wordt wel eens gezegd: "Ja eh hoor eens, we kunnen mensen niet dwingen om hun posts te onderbouwen"

Waarom dan wel niet? Wat is er mis met het vragen van argumentatie en aangeven dat als je geen argumentatie kan geven, je van harte welkom bent op de facebook pagina van Dumpert, ONZ of waar dan ook maar dat er hier wordt verwacht dat je, zeg maar op minimaal niveau groep 7 basisschool, wel kan onderbouwen waarom je iets vindt of niet vindt?

Japie en Izzy plaatsen zo nu en dan nog wel eens bronnen, maar geven wel altijd aan waarom ze iets wel of niet vreemd vinden. Tingo en Lambiek ook maar die misinterpreteren vaak nog verkeerd wat ze lezen - maar hey het is in ieder geval een start. Wat is er mis met gewoon een verzoek om in ieder geval wat moeite te doen voor je post. Wil je dat niet opbrengen, of kan je dat niet, prima maar dan moet je gewoon accepteren dat mensen reageren op je post.

Je blijft nu steeds in een eindeloze loop zitten. Sommige users weigeren pertinent te onderbouwen waarom ze iets vinden of reageren amper op vragen van andere users. Het gevolg is dat users het nog meer gaan vragen, al is het maar om uberhaupt een antwoord te krijgen. En dan krijg je weer 't gedoe als gistermiddag.
We kunnen inderdaad mensen niet dwingen om te onderbouwen of bronnen te posten, we kunnen wel een omgeving creëren waar een gegeven bron niet standaard belachelijk wordt gemaakt. (Kritiek is iets anders natuurlijk) het belangrijkste is dat het daadwerkelijk verstorende gedrag (bijvoorbeeld maar niet gelimiteerd aan dat van cad ) eerst aangepakt wordt voor we weer verder kunnen knutselen aan de volgende stappen.

Wat ik wel opmerkelijk vind is dat sommige hardcore BNW 'ers blijkbaar in andere fora hier op FOK! wel mee kunnen doen met de discussie zonder dat ze weggehoond worden, ligt het dan wel aan de gebruikers in kwestie of heeft BNW als geheel ergens een kronkel waardoor het hier relatief vaak mis gaat? Scherpe discussies zijn geen probleem, chronisch blijven hameren is er wel eentje. En cad is ook al aangesproken op haar gedrag hoor, het is allemaal niet zo eenzijdig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:00:00 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154514081
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:55 schreef Dance99Vv het volgende:
Kan een mod even naar dit topic kijken,
BNW / Als social media Circus Maximus voorstelt is gebruiker de toeschouwer
(en wat mij betreft dichtgooien, is altijd 1 richtingsverkeer, TS neemt niet de moeite de discussie aan te gaan en is altijd een doodlopende weg)
Synthercell brainfart topic, sommige zijn best boeiend maar hij reageerd verder niet :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:01:43 #25
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154514120
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Synthercell brainfart topic, sommige zijn best boeiend maar hij reageerd verder niet :{
Ja dat bedoel ik geen communicatie mogelijk met die gast. Al zijn topics zijn in basic hetzelfde
There is only one religion
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:04:59 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154514195
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:55 schreef Dance99Vv het volgende:
Kan een mod even naar dit topic kijken,
BNW / Als social media Circus Maximus voorstelt is gebruiker de toeschouwer
(en wat mij betreft dichtgooien, is altijd 1 richtingsverkeer, TS neemt niet de moeite de discussie aan te gaan en is altijd een doodlopende weg)
Och, we houden er meestal ééntje per keer open en nu lijkt het al een paar maanden geleden dus doet wat mij betreft geen pijn. over een postje of 10/20 zakt ie wel weer weg in het archief.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:07:28 #27
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154514268
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Och, we houden er meestal ééntje per keer open en nu lijkt het al een paar maanden geleden dus doet wat mij betreft geen pijn. over een postje of 10/20 zakt ie wel weer weg in het archief.
Vreemd je spreekt mensen aan op hoe mensen discuseieren, maar een gebrek daaraan is wel ok?
:o
There is only one religion
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:14:49 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154514457
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:07 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Vreemd je spreekt mensen aan op hoe mensen discuseieren, maar een gebrek daaraan is wel ok?
:o
Synthercell zit toch niemand in de weg of wel? Die user komt hier al jaren sporadisch een topic brengen en hier en daar een post in een topic. Schopt niemand tegen de schenen, is altijd netjes heeft alleen ietwat een dingetje met het daadwerkelijke discussiëren. Net als met alle soorten en maten van users moet je er geen 10 van hebben maar ééntje is geen probleem. Een forum is geen éénheidsworst aan gelijkgezinde en hetzelfde gedragende users, dat zou ook saai zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:16:40 #29
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154514498
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Synthercell zit toch niemand in de weg of wel? Die user komt hier al jaren sporadisch een topic brengen en hier en daar een post in een topic. Schopt niemand tegen de schenen, is altijd netjes heeft alleen ietwat een dingetje met het daadwerkelijke discussiëren. Net als met alle soorten en maten van users moet je er geen 10 van hebben maar ééntje is geen probleem. Een forum is geen éénheidsworst aan gelijkgezinde en hetzelfde gedragende users, dat zou ook saai zijn.
Wat wil die met dat topic dan? !
ach laat ook maar..
There is only one religion
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:21:38 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154514618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:16 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Wat wil die met dat topic dan? !
Bewustzijn kweken denk ik.

quote:
ach laat ook maar..
Als het te gek wordt grijpen we wel in hoor. Maak je geen zorgen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:29:39 #31
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154514845
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:21 schreef jogy het volgende:
Bewustzijn kweken denk ik.
Precies Denk jij
Het enige wat er gebeurt is het syntercell effect, iets neerplempen niet terugkomen om uiteindelijk op de man te gaan spelen(wat de bedoeling niet is)wat daardoor aangewakkerd wordt.En dat is wel kwaalijk
There is only one religion
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:34:27 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154514952
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:29 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Precies Denk jij
Het enige wat er gebeurt is het syntercell effect, iets neerplempen niet terugkomen om uiteindelijk op de man te gaan spelen(wat de bedoeling niet is)wat daardoor aangewakkerd wordt.En dat is wel kwaalijk
Je maakt het groter dan het is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:52:18 #33
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_154515380
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:01 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik geen communicatie mogelijk met die gast. Al zijn topics zijn in basic hetzelfde

De BNW bot :Y
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:54:23 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154515426
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De BNW bot :Y
Daar verdenk ik het wel van eerlijk gezegd. Een side project van FOK om met de google AI te concureren. Ik geef hem binnenkort wel een paar foto's om te zien of hij net als met Deep Dream freaky shit ermee kan doen :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154516188
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zoals meerdere mensen al meerdere malen aan hebben gegeven kan je best wel een keer die lap engelse text schrijven. Ik denk dat de meeste mensen hier dat prima gaan begrijpen.
Geen twijfel.
Dat is 't punt niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154516563
Ja hallo ik was er ook nog, maar ik ben tegenwoordig meer aanwezig in stealth mode.

Ik mag graag Synthers zijn teksten lezen, het frustrerende is dat je hem geen vragen kan stellen over bepaalde zaken in zijn teksten.

Geef synth de optie dat bij alles wat hij post er het woord 'Column' dik gedrukt bij komt te staan.
Meer duidelijkheid voor lezers die niet echt weten wie Synth is.
Een columnschrijver.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_154517108
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Geen twijfel.
Dat is 't punt niet.
Wat is het punt dan wel?
Aangezien soms de teksten die jij plaatst niet altijd even makkelijk te lezen zijn.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 17:13:16 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154517536
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:40 schreef schommelstoel het volgende:
Ja hallo ik was er ook nog, maar ik ben tegenwoordig meer aanwezig in stealth mode.

Ik mag graag Synthers zijn teksten lezen, het frustrerende is dat je hem geen vragen kan stellen over bepaalde zaken in zijn teksten.

Geef synth de optie dat bij alles wat hij post er het woord 'Column' dik gedrukt bij komt te staan.
Meer duidelijkheid voor lezers die niet echt weten wie Synth is.
Een columnschrijver.
BNW-columnist als tagje bij zijn naam. Ik leg het voor bij de (F)A's.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154519337
Heb geen probleem met die syntherxell ofzo, maar dat topic heeft toch helemaal geen bestaansrecht hier? Wat is er BNW aan?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 19:21:50 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154520352
Alles is er wel een beetje over gezegd. Synthercell doet dit al jaren en ik ga het geen halt toe roepen. Noem het maar een traditie.

De bnw insteek is de manier om het macrocomplot te doorzien voor wat het is en een passieve manier om het hun macht te ontnemen. Ofzo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154520580
Het maakt niet uit wie het topic opent; als het hier niet thuis hoort, hoort het hier niet thuis, zo simpel is het toch? Wat is er mis mee zoiets te sluiten? Snap dat niet.
pi_154523361
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Wat is het punt dan wel?
Aangezien soms de teksten die jij plaatst niet altijd even makkelijk te lezen zijn.
Kan je beter om kalinhos en/of A Garden fence vragen denk ik.

Ja- - m'n Nederlands is niet best, dus bedankt voor jullie geduld.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 21 juli 2015 @ 21:47:38 #43
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_154524615
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kan je beter om kalinhos en/of A Garden fence vragen denk ik.

Ja- - m'n Nederlands is niet best, dus bedankt voor jullie geduld.
Jij komt er eerst mee dat het wel een punt is, en vervolgens is het toch niet het punt. Hoe moet ik dan helderziend genoeg zijn om die vraag voor jou te beantwoorden? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_154525063
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij komt er eerst mee dat het wel een punt is, en vervolgens is het toch niet het punt. Hoe moet ik dan helderziend genoeg zijn om die vraag voor jou te beantwoorden? :?
Oh fck off - Ik heb echt geen tijd voor 'n bitchy exchange met je.Samme.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154525066
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kan je beter om kalinhos en/of A Garden fence vragen denk ik.

Ja- - m'n Nederlands is niet best, dus bedankt voor jullie geduld.
:D :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:47:01 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_154528885
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh fck off - Ik heb echt geen tijd voor 'n bitchy exchange met je.Samme.
And yet you are still here, flaming away.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 juli 2015 @ 00:33:27 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154530310
ik dacht meer aan een synthercell topic.
sommige dingen die hij aan kaart zijn best interresant, het is alleen vaak dubbelop en hij reageerd verder niet meer.
beetje jammer, want sommige topics geven best stof tot nadenken ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 24 juli 2015 @ 10:42:02 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154590911
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Kattenplaatjes kunnen in ONZ. En ik heb voor dit topic niet beweerd dat er meer humor in zou moeten of kunnen hoor. Je bent in de war :).
En dit soort posts horen hier..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 24 juli 2015 @ 10:52:25 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154591103
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

En dit soort posts horen hier..
Misschien moet je solliciteren voor modje :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 24 juli 2015 @ 11:03:59 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154591346
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Misschien moet je solliciteren voor modje :).
Ik kan hier wel een heel duidelijk antwoord op geven, maar dan riskeer ik weer een ban!

Ik pas!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 24 juli 2015 @ 11:26:10 #51
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154591760
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:03 schreef theguyver het volgende:
Ik pas!
Goeie dingen. Ik waardeer je ook veel meer als user dan wanneer je het juk van moderatorschap op je schouders zou moeten dragen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154591809
Haha ja!

Voor je het weet wordt elke post geëdit!

En staat elk topic vol met zulk soort berichten!

Dat lijkt me niet fijn lezen!
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_154591958
Misschien moet ik maar eens solliciteren.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 11:51:39 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154592283
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Goeie dingen. Ik waardeer je ook veel meer als user dan wanneer je het juk van moderatorschap op je schouders zou moeten dragen.
punt 1 Ik heb een gezin dus te druk hiervoor!
Punt 2 Ik wil niet samen werken met iemand die feedback edit!
punt 3 Ik wil niet samen werken met iemand die totaal inconsequent is over regels.
punt 4 Ik weet dat niet iedereen hier staat te wachten op een bijdehante betweter zoals ik!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 24 juli 2015 @ 12:07:39 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154592617
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

punt 1 Ik heb een gezin dus te druk hiervoor!
Punt 2 Ik wil niet samen werken met iemand die feedback edit!
punt 3 Ik wil niet samen werken met iemand die totaal inconsequent is over regels.
punt 4 Ik weet dat niet iedereen hier staat te wachten op een bijdehante betweter zoals ik!
Allemaal heel valide punten, lijkt me verschrikkelijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154607944
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:36 schreef Scrummie het volgende:
Misschien moet ik maar eens solliciteren.
Is er een vacature? Ik heb nog niet eens aangegeven weg te gaan
Ich hock in meinem Bonker
pi_154608017
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:01 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Is er een vacature? Ik heb nog niet eens aangegeven weg te gaan
Er gaan geruchten rond in de hogere kringen van de space-kitten community dat jouw functioneren niet ter sprake komt.

Da's 't enige wat ik weet :Y
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154608161
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:01 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Is er een vacature? Ik heb nog niet eens aangegeven weg te gaan
Ik zou 't ook doen maar ik werk teveel en ik heb 'n stomphone niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154608779
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zou 't ook doen maar ik werk teveel en ik heb 'n stomphone niet.
Het lijkt me ook niet helemaal jouw ding.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 21:34:56 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154608894
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Het lijkt me ook niet helemaal jouw ding.
Ik doe wel een spellcheck, scheelt een stuk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154608954
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Het lijkt me ook niet helemaal jouw ding.
Nee - twas als grapje bedoelt.(ok twas niet erg grappig dan)
Misschien is moderatie iets voor jou.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154609028
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik doe wel een spellcheck, scheelt een stuk.
Ik zou heel streng over leestekens zijn. ;) Mootie kan de grammatica en spelfouten controleren.
Gezellig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 24 juli 2015 @ 21:43:59 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154609139
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zou heel streng over leestekens zijn. ;) Mootie kan de grammatica en spelfouten controleren.
Gezellig.
Mootie en Copycat zijn wel heel streng ja.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154609178
Nou dan offer ik me wel op voor de eindcontrole om er vervolgens mijn eigen draai aan te geven.
Ich hock in meinem Bonker
pi_154609191
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Mootie en Copycat zijn wel heel streng ja.
Ik ben te allen tijde streng. >:O
  vrijdag 24 juli 2015 @ 21:53:29 #66
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154609366
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ben te allen tijde streng. >:O
Wrijf het er maar in.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154618632
Terug naar feedback jongs. De SC is er ook nog.

(Alvast groeien in m'n nieuwe rol).
pi_154620553
Belachelijk dat mijn topic is gesloten!
Gino ♥
pi_154630914
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Goeie dingen. Ik waardeer je ook veel meer als user dan wanneer je het juk van moderatorschap op je schouders zou moeten dragen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

punt 1 Ik heb een gezin dus te druk hiervoor!
Punt 2 Ik wil niet samen werken met iemand die feedback edit!
punt 3 Ik wil niet samen werken met iemand die totaal inconsequent is over regels.
punt 4 Ik weet dat niet iedereen hier staat te wachten op een bijdehante betweter zoals ik!
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:27 schreef smegmanus het volgende:
Ok.
Spreek anders met elkaar af.
Gino ♥
  zondag 26 juli 2015 @ 00:49:09 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154637770
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:20 schreef Tjacka het volgende:

[..]


[..]


[..]

Ik begrijp em niet echt :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 26 juli 2015 @ 00:58:24 #71
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_154637936
quote:
9s.gif Op zondag 26 juli 2015 00:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik begrijp em niet echt :{.
Is SC humor :')
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_154638063
quote:
15s.gif Op zondag 26 juli 2015 00:58 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Is SC humor :')
Is in ieder geval betere humor dan die plaatjes in het plaatjes topic :') nondeju.
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 26 juli 2015 @ 01:15:23 #73
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_154638185
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 01:05 schreef Divje het volgende:

[..]

Is in ieder geval betere humor dan die plaatjes in het plaatjes topic :') nondeju.
Is geen humor, is dissen. Het is maar wat je leuk vindt.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_154638201
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2015 01:15 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Is geen humor, is dissen. Het is maar wat je leuk vindt.
Dat 'dissen' had ik het niet over.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154638302
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 01:05 schreef Divje het volgende:

[..]

Is in ieder geval betere humor dan die plaatjes in het plaatjes topic :') nondeju.
Hoe durf je :(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zondag 26 juli 2015 @ 10:34:03 #76
257132 crew  Awsom
pi_154640948
BNW / Informatiemaatschappij versus informatieoorlog

Fok is toch een forum? Geen dump-hier-je-column website?
  zondag 26 juli 2015 @ 10:59:02 #77
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154641174
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 10:34 schreef Awsom het volgende:
BNW / Informatiemaatschappij versus informatieoorlog

Fok is toch een forum? Geen dump-hier-je-column website?
Noem je dat een column? Het is een stuk tekst waar jij je mening over kan geven. Net als ik nu over jouw stuk tekst doe.
Feyenoord!
pi_154641213
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 10:59 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Noem je dat een column? Het is een stuk tekst waar jij je mening over kan geven. Net als ik nu over jouw stuk tekst doe.
Het is hier toch een discussie forum Japie?
Dan mag het van mij ook wel eens tijd worden dat Synth dat gaat proberen te doen, of in ieder geval reageren op vragen uit één van zijn honderd geplaatste topics.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 26 juli 2015 @ 11:10:28 #79
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154641298
Al dat geklaag over hoe posters moeten reageren en dan nog dat gemiep over het modden ;(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154641370
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Al dat geklaag over hoe posters moeten reageren en dan nog dat gemiep over het modden ;(
Ja boehoe, kritiek ;(

Dan kan je beter zaniken over trolls inderdaad, dat zijn geen andere users namelijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2015 11:17:28 ]
pi_154641573
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Al dat geklaag over hoe posters moeten reageren en dan nog dat gemiep over het modden ;(
Ah, kijk, miss perfect is ook weer aanwezig

Kritiek is niet alleen iets slechts, sommigen kunnen blijkbaar niet tegen kritiek.
Voor sommigen is opbouwende kritiek een vreemd woord, en voelen zich aangevallen.
Of nog erger, mensen die kritiek te verduren krijgen noemen alles en iedereen maar troll.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 26 juli 2015 @ 11:36:42 #82
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154641698
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 11:03 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Het is hier toch een discussie forum Japie?
Dan mag het van mij ook wel eens tijd worden dat Synth dat gaat proberen te doen, of in ieder geval reageren op vragen uit één van zijn honderd geplaatste topics.
Een discussie:

gesprek waarin je met anderen van gedachten wisselt

http://www.encyclo.nl/begrip/discussie

Hoort daar dan bij dat je MOET reageren op vragen/orders/stellingen van anderen? NEE

Dus wat mij betreft is het wel een keer klaar met dat gezeik over andere users en hoe ze moeten reageren. :)
Feyenoord!
  zondag 26 juli 2015 @ 11:38:33 #83
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154641742
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 11:30 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ah, kijk, miss perfect is ook weer aanwezig

Kritiek is niet alleen iets slechts, sommigen kunnen blijkbaar niet tegen kritiek.
Voor sommigen is opbouwende kritiek een vreemd woord, en voelen zich aangevallen.
Of nog erger, mensen die kritiek te verduren krijgen noemen alles en iedereen maar troll.
Jij vind mensen die hier puur en alleen komen om "tegenwicht" te bieden aan de "aluhoedjes" geen trollen dan?
Feyenoord!
  zondag 26 juli 2015 @ 11:42:12 #84
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_154641830
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 11:38 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij vind mensen die hier puur en alleen komen om "tegenwicht" te bieden aan de "aluhoedjes" geen trollen dan?
BNW / [BNW EXCLUSIEF] Wat is een trol?
pi_154641900
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 11:38 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij vind mensen die hier puur en alleen komen om "tegenwicht" te bieden aan de "aluhoedjes" geen trollen dan?
Ik denk dat jij en een aantal anderen eens goed moeten beseffen dat het altijd terug te zoeken is bij jezelf.
Dus misschien moeten 'jullie' leren om niet zo snel op je teentjes getrapt te zijn als er iemand met 'jullie' begint te praten.
Hoe iemand iets opvat is per persoon verschillend, merk alleen wel dat er hier veel mensen lopen die zich nogal snel aangesproken voelen doordat ze bijvoorbaat alles al op een negatieve manier opvatten.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 26 juli 2015 @ 11:56:06 #86
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154642078
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 11:45 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik denk dat jij en een aantal anderen eens goed moeten beseffen dat het altijd terug te zoeken is bij jezelf.
Dus misschien moeten 'jullie' leren om niet zo snel op je teentjes getrapt te zijn als er iemand met 'jullie' begint te praten.
Hoe iemand iets opvat is per persoon verschillend, merk alleen wel dat er hier veel mensen lopen die zich nogal snel aangesproken voelen doordat ze bijvoorbaat alles al op een negatieve manier opvatten.
Ik ben toch niet degene die hier over anderen zit te klagen omdat ze zogenaamd geen "goeie discussie" voeren? Wie is er dan negatief bezig?

Verder voel ik me niet zo aangesproken door wat je schrijft. Ik kan prima een discussie voeren met anderen, zowel op de manier van gedachte uitwisseling als met argumenten zonder dat iemand mij op mijn teentjes trapt. Waar ik alleen niet zo goed tegen kan zijn mensen die hier komen om "de aluhoedjes" wel even op hun plaats te zetten. En dan hier gaan klagen omdat anderen zich niet aan hun denkbeeldige regels houden. Als ik dat gedrag zie, zeg ik er even wat van. :)
Feyenoord!
  Moderator zondag 26 juli 2015 @ 11:58:39 #87
257132 crew  Awsom
pi_154642112
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 11:56 schreef Japie77 het volgende:
Ik ben toch niet degene die hier over anderen zit te klagen omdat ze zogenaamd geen "goeie discussie" voeren? Wie is er dan negatief bezig?
Ik klaag niet dat er geen 'goeie discussie' wordt gevoerd. Ik klaag over het punt dat er een stuk tekst wordt gedumpt en iedereen in het duister tast over waarover er nu precies gediscussieerd kan worden.
pi_154642556
Jongens, El_Matador leeft nog, hij valt mij nu lastig per DM.

Kan ik daar iets aan laten doen?
pi_154642569
Even bewijs van het leven van El_Matador:

pi_154642572
De inhoud laat ik maar achterwege, dat mag niet geloof ik.
pi_154642821
Maar echt, ik snap echt niet waarom ze het op mij voorzien hebben vandaag met die mata DM's als hoogte punt. Ik word wakker, zie posts in FB, reageer op CAD en vervolgens stroomt mijn DM box vol en krijg ik er hier van langs. Prima allemaal hoor, kan er wel om lachen, maar ik snap het écht niet.

En nu gaat Japie hierop reageren dat ik wel vaker iets niet snap, cad lacht daarom en en ali_boo beaamt wat Japie zegt.
pi_154642975
Mijn vinger kwam gisteren tussen de deur in de kroeg. :'(

Dit is een interessantere post dan al jullie posts. :)
Gino ♥
pi_154643017
FB is niet bedoeld voor dit soort nare sneren dat doen jullie maar via DM.

:)

#TJACKA4MOD
Gino ♥
  Moderator zondag 26 juli 2015 @ 13:01:57 #94
257132 crew  Awsom
pi_154643040
#STOPTHERIOTS
  zondag 26 juli 2015 @ 13:05:39 #95
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154643124
Ik kom op voor iemand die de oren wordt gewassen met beschuldigingen die nergens op slaan. Mag het ja? Altijd hetzelfde liedje hier, overal commentaar op hoe users moeten reageren, hoe verkeerd de modjes het wel niet doen, eeuwige zelfde gezeur zodra Jaap, Biek, Tingo en nu is Synth iets posten. En dan nog die klikspaan die hoog en breed moet laten weten dat ie een dm heeft van Mata? Met welke bedoeling? Onrust stoken dat is het. Tjonge jonge.. ja idd ik post een stuk minder vanwege al dit puberale gedoe.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154643131
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 13:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kom op voor iemand die de oren wordt gewassen met beschuldigingen die nergens op slaan. Mag het ja? Altijd hetzelfde liedje hier, overal commentaar op hoe users moeten reageren, hoe verkeerd de modjes het wel niet doen, eeuwige zelfde gezeur zodra Jaap, Biek, Tingo en nu is Synth iets posten. En dan nog die klikspaan die hoog en breed moet laten weten dat ie een dm heeft van Mata? Met welke bedoeling? Onrust stoken dat is het. Tjonge jonge.. ja idd ik post een stuk minder vanwege al dit puberale gedoe.
Jij ging wat anders doen.
pi_154643158
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 13:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kom op voor iemand die de oren wordt gewassen met beschuldigingen die nergens op slaan. Mag het ja? Altijd hetzelfde liedje hier, overal commentaar op hoe users moeten reageren, hoe verkeerd de modjes het wel niet doen, eeuwige zelfde gezeur zodra Jaap, Biek, Tingo en nu is Synth iets posten. En dan nog die klikspaan die hoog en breed moet laten weten dat ie een dm heeft van Mata? Met welke bedoeling? Onrust stoken dat is het. Tjonge jonge.. ja idd ik post een stuk minder vanwege al dit puberale gedoe.
Wil jij ook stoppen.

Dit is pas puberaal gedoe.
Gino ♥
pi_154643273
Stop gewoon jongens.

Grow up.

Dit lokt toch van zelf ook wel weer een reactie uit. :')
Gino ♥
  zondag 26 juli 2015 @ 13:27:09 #99
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154643556
8 reports, ik ga eens kijken of er iemand is
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 26 juli 2015 @ 13:30:18 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154643629
quote:
99s.gif Op zondag 26 juli 2015 13:27 schreef Tjacka het volgende:
Ah Re is het slachtoffer.
als iedereen gewoon ff ademhaalt dan lijkt me dat een goed plan anders zet ik hier gewoon een slot op :6
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 26 juli 2015 @ 13:31:07 #101
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154643647
quote:
3s.gif Op zondag 26 juli 2015 13:27 schreef Re het volgende:
8 reports, ik ga eens kijken of er iemand is
Ik heb nog niet eens mijn koffie op.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154643655
quote:
3s.gif Op zondag 26 juli 2015 13:30 schreef Re het volgende:

[..]

als iedereen gewoon ff ademhaalt dan lijkt me dat een goed plan anders zet ik hier gewoon een slot op :6
Dat lijkt mij een complexe oplossing.

#TJACKA4MOD lijkt mij een simpelere oplossing. :)

:)

:)

:)
Gino ♥
pi_154643680
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Al dat geklaag over hoe posters moeten reageren en dan nog dat gemiep over het modden ;(
Hiermee is het begonnen toch?
Als je geen kritiek meer mag hebben, waarom is er dan een feedbacktopic?
pi_154643688
Als de mods klaar zijn met vegen enzo, en jullie komen er achter wat ik precies fout heb gedaan voor al deze aandacht, hoor ik het graag :)
  zondag 26 juli 2015 @ 13:34:25 #105
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154643702
Anyway, de oorspronkelijke en enige vraag was volgens mij over het topic van Synthercell. Ik ben allang blij dat er weer een wat BNW-relevantere topic is geplaatst wat hem betreft. Nu ga ik die even beter bekijken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 26 juli 2015 @ 13:34:56 #106
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154643715
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 13:33 schreef Scrummie het volgende:
Als de mods klaar zijn met vegen enzo, en jullie komen er achter wat ik precies fout heb gedaan voor al deze aandacht, hoor ik het graag :)
Eerlijk is eerlijk, ik zie/zag weinig hoor. :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154643725
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 13:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, ik zie/zag weinig hoor. :).
Mooi, dan ligt het dus niet aan mij. Gelukkig.
pi_154643743
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 13:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mooi, dan ligt het dus niet aan mij. Gelukkig.
:') _O-

dus het ligt aan de ander

wat een nare sneer weer

hier mag ook wel wat tegen gedaan worden
Gino ♥
  zondag 26 juli 2015 @ 13:40:54 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154643842
Oh en wat dm/pm verkeer betreft doet de forumcrew daar in principe niets mee tenzij het echt naar wordt maar dan is blocken meestal de beste optie in ieder geval.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154643894
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 13:40 schreef jogy het volgende:
Oh en wat dm/pm verkeer betreft doet de forumcrew daar in principe niets mee tenzij het echt naar wordt maar dan is blocken meestal de beste optie in ieder geval.
^O^
  zondag 26 juli 2015 @ 13:53:38 #111
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154644138
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 13:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, ik zie/zag weinig hoor. :).
Dat iemand hier komt klagen over een DM die hij heeft gehad van een user die hij op BNW nog bij elke gelegenheid beledigt vind jij prima?

En dit soort teksten:

Vies vuil mannetje ben je toch

Is ook niks?
Feyenoord!
pi_154644222
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 13:53 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat iemand hier komt klagen over een DM die hij heeft gehad van een user die hij op BNW nog bij elke gelegenheid beledigt vind jij prima?

En dit soort teksten:

Vies vuil mannetje ben je toch

Is ook niks?
Jij vindt dat Scrummie Mata bij 'elke gelegenheid nu nog beledigtt'? Heb je daar voorbeelden van?
Tja, de ene user uit zich nu eenmaal wat anders dan de andere. Het is goed dat de mods daar rekening mee houden.
pi_154644785
:(
Gino ♥
pi_154644814
jullie krijgen ook maar de klere met dat ruzie maken.

ik ben een tijdje weg.
Gino ♥
  zondag 26 juli 2015 @ 14:21:40 #115
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154644936
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 13:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Jij vindt dat Scrummie Mata bij 'elke gelegenheid nu nog beledigtt'? Heb je daar voorbeelden van?
Tja, de ene user uit zich nu eenmaal wat anders dan de andere. Het is goed dat de mods daar rekening mee houden.
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 15:15 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben nog altijd blij dat hij weg is.
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]

Hij leeft nog!

En hij valt mij lastig per DM :'). Wat een kneus is het ook. Ga dan gewoon weer posten, droeftoeter.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:06 schreef Scrummie het volgende:
controlaltdelete, tingo, japie77, el_mata en epic_beardman.
Ging over de meest gestoorde FOKker...

En zo kan ik nog wel even doorgaan maar dan moet ik er nog meer tijd aan gaan besteden dan ik nu al heb gedaan en dat is zonde van de tijd.
Feyenoord!
pi_154645149
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 14:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Ging over de meest gestoorde FOKker...

En zo kan ik nog wel even doorgaan maar dan moet ik er nog meer tijd aan gaan besteden dan ik nu al heb gedaan en dat is zonde van de tijd.
ok, kort geleden heeft ie nog wat lelijke dingen gezegd..
Goedpraten doe ik het niet, maar ik kan het wel in een context zien. Mata was idd een troll die mensen irriteerde met onzinnige stellingen, waar hij vragen over negeerde.
pi_154645189
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 14:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Ging over de meest gestoorde FOKker...

En zo kan ik nog wel even doorgaan maar dan moet ik er nog meer tijd aan gaan besteden dan ik nu al heb gedaan en dat is zonde van de tijd.
:'). Ik ga jouw post geschiedenis niet induiken, maar ik kan van jou genoeg posts vinden hoor. Nogmaals; hypocriet en schijnheilig.
pi_154645259
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_154645281
En gewoon door gaan he
  zondag 26 juli 2015 @ 14:57:04 #120
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154645991
Sinds zijn laatste ban heeft Scrummie zich gewoon netjes gedragen. Geen uitlokkerij gedaan in ieder geval en enkel gereageerd op beledigingen, dat er dan een keertje een zinnetje uitfloept als dat vind ik niet altijd even vreemd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154646096
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 14:57 schreef jogy het volgende:
Sinds zijn laatste ban heeft Scrummie zich gewoon netjes gedragen. Geen uitlokkerij gedaan in ieder geval en enkel gereageerd op beledigingen, dat er dan een keertje een zinnetje uitfloept als dat vind ik niet altijd even vreemd.
Sowieso snap ik het niet waarom dit gezeur vandaag naar voren toe komt, zie ook dat andere 'trollen' topic. Snap er echt niks van, vandaag ineens Japie én per DM matador. Alsof ze iets bestokstooft hebben samen en vandaag hun geniale plan ter uitvoering brengen.
  zondag 26 juli 2015 @ 15:02:01 #122
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154646112
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Sowieso snap ik het niet waarom dit gezeur vandaag naar voren toe komt, zie ook dat andere 'trollen' topic. Snap er echt niks van, vandaag ineens Japie én per DM matador. Alsof ze iets bestokstooft hebben samen en vandaag hun geniale plan ter uitvoering brengen.
_O- _O-

je zou bijna denken dat het een complot is.....
Feyenoord!
  zondag 26 juli 2015 @ 15:03:37 #123
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154646151
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 14:57 schreef jogy het volgende:
Sinds zijn laatste ban heeft Scrummie zich gewoon netjes gedragen. Geen uitlokkerij gedaan in ieder geval en enkel gereageerd op beledigingen, dat er dan een keertje een zinnetje uitfloept als dat vind ik niet altijd even vreemd.
Ik ben het trouwens absoluut niet mee eens. Hij is inderdaad IETS milder maar het zelfde gedrag blijft gewoon. Schelden, mensen zwart maken die hier niet meer reageren etc.

Kijk maar eens wat hij mij vandaag allemaal al heeft genoemd, Vies vuil mannetje, hypocriet en schijnheilig etc etc. En allemaal zonder onderbouwing.
Feyenoord!
pi_154646186
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:03 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik ben het trouwens absoluut niet mee eens. Hij is inderdaad IETS milder maar het zelfde gedrag blijft gewoon. Schelden, mensen zwart maken die hier niet meer reageren etc.

Kijk maar eens wat hij mij vandaag allemaal al heeft genoemd, Vies vuil mannetje, hypocriet en schijnheilig etc etc. En allemaal zonder onderbouwing.
Het blijft me verbazen dat jij anderen dingen verwijt die je zelf doet.
  zondag 26 juli 2015 @ 15:06:39 #125
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154646215
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het blijft me verbazen dat jij anderen dingen verwijt die je zelf doet.
Nou als dat zo is mag je dat dan ook gaan onderbouwen. Laat mijn posts maar zien met scheldkanonades.
Feyenoord!
pi_154646283
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:06 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nou als dat zo is mag je dat dan ook gaan onderbouwen. Laat mijn posts maar zien met scheldkanonades.
Man, je kan nog geen zin posten zonder persoonlijke sneer.
  zondag 26 juli 2015 @ 15:11:20 #127
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154646359
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Man, je kan nog geen zin posten zonder persoonlijke sneer.
Dacht ik al, geen onderbouwing dus...
Feyenoord!
pi_154646529
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:03 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik ben het trouwens absoluut niet mee eens. Hij is inderdaad IETS milder maar het zelfde gedrag blijft gewoon. Schelden, mensen zwart maken die hier niet meer reageren etc.

Kijk maar eens wat hij mij vandaag allemaal al heeft genoemd, Vies vuil mannetje, hypocriet en schijnheilig etc etc. En allemaal zonder onderbouwing.
Kan je er nu mee kappen? Begin het nu echt zat te worden.
pi_154646550
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dacht ik al, geen onderbouwing dus...
Loop niet zo te zuigen man :{
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154646589
Japie heeft een missie vandaag geloof ik, mij op de kast krijgen. Nu ben ik vandaag vrij rustig enzo, maar ik heb (ja, echt) ook mijn grenzen.
pi_154646629
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dacht ik al, geen onderbouwing dus...
kijk maar in je postgeschiedenis. Met je notes kan ik je helaas je oren niet meer wassen.. Maar als Scrummie jou schijnheilig noemt, kan ik hem dat niet kwalijk nemen. Dat vind ik nl ook. Je doet niets anders dan sneren om daarna verongelijkt te doen.
En als je van mening bent dat een ander iets fout doet, moet jij het dan ook doen?
pi_154646702
Als je behoefte hebt om uit de kast te komen moet je het vooral doen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_154646736
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:20 schreef Ali_boo het volgende:
Als je behoefte hebt om uit de kast te komen moet je het vooral doen
Wanneer ga jij eens iets toevoegen? Ik heb jou nog nooit op een intelligente post betrapt, echt nooit.
pi_154646949
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wanneer ga jij eens iets toevoegen? Ik heb jou nog nooit op een intelligente post betrapt, echt nooit.
Wanneer leer jij je beloftes nakomen Bruno? Je zou hier toch niet meer posten?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 26 juli 2015 @ 15:28:22 #135
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154646979
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

kijk maar in je postgeschiedenis. Met je notes kan ik je helaas je oren niet meer wassen.. Maar als Scrummie jou schijnheilig noemt, kan ik hem dat niet kwalijk nemen. Dat vind ik nl ook. Je doet niets anders dan sneren om daarna verongelijkt te doen.
En als je van mening bent dat een ander iets fout doet, moet jij het dan ook doen?
Ah ok. Nou als jij het zegt zal het wel zo zijn.....

Het enige wat ik doe/deed was er iets van zeggen omdat het postgedrag van Scrummie mij de keel uithangt. Jij blijft er maar over door gaan. Maar ik ben die persoonlijke aanvallen van jou op mij wel gewend.

En dat is ook het laatste wat ik erover heb gezegd. Laten we Scrummies wens inwilligen en er niet meer over doorgaan.
Feyenoord!
pi_154647107
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:28 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ah ok. Nou als jij het zegt zal het wel zo zijn.....

Het enige wat ik doe/deed was er iets van zeggen omdat het postgedrag van Scrummie mij de keel uithangt. Jij blijft er maar over door gaan. Maar ik ben die persoonlijke aanvallen van jou op mij wel gewend.

En dat is ook het laatste wat ik erover heb gezegd. Laten we Scrummies wens inwilligen en er niet meer over doorgaan.
WELK POST GEDRAG!?!?!!?! Die van weken geleden? Dan heb je vast een punt, maar nu is nu en nu moet je je bek houden en luisteren. Maar ik vermoed dat je al een DM'tje hebt gehad om dat je nu gaat lopen inbinden.

Maar je laat vandaag mooi zien hoe jij echt bent, en gelukkig is dat voor 99% van de mensen hier volkomen duidelijk hoe jij bent als persoon. Dat CAD, Ali_boo het nog niet zien, tja. Die zien nog niet wat echt is als het voor hun neus staat, dus dat verbaast mij niets. Weet je, mijn mening over jou was de laatste week aan het bij draaien, ik vond je een aantal goeie posts maken in het algemene complotten topic, en daar hadden we geloof ik zelfs een aantal aardige posts naar elkaar toe. En vandaag, na de DM's van Matador ga je los, en nu ga je inbinden. Als je een vent was van je woord, zou je door gaan tot het bittere eind, tot ik een ban te pakken had.
pi_154647318
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:28 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ah ok. Nou als jij het zegt zal het wel zo zijn.....

Het enige wat ik doe/deed was er iets van zeggen omdat het postgedrag van Scrummie mij de keel uithangt. Jij blijft er maar over door gaan. Maar ik ben die persoonlijke aanvallen van jou op mij wel gewend.

En dat is ook het laatste wat ik erover heb gezegd. Laten we Scrummies wens inwilligen en er niet meer over doorgaan.
Dus je wilt er niet meer over prsten en eindigt met een persoonlijke sneer.
Ok, nou doei.
pi_154647346
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

WELK POST GEDRAG!?!?!!?! Die van weken geleden? Dan heb je vast een punt, maar nu is nu en nu moet je je bek houden en luisteren. M

Oh boy _O- _O-

Lijkt me niet gezond om al die woedde met je te dragen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_154647375
quote:
11s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:37 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Oh boy _O- _O-

Lijkt me niet gezond om al die woedde met je te dragen
Mij ook niet, daarom uit ik het. Eerlijk en oprecht. Zouden jullie eens moeten proberen, misschien dat er dan meer mensen jullie waarderen dan die enkele twee of drie users hier.
pi_154647674
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:20 schreef Ali_boo het volgende:
Als je behoefte hebt om uit de kast te komen moet je het vooral doen
Hahaha.

Terug je grot in.
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 26 juli 2015 @ 15:46:41 #141
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154647714
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

WELK POST GEDRAG!?!?!!?! Die van weken geleden? Dan heb je vast een punt, maar nu is nu en nu moet je je bek houden en luisteren. Maar ik vermoed dat je al een DM'tje hebt gehad om dat je nu gaat lopen inbinden.

Maar je laat vandaag mooi zien hoe jij echt bent, en gelukkig is dat voor 99% van de mensen hier volkomen duidelijk hoe jij bent als persoon. Dat CAD, Ali_boo het nog niet zien, tja. Die zien nog niet wat echt is als het voor hun neus staat, dus dat verbaast mij niets. Weet je, mijn mening over jou was de laatste week aan het bij draaien, ik vond je een aantal goeie posts maken in het algemene complotten topic, en daar hadden we geloof ik zelfs een aantal aardige posts naar elkaar toe. En vandaag, na de DM's van Matador ga je los, en nu ga je inbinden. Als je een vent was van je woord, zou je door gaan tot het bittere eind, tot ik een ban te pakken had.
Je constante post gedrag. Wie gaat er nou als een zielepiet lopen klagen in FB omdat hij een DM heeft gehad van een user die hij al weken aan het sarren en zwart maken is? (ben blij dat hij weg is, gestoord persoon etc.) Dat is toch de zieligheid ten top of kan je dat niet zien??? En daar komt je constante gescheld bij. Vandaag heb je mij al een vies vuil mannetje genoemd en dat soort crap komt constant bij jou vandaan. Dat postgedrag heb ik het dus over.

Jij gaat mij vertellen dat ik mijn bek moet houden en luisteren? Grapjas. En nee ik heb geen DMetje gehad omdat ik gewoon normaal discussieer zonder gescheld en mensen vertellen dat ze "hun bek moeten houden".

Als ik een vent van mijn woord zou zijn zou ik doorgaan tot jij een ban te pakken hebt? Ten eerste heb ik die woorden nooit gesproken dus hoe je daar zo bij komt....Ten tweede probeer ik mensen geen ban aan te smeren. Ik word alleen misselijk van je postgedrag en daar geef ik even mijn mening over. Maar dat kan nauurlijk niet want dat pikt meneer Scrummie niet en zo liep het dus uit de hand. The End.
Feyenoord!
  zondag 26 juli 2015 @ 15:46:59 #142
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154647728
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Sowieso snap ik het niet waarom dit gezeur vandaag naar voren toe komt, zie ook dat andere 'trollen' topic. Snap er echt niks van, vandaag ineens Japie én per DM matador. Alsof ze iets bestokstooft hebben samen en vandaag hun geniale plan ter uitvoering brengen.
Neh, ik denk dat het spook van mata gewoon bezig is, niet dat japie77 en hij een geniaal plan hebben bedacht.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154647888
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je constante post gedrag. Wie gaat er nou als een zielepiet lopen klagen in FB omdat hij een DM heeft gehad van een user die hij al weken aan het sarren en zwart maken is? (ben blij dat hij weg is, gestoord persoon etc.) Dat is toch de zieligheid ten top of kan je dat niet zien??? En daar komt je constante gescheld bij. Vandaag heb je mij al een vies vuil mannetje genoemd en dat soort crap komt constant bij jou vandaan. Dat postgedrag heb ik het dus over.

Jij gaat mij vertellen dat ik mijn bek moet houden en luisteren? Grapjas. En nee ik heb geen DMetje gehad omdat ik gewoon normaal discussieer zonder gescheld en mensen vertellen dat ze "hun bek moeten houden".

Als ik een vent van mijn woord zou zijn zou ik doorgaan tot jij een ban te pakken hebt? Ten eerste heb ik die woorden nooit gesproken dus hoe je daar zo bij komt....Ten tweede probeer ik mensen geen ban aan te smeren. Ik word alleen misselijk van je postgedrag en daar geef ik even mijn mening over. Maar dat kan nauurlijk niet want dat pikt meneer Scrummie niet en zo liep het dus uit de hand. The End.
Zelfreflectie. Zoek dat eens op.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154647915
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je constante post gedrag. Wie gaat er nou als een zielepiet lopen klagen in FB omdat hij een DM heeft gehad van een user die hij al weken aan het sarren en zwart maken is? (ben blij dat hij weg is, gestoord persoon etc.) Dat is toch de zieligheid ten top of kan je dat niet zien??? En daar komt je constante gescheld bij. Vandaag heb je mij al een vies vuil mannetje genoemd en dat soort crap komt constant bij jou vandaan. Dat postgedrag heb ik het dus over.

Al weken aan het sarren zwart maken? Pleur toch op vent. Ik heb hem, net als wat andere users, genomineerd in dat bizarre meest gestoorde fokker topic, en wat opmerkingen gemaakt her en der, die tig andere users ook doen. Zie ik jou die users aanpakken? Nee, alleen mij, vandaag, zonder enkele aanleiding.

quote:
Jij gaat mij vertellen dat ik mijn bek moet houden en luisteren? Grapjas. En nee ik heb geen DMetje gehad omdat ik gewoon normaal discussieer zonder gescheld en mensen vertellen dat ze "hun bek moeten houden".

Ja, maar ik heb geen illusie dat je daadwerkelijk naar mij luistert hoor. Vind het wel bijzonder dat je ineens in ging binden terwijl je dat de hele ochtend niet deed. Is dat gek dan, dat ik dan ineens denk dat je terug gefloten bent? Lijkt mij niet. Tenminste, niet gekker dan denken dat persoon X een crisis acteur is omdat de traan naar links rolt ipv rechts.

quote:
Als ik een vent van mijn woord zou zijn zou ik doorgaan tot jij een ban te pakken hebt? Ten eerste heb ik die woorden nooit gesproken dus hoe je daar zo bij komt....Ten tweede probeer ik mensen geen ban aan te smeren. Ik word alleen misselijk van je postgedrag en daar geef ik even mijn mening over. Maar dat kan nauurlijk niet want dat pikt meneer Scrummie niet en zo liep het dus uit de hand. The End.
Nee, het loopt uit de hand omdat je vandaag het op mij voorzien hebt, zonder enkele reden. Het loopt ook uit de hand omdat je in je, volgens jezelf, laatste post erover toch even moet vermelden dat mijn post gedrag niet kan. Terwijl ik zelfs 'mijn kliekje' nog gevraagd heb wat ik nou fout deed (dank Div, voor het posten van het woord zelfreflectie, iets wat ik dus wel bezit). En vind je het gek dat ik denk dat je mij een ban wil aansmeren? Het constante zuigen vandaag deed dat toch echt vermoeden, of je het nou zelf in ziet of niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2015 15:52:13 ]
pi_154647951
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Neh, ik denk dat het spook van mata gewoon bezig is, niet dat japie77 en hij een geniaal plan hebben bedacht.
Het zal vast, maar dat ik dat even denk is toch niet heel raar?
  zondag 26 juli 2015 @ 15:54:27 #146
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154648020
En nu weer terug naar feedback. Mata, als je dit leest, mocht je iets te melden hebben kom dan maar gewoon weer terug in het land der levenden in plaats van dat je het via dm's door anderen laat oplossen.

Japie, nokken nu, je gooit je eigen glazen in.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 26 juli 2015 @ 15:56:23 #147
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154648082
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het zal vast, maar dat ik dat even denk is toch niet heel raar?
Nee hoor, niet heel raar. Maar de reden dat Japie nu uit zijn plaatje gaat is omdat hij nu pas die (relatief) oude post van de meest gestoorde fokker te zien krijgt. Zo veel is wel duidelijk verder.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 26 juli 2015 @ 15:57:05 #148
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_154648113
Wat een schaamteloze vertoning hier zeg. Zolang dit niet veranderd blijf ik weg van BNW.
Ik schaam me om een BNW-er te zijn. Doei. :W
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_154648125
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee hoor, niet heel raar. Maar de reden dat Japie nu uit zijn plaatje gaat is omdat hij nu pas die (relatief) oude post van de meest gestoorde fokker te zien krijgt. Zo veel is wel duidelijk verder.
6 - El_Matador < 6 stemmen. Waarom mij dan pakken. Snap ik niet.
pi_154648135
quote:
13s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:57 schreef Izzy73 het volgende:
Wat een schaamteloze vertoning hier zeg. Zolang dit niet veranderd blijf ik weg van BNW.
Ik schaam me om een BNW-er te zijn. Doei. :W
Wat is een schaamteloze vertoning, en wat moet er veranderen? Leg uit in plaats van domme dingen roepen.
  zondag 26 juli 2015 @ 16:00:55 #151
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_154648231
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat is een schaamteloze vertoning, en wat moet er veranderen? Leg uit in plaats van domme dingen roepen.
O o de ironie. :')
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 26 juli 2015 @ 16:02:17 #152
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154648283
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:54 schreef jogy het volgende:
En nu weer terug naar feedback. Mata, als je dit leest, mocht je iets te melden hebben kom dan maar gewoon weer terug in het land der levenden in plaats van dat je het via dm's door anderen laat oplossen.

Japie, nokken nu, je gooit je eigen glazen in.
Als kritiek leveren op het postgedrag van een user uit zijn plaat gaan is dan ben ik schuldig....

Als ik door kritiek te leveren mijn eigen glazen in gooi, so be it. Zou niet weten waarom.
Feyenoord!
pi_154648305
quote:
13s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:00 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

O o de ironie. :')
Maar niet uitleggen wat er moet veranderen :'). Oh oh de ironie.

Lijkt mij prima feedback overigens.
pi_154648417
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:02 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als kritiek leveren op het postgedrag van een user uit zijn plaat gaan is dan ben ik schuldig....

Als ik door kritiek te leveren mijn eigen glazen in gooi, so be it. Zou niet weten waarom.
Maar owee als wij wat roepen over je vriendinnetje cad, dan mag kritiek leveren ineens niet. Zie je waarom 'we' je hypocriet noemen?
  zondag 26 juli 2015 @ 16:10:11 #155
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154648492
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar niet uitleggen wat er moet veranderen :'). Oh oh de ironie.

Lijkt mij prima feedback overigens.
Wil je echt weten wat je moet veranderen dan? Ik heb het al verteld wat mij in het verkeerde keelgat schiet maar wil het nog wel een keer rustig en zo objectief mogelijk doen. Als je er open voor staat.
Feyenoord!
pi_154648529
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:10 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wil je echt weten wat je moet veranderen dan? Ik heb het al verteld wat mij in het verkeerde keelgat schiet maar wil het nog wel een keer rustig en zo objectief mogelijk doen. Als je er open voor staat.
Die kans heb je wel verspeeld. Ik sta wat jou betreft helemaal nergens meer voor open, niet na vandaag. Wat ik zei; ik was mijn mening over jou echt aan het bijdraaien na afgelopen week, maar na vandaag kan je de pleuris krijgen. En dat heb je helemaal aan jezelf te danken.
  zondag 26 juli 2015 @ 16:17:16 #157
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154648656
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die kans heb je wel verspeeld. Ik sta wat jou betreft helemaal nergens meer voor open, niet na vandaag. Wat ik zei; ik was mijn mening over jou echt aan het bijdraaien na afgelopen week, maar na vandaag kan je de pleuris krijgen. En dat heb je helemaal aan jezelf te danken.
Prima. Wat jij wil. Alsof het een kans voor mij is. Het is een kans voor jou maar goed dat kan je niet inzien. Zelfreflectie leer je nl het meest door anderen die je spiegelen.
Feyenoord!
pi_154648813
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Prima. Wat jij wil. Alsof het een kans voor mij is. Het is een kans voor jou maar goed dat kan je niet inzien. Zelfreflectie leer je nl het meest door anderen die je spiegelen.
En nu is het wel genoeg geweest. Kap er eens mee in elke post een verkapte "kijk mij geweldig zijn en jij niet" zin te zetten.

Verder reageer ik niet meer op je.
  zondag 26 juli 2015 @ 16:24:19 #159
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154648900
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En nu is het wel genoeg geweest. Kap er eens mee in elke post een verkapte "kijk mij geweldig zijn en jij niet" zin te zetten.

Verder reageer ik niet meer op je.
Je leest er iets in wat ik er niet in bedoel. Ik sta zelf ook open voor kritiek. Kan je alleen maar van leren.
Feyenoord!
pi_154649448
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Prima. Wat jij wil. Alsof het een kans voor mij is. Het is een kans voor jou maar goed dat kan je niet inzien. Zelfreflectie leer je nl het meest door anderen die je spiegelen.
:')

quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je leest er iets in wat ik er niet in bedoel. Ik sta zelf ook open voor kritiek. Kan je alleen maar van leren.
:') :') !!

Japie het enige wat jij doet is je eigen gedrag afspiegelen op anderen. En zelf de vermoorde onschuld uithangen. De kritiek die jij krijgt word door jou zo vaak verkeerd geïnterpreteerd (expres?) als een persoonlijke aanval, waaruit blijkt dat je totaal niet openstaat voor kritiek. Want je gaat continu voorbij aan waar het écht om gaat (het punt van de kritiek) en verdraait het zo zodat je het zelf waarschijnlijk ook nog terecht vindt om de calimero uit te hangen.

In de spiegel kijken zal bij jou niet meer helpen, een baksteen mss?
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 26 juli 2015 @ 16:43:49 #161
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_154649563
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:40 schreef Divje het volgende:

[..]

:')

[..]

:') :') !!

Japie het enige wat jij doet is je eigen gedrag afspiegelen op anderen. En zelf de vermoorde onschuld uithangen. De kritiek die jij krijgt word door jou zo vaak verkeerd geïnterpreteerd (expres?) als een persoonlijke aanval, waaruit blijkt dat je totaal niet openstaat voor kritiek. Want je gaat continu voorbij aan waar het écht om gaat (het punt van de kritiek) en verdraait het zo zodat je het zelf waarschijnlijk ook nog terecht vindt om de calimero uit te hangen.

In de spiegel kijken zal bij jou niet meer helpen, een baksteen mss?
Dit gedrag is ook niet echt nieuw.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_154649865
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je leest er iets in wat ik er niet in bedoel. Ik sta zelf ook open voor kritiek. Kan je alleen maar van leren.
Wat ik niet begrijp is dat als Scrummie iets zegt over Mata die kennelijk begint te DM'en, jij dat aangrijpt om helemaal uit je plaat te gaan. Waarom?
  zondag 26 juli 2015 @ 16:57:05 #163
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154649972
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp is dat als Scrummie iets zegt over Mata die kennelijk begint te DM'en, jij dat aangrijpt om helemaal uit je plaat te gaan. Waarom?
Uit mijn plaat gaan? Ik ben de rust zelve hier hoor. Ik heb er iets van gezegd omdat ik dat gedrag van Scrummie, komen klagen omdat hij een DM krijgt van een user die hij al weken zoniet maanden nog zwart zit te maken na zijn vertrek, niet zo kan waarderen.
Feyenoord!
  Moderator zondag 26 juli 2015 @ 17:01:57 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_154650089
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Uit mijn plaat gaan? Ik ben de rust zelve hier hoor. Ik heb er iets van gezegd omdat ik dat gedrag van Scrummie, komen klagen omdat hij een DM krijgt van een user die hij al weken zoniet maanden nog zwart zit te maken na zijn vertrek, niet zo kan waarderen.
Maar waarom zou jij je daar druk om maken? Die zogenaamd zwartgemaakte user kan zelf reageren als hij dat wil. Hij kan zo uit zijn zelfopgelegde ballingschap terugkeren. Als je users dm's kunt sturen kun je ook posten ipv via dm's users manipuleren ,opstoken, en de Machiavelli uithangen.
pi_154650472
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Uit mijn plaat gaan? Ik ben de rust zelve hier hoor. Ik heb er iets van gezegd omdat ik dat gedrag van Scrummie, komen klagen omdat hij een DM krijgt van een user die hij al weken zoniet maanden nog zwart zit te maken na zijn vertrek, niet zo kan waarderen.
Je bent er de hele dag al over bezig... me dunkt dat je je er nogal druk over maakt. Wat is jouw belang daarbij? Waarom verdedig je hem zo fanatiek?
Scrummie zegt gewoon dat hij een onaardige DM heeft gehad van een user die hij onaardig vindt. Wat boeit jou dat?
Mij boeit het alleen in zoverre dat ik het vreemd vindt dat een user die niet meer wil posten kennelijk toch nog users stiekem wil beinvloeden. Goed dat hij zegt dat dat gebeurt, toch?
  zondag 26 juli 2015 @ 17:23:57 #166
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154650798
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je bent er de hele dag al over bezig... me dunkt dat je je er nogal druk over maakt. Wat is jouw belang daarbij? Waarom verdedig je hem zo fanatiek?
Scrummie zegt gewoon dat hij een onaardige DM heeft gehad van een user die hij onaardig vindt. Wat boeit jou dat?
Mij boeit het alleen in zoverre dat ik het vreemd vindt dat een user die niet meer wil posten kennelijk toch nog users stiekem wil beinvloeden. Goed dat hij zegt dat dat gebeurt, toch?
De hele dag al over bezig? Ik ben de hele dag bezig om posts van jou en anderen te beantwoorden over hoe ik het in godsnaam wel niet in mijn hoofd haal om Scrummie te bekritiseren. Jij en anderen zijn er mee bezig. Ik antwoord gewoon netjes. Anders krijg je daar weer kritiek op, dat ik geen antwoorden geef.

En blijkbaar snap je niet hoe zielig dat gedrag van Scrummie is. Ga het niet nog een keer proberen uit te leggen.

Prima inderdaad dat Scrummie gaat klagen over een DM van een user die hij constant zwart maakt. Dat gedrag moeten we hier toejuichen....
Feyenoord!
  zondag 26 juli 2015 @ 17:24:21 #167
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154650809
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar waarom zou jij je daar druk om maken? Die zogenaamd zwartgemaakte user kan zelf reageren als hij dat wil. Hij kan zo uit zijn zelfopgelegde ballingschap terugkeren. Als je users dm's kunt sturen kun je ook posten ipv via dm's users manipuleren ,opstoken, en de Machiavelli uithangen.
Waarom maak jij je druk over iets waar ik me druk over maak?
Feyenoord!
pi_154651049
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:23 schreef Japie77 het volgende:

[..]

De hele dag al over bezig? Ik ben de hele dag bezig om posts van jou en anderen te beantwoorden over hoe ik het in godsnaam wel niet in mijn hoofd haal om Scrummie te bekritiseren. Jij en anderen zijn er mee bezig. Ik antwoord gewoon netjes. Anders krijg je daar weer kritiek op, dat ik geen antwoorden geef.

En blijkbaar snap je niet hoe zielig dat gedrag van Scrummie is. Ga het niet nog een keer proberen uit te leggen.

Prima inderdaad dat Scrummie gaat klagen over een DM van een user die hij constant zwart maakt. Dat gedrag moeten we hier toejuichen....
Jij gaat de hele dag al tekeer tegen Scrummie. Hij heeft je herhaaldelijk gevraagd daarover op te houden. Hou eens op zaken bewust vals voor te spiegelen. Lukt je toch niet.
  zondag 26 juli 2015 @ 17:35:02 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154651127
Ik kreeg laatst ook al een DM van Mata felicitatie + ( een sarcastische opmerking vermoed ik) omdat ik jarig was, hij is gewoon niet weg en houd gewoon nog alles in de gaten en bemoeit zich nog steeds met bepaalde zaken via DM.
Posten doet ie dan weer niet ( tenzij clone )
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 26 juli 2015 @ 17:36:14 #170
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154651166
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Jij gaat de hele dag al tekeer tegen Scrummie. Hij heeft je herhaaldelijk gevraagd daarover op te houden. Hou eens op zaken bewust vals voor te spiegelen. Lukt je toch niet.
Hou toch eens op met die leugens nou weer. Bij zo'n soort beschuldiging als dit mag je mij laten zien waar ik dan de hele tijd tekeer ga tegen Scrummie. Ik heb er 1 ding over gezegd en daarna de hele tijd posts zitten te beantwoorden. En jij bent nou juist degene die erover door blijft gaan en dan ga je mij beschuldigen van "tekeer gaan" tegen Scrummie. Kom nou toch.

Ik heb notabene een paar uur al geleden in een antwoord post op een post van jou dat we de wens van Scrummie om erover op te houden moesten respecteren. Nu een paar uur later loop jij nog steeds tegen mij te zeiken erover.

Je kan alles wel zo spinnen dat ik het niet goed doe. Denk dat ik jou maar op de negeerstand ga zetten.
Feyenoord!
pi_154651673
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:36 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hou toch eens op met die leugens nou weer. Bij zo'n soort beschuldiging als dit mag je mij laten zien waar ik dan de hele tijd tekeer ga tegen Scrummie. Ik heb er 1 ding over gezegd en daarna de hele tijd posts zitten te beantwoorden. En jij bent nou juist degene die erover door blijft gaan en dan ga je mij beschuldigen van "tekeer gaan" tegen Scrummie. Kom nou toch.

Ik heb notabene een paar uur al geleden in een antwoord post op een post van jou dat we de wens van Scrummie om erover op te houden moesten respecteren. Nu een paar uur later loop jij nog steeds tegen mij te zeiken erover.

Je kan alles wel zo spinnen dat ik het niet goed doe. Denk dat ik jou maar op de negeerstand ga zetten.
Waarom vraagt Scrummie je dan herhaaldelijk op te houden? Omdat je alleen maar vragen beantwoordt?
  zondag 26 juli 2015 @ 17:56:29 #172
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154651785
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Waarom vraagt Scrummie je dan herhaaldelijk op te houden? Omdat je alleen maar vragen beantwoordt?
Hij vroeg om op te houden om hem te bespreken inderdaad. En jij bleef er maar over door gaan. Man, man, man. Lees het allemaal nog maar eens een keer rustig na. Dan lees je ook dat ik vraag om er mee op te houden maar inmiddels, uren en uren later ga JIJ er nog steeds over door....

En dat is nu echt het laatste wat ik erover heb gezegd. Laat me me rust ok?
Feyenoord!
pi_154652153
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:56 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hij vroeg om op te houden om hem te bespreken inderdaad. En jij bleef er maar over door gaan. Man, man, man. Lees het allemaal nog maar eens een keer rustig na. Dan lees je ook dat ik vraag om er mee op te houden maar inmiddels, uren en uren later ga JIJ er nog steeds over door....

En dat is nu echt het laatste wat ik erover heb gezegd. Laat me me rust ok?
Oh nu heb ik het gedaan? Over zaken verdraaien gesproken.. Maar het was al langer genoegzaam bekend hoe jij bent.
Maar goed, je zou me negeren, doe dat dan ook :T
pi_154652339
Maar nu weten we nog steeds niet wat Izzy73 graag veranderd wil zien. :P
pi_154658035
Toch bijzonder knap weer van jullie allemaal!
Awsom stelt een vraag in fb en binnen no time veranderen jullie dat met zn allen in verwijten over en weer.
Lekker zinloos.
Ich hock in meinem Bonker
pi_154658629
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:00 schreef Blaadjes het volgende:
Toch bijzonder knap weer van jullie allemaal!
Awsom stelt een vraag in fb en binnen no time veranderen jullie dat met zn allen in verwijten over en weer.
Lekker zinloos.
Begin jij ook nog even.
pi_154659094
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Begin jij ook nog even.
Ik begin niet nog even. Ik constateer gewoon iets na een dag werken en geef jullie aan dat het zinloos is.

Misschien dat jullie dat in gedachten kunnen houden de volgende keer dat jullie allemaal niks te doen hebben en iemand een vraag stelt in fb.
Ich hock in meinem Bonker
pi_154659199
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:25 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik begin niet nog even. Ik constateer gewoon iets na een dag werken en geef jullie aan dat het zinloos is.

Misschien dat jullie dat in gedachten kunnen houden de volgende keer dat jullie allemaal niks te doen hebben en iemand een vraag stelt in fb.
Val mij er even op aan zeg. Ik maak een grapje hierboven. Verder word ík vandaag in allerlei onzin betrokken waar ik geen zin in had. Als je er dan nog iets over wilt zeggen, zeg het tegen Japie bijv.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2015 21:28:04 ]
pi_154659340
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Val mij er even op aan zeg. Ik maak een grapje hierboven. Verder word ík vandaag in allerlei onzin betrokken waar ik geen zin in had. Als je er dan nog iets over wilt zeggen, zeg het tegen Japie bijv.
Relax een beetje zeg. Ik val je helemaal niet aan of haal jij ergens uit mijn post dat ik het enkel tegen jou heb?
Ich hock in meinem Bonker
pi_154659476
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:30 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Relax een beetje zeg. Ik val je helemaal niet aan of haal jij ergens uit mijn post dat ik het enkel tegen jou heb?
Als jij eens begint met relaxen doe ik dat ook :D.

Je had 't over iedereen, daar val ik ook onder neem ik aan. Maar goed, het zal wel :P
pi_154667492
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar waarom zou jij je daar druk om maken? Die zogenaamd zwartgemaakte user kan zelf reageren als hij dat wil. Hij kan zo uit zijn zelfopgelegde ballingschap terugkeren. Als je users dm's kunt sturen kun je ook posten ipv via dm's users manipuleren ,opstoken, en de Machiavelli uithangen.
Als ie 'm wint ( de Machiavelliprijs) komt 'ie in dit rijtje te staan: Eerdere prijswinnaars waren onder andere:
Eberhard van der Laan, burgemeester van Amsterdam (2013)
Bauke Vaatstra (2012)
H.K.H. Prinses Máxima (2011)
Bert van Marwijk bondscoach Nederlands elftal (2010)
Jeroen Smit, onderzoeksjournalist (2009)
Jan Marijnissen, oud SP-leider (2008)
Neelie Kroes, Eurocommissaris (2007)
Jan Blokker, columnist (2006)
prof. mr. Pieter van Vollenhoven (2005)
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_154710740
Er word weer behoorlijk geprobeerd een topic te laten ontsporen door totnutoe en cad.

Hier dus; BNW / Algemeen Complotten-topic - nep of realiteit... #10

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 19:54:47 ]
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:01:36 #183
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154710899
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 19:54 schreef Scrummie het volgende:
Er word weer behoorlijk geprobeerd een topic te laten ontsporen door totnutoe en cad.

Hier dus; BNW / Algemeen Complotten-topic - nep of realiteit... #10
Valt redelijk mee, ze zijn het gewoon niet eens met 'aantoonbaar', kan ik op zich wel ergens iets in zien. Het ligt er maar net aan wat je voor waar aan wil nemen. Al moet ik wel zeggen dat ik Breivik ook wel 'as is' accepteer, dat dan weer wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154710918
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Valt redelijk mee, ze zijn het gewoon niet eens met 'aantoonbaar', kan ik op zich wel ergens iets in zien. Het ligt er maar net aan wat je voor waar aan wil nemen. Al moet ik wel zeggen dat ik Breivik ook wel 'as is' accepteer, dat dan weer wel.
Lees mijn laatste reactie. Er word op de man gespeeld ('je hebt er niets van begrepen') en cad dropt een one liner puur om uit te lokken. Kom op jogy, dat zie jij toch ook wel?
pi_154712253
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lees mijn laatste reactie. Er word op de man gespeeld ('je hebt er niets van begrepen') en cad dropt een one liner puur om uit te lokken. Kom op jogy, dat zie jij toch ook wel?
toon eens aan waar er door mij op de man wordt gespeeld
ik zei alleen dat je er niks van snapt, geeft niks, ieder zijn ding
dat is weggehaald, waarom weet ik ook niet, het is nu eenmaal zo

maar ach, je bent niet alleen hoor, er zijn er hier wel meer die er niks van snappen
zo kunnen jullie elkaar steunen, in voor en tegenspoed :')
pi_154712274
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:46 schreef totnutoe het volgende:

[..]

toon eens aan waar er door mij op de man wordt gespeeld
ik zei alleen dat je er niks van snapt, geeft niks, ieder zijn ding
dat is weggehaald, waarom weet ik ook niet, het is nu eenmaal zo

maar ach, je bent niet alleen hoor, er zijn er hier wel meer die er niks van snappen
zo kunnen jullie elkaar steunen, in voor en tegenspoed :')
"je er niets van snapt" is op de man spelen, zo simpel is het.
pi_154712308
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

"je er niets van snapt" is op de man spelen, zo simpel is het.
jij doet niks anders dan op de man spelen als je weer eens boos wordt, screwie :*
pi_154712311
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:46 schreef totnutoe het volgende:

[..]

toon eens aan waar er door mij op de man wordt gespeeld
ik zei alleen dat je er niks van snapt, geeft niks, ieder zijn ding
dat is weggehaald, waarom weet ik ook niet, het is nu eenmaal zo

maar ach, je bent niet alleen hoor, er zijn er hier wel meer die er niks van snappen
zo kunnen jullie elkaar steunen, in voor en tegenspoed :')
Sowieso, zit het net terug te lezen, maar waarom heb je 0 vragen gesteld aan kalinhos? Ik zeg nog in mijn post 'volgens kalinhos'. Vervolgens zit je mij te ondervragen om dat te gaan onderbouwen. Waarom vraag je kalinhos niets?
pi_154712323
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:49 schreef totnutoe het volgende:

[..]

jij doet niks anders dan op de man spelen als je weer eens boos wordt, screwie :*
is goed kloontje.
pi_154712349
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

"je er niets van snapt" is op de man spelen, zo simpel is het.
'je' is toch algemeen?
'jij' is persoonlijk?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154712374
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

'je' is toch algemeen?
'jij' is persoonlijk?
wat bedoel je?
pi_154712386
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Sowieso, zit het net terug te lezen, maar waarom heb je 0 vragen gesteld aan kalinhos? Ik zeg nog in mijn post 'volgens kalinhos'. Vervolgens zit je mij te ondervragen om dat te gaan onderbouwen. Waarom vraag je kalinhos niets?
omdat ik dat zonde van mijn tijd vind, ik weet hoe hij erover denkt. prima toch?
als jij voor hem wilt spreken ga ik jou vragen stellen
dat vind ik soms wel leuk om te doen, jij bent zo op de kast te jagen
pi_154712399
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:51 schreef totnutoe het volgende:

[..]

omdat ik dat zonde van mijn tijd vind, ik weet hoe hij erover denkt. prima toch?
als jij voor hem wilt spreken ga ik jou vragen stellen
dat vind ik soms wel leuk om te doen, jij bent zo op de kast te jagen
Dus je geeft toe dat je aan het trollen bent? :').
pi_154712404
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

is goed kloontje.
oooooh, op de man
pi_154712420
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je aan het trollen bent? :').
geen woorden in mijn mond leggen screwie
pi_154712436
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:53 schreef totnutoe het volgende:

[..]

geen woorden in mijn mond leggen screwie
Wat jij zegt klopt aardig met de omschrijving van een trol, dus je doet 't zelf.
pi_154712437
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:52 schreef totnutoe het volgende:

[..]

oooooh, op de man
Matige troll. -2/10 als algeheel user.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154712444
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:46 schreef totnutoe het volgende:

[..]

toon eens aan waar er door mij op de man wordt gespeeld
ik zei alleen dat je er niks van snapt, geeft niks, ieder zijn ding
dat is weggehaald, waarom weet ik ook niet, het is nu eenmaal zo

maar ach, je bent niet alleen hoor, er zijn er hier wel meer die er niks van snappen
zo kunnen jullie elkaar steunen, in voor en tegenspoed :')
Er zijn 'n heleboel dingen dat wij,jij,zij en hij niet snappen,grasshopper.
(its a kung fu joke,probably before your time)

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154712509
waarom stuur je me een dm screw? durf je het hier niet te vragen?
kom toe maar, ik bijt niet hoor :D
pi_154712696
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:55 schreef totnutoe het volgende:
waarom stuur je me een dm screw? durf je het hier niet te vragen?
kom toe maar, ik bijt niet hoor :D
Jawel hoor, van wie je nou een kloon bent. Maar vond dat meer passen in een DM dan dat ik het hier in feedback zou doen.

Doe ik absoluut niet geheimzinnig over, dat lijkt mij iedereen hier wel duidelijk na zondag.
pi_154712844
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jawel hoor, van wie je nou een kloon bent. Maar vond dat meer passen in een DM dan dat ik het hier in feedback zou doen.

Doe ik absoluut niet geheimzinnig over, dat lijkt mij iedereen hier wel duidelijk na zondag.
ik heb geen klonen, ik post met 1 naam, namelijk deze
over een tijdje ga ik weer over op een andere naam en laat ik totnutoe links liggen, en gebruik hem niet meer
geen klonen dus.
gewoon omdat het kan
pi_154712879
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:05 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik heb geen klonen, ik post met 1 naam, namelijk deze
over een tijdje ga ik weer over op een andere naam en laat ik totnutoe links liggen, en gebruik hem niet meer
geen klonen dus.
gewoon omdat het kan
wat was je vorige dan?
pi_154712898
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn 'n heleboel dingen dat wij,jij,zij en hij niet snappen,grasshopper.
(its a kung fu joke,probably before your time)


ah ok :)
pi_154712993
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

wat was je vorige dan?
zeg ik niet, is ook niet belangrijk. ik ben gewoon een voorbijganger, die telkens terugkomt
zelfde stijl, andere naam
pi_154713033
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:09 schreef totnutoe het volgende:

[..]

zeg ik niet, ik ben gewoon een voorbijganger, die telkens terugkomt
zelfde stijl, andere naam
Geheimzinnig, zou er bijna een topic over openen. Gelukkig laat je hints achter ;).
pi_154713115
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Geheimzinnig, zou er bijna een topic over openen. Gelukkig laat je hints achter ;).
hoezo hints, ik ben gewoon mezelf, net zoals jij denk ik jezelf bent. zo op de kast te jagen dus
tenzij je een rol speelt :P
pi_154713175
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:12 schreef totnutoe het volgende:

[..]

hoezo hints, ik ben gewoon mezelf, net zoals jij denk ik jezelf bent. zo op de kast te jagen dus
tenzij je een rol speelt :P
Ik ga wat leuks doen, fijne avond nog. :)
pi_154713220
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ga wat leuks doen, fijne avond nog. :)
jij ook fijn avond man :)
pi_154714804
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:23:04 #210
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154715890
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

"je er niets van snapt" is op de man spelen, zo simpel is het.
Goed dus we hebben aan de ene kant "je er niets van snapt" en aan de andere kant die vrachtlading aan scheldwoorden van jou en divje. En dan durf jij hier serieus te stellen dat "je er niets van snapt" op de man spelen is........

Dan snap je er inderdaad niks van.....
Feyenoord!
pi_154716000
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:23 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Goed dus we hebben aan de ene kant "je er niets van snapt" en aan de andere kant die vrachtlading aan scheldwoorden van jou en divje. En dan durf jij hier serieus te stellen dat "je er niets van snapt" op de man spelen is........

Dan snap je er inderdaad niks van.....
Wat is er mis met zijn stelling? :)
Sowieso beetje mosterd na de maaltijd jouw reactie, zoals zovaak.

Los van dat, wat was er trouwens mis met mijn 2de post in het tunisia topic Jogy?
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:29:35 #212
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154716182
quote:
Dank, de openingspost is trouwens wel wat (erg) karig overigens, de reacties zijn treurig (ja echt) en weggehaald. Vorige topic heb ik voorwaardelijk open gelaten heeft zijn koers gelopen. Volgens mij zijn er genoeg aanleidingen en insteken wat het topic interessant kan maken maar die zie ik op het moment niet echt terug.

Het filmpje in de openingspost is op 1000 manieren onderuit te halen (foto van grote afstand en klaar, je hebt je korreligheid en de persoon zit (relatief) veilig op honderden meters afstand). Fotoshop? Meh. Vreemd dat het zo korrelig is? Misschien, ligt aan de afstand waar de foto op genomen is.

Ik overleg het in ieder geval nog ff.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:33:24 #213
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154716336
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:25 schreef Divje het volgende:

[..]

Wat is er mis met zijn stelling? :)
Sowieso beetje mosterd na de maaltijd jouw reactie, zoals zovaak.

Los van dat, wat was er trouwens mis met mijn 2de post in het tunisia topic Jogy?
Er zal wel weer iets beledigends of off-topics in hebben gezeten. was het die post met de disclaimer? Dan weet je het zelf ook wel dunkt me.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154716412
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Er zal wel weer iets beledigends of off-topics in hebben gezeten. was het die post met de disclaimer? Dan weet je het zelf ook wel dunkt me.
Die post met die disclaimer is terecht verwijderd :)
Maar ik gaf m'n gevraagde mening over het filmpje, en vroeg of Tingo echt niet met wat beters op de proppen kon komen. Wel met andere woorden :)
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:36:29 #215
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154716470
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:23 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Goed dus we hebben aan de ene kant "je er niets van snapt" en aan de andere kant die vrachtlading aan scheldwoorden van jou en divje. En dan durf jij hier serieus te stellen dat "je er niets van snapt" op de man spelen is........

Dan snap je er inderdaad niks van.....
Ik zeg het nog maar een keertje, kunnen we pre-ban Scrummie even loslaten en kijken of post-ban Scrummie anders is (of in ieder geval doet :P ). Wat ik tot nog toe heb gezien is het een verschil tussen dag en nacht (frustratieposts van een paar dagen geleden daar gelaten maar die vond ik niet geheel onbegrijpelijk, an sich.)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:37:49 #216
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154716533
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:35 schreef Divje het volgende:

[..]

Die post met die disclaimer is terecht verwijderd :)
Maar ik gaf m'n gevraagde mening over het filmpje, en vroeg of Tingo echt niet met wat beters op de proppen kon komen. Wel met andere woorden :)
Oh misschien was mijn bezem een beetje te grof, excuus daarvoor, mocht het topic nog open gaan dan kan je het nog wel een keertje posten hoor. Waarschijnlijk was het een post op een verwijderde reactie en is die daarom ook weg (voor de leesbaarheid)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154717464
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh misschien was mijn bezem een beetje te grof, excuus daarvoor, mocht het topic nog open gaan dan kan je het nog wel een keertje posten hoor. Waarschijnlijk was het een post op een verwijderde reactie en is die daarom ook weg (voor de leesbaarheid)
De post was 'n opvolger van de de vorige thread.
Kan iemand de foto (e.a. punten) verklaren?
Voor 'n zogenaamde 'trained in Syria IS terrorist' de vent ziet voor zulke 'daden' te doen niet goed met extra ammo,homemade bommen,granaten enz.voorbereiden
Volgens de officiele berichten had ie ook tijd lachende fotos genomen.
Hoe heeft die foto in de handen van skynews in zo'n snelle tijd gekomen? Geld ? OK. Hoe heeft de 'fotograaf' in contact met MSM gekomen?
Waarom zijn er niet meer van zulke beeldjes?
Ik heb ook 'n vid over de heeel erg verdachte 'AK47 wonden' van 'n heeel erg verdachte 'overlevende held' geplaats.
Je hoeft alleen om ' AK47 gunshot wounds' te googlen om de verschil te zien.
Ik zou graag meningen van militairen en medische personeel lezen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154717589
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

De post was 'n opvolger van de de vorige thread.
Kan iemand de foto (e.a. punten) verklaren?
Voor 'n zogenaamde 'trained in Syria IS terrorist' de vent ziet voor zulke 'daden' te doen niet goed met extra ammo,homemade bommen,granaten enz.voorbereiden
Volgens de officiele berichten had ie ook tijd lachende fotos genomen.
Hoe heeft die foto in de handen van skynews in zo'n snelle tijd gekomen? Geld ? OK. Hoe heeft de 'fotograaf' in contact met MSM gekomen?
Waarom zijn er niet meer van zulke beeldjes?
Ik heb ook 'n vid over de heeel erg verdachte 'AK47 wonden' van 'n heeel erg verdachte 'overlevende held' geplaats.
Je hoeft alleen om ' AK47 gunshot wounds' te googlen om de verschil te zien.
Ik zou graag meningen van militairen en medische personeel lezen.
Dat stond allemaal niet in je Op.
pi_154717735
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat stond allemaal niet in je Op.
Ik denk dat je kan 't zowiezo terug vinden als je de hele thread had gelezen en de korte vid ik over de laatste maand geplaats hebt.
Heb je verder wat nuttigs over te zeggen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154717778
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat je kan 't zowiezo terug vinden als je de hele thread had gelezen en de korte vid ik over de laatste maand geplaats hebt.
Heb je verder wat nuttigs over te zeggen?
Je opent een nieuw topic, dan kun je toch niet verwachten dat iedereen op zoek gaat naar een eventueel oud topic om daar info uit te halen?
pi_154717914
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Je opent een nieuw topic, dan kun je toch niet verwachten dat iedereen op zoek gaat naar een eventueel oud topic om daar info uit te halen?
OK sorry hoor - mijne foutje bedankt.
Zoveel ervaringen heb ik niet in 't openen van follow-on topics - 'normaal' andere doen dat zo graag.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:15:18 #222
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154717972
We komen er wel uit. Misschien dat ik morgen me nog ff kwaad maak en kijk of ik een beetje een goede samenvatting van het vorige deel kan maken met de verschillende opties die er op tafel liggen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154729600
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:15 schreef jogy het volgende:
We komen er wel uit. Misschien dat ik morgen me nog ff kwaad maak en kijk of ik een beetje een goede samenvatting van het vorige deel kan maken met de verschillende opties die er op tafel liggen.
Is 't mogelijk om de tweede thread over de Tunisia aanval aan de eerste deel te koppelen en weer openen?
Ik snap niet waarom de eerste deel van op slot gezet.
Als mensen te gevoelig over de onderwerp zijn ,hoeven ze ook niet te lezen en/of reageren toch?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154729666
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is 't mogelijk om de tweede thread over de Tunisia aanval aan de eerste deel te koppelen en weer openen?
Ik snap niet waarom de eerste deel van op slot gezet.
Als mensen te gevoelig over de onderwerp zijn ,hoeven ze ook niet te lezen en/of reageren toch?
Het eerste deel ging op slot omdat het vol was.
pi_154729941
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Het eerste deel ging op slot omdat het vol was.
OK - maar ik kon niet zien hoe ik zou 'n Deel 2 van kon maken.
Ik wist ook niet dat 'n topic/thread automatisch op slot gaat als 't vol is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154732048
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK - maar ik kon niet zien hoe ik zou 'n Deel 2 van kon maken.
Ik wist ook niet dat 'n topic/thread automatisch op slot gaat als 't vol is.
Je dacht dat je tot in de eeuwigheid kon doorposten? Nooit opgevallen dat werkelijk elk vol topic hetzelfde aantal posts heeft?
En je maakt een tweede topic en vraagt in de Fb of ze het voor je willen reeksen.
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:16:51 #227
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154732967
Slowchat is een paar topics verder.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:34:09 #228
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154733315
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is 't mogelijk om de tweede thread over de Tunisia aanval aan de eerste deel te koppelen en weer openen?
Ik snap niet waarom de eerste deel van op slot gezet.
Als mensen te gevoelig over de onderwerp zijn ,hoeven ze ook niet te lezen en/of reageren toch?
Ik open vanavond wel een nieuw deel met een beetje een openingspost waar iedereen wat mee kan en dan komt het helemaal in orde.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154733344
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Je dacht dat je tot in de eeuwigheid kon doorposten? Nooit opgevallen dat werkelijk elk vol topic hetzelfde aantal posts heeft?
En je maakt een tweede topic en vraagt in de Fb of ze het voor je willen reeksen.
Zoals ik al 3 keren doorgegeven heb - ik dacht dat ik 'n deel 2 Tunisia Beach massacre topic gemaakt had.Ik zie de (of je) probleem niet.
edit: calm down.

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 29-07-2015 15:41:39 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154733492
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:16 schreef jogy het volgende:
Slowchat is een paar topics verder.
Ik leg alleen maar uit hoe hij moet reeksen, neem me niet kwalijk. :{w
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:42:05 #231
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154733513
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik leg alleen maar uit hoe hij moet reeksen, neem me niet kwalijk. :{w
Daarom blijven jouw posts ook staan hoor :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:42:37 #232
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154733523
Behalve die laatste
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154733611
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zoals ik al 3 keren doorgegeven heb - ik dacht dat ik 'n deel 2 Tunisia Beach massacre topic gemaakt had.Ik zie de (of je) probleem niet.
edit: calm down.
She started it! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154733662
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

She started it! :)
No she did not my little child :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154733687
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

She started it! :)
Say what?
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:48:23 #236
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154733694
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

She started it! :)
Gaat het niet om. :(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154733730
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Gaat het niet om. :(.
He hallo, ik begon niks.
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:50:51 #238
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154733757
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:49 schreef mootie het volgende:

[..]

He hallo, ik begon niks.
Dat weet ik toch. Haal die tenen binnenboord, jij ook Tingo. Nog bedankt voor de uitleg mootie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154733795
Is het weer zo'n dag..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*starts intro*De tijd van onbezorgdheid is voorbij...

Kon het niet laten :P
Er mag wel iets meer gelachen worden dacht ik zo.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_154733798
quote:
9s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat weet ik toch. Haal die tenen binnenboord, jij ook Tingo. Nog bedankt voor de uitleg mootie.
Niks mis met mijn tenen, maar je kent Tingo toch ook, die ziet dit nu als 'gelijk hebben'.
pi_154734109
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:52 schreef mootie het volgende:

[..]

Niks mis met mijn tenen, maar je kent Tingo toch ook, die ziet dit nu als 'gelijk hebben'.
Bedankt voor de uitleg mootie, ik heb je verkeerd begrepen.
Ik wist echt niet hoe ik zou 'n follow on topic moet maken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:05:00 #242
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154734185
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154734208
quote:
17s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:05 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto hoor ;)

Maar wat moet ik altijd kosten van die mensen die een hartjes teken maken met hun handen.
Hipsters..
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:07:54 #244
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154734272
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:05 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Mooie foto hoor ;)

Maar wat moet ik altijd kotsen van die mensen die een hartjes teken maken met hun handen.
Hipsters..
Behalve Japanners, die komen er mee weg.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:08:12 #245
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154734282
[/slowchat]

Sorry :@
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:08:30 #246
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154734295
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:08 schreef jogy het volgende:
[/slowchat]

Sorry :@
Maakt niet uit.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154734349
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Maakt niet uit.
_O- ^O^
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_154745829
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Maakt niet uit.
Kom je aandacht te kort dat je jezelf gaat quoten?
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 29 juli 2015 @ 22:02:14 #249
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154745929
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2015 21:59 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Kom je aandacht te kort dat je jezelf gaat quoten?
Ik maak een verschil tussen mod-ik en user-ik. Ging ik te ver?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154748456
quote:
9s.gif Op woensdag 29 juli 2015 22:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik maak een verschil tussen mod-ik en user-ik. Ging ik te ver?
Nee hoor. Mooie correctie van je 2e persoonlijkheid.
Ich hock in meinem Bonker
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:00:52 #251
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154791556
waarom is mijn topic gesloten Jogy?

Mijn topic heeft bron en een duidelijke onderbouwing!

terwij tunesia topic nog open staat terwijl de enige reden is en ik citeer!!

"ziet er vreemd uit"

Dus als ik een nieuw topic maak en meld het ziet er vreemd uit mag het wel?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:03:23 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154791641
edit: Opruien doe je maar buiten FOK!

[ Bericht 92% gewijzigd door jogy op 31-07-2015 14:14:08 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:12:36 #253
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154791947
Jouw insteek is niet zuiver theguyver, je hebt je maar al te duidelijk neergezet als iemand die hoaxes heel erg onwaarschijnlijk vindt dus als je dan een topic opent met 'dit moet wel een hoax zijn' dan is dat, jawel, een typisch trolltopic. En die gaat dicht. Wees zuiver met je discussie en er is geen probleem.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:38:00 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154792692
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:12 schreef jogy het volgende:
Jouw insteek is niet zuiver theguyver, je hebt je maar al te duidelijk neergezet als iemand die hoaxes heel erg onwaarschijnlijk vindt dus als je dan een topic opent met 'dit moet wel een hoax zijn' dan is dat, jawel, een typisch trolltopic. En die gaat dicht. Wees zuiver met je discussie en er is geen probleem.
OW en dat beslis jij over mij?

Ik heb meerdere zeer serieuze topics hier gestart!
Waaronder het IS topic Boston en MH17 ,JFK, Pearl harbor etc (sommige zijn met ander topics dan wel samengevoegd)
Ik zit hier al 7 jaar op Forum!!

waar ik op duid is dat er een topic word geopend puur met het idee, Tja ik vind het er raar uit zien..

Nu open ik dus een nieuw topic met zelfs een onderbouwing en dan gooi je die weg omdat IK het ben?

Ik noem het trollen om een topic te starten waar bij iedereen al 2 topics lang vraagt waarom iemand vind dat het een hoax is, en verder niet meer antwoord krijgt dan ik denk dat het nep is...
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:46:21 #255
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154792964
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

OW en dat beslis jij over mij?

Ik heb meerdere zeer serieuze topics hier gestart!
Waaronder het IS topic Boston en MH17 ,JFK, Pearl harbor etc (sommige zijn met ander topics dan wel samengevoegd)
Ik zit hier al 7 jaar op Forum!!

waar ik op duid is dat er een topic word geopend puur met het idee, Tja ik vind het er raar uit zien..

Nu open ik dus een nieuw topic met zelfs een onderbouwing en dan gooi je die weg omdat IK het ben?

Ik noem het trollen om een topic te starten waar bij iedereen al 2 topics lang vraagt waarom iemand vind dat het een hoax is, en verder niet meer antwoord krijgt dan ik denk dat het nep is...
Je maakt genoeg goede topics en posts, daar gaat het niet over en die blijven ook gewoon staan. Maar met een mening over hoaxes zoals jij die maar al te duidelijk hebt laten zien een topic openen dat één of andere wazige schietpartij van 5 jaar geleden een hoax moet zijn gaat er bij mij niet in. Als je dan ook nog een oproepje doet om maar rotzooi te gaan openen loop je helemaal op het randje en laat je jezelf wel heel erg kennen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:54:23 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154793289
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Je maakt genoeg goede topics en posts, daar gaat het niet over en die blijven ook gewoon staan. Maar met een mening over hoaxes zoals jij die maar al te duidelijk hebt laten zien een topic openen dat één of andere wazige schietpartij van 5 jaar geleden een hoax moet zijn gaat er bij mij niet in. Als je dan ook nog een oproepje doet om maar rotzooi te gaan openen loop je helemaal op het randje en laat je jezelf wel heel erg kennen.
;) Ja maar dat doen anderen hier ook..
Het topic Tunesia werd geopend zonder enige insteek, ( omdat Tingo vond dat het er vreemd uit zag)
Jij liet hem open... ( ik ben geen mod )

Ondertussen zijn we naar topic nr 2 en nog steeds is er geen duidelijk antwoord waarom het een false flag is..
En er word gewoon meerdere vragen gesteld zonder uberhaupt maar 1 duidelijk antwoord of bron..

Daarom open ik een onzin topic, als Tingo cad of andere het topic had aangemaakt ( nou was de fout wel dat de schietpartij lang geleden was) hij gewoon open zou blijven staan, PUUR omdat hun die privileges hebben en anderen niet..
Het maakt geen hol uit wat ze er in zouden zetten, je zou het topic serieus oppakken!!!

Het ging mij inderdaad even om een punt te maken dat moge duidelijk zijn.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 15:04:04 #257
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154793708
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

;) Ja maar dat doen anderen hier ook..
Het topic Tunesia werd geopend zonder enige insteek, ( omdat Tingo vond dat het er vreemd uit zag)
Jij liet hem open... ( ik ben geen mod )

Ondertussen zijn we naar topic nr 2 en nog steeds is er geen duidelijk antwoord waarom het een false flag is..
En er word gewoon meerdere vragen gesteld zonder uberhaupt maar 1 duidelijk antwoord of bron..

Daarom open ik een onzin topic, als Tingo cad of andere het topic had aangemaakt ( nou was de fout wel dat de schietpartij lang geleden was) hij gewoon open zou blijven staan, PUUR omdat hun die privileges hebben en anderen niet..
Het maakt geen hol uit wat ze er in zouden zetten, je zou het topic serieus oppakken!!!

Het ging mij inderdaad even om een punt te maken dat moge duidelijk zijn.
Als ik het idee heb dat een tingo, cad of wie dan ook in het hele universum een topic opent met onzuivere bedoelingen dan gaat die dicht, ongeacht de persoon. Zoals ik bij jou ook heb gedaan. Als iemand als cad bijvoorbeeld een topic zou openen dat de msm hartstikke eerlijk is en je het maar moet vertrouwen dan gaat er een even hard hangslot op, het zijn overdreven topics zonder enig ander doel dan het belachelijk maken van een mening. Dat andere hoaxverzameltopic van je is ook nog open toch? Daar was je eerlijk met je discussie en het had daadwerkelijk inhoud waar je iets mee kan.

En ja, elke aanslag heeft nou eenmaal BNW potentie, of kan deze hebben. Soms gaat het nergens heen en soms wel. Daar kan je van te voren geen pijl op trekken, laat het topic wegzakken als je het niets vind, misschien komt er over een paar maanden iets naar boven wat die aanslag betreft en kan je het er mooi in zetten. Of je houdt het topic bovenaan de topiclijst door er in te blijven posten terwijl je weet dat je er niets mee bereikt, wat jij wil.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 15:08:14 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154793878
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Als ik het idee heb dat een tingo, cad of wie dan ook in het hele universum een topic opent met onzuivere bedoelingen dan gaat die dicht, ongeacht de persoon. Zoals ik bij jou ook heb gedaan. Als iemand als cad bijvoorbeeld een topic zou openen dat de msm hartstikke eerlijk is en je het maar moet vertrouwen dan gaat er een even hard hangslot op, het zijn overdreven topics zonder enig ander doel dan het belachelijk maken van een mening. Dat andere hoaxverzameltopic van je is ook nog open toch? Daar was je eerlijk met je discussie en het had daadwerkelijk inhoud waar je iets mee kan.

En ja, elke aanslag heeft nou eenmaal BNW potentie, of kan deze hebben. Soms gaat het nergens heen en soms wel. Daar kan je van te voren geen pijl op trekken, laat het topic wegzakken als je het niets vind, misschien komt er over een paar maanden iets naar boven wat die aanslag betreft en kan je het er mooi in zetten. Of je houdt het topic bovenaan de topiclijst door er in te blijven posten terwijl je weet dat je er niets mee bereikt, wat jij wil.
Dus als ik van de week tv kijk en merk iets op kan ik daar gewoon een topic voor aanmaken, ik bedoel de redenen komen later wel!

Oke maar wat is nu aan de hand bij het door mij vermelde topic want ik kom nog steeds niet op iets anders terecht dan ... Ik vind het vreemd dus is het een hoax~!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 15:23:49 #259
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154794456
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus als ik van de week tv kijk en merk iets op kan ik daar gewoon een topic voor aanmaken, ik bedoel de redenen komen later wel!

Oke maar wat is nu aan de hand bij het door mij vermelde topic want ik kom nog steeds niet op iets anders terecht dan ... Ik vind het vreemd dus is het een hoax~!
Er worden wel vaker brainfart topics aangemaakt hoor, kijk naar BNW / Grexit = WOIII , maar, heel vreemd, die verloopt wel normaal. Amper onderbouwt, gewoon omdat tjacka ergens een post gelezen had en dat interessant vond. En tunesïe zit in zijn tweede deel, brainfart van tingo maar nee, booooeeeeeh dat is een schande want [redenen].
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 15:36:26 #260
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154794869
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Er worden wel vaker brainfart topics aangemaakt hoor, kijk naar BNW / Grexit = WOIII , maar, heel vreemd, die verloopt wel normaal. Amper onderbouwt, gewoon omdat tjacka ergens een post gelezen had en dat interessant vond. En tunesïe zit in zijn tweede deel, brainfart van tingo maar nee, booooeeeeeh dat is een schande want [redenen].
Maar een syntercell topic houd je wel open, gaat nergens over geen bronnen of onderbouwing, gaat nergens heen.
Laatste brainfart van syntercell 8 reacties (zonder inhoudelijk erop in te gaan) 167 vieuws en hopla de volgende syntercell topic wordt maar even samengevoegt om het in stand en bovenaan te houden door jou. 8)7
There is only one religion
  vrijdag 31 juli 2015 @ 15:38:09 #261
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154794915
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:36 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Maar een syntercell topic houd je wel open, gaat nergens over geen bronnen of onderbouwing, gaat nergens heen.
Laatste brainfart van syntercell 8 reacties (zonder inhoudelijk erop in te gaan) 167 vieuws en hopla de volgende syntercell topic wordt maar even samengevoegt om het in stand en bovenaan te houden door jou. 8)7
En dat is volledig in lijn met de post die je quote.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 15:38:15 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154794917
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:36 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Maar een syntercell topic houd je wel open, gaat nergens over geen bronnen of onderbouwing, gaat nergens heen.
Laatste brainfart van syntercell 8 reacties (zonder inhoudelijk erop in te gaan) 167 vieuws en hopla de volgende syntercell topic wordt maar even samengevoegt om het in stand en bovenaan te houden door jou. 8)7
Je plaatst de reden al Synthercell topic..
Die verdwijnen ook gewoon na een bepaalde tijd.. aangezien er 80% aan geouwehoer in staat.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154797974
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

;) Ja maar dat doen anderen hier ook..
Het topic Tunesia werd geopend zonder enige insteek, ( omdat Tingo vond dat het er vreemd uit zag)
Jij liet hem open... ( ik ben geen mod )

Ondertussen zijn we naar topic nr 2 en nog steeds is er geen duidelijk antwoord waarom het een false flag is..
En er word gewoon meerdere vragen gesteld zonder uberhaupt maar 1 duidelijk antwoord of bron..

Daarom open ik een onzin topic, als Tingo cad of andere het topic had aangemaakt ( nou was de fout wel dat de schietpartij lang geleden was) hij gewoon open zou blijven staan, PUUR omdat hun die privileges hebben en anderen niet..
Het maakt geen hol uit wat ze er in zouden zetten, je zou het topic serieus oppakken!!!

Het ging mij inderdaad even om een punt te maken dat moge duidelijk zijn.
Ik heb 'n lijstje van 5 of 6 duidelijk redenen waarom ik denk dat de Tunisia gedoe nep is.
Ik heb links naar MSM verhalen geplaats (dat ik vind verdacht en belachelijk)
Ik heb links naar 'n youtube kanal van John Smith geplaats die legt heel duidelijk uit in eenvoudige,simpel taal waarom de officiele lezing van de Tunisia beach aanval gedoe BS is.
Van jou heb ik echt niks interessants gelezen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 31 juli 2015 @ 17:56:15 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154798409
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb 'n lijstje van 5 of 6 duidelijk redenen waarom ik denk dat de Tunisia gedoe nep is.
Ik heb links naar MSM verhalen geplaats (dat ik vind verdacht en belachelijk)
Ik heb links naar 'n youtube kanal van John Smith geplaats die legt heel duidelijk uit in eenvoudige,simpel taal waarom de officiele lezing van de Tunisia beach aanval gedoe BS is.
Van jou heb ik echt niks interessants gelezen.
Beste Jogy, zou je wat Tingo hier meld n in de OP kunnen zetten?

Bijvoorbaat hartelijk dank,
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154803431
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus als ik van de week tv kijk en merk iets op kan ik daar gewoon een topic voor aanmaken, ik bedoel de redenen komen later wel!

Oke maar wat is nu aan de hand bij het door mij vermelde topic want ik kom nog steeds niet op iets anders terecht dan ... Ik vind het vreemd dus is het een hoax~!
Doe eens niet zo kinderachtig. Zoals jogy al uitlegde is jouw insteek heel anders.
Maar lekker doorgaan met mekkeren over zaken die al lang besproken zijn.
Leg je neer bij de uitkomst en probeer niet via het aanmaken van een topic hetzelfde en al lang besproken punt weer op te rakelen. Want de uitkomst blijft hetzelfde op wat voor manier je het ook verpakt.
Ich hock in meinem Bonker
pi_154818836
Theguyver,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:33:04 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154888727
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW

BNW / Zionisme

Eh kan aan mij liggen, op BNW mag veel maar, ik zie hier een discussie tussen SicSicSics en Ali_boo..

Die discussie zit al behoorlijk op het randje van de regels hier.. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154956287
quote:
Verontwaardigd zijn over het twijfelen aan de echtheid doe je maar ergens anders.
Ik ben toch wel benieuwd naar deze, jogy :)
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:06:20 #269
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154956517
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 14:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ben toch wel benieuwd naar deze, jogy :)
Verontwaardiging uiten over het feit dat iemand twijfelt aan de echtheid van een aanslag voegt niets toe aan het topic. Vorige deel ging deels (let op het woord deels) ten onder omdat mensen het belachelijk vonden dat er getwijfeld wordt aan de aanslag an sich, daar had ik in dit deel geen zin in. Zodoende.

Het ermee oneens zijn is geen probleem, het er grondig mee oneens zijn is ook geen probleem maar verontwaardigd zijn dat iemand 'durft te denken' dat het niet echt is voegt echt niets toe en verstoord alleen maar.

Iedereen moet 'durven denken' wat ze willen zonder er op aangevallen te worden. Uiteraard binnen bepaalde perken hé maar twijfelen of een aanslag daadwerkelijk gebeurt is kan je vreemd vinden maar het is niet 'schandalig'.

Zoals je ziet in de reeks is er niets mis met vragen en het er inhoudelijk mee oneens zijn dat het een hoax betreft.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:14:45 #270
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154956719
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Verontwaardiging uiten over het feit dat iemand twijfelt aan de echtheid van een aanslag voegt niets toe aan het topic. Vorige deel ging deels (let op het woord deels) ten onder omdat mensen het belachelijk vonden dat er getwijfeld wordt aan de aanslag an sich, daar had ik in dit deel geen zin in. Zodoende.

Het ermee oneens zijn is geen probleem, het er grondig mee oneens zijn is ook geen probleem maar verontwaardigd zijn dat iemand 'durft te denken' dat het niet echt is voegt echt niets toe en verstoord alleen maar.

Iedereen moet 'durven denken' wat ze willen zonder er op aangevallen te worden. Uiteraard binnen bepaalde perken hé maar twijfelen of een aanslag daadwerkelijk gebeurt is kan je vreemd vinden maar het is niet 'schandalig'.

Zoals je ziet in de reeks is er niets mis met vragen en het er inhoudelijk mee oneens zijn dat het een hoax betreft.
Maar dan kom ik dus nu uit op dat gene wat ik al eerdere aan kaarten.
Dat met deze vermelding ik of een ander een topic aan kan halen, omdat iemand het vreemd vind..

Geen uitleg gewoon melden .. ik vind het vreemd DUS... topic.
Nou vind ik namelijk wel super makkelijk omdat je alles kan beschouwen als een hoax..

Dus waag het nu gewoon niet om een topic te sluiten of verplaatsen naar onzin, anders haal gewoon die regel weg .. want het slaat nergens op!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154956775
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Verontwaardiging uiten over het feit dat iemand twijfelt aan de echtheid van een aanslag voegt niets toe aan het topic. Vorige deel ging deels (let op het woord deels) ten onder omdat mensen het belachelijk vonden dat er getwijfeld wordt aan de aanslag an sich, daar had ik in dit deel geen zin in. Zodoende.

Het ermee oneens zijn is geen probleem, het er grondig mee oneens zijn is ook geen probleem maar verontwaardigd zijn dat iemand 'durft te denken' dat het niet echt is voegt echt niets toe en verstoord alleen maar.

Iedereen moet 'durven denken' wat ze willen zonder er op aangevallen te worden. Uiteraard binnen bepaalde perken hé maar twijfelen of een aanslag daadwerkelijk gebeurt is kan je vreemd vinden maar het is niet 'schandalig'.

Zoals je ziet in de reeks is er niets mis met vragen en het er inhoudelijk mee oneens zijn dat het een hoax betreft.
Ah oke :). Prima uitleg. Hoop wel dat dat twee kanten op werkt uiteraard, dus als (bijv!) Tingo users wegzet als ridicuul omdat ze wel de zogenaamde Hollywood filmpjes geloven (of het meest aanneembaar achtten).
pi_154956901
En cad weet mijn hoop direct met een perfect voorbeeld bij te vallen:

BNW / Tunisia beach attack #2
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:24:11 #273
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154956977
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah oke :). Prima uitleg. Hoop wel dat dat twee kanten op werkt uiteraard, dus als (bijv!) Tingo users wegzet als ridicuul omdat ze wel de zogenaamde Hollywood filmpjes geloven (of het meest aanneembaar achtten).
Het verschil is dat hij het 'wel best vind', dus je mag denken wat je wil. Hij geeft alleen aan dat hij het vreemd vindt. Zoals redelijk duidelijk is dat het gevoel van bevreemding geheel wederzijds is. Geen probleem.

✓ Ik ben het er zo niet mee eens [omdat]
✗ Hoe durf je dit te denken?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154957423
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Het verschil is dat hij het 'wel best vind', dus je mag denken wat je wil. Hij geeft alleen aan dat hij het vreemd vindt. Zoals redelijk duidelijk is dat het gevoel van bevreemding geheel wederzijds is. Geen probleem.

✓ Ik ben het er zo niet mee eens [omdat]
✗ Hoe durf je dit te denken?
Waarom blijft die post van cad staan?
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:49:14 #275
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154957465
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom blijft die post van cad staan?
Is uitgelegd in het topic. Men gaf aan dat niemand behoefte had aan zijn posts en zij (cad en roswell ) wilde laten weten dat het niet waar is. Het moet niet te gek worden maar dit was vooralsnog geen probleem.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154957534
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Is uitgelegd in het topic. Men gaf aan dat niemand behoefte had aan zijn posts en zij (cad en roswell ) wilde laten weten dat het niet waar is. Het moet niet te gek worden maar dit was vooralsnog geen probleem.
Het is maar wat je geen probleem vind. Dan werkt het dus wel 1 richting op, die van de hoaxers. CAD ridiculiseert de andere kant met haar 'muren' en dat mag dus wel. Dat is niet rechtlijnig, en geeft mij de indruk dat ik cad weer gek mag noemen. Als zij mij een muur mag noemen, dan werkt dat twee kanten op. :).
pi_154958337
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maar dan kom ik dus nu uit op dat gene wat ik al eerdere aan kaarten.
Dat met deze vermelding ik of een ander een topic aan kan halen, omdat iemand het vreemd vind..

Geen uitleg gewoon melden .. ik vind het vreemd DUS... topic.
Nou vind ik namelijk wel super makkelijk omdat je alles kan beschouwen als een hoax..

Dus waag het nu gewoon niet om een topic te sluiten of verplaatsen naar onzin, anders haal gewoon die regel weg .. want het slaat nergens op!
Zeker niet genoeg uitleg voor sommige,nee.....maar voor 'sommige' zou 't nooit genoeg zijn.
Dat vind ik wel 'n beetje jammer voor de 'sommige'.

Dit gaat niet op onderbuikgevoel - ik heb duidelijk m'n redenen twee weken geleden gegeven.....maar dat heb je niet gelezen of gewoon genegeerd.
Waarom 't is nu zo belangrijk dat jij e.a. de topic sluiten weet ik niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:05:15 #278
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154959334
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het is maar wat je geen probleem vind. Dan werkt het dus wel 1 richting op, die van de hoaxers. CAD ridiculiseert de andere kant met haar 'muren' en dat mag dus wel. Dat is niet rechtlijnig, en geeft mij de indruk dat ik cad weer gek mag noemen. Als zij mij een muur mag noemen, dan werkt dat twee kanten op. :).
Ik weet niet of je het afgelopen topic überhaupt gelezen hebt hoor maar hier krijg ik een klein beetje een splinter - balk gevoel bij. Iedereen heeft genoeg vrijheid om hun mening te geven in dat topic. Dat Tingo het stug blijft volhouden vind ik, ondanks dat ik de hoax mogelijkheid een totale onwaarschijnlijkheid vind, ook best knap. Ik vind het niet tof dat hij hoaxerigheid een optie vind, daar heb ik geen mening over of deel ik zelfs een beetje de mening van de groep noeste anti hoax strijders in het Tunesië topic maar ja, bewondering voor zijn standvastigheid heb ik dan weer wel.

Feit blijft dat iedereen maar op de onmogelijkheid van een hoax blijft hameren en daar dus eigenlijk blijft hangen en het de drukste reeks in de afgelopen paar weken maakt, terwijl je het op een gegeven moment ook kan laten liggen of een andere invalshoek zelf kan gaan onderzoeken. Dat het onwaarschijnlijk lijkt dat het een hoax is lijkt me nu wel enigszins duidelijk, toch?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154959463
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het afgelopen topic überhaupt gelezen hebt hoor maar hier krijg ik een klein beetje een splinter - balk gevoel bij. Iedereen heeft genoeg vrijheid om hun mening te geven in dat topic. Dat Tingo het stug blijft volhouden vind ik, ondanks dat ik de hoax mogelijkheid een totale onwaarschijnlijkheid vind, ook best knap. Ik vind het niet tof dat hij hoaxerigheid een optie vind, daar heb ik geen mening over of deel ik zelfs een beetje de mening van de groep noeste anti hoax strijders in het Tunesië topic maar ja, bewondering voor zijn standvastigheid heb ik dan weer wel.

Feit blijft dat iedereen maar op de onmogelijkheid van een hoax blijft hameren en daar dus eigenlijk blijft hangen en het de drukste reeks in de afgelopen paar weken maakt, terwijl je het op een gegeven moment ook kan laten liggen of een andere invalshoek zelf kan gaan onderzoeken. Dat het onwaarschijnlijk lijkt dat het een hoax is lijkt me nu wel enigszins duidelijk, toch?
In je eerste alinea vind je Tingo's standvastigheid bewonderenswaardig, terwijl hij de reden is voor wat je benoemt in je 2de alinea. Als we het laten liggen wb de hoax, wat heeft het dan voor zin dat iemand er steeds tussendoor walst met aannames/vreemde conclusies die alléén maar in de richting van een hoax wijzen.

Dan zijn de hoaxers om het maar even zo te noemen dus de enigen die nog in dat topic gaan posten, omdat er erg weinig info te vinden is over een false-flag.
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:13:22 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154959563
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zeker niet genoeg uitleg voor sommige,nee.....maar voor 'sommige' zou 't nooit genoeg zijn.
Dat vind ik wel 'n beetje jammer voor de 'sommige'.

Dit gaat niet op onderbuikgevoel - ik heb duidelijk m'n redenen twee weken geleden gegeven.....maar dat heb je niet gelezen of gewoon genegeerd.
Waarom 't is nu zo belangrijk dat jij e.a. de topic sluiten weet ik niet.
Zie 9/11 topic of het JFK of maanlandings topic, daarbij zijn genoeg dingen die naar voren komen waarbij er inderdaad dingen erg opvallend zijn, en waarbij ik nog kan voorstellen dat mensen twijfelen aan het officiele verhaal.

In dit geval er vallen westerse slachtoffers dus is het gelijk een hoax.
Boston ( wat ik ook nog wel een beetje snap) elke grote schietpartij zo'n beetje in de VS, en ga maar even door.
Zoals alle blanken die door de IS werden vermoord

Op het moment dat er andere slachtoffers vallen hoor je er amper iets over. op het Ebola topci na ..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154959877
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het afgelopen topic überhaupt gelezen hebt hoor maar hier krijg ik een klein beetje een splinter - balk gevoel bij. Iedereen heeft genoeg vrijheid om hun mening te geven in dat topic. Dat Tingo het stug blijft volhouden vind ik, ondanks dat ik de hoax mogelijkheid een totale onwaarschijnlijkheid vind, ook best knap. Ik vind het niet tof dat hij hoaxerigheid een optie vind, daar heb ik geen mening over of deel ik zelfs een beetje de mening van de groep noeste anti hoax strijders in het Tunesië topic maar ja, bewondering voor zijn standvastigheid heb ik dan weer wel.

Feit blijft dat iedereen maar op de onmogelijkheid van een hoax blijft hameren en daar dus eigenlijk blijft hangen en het de drukste reeks in de afgelopen paar weken maakt, terwijl je het op een gegeven moment ook kan laten liggen of een andere invalshoek zelf kan gaan onderzoeken. Dat het onwaarschijnlijk lijkt dat het een hoax is lijkt me nu wel enigszins duidelijk, toch?
Lees jij tegenwoordig net zo slecht als Japie? Het gaat niet om het feit hoax/geen hoax. Voor mijn part geloven Tingo en cad daar tot in het oneindige in en posten ze daar ook over door. Het gaat erom dat jij stelt in je topic pointer dat verontwaardigen over hoax maar ergens anders moet. Ik vraag hier vervolgens of dat de andere kant ook op werkt, en tegelijk post cad iets waar ze verontwaardigt doet over de 'niet hoaxers' en deze dan vervolgens ook minachtend "muren" noemt. Dat laat jij vervolgens staan, terwijl er genoeg andere posts om minder weg worden gehaald.

Dus nogmaals; het gaat niet om haox/niet hoax, het gaat om het minachtende post gedrag van cad, en voor de zoveelste keer.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:08:22 #282
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154960804
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lees jij tegenwoordig net zo slecht als Japie? Het gaat niet om het feit hoax/geen hoax. Voor mijn part geloven Tingo en cad daar tot in het oneindige in en posten ze daar ook over door. Het gaat erom dat jij stelt in je topic pointer dat verontwaardigen over hoax maar ergens anders moet. Ik vraag hier vervolgens of dat de andere kant ook op werkt, en tegelijk post cad iets waar ze verontwaardigt doet over de 'niet hoaxers' en deze dan vervolgens ook minachtend "muren" noemt. Dat laat jij vervolgens staan, terwijl er genoeg andere posts om minder weg worden gehaald.

Dus nogmaals; het gaat niet om haox/niet hoax, het gaat om het minachtende post gedrag van cad, en voor de zoveelste keer.
Scrummie moet weer even een steek geven hoor. Ik denk dat zeker 75% van jouw posts met steken, beledigingen en zuiggedrag vol zitten. Probeer nou toch eens achterwege te laten.
Feyenoord!
pi_154960843
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:08 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Scrummie moet weer even een steek geven hoor. Ik denk dat zeker 75% van jouw posts met steken, beledigingen en zuiggedrag vol zitten. Probeer nou toch eens achterwege te laten.
quote:
Ik denk dat zeker 75% van jouw posts met steken, beledigingen en zuiggedrag vol zitten. Probeer nou toch eens achterwege te laten.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154961456
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:08 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Scrummie moet weer even een steek geven hoor. Ik denk dat zeker 75% van jouw posts met steken, beledigingen en zuiggedrag vol zitten. Probeer nou toch eens achterwege te laten.
Irritant he :D
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:44:36 #285
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_154961672
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_154961800
quote:
Wat wil jij nou weer zeggen dan? Mag die TT niet? Of?
pi_154961820
@jogy ga je nog erop in of laat je het hierbij?
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:54:14 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154961905
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:50 schreef Scrummie het volgende:
@jogy ga je nog erop in of laat je het hierbij?
B kan ook antwoord geven maar .....?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154961919
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

B kan ook antwoord geven maar .....?
Mwah, ik probeer te bemiddelen met jogy, B weet er niets van :P
pi_154963160
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het afgelopen topic überhaupt gelezen hebt hoor maar hier krijg ik een klein beetje een splinter - balk gevoel bij. Iedereen heeft genoeg vrijheid om hun mening te geven in dat topic. Dat Tingo het stug blijft volhouden vind ik, ondanks dat ik de hoax mogelijkheid een totale onwaarschijnlijkheid vind, ook best knap. Ik vind het niet tof dat hij hoaxerigheid een optie vind, daar heb ik geen mening over of deel ik zelfs een beetje de mening van de groep noeste anti hoax strijders in het Tunesië topic maar ja, bewondering voor zijn standvastigheid heb ik dan weer wel.

Feit blijft dat iedereen maar op de onmogelijkheid van een hoax blijft hameren en daar dus eigenlijk blijft hangen en het de drukste reeks in de afgelopen paar weken maakt, terwijl je het op een gegeven moment ook kan laten liggen of een andere invalshoek zelf kan gaan onderzoeken. Dat het onwaarschijnlijk lijkt dat het een hoax is lijkt me nu wel enigszins duidelijk, toch?
Dat heeft bijna iedereen gedacht...en dan is 't 'n kwestie van perceptie.
Onwaarschijnlijk is niet onmogelijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154963187
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:05 schreef jogy het volgende:
Feit blijft dat iedereen maar op de onmogelijkheid steekhoudend bewijs van die het officiële verhaal weerleggen een hoax blijft hameren en daar dus eigenlijk blijft hangen en het de drukste reeks in de afgelopen paar weken maakt, terwijl je het op een gegeven moment ook kan laten liggen of een andere invalshoek zelf kan gaan onderzoeken. Dat het onwaarschijnlijk lijkt dat het een hoax is lijkt me nu wel enigszins duidelijk, toch?
Je geeft het zelf al aan, voor nu is een hoax onwaarschijnlijk.
Maar dat topic gaat er wel over of het een hoax of niet, daarom blijft het daarin hangen.
Een mogelijk valse vlag, ook dan zou het fijn zijn als er een degelijke onderbouwing is waarin wordt aangegeven waarom dit een valse vlag zou kunnen zijn en wie er dan baat bij heeft.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 19:45:59 #292
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154963233
quote:
Tja...sommige mensen zitten hier om kennis op te doen of te verspreiden en anderen om alles af te kraken en de hele dag door slap te ouwehoeren. Het is maar wat je wil. ^O^
Feyenoord!
pi_154963532
Kunnen degenen die moeilijk doen over een SC titel ook even uitleggen waarom ze moeilijk doen? Jullie lezen er *WEDEROM* dingen in die niet bestaan. Ik maakte dat topic, en ik ben een BNW'er met een missie; namelijk op huizenjacht. Als jullie daarin iets anders willen lezen, prima, leg dat even uit, dan kan ik dat ontkrachten.

Jogy, ga je nog op mijn post in of laat je het hierbij? Het word een beetje onzinnig om over een post te praten die er dan niet eens meer toe doet.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 20:02:33 #294
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154963699
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Kunnen degenen die moeilijk doen over een SC titel ook even uitleggen waarom ze moeilijk doen? Jullie lezen er *WEDEROM* dingen in die niet bestaan. Ik maakte dat topic, en ik ben een BNW'er met een missie; namelijk op huizenjacht. Als jullie daarin iets anders willen lezen, prima, leg dat even uit, dan kan ik dat ontkrachten.

Jogy, ga je nog op mijn post in of laat je het hierbij? Het word een beetje onzinnig om over een post te praten die er dan niet eens meer toe doet.
Jogy heeft blijkbaar betere dingen te doen dan de hele dag op jouw posts te reageren.....
Feyenoord!
pi_154963736
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:02 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jogy heeft blijkbaar betere dingen te doen dan de hele dag op jouw posts te reageren.....
Jij niet he :D
pi_154963785
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja...sommige mensen zitten hier om kennis op te doen of te verspreiden en anderen om alles af te kraken en de hele dag door slap te ouwehoeren. Het is maar wat je wil. ^O^
Je verwart kennis met onderbuikgevoelens, afkraken met kritiek en slap ouwehoeren met lol hebben.

Dit is nogmaals een bevestiging (die je zelf geeft nota bene :D ) dat jij erg veel moeite hebt met interpretatie. Petje af.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154963871
Dammit Jogy,

Wanneer Scrummie spreekt hoor je te luisteren. Hij heeft al meerdere keren aangegeven dat die antwoord wilt op zijn vragen en jij doet er niets mee . Daar gaat het beeld dat jij objectief bent . Doe er iets aan ffs.

Ban al the alu hoedjes zodat er eindelijk normaal gediscussieerd kan worden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_154963905
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:05 schreef Divje het volgende:

[..]

Je verwart kennis met onderbuikgevoelens, afkraken met kritiek en slap ouwehoeren met lol hebben.

Dit is nogmaals een bevestiging (die je zelf geeft nota bene :D ) dat jij erg veel moeite hebt met interpretatie. Petje af.
Je begint nu erg irritant te worden . Elke keer als je holmaatje kritiek krijgt spring je er bovenop . Telkens dezelfde mensen onderuit halen.

Heel saai en voorspelbaar inmiddels
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_154963964
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je begint nu erg irritant te worden . Elke keer als je holmaatje kritiek krijgt spring je er bovenop . Telkens dezelfde mensen onderuit halen.

Heel saai en voorspelbaar inmiddels
:') !!
Ik reageer op wat ik lees. Dat ik japie een vervelende user vind maakt dat ik op hem reageer. Of hij nou op Scrummie reageert of niet.
Dat jij überhaupt het lef hebt om dit te posten terwijl je zelf in een continuë circle-jerk slash fistfest zit met Japie, Tingo en CAD. Triest figuur.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154963975
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je begint nu erg irritant te worden . Elke keer als je holmaatje kritiek krijgt spring je er bovenop . Telkens dezelfde mensen onderuit halen.

Heel saai en voorspelbaar inmiddels
Damnit, je begint nu erg irritant te worden, telkens als er ook maar iets is waarbij je kontmaatjes worden aangepakt, duik jij weer op, zonder ook maar iets toe te voegen maar alleen te irriteren.
pi_154963999
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:09 schreef Ali_boo het volgende:
Dammit Jogy,

Wanneer Scrummie spreekt hoor je te luisteren. Hij heeft al meerdere keren aangegeven dat die antwoord wilt op zijn vragen en jij doet er niets mee . Daar gaat het beeld dat jij objectief bent . Doe er iets aan ffs.

Ban al the alu hoedjes zodat er eindelijk normaal gediscussieerd kan worden
:'). Pleur alsjeblieft in een afgrond.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 20:20:22 #302
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154964106
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lees jij tegenwoordig net zo slecht als Japie? Het gaat niet om het feit hoax/geen hoax. Voor mijn part geloven Tingo en cad daar tot in het oneindige in en posten ze daar ook over door. Het gaat erom dat jij stelt in je topic pointer dat verontwaardigen over hoax maar ergens anders moet. Ik vraag hier vervolgens of dat de andere kant ook op werkt, en tegelijk post cad iets waar ze verontwaardigt doet over de 'niet hoaxers' en deze dan vervolgens ook minachtend "muren" noemt. Dat laat jij vervolgens staan, terwijl er genoeg andere posts om minder weg worden gehaald.

Dus nogmaals; het gaat niet om haox/niet hoax, het gaat om het minachtende post gedrag van cad, en voor de zoveelste keer.
En ik heb het over de discussie van het afgelopen etmaal. Die ene opmerking van cad is deze keer een druppel in een oceaan aan denigrerende opmerkingen. Niet specifiek van jou hoor dus als Tingo dan ff wat bijval krijgt (helaas niet inhoudelijk) dan vind ik het wel een beetje goed voor het evenwicht. Inhoudelijk is er genoeg te bespreken in die reeks en daar kan je mee aan de slag. Thrilled heeft een interessante post gemaakt waar op ingegaan kan worden, ik heb ook een paar pogingen gewaagd maar het enige waar de focus op blijft liggen zijn de posts van Tingo, alles daaromheen wordt glashard genegeerd terwijl daar juist de wat specifiekere zaken besproken kunnen worden die verder gaan dan 'ongeloofwaardig verhaal'.

Jammer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')