Mi Gadoquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan word ik er op aangesproken door johannes, echt, fijne vent, die Japie.
Ik geloof hem dan ook niet echtquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Mi Gado
Van zo'n sneuneus zou je toch een voorliefde voor die club uit amsterdam verwachten.
Oh is er waardeloos gevoetbald?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He lav. Hier niet zo, kut voetbal
. Maar jij?
Wat is er loos in de buurt dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh is er waardeloos gevoetbald?
Ja, het gaat. Beetje gedoe in het buurtje . Heeft ook met voetballen te maken
We hebben een klein speeltuintje hier en niet geschikt voor voetballen maar een paar jongens doen dat steeds en schoppen (per ongeluk) deuken in de auto's die er geparkeerd staan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is er loos in de buurt dan?
Ja, Feyenoord is weer als vanouds bezig
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben een klein speeltuintje hier en niet geschikt voor voetballen maar een paar jongens doen dat steeds en schoppen (per ongeluk) deuken in de auto's die er geparkeerd staan.
Ze worden elke keer verwezen naar de overkant van de straat waar twee prima voetbalvelden zijn, kunnen ze zich helemaal ongans trappen. Gisteren komt zo'n vader van één van die jochies samen met zijn zoon (die de meeste deuken in auto's geschopt heeft) een balletje trappen in het speeltuintje dus ik zei tegen hem dat we net overeengekomen waren met alle buren dat er in het speeltuintje niet meer gevoetbald wordt.
Komt hij dreigend op me af en zegt dat het een speeltuin is dus dat zijn zoon mag voetballen waar hij wil. Hij probeerde me te intimideren maar dat lukte niet want ik ben niet bang voor zo'n bully.
Ik heb tegen hem gezegd dat hij een fraai voorbeeld voor zijn kinderen is en dat het een aso is want toen ik zei dat zoontjelief deuken in auto's schopt zei hij: "I don't care".
Tja, je bent asociaal of je bent het niet heMaar hij ging wel weg.
Hij maakte zich helemaal breed en dacht dat ik wel achteruit zou gaan. Niet dus. Was stieken wel beetje bang hoor, want grote brede gast . Hij schopt zijn vrouw ook regelmatig door het huis wat de hele buurt kan horen dus hard schoppen zit in de familie.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Wat een gappie. En dan jou denken bang te maken
. Die is dom
. Groot gelijk dus! Aanpakken dat soort mensen.
Dan is het altijd oppassen geblazen ja, maar juist door het dan niet te laten merken weet ie z'n plek welquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij maakte zich helemaal breed en dacht dat ik wel achteruit zou gaan. Niet dus. Was wel bang hoor, want grote brede gast . Hij schopt zijn vrouw ook regelmatig door het huis wat de hele buurt kan horen dus hard schoppen zit in de familie.
Ik zie hem er wel voor aan dat ik ineens een kras op mijn auto'tje heb hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan is het altijd oppassen geblazen ja, maar juist door het dan niet te laten merken weet ie z'n plek wel.
Als ie je alsnog aanraakt even melden hier, komen Div en ik langs
Dan weet je nu in elk geval wie er verantwoordelijk is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie hem er wel voor aan dat ik ineens een kras op mijn auto'tje heb hoor.
De firma Deuken en Krassenquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan weet je nu in elk geval wie er verantwoordelijk is.
Een kras op haar auto vind ik ook wel een bezoekje waardquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan is het altijd oppassen geblazen ja, maar juist door het dan niet te laten merken weet ie z'n plek wel.
Als ie je alsnog aanraakt even melden hier, komen Div en ik langs
Ja, een dikke Audi.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Een kras op haar auto vind ik ook wel een bezoekje waard
Heeft hij ook een auto Lav?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van elke dikke Audi is een kleintje te maken
Dat jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van elke dikke Audi is een kleintje te maken
Ik spreek beiden er op aan, maar als alles wat ik jou DM gelijk op FOK! staat heb jij een groter probleem.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan word ik er op aangesproken door johannes, echt, fijne vent, die Japie.
Sorry Johannes.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik spreek beiden er op aan, maar als alles wat ik jou DM gelijk op FOK! staat heb jij een groter probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |