Het is zachte snoep, beetje zoals die kikkers van Haribo. Alleen dan andere smaak en vorm enz.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:20 schreef Iwanius het volgende:
Wat is dat hierboven? Ken ik helemaal niet. Soort snoep zoals wijngums?
Moet je niet zijn,onnodig want het is niet elke dag feest zeg ik altijd.quote:Op donderdag 16 juli 2015 04:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben jelly op de culinaire uitspattingen van Iwanius
... want koken doen we in de afwasmachine?quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanavond pizza want de afwasmachine is kapot. Gelukkig komen ze morgen een nieuwe brengen.
Ik moet weer eens naar de aldi voor de belgen patatquote:
Nee, met pannen die je anders af moet wassen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:32 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
... want koken doen we in de afwasmachine?![]()
(dat kan trouwens wel!)
dat begreep ik wel. vandaar de knipoog.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, met pannen die je anders af moet wassen.
Ik doe alles er in. Anders heeft zo'n ding ook weinig zin.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:54 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
dat begreep ik wel. vandaar de knipoog.![]()
(ik doe m'n pannen eigenlijk nooit in de vaatwasser. zit sterk ingebakken dat dat slecht voor je pannen is. zal vast niet voor alle pannen gelden - bovendien is pizza op z'n tijd smullen)
Dat zei mijn vriendin ook laatst.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik doe alles er in. Anders heeft zo'n ding ook weinig zin.
Eigenlijk heb je best veel gemeen met Wauke he...quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin ook laatst.
Trouwens hier ook pizza vandaag
Ik dacht dat Maki een soort aap was, maar dat zul je wel niet bedoelen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:02 schreef Prego het volgende:
Maki, sushi en sashimi. En een Kirin Ishiban om te acclimatiseren.
Wauke is dan ook een topwijf.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je best veel gemeen met Wauke he...
nee inderdaad, dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Maki een soort aap was, maar dat zul je wel niet bedoelen.
Ik eet gewoon macaroni. Met slaaij erbij. Of komkommers.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:14 schreef Tem het volgende:
Straks soep, calamaris, kuit en makreel van de visboer. Daarbij brood van LHO en Isegrim![]()
En een wijntje uiteraard.
Lijkt me heerlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik eet gewoon macaroni. Met slaaij erbij. Of komkommers.
Lekkerder dan brood van LHO en isegrim lijkt me; al heb ik geen idee wat voor brood dat in godesnaam isquote:
Fokkers die hun eigen bakkerij zijn begonnen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lekkerder dan brood van LHO en isegrim lijkt me; al heb ik geen idee wat voor brood dat in godesnaam is![]()
Ik moest aan je denken bij de Lidl, ze hadden het hier nog volopquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat was 130 gr chocolade popcorn
Morgen nieuwe halen
Had voor 11.90 e chocopopcornquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken bij de Lidl, ze hadden het hier nog volop
wuut! Vandaar dat ik bij mij nooit wat heb zien liggen. Jij neemt alles mee!quote:
Hahahaquote:
Een mosterd dille dressing is ook bij de jumbo te koopquote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hahaha
Vind ik wel het grootste nadeel van Lidl: zoveel tijdelijke producten... ik zit inmiddels 84 soorten mosterd te proberen als vervanging voor de honing dille mosterd uit het feestdagenassortiment. Zucht....
En net een fruittaartje als ontbijtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Zojuist een lekker fruittaartje op
Er groeit een wilde Honda tussen je onkruid!quote:[b]Op
Jup de tuin is tokkie, binnenkort niet meer !! Als alles klaar is before and after pics![]()
Nee, ik zoek echt mosterd, geen dressingquote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Een mosterd dille dressing is ook bij de jumbo te koopmaar misschien is dat niet wat je zoekt.
Die is opweg naar de 4 daagse !quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Wilde lopend buffet maar hebben ze vandaag niet.
Dan maar botersla, prei, wortels, kipfilet en aardappelkroketten
Verrek ja,die begint volgende week en er is natuurlijk ( als je de trein neemt) ook als het goed is een Kermis in Tilburg die je dan vanaf het spoor, wanneer je in de trein gezeten bent, kan zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:22 schreef Geerd het volgende:
Die is opweg naar de 4 daagse !
Ot beetje buiten fokken en pilsjes drinken
Wij zijn ondertussen ook aanbeland in dorp op terras met tripel en een broodje rosbiefquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die is opweg naar de 4 daagse !
Ot beetje buiten fokken en pilsjes drinken
hoe en waarmee maak jij je knoflooksaus?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:39 schreef emmyemmy het volgende:
Vanavond zelfgemaakte kipshoarma met zelfgemaakte knoflooksaus in wraps
Zure room, mayonaise, en dan een hele bol knoflook, 5 kleine augurkjes en 2 eetlepels zilveruitjes fijn hakken en mixenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:32 schreef Prego het volgende:
[..]
hoe en waarmee maak jij je knoflooksaus?
OT: een Leffe, straks hachis parmentier.
Ja, doe Fred of Wereldmuseum ook nog even, dan zijn we rond.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:41 schreef Iwanius het volgende:
Sluiten we de week net zo gek af als dattie begonnen is (allerlei sterrentoko's afgaan) of nemen we even een pitstop aangezien we ook geen 25 meer zijn...
leuk om te zien dat iedereen zijn/haar eigen recept heeftquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:58 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Zure room, mayonaise, en dan een hele bol knoflook, 5 kleine augurkjes en 2 eetlepels zilveruitjes fijn hakken en mixen
Is het vreemd dat wanneer ik jou postst zie steeds een dikke gast met bierbuik voor me zie?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Verrek ja,die begint volgende week en er is natuurlijk ( als je de trein neemt) ook als het goed is een Kermis in Tilburg die je dan vanaf het spoor, wanneer je in de trein gezeten bent, kan zien.
On topic:
[ afbeelding ]
Even rustig acclimatiseren al komende van deze middaglunch/recensie. Tis tenslotte zaterdagmiddag en tijd genoeg om te overpeinzen wat te gaan eten en hoe verder de zaterdagmiddag/avond door te brengen.
Sluiten we de week net zo gek af als dattie begonnen is (allerlei sterrentoko's afgaan) of nemen we even een pitstop aangezien we ook geen 25 meer zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zondag 19 juli 2015 03:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Flinke krakauerworst (30 cm)
Ok dit klinkt fantastisch...
Hey mixed grill box ouwe!!!quote:Op zondag 19 juli 2015 18:54 schreef emmyemmy het volgende:
Mixed grill schotel met doner, kip en shoarma bestelden een blikje dr pepper
Deze in ieder geval niet zelfgemaakt.quote:
Laat eens wat zelfgeschoten foto's zien van wat je elke dag zegt te eten Golfer.quote:
Geen bami nasi kroepoek?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Laat eens wat zelfgeschoten foto's zien van wat je elke dag zegt te eten Golfer.(gezeur altijd...)
On topic:
Wat wezen halen want....tis zondag en dan moet je nog minder doen dan normaal.![]()
[ afbeelding ]
Thais dus: rundvlees salade(l)i.c.m.Thaise loempia's en rundvlees met pepers en basilcum.
Misschien nog straks de zondag uitluiden en ergens verder acclimatiseren...
Had je em zoals op de foto met gebakken ei of met een rauwe dooier?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:44 schreef Aurelius het volgende:
Nee, niet zelf gemaakt. Zal volgende keer een foto maken. Maar het leek er wel op.
quote:Op zondag 19 juli 2015 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hij is naar de Thai geweest, niet de Chinees
Zo een wereldstad (Mokum) en dan vanaf 9 uur geen haring/visboer geopend?quote:
jawel, toch? ik haalde weleens na een lange avond werken (horeca/feestje gedraaid, dus om een uur of 7 richting huis) met collega's wel eens een visje op de haarlemmerdijk of zoquote:Op maandag 20 juli 2015 10:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo een wereldstad (Mokum) en dan vanaf 9 uur geen haring/visboer geopend?
In Den Haag bijvoorbeeld kan je al in hun China Town al vanaf 09:00 uur terecht voor HK (Cantonees) eten..
'Bami nasi kroepoek' is dan ook eigenlijk geen chinees eten,maar Indonesischequote:Op zondag 19 juli 2015 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hij is naar de Thai geweest, niet de Chinees
Klopt maar meeste at wij noemen 'Chinezen' zijn Chinees-Indonesische restaurantsquote:Op maandag 20 juli 2015 19:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
'Bami nasi kroepoek' is dan ook eigenlijk geen chinees eten,maar Indonesische
Dat zou ik dus echt niet opetenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:15 schreef Iwanius het volgende:
Voor de verandering eens simpel door de eigenaresse bereidt cafevoedsel dat prima smaakte (op de ei enham na) i.c.m.een pilsje. Aansluitend ook daar zitten acclimatiseren.![]()
Tis tenslotte alweer dinsdag de dag waar we misschien weer een begin maken met wat rondes "sterren die stralen in de horeca"...______________!
Hazelnootschuimgebakje! En?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Groentesoep met veel vlees en vermicelli![]()
Cracker leverworst en cracker komkommersalade.
Later vanmiddag krijgen we een traktatie: hazelnoottaart van Maison Kelder, en heb het nog nooit op
Hou er niet zo van want normaal erg zoet maar deze niet. Was lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hazelnootschuimgebakje! En?
Poiesz heeft Parijse soezen en slagroom hoorn in de aanbieding. Owwwww
Zoo lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Later vanmiddag krijgen we een traktatie: hazelnoottaart van Maison Kelder, en heb het nog nooit op
Dat klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:48 schreef Sorella het volgende:
Varkensbuik piri piri met gebakken bloemkool en coleslaw, roseval aardappeltjes uit de oven met rozemarijn en knoflook en broodpudding met caramel saus toe.
Dit. En het is sushi gewordenquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:15 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Iets bestellen, nog geen idee wat![]()
Nu eerst maar een biertjewijntje
Oh heerlijk! Eetsmakelijk alvastquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:47 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Roti kipfilet hier, lang geleden, beter smaakt het![]()
Sushi ook altijd goed
quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:27 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Shoarmavlees met sambal en knoflooksaus mayonaise
Bier
Was lekker gelukkig!!quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:48 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Eetsmakelijk alvast.
Ha ik andijvie stampot met spekjes. (gister en vandaag)quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Had zuurkool met spekjes, rozijnen, ananas en een stuk slagersworst
Tja. Was ook een beginnersfout om thuis te komen uit de supermarkt met shoarma, zonder knoflooksaus.quote:
Was je niet bij de AH zekerquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:53 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Tja. Was ook een beginnersfout om thuis te komen uit de supermarkt met shoarma, zonder knoflooksaus.
Moet een cassiere mij niet waarschuwen?
ik weet niet waar ik het meest onpasselijk van wordt, die sigaar in de tartaar of dat houten plankjequote:Op donderdag 23 juli 2015 22:39 schreef Iwanius het volgende:
Enerverend avondmaal gehad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beiden komende van deze recensie.
Tis tenslotte nog donderdag.
Als een toko zo slecht omgaat met zijn gasten is dit mijn manier om te laten zien hoe ik over ze denk en behandel ik ze navenant. Anders gezegd: "Go F* yourself!" luidt de boodschap.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:54 schreef Prego het volgende:
ik weet niet waar ik het meest onpasselijk van wordt, die sigaar in de tartaar of dat houten plankje
Gul voor die hoer.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:10 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Net een boterham met kaas, hoer vanavond ook andijviestamppot met kaas, spekjes en jus
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:34 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oja, ik ook. Bijna vergeten. Met tomaat en tijm:
[ link | afbeelding ]Tosti
Wordt slavink, sperzieboontjes met uitgebakken ham en aardappelgratin met extra kaasquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:10 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Net een boterham met kaas, hier vanavond ook andijviestamppot met kaas, spekjes en jus
Op de kaart stond dat er fruit bij zat, dus ik dacht aan een schaaltje, niet dit.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:17 schreef RobinOok het volgende:
Oh god, die aardbei, hahahahaa!!!!
Maakt verder ook niet uit, maar sjesus, wat fout.![]()
Waar was dat en was het lekker?
Oh lekkeerr!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:40 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Wordt slavink, sperzieboontjes met uitgebakken ham en aardappelgratin met extra kaas
Nou de warme groenten bleken alleen warme stukjes bleekselderij te zijn. Niet echt geweldig dus, had toch wat beters verwacht.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:32 schreef Sylvana het volgende:
Bij cafetaria halve haan schotel besteld met patat en warme groenten
Bij een cafetariaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nou de warme groenten bleken alleen warme stukjes bleekselderij te zijn. Niet echt geweldig dus, had toch wat beters verwacht.
Was die halve haan wel te eten?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nou de warme groenten bleken alleen warme stukjes bleekselderij te zijn. Niet echt geweldig dus, had toch wat beters verwacht.
Jouw tosti's. Heilig.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:34 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oja, ik ook. Bijna vergeten. Met tomaat en tijm:
[ link | afbeelding ]Tosti
Haha nou dat zou ik nog beter vinden dan bleekselderij hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij een cafetaria?
Ik zou daar diepvries erwten en worteltjes verwachten. Dus dat pas wel bij de bleekselderij.
De halve haan was prima te eten, die maken ze wel gewoon per keer klaar in de oven, dus daarom duurt ook altijd wel wat langer dan als je dat besteld. Maar daar was niks mis mee gelukkigquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was die halve haan wel te eten?
Durf geen halve kip/haan te eten in een cafetaria. Ziet er altijd zo bleek, oud en uitgedroogd uit in de vitrine. Zo onaantrekkelijk. Alsof het er al een jaar ligt
Zoiets vermoedde ik al. :-)quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:24 schreef OMG het volgende:
[..]
Op de kaart stond dat er fruit bij zat, dus ik dacht aan een schaaltje, niet dit.. Niet dat 't me daar om ging, de eggs benedict en grits smaakten prima. Was bij een restaurantje genaamd Good Morning Mama's hier in Indianapolis.
quote:
Hier ook !! Koffie, melk, zo een panini weer zijn goed weg te tikken nu pils.quote:Op zondag 26 juli 2015 12:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Net wakker, toast met boter
Rond 3 uur Sunday roast dinner van schoonvadersMet lam dit keer!
Haha je noemt het maar zo om geen patat of friet? discussie uit te lokken?quote:Op zondag 26 juli 2015 18:07 schreef Skeletor. het volgende:
Goudgeel gefrituurde aardappelstaafjes en twee goulashkroketten.
quote:Op zondag 26 juli 2015 17:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Wij eten niks. Gewoonweg omdat ik geen zin heb om te koken ondanks dat vriendlief me smekend aankijkt <3
Inderdaadquote:Op zondag 26 juli 2015 18:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha je noemt het maar zo om geen patat of friet? discussie uit te lokken?
IK had het niet eens zo snel gezien eigenlijk anders had ik idd wel patat geroepenquote:Op zondag 26 juli 2015 18:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha je noemt het maar zo om geen patat of friet? discussie uit te lokken?
En geen snackbar/toko/surinamer in de buurt?quote:Op zondag 26 juli 2015 17:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Wij eten niks. Gewoonweg omdat ik geen zin heb om te koken ondanks dat vriendlief me smekend aankijkt <3
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:43 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een vers gemaakt aardbeien vanille ijsje toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |