Het is zachte snoep, beetje zoals die kikkers van Haribo. Alleen dan andere smaak en vorm enz.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:20 schreef Iwanius het volgende:
Wat is dat hierboven? Ken ik helemaal niet. Soort snoep zoals wijngums?
Moet je niet zijn,onnodig want het is niet elke dag feest zeg ik altijd.quote:Op donderdag 16 juli 2015 04:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben jelly op de culinaire uitspattingen van Iwanius
... want koken doen we in de afwasmachine?quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanavond pizza want de afwasmachine is kapot. Gelukkig komen ze morgen een nieuwe brengen.
Ik moet weer eens naar de aldi voor de belgen patatquote:
Nee, met pannen die je anders af moet wassen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:32 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
... want koken doen we in de afwasmachine?![]()
(dat kan trouwens wel!)
dat begreep ik wel. vandaar de knipoog.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, met pannen die je anders af moet wassen.
Ik doe alles er in. Anders heeft zo'n ding ook weinig zin.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:54 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
dat begreep ik wel. vandaar de knipoog.![]()
(ik doe m'n pannen eigenlijk nooit in de vaatwasser. zit sterk ingebakken dat dat slecht voor je pannen is. zal vast niet voor alle pannen gelden - bovendien is pizza op z'n tijd smullen)
Dat zei mijn vriendin ook laatst.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik doe alles er in. Anders heeft zo'n ding ook weinig zin.
Eigenlijk heb je best veel gemeen met Wauke he...quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin ook laatst.
Trouwens hier ook pizza vandaag
Ik dacht dat Maki een soort aap was, maar dat zul je wel niet bedoelen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:02 schreef Prego het volgende:
Maki, sushi en sashimi. En een Kirin Ishiban om te acclimatiseren.
Wauke is dan ook een topwijf.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je best veel gemeen met Wauke he...
nee inderdaad, dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Maki een soort aap was, maar dat zul je wel niet bedoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |