SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Undulatus Asperitasquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:31 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Eerder deze avond in Amsterdam
Van angst?quote:
Klopt, al heb ik ook niet per se alle flitsen in de gaten gehouden. Ik zag ineens een gelige gloed op de huizen hier tegenover, waar dat normaal fel wit is en vrij snel weer weg hield dit wat langer aan.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:35 schreef Rabieluh het volgende:
http://hdtv.webcam.nl/flevoland/
Ja! Welkom in Flevoland, ook hier bliksems!
Dit was iets anders. Dat is ook boven de wolken en zie je dus niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:34 schreef DonGorgon het volgende:
@Bondage
"Seen from above, lightning storms also produce less well-known emissions of blue or red light above the clouds, known as jets and sprites. The colors are also produced through gas excitations of the gas molecules in the atmosphere, particularly nitrogen."
zo danquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:21 schreef Rabieluh het volgende:
http://webcam.prvgld.nl/n233.html
Hier nu rijden is echt geen pretje.
Bliksem in de verte, bliksem erboven op, en een zwarte gestalte in de luchtquote:
Dan mogelijk iets in de orde van:quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit was iets anders. Dat is ook boven de wolken en zie je dus niet.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
© Tom van Oossanenquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:45 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
net of daar een enorme schedel in die wolk zit
Bredaderitis heet dat.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:45 schreef lily het volgende:
Hier geen spat regen gezien, laat staan een onweersbui.
Ook wel Roermondisme genoemd...quote:
Het bleef de hele namiddag/avond over de Noordzee gaan en toen kwam het via Huisduinen (waar ik bier zat te drinken) Den Helder binnen.quote:
quote:
Dat is dus arnhem en omstreek.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:48 schreef Stickertje het volgende:
Ik zou niet graag in de plaatsen willen wonen waar de onweer direct overheen trekt![]()
Zou mijn zolderkamertje verlaten on in de kelder te gaan schuilen
Lijkt het meer op inderdaad, komt zo te zien in vele kleuren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:40 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Dan mogelijk iets in de orde van:
https://en.wikipedia.org/wiki/Pink_lightning_%28storm%29
?
Ik ben naar huis gefietst door de duinenquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:48 schreef Stickertje het volgende:
Ik zou niet graag in de plaatsen willen wonen waar de onweer direct overheen trekt![]()
Zou mijn zolderkamertje verlaten on in de kelder te gaan schuilen
Ik zie en hoor het onweer van Nijmegen in de verte, ik heb met ze te doenquote:
Dat is daar al vaak genoeg. Ik herinnern me nog een keer in het voorprogramma van Metallicaquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:49 schreef Burner82 het volgende:
Limburg wil ook regen en onweer en storm des doods en onweer des doods en zo....
Dat was wel Limburg, maar niet hierquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is daar al vaak genoeg. Ik herinnern me nog een keer in het voorprogramma van Metallica
O.oquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat was wel Limburg, maar niet hierIk wil dat het hier afkoelt... Nog 29.5 binnen
Hier 26,5 binnen, en om nou met die regen het dakraam open te zettenquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat was wel Limburg, maar niet hierIk wil dat het hier afkoelt... Nog 29.5 binnen
Vandaar dit:quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:53 schreef DonGorgon het volgende:
Regen neemt in Almere wat meer serieuze vorm aan ..
quote:02-07-15 21:28:27 Brandweer Noord-Holland Noord Prio 2 P. Mulderplantsoen 121 Den Helder Nacontrole 4451
0200153 Brandweer aansturing via P2000 Code tbv schakeling/activering
0201488 Brandweer Den Helder Monitor kazerne
0201489 Brandweer Den Helder Monitor gemeente
0202997 Brandweer RAC NHN GMS koppelingscode meldkamer
0202999 Brandweer Monitorcode RAC Alkmaar
02-07-15 21:26:10 Brandweer Noord-Holland Noord Prio 2 P. Mulderplantsoen 121 Den Helder Nacontrole 4432
0201478 Brandweer Den Helder Beroepsploeg
0201488 Brandweer Den Helder Monitor kazerne
0201489 Brandweer Den Helder Monitor gemeente
0202997 Brandweer RAC NHN GMS koppelingscode meldkamer
0202999 Brandweer Monitorcode RAC Alkmaar
Haven inmiddels weer voorbijquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:53 schreef DonGorgon het volgende:
Regen neemt in Almere wat meer serieuze vorm aan ..
twitter:BuienRadarNL twitterde op donderdag 02-07-2015 om 22:40:59Stevige buien met #onweer en #hagel trekken langzaam naar noorden. Al 14.000 bliksemontladingen gemeten vanavond! http://t.co/bmfMzSEroz reageer retweet
Nog redelijk ver weg?quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:01 schreef Cootz het volgende:
Extreem domme vraag misschien hoor: ik zie heel veel flitsen maar eigenlijk vrij weinig kabaal, hoe komt dat?
Zeker, kan de vlammen zien vanaf Ede bij ziekenhuis gelderse vallei. Staat echt in lichterlaaie.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/HAaJn
Zo'n dak fikt wel
Ver weg en geluid waait andere kant op gok ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:01 schreef Cootz het volgende:
Extreem domme vraag misschien hoor: ik zie heel veel flitsen maar eigenlijk vrij weinig kabaal, hoe komt dat?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:59 schreef DonGorgon het volgende:
[..]![]()
Dat gaat net langs Almere richting Lelystad .. RIP
Hier is het alweer rustiger gaan regenen
zoiets denk ik. Hoorde hier de hele tijd doffe dreunen, maar de ene keer dat ik een flits zag hoorde ik nietsquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ver weg en geluid waait andere kant op gok ik
Nja als ik de bliksem echt kan zien hier vanuit huis zonder heel ver uitzicht dan is het niet echt ver weg toch?quote:
Volgens mij heet dat 'warmte-bliksem'quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:01 schreef Cootz het volgende:
Ja dat gaat het zekerquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:04 schreef overcast666 het volgende:
Het gaat los in de kop van overijssel
ik ben alweer bijna 41, waar is hier ook alweerquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:04 schreef WEST het volgende:
Volgens mij is het hier in de buurt ingeslagen. Wat een klap net.
En dat is?quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:03 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat 'warmte-bliksem'
Ik krijg flitsen mee die zo'n 10/15km ver weg zijn, kan je een aardig eind zien..quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:03 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nja als ik de bliksem echt kan zien hier vanuit huis zonder heel ver uitzicht dan is het niet echt ver weg toch?
twitter:rtvutrecht twitterde op donderdag 02-07-2015 om 23:04:10Treinverkeer plat door stroomstoring en blikseminslag http://t.co/MjwMOkYk14 #TDFUtrecht #utrecht reageer retweet
Zwartsluis, kop van overijssel.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben alweer bijna 41, waar is hier ook alweer
Meppel ging net ook lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:04 schreef overcast666 het volgende:
Het gaat los in de kop van overijssel
Ah, dan heb je wat iddquote:
Ik heb altijd gedacht dat het een 'echt' fenomeen was, maar blijkt dus folklore:quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:06 schreef Cootz het volgende:
[..]
En dat is?
Ik dacht zelf dat het eigenlijk de ontladingen tussen de wolken waren in plaats van die met de grond wat het verschil maakt, maar geen flauw idee of dat ergens op slaat
Dit zul je mij echt nooit horen zeggen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:09 schreef Stickertje het volgende:
elk keer als ik denk dat her afgelopen is vormt er een nieuw wolkje...![]()
gaat nooit meer ophouden dit
Er was me net een klap. Volgens mij is het ergens ingeslagen. Zo harde klap was dat.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Meppel ging net ook lekker. En al vrij lang veel flitsen en klappen.
Otterbeek.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Er was me net een klap. Volgens mij is het ergens ingeslagen. Zo harde klap was dat.
Als het knettert, is het ingeslagen... Hebben ze mij altijd wijs gemaaktquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Er was me net een klap. Volgens mij is het ergens ingeslagen. Zo harde klap was dat.
Volgens p2000 is het brandweerkorps flink uitgerukt in Zwartsluis.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens p2000 is het brandweerkorps flink uitgerukt in Zwartsluis.
Was fantastisch lekker op het terrasquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:13 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe het warmer is in Breda, dit komt omdat er er hier geen fucking onweer en regen was, dat kwam pas NA Breda.
ik hoor wel brandweer. Maar daar staat alleen iets van de overkant in.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens p2000 is het brandweerkorps flink uitgerukt in Zwartsluis.
Hier ook 27 ja, en net een beetje vochtigerquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Was fantastisch lekker op het terras
Nu thuis is het gvd weer dik 27 graden binnen.
gaaf..quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:10 schreef mithrandirrr het volgende:
De lucht zag er super instabiel uit maar de radars gaven niks aan bij mij in de buurt (omgeving helmond). Eerder zag ik die bui rond nijmegen uit het niets ontploffen tot hetgeen dat naar het noorden trok, dus in de wagen gestapt en gaan rijden. Precies de juiste kant op
[ link | afbeelding ]IMG_5115 by robert weerden, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_5119 by robert weerden, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_5135 by robert weerden, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_5144 by robert weerden, on Flickr
Het was vies vervelend, mensen gingen Breda jennen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:15 schreef roislecxe het volgende:
Haha wtf buienradar
Ging al uit van niks hier natuurlijk, maar haha wat is dit
Heel NL bedenkt onder kruisjes.
sodeju dat filmpje, die hagelstenen wil je niet op je hoofd krijgentwitter:JKorswagen twitterde op donderdag 02-07-2015 om 21:24:27#hagel #hagelstenen Apeldoorn http://t.co/kMyiVrhkZ8 reageer retweet
Kwallen. Altijd hetzelfde.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het was vies vervelend, mensen gingen Breda jennen.
Mooie shots dit, gave bliksemkrulquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:10 schreef mithrandirrr het volgende:
De lucht zag er super instabiel uit maar de radars gaven niks aan bij mij in de buurt (omgeving helmond). Eerder zag ik die bui rond nijmegen uit het niets ontploffen tot hetgeen dat naar het noorden trok, dus in de wagen gestapt en gaan rijden. Precies de juiste kant op
[ link | afbeelding ]IMG_5115 by robert weerden, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_5119 by robert weerden, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_5135 by robert weerden, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_5144 by robert weerden, on Flickr
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het was vies vervelend, mensen gingen Breda jennen.
Ja die zitten nog steeds als een stickertje aan elkaarquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:16 schreef Stickertje het volgende:
Boven Nijmegen is het weer bijna rustig, nog hier en daar een flits maar ik zie dat het ergste voorbij is.
Die zullen daar wel met samen geknepen billen hebben gezeten
Geweldig!quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:17 schreef Ener-G het volgende:
En het is hier inmiddels weer pleite richting het noorden... mijn oogst van vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Twente dan? Net of wij er wat van mee hebben gekregenquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:13 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe het warmer is in Breda, dit komt omdat er er hier geen fucking onweer en regen was, dat kwam pas NA Breda.
Wowquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:15 schreef roislecxe het volgende:
Haha wtf buienradar
Ging al uit van niks hier natuurlijk, maar haha wat is dit
Heel NL bedenkt onder kruisjes.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:17 schreef Ener-G het volgende:
En het is hier inmiddels weer pleite richting het noorden... mijn oogst van vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus, waarom kon dit niet al 300 kilometer zuidelijker beginnen in Belgie, daar was het ook warm, dit is gewoon bedrogquote:
Euhh.... ergens ten zuiden van de lijn Den Haag - Breda - Turnhout- Weert - Venloquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:19 schreef roislecxe het volgende:
Letterlijk geen druppel regen gehad. Maar goed, het was hartstikke vol op het terras. Iedereen lijkt te weten inmiddels waar het sowieso droog blijft heel de avond.
Dat kan nog makkelijk komen. Hier is 100% zeker weer uitgesloten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:20 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
En Twente dan? Net of wij er wat van mee hebben gekregen!
Deze ronde wel ja. Maar in de regel van altijd, geldt ook de komende X keer. Wij doen niet mee aan de onweershypequote:Op donderdag 2 juli 2015 23:21 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Euhh.... ergens ten zuiden van de lijn Den Haag - Breda - Turnhout- Weert - Venlo
flitst hier constant.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Serieus, waarom kon dit niet al 300 kilometer zuidelijker beginnen in Belgie, daar was het ook warm, dit is gewoon bedrog.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:23 schreef tralalala het volgende:
http://nl.tinypic.com/r/2w6f043/8
BOEM
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:23 schreef tralalala het volgende:
BOEM
Zo dit zat er vrij dicht boven of nietquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:23 schreef tralalala het volgende:
BOEM
Naicequote:Op donderdag 2 juli 2015 23:23 schreef tralalala het volgende:
BOEM
Leuke klapjes, inderdaad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:42 schreef caspervc het volgende:
Lekker net tweede pittige bui @ Utrecht
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
balkbrug kwam al ter sprake in het vorige topic
Neequote:Op donderdag 2 juli 2015 23:26 schreef Frutsel het volgende:
meer wind flisen en verre rommels....
zou het dan toch nog...
voelde je de grond trillen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:27 schreef Mokkebank het volgende:
Twee enorme inslagen vlak bij mijn huis, Heerenveen.
Normaal is dat wel het onweersfavoriete gebied. We hebben niks uit Frankrijk / België gehad. Dat je 100x hebt gedoucht na een loeiwarme dag en tussen de hordes muggen nog steeds beplakt en bezweet alsnog rond een uur of 1 in slaap valt vanwege de uitputtingsslag en rond 2 uur je bed uit gedonderd wordt. Nee dat zat er helaas niet in vandaag!quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze ronde wel ja. Maar in de regel van altijd, geldt ook de komende X keer. Wij doen niet mee aan de onweershype
Nog bedankt!quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
balkbrug kwam al ter sprake in het vorige topic
Tja onweersfavoriet gebied, ik weet het. Maar wat is een onweersdag? dat betekent volgens mij dat je een donder gehoord kunt hebben, of een flits hebt gezien. Zoiets. De stad zelf hier krijgt zelden iets, maar toch wordt dan een onweersdag opgetekend.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:29 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Normaal is dat wel het onweersfavoriete gebied. We hebben niks uit Frankrijk / België gehad. Dat je 100x hebt gedoucht na een loeiwarme dag en tussen de hordes muggen nog steeds beplakt en bezweet alsnog rond een uur of 1 in slaap valt vanwege de uitputtingsslag en rond 2 uur je bed uit gedonderd wordt. Nee dat zat er helaas niet in vandaag!
Ik had al willen slapen, maar dat gaat niet lukken zoquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het zou eerst wel klaar zijn, aldus Buienalarm, maar het trekt er nu vol overheen.
Hoi minthy. Weertje hè.quote:
Tessel?quote:
Heb hier de waaier voor het raam gezet. De katten zijn naar hun plekje. Koelt ein-de-lijk af.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:31 schreef Burner82 het volgende:
Alles open heeft het nu afgekoeld naar 28.8jeej
Toerist waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wonen er echt mensen op de waddeneilanden
Hai skeet, nou! Flitsend!quote:
Wanneer?quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai skeet, nou! Flitsend!
Kwam je nou nog meeten met 3FM'ers?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:32 schreef junkiexp het volgende:
http://webcam.prvgld.nl/n348c.html
Kijk het flitsen, mooi is dat
Dat is vast een grap want Breda krijgt nooit watquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef Oom_Agent het volgende:
Het meest favoriete onweersgebied ligt tussen Antwerpen en het Gooi:
[ afbeelding ]
ik zou in mijn broek pissen van angstquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:32 schreef junkiexp het volgende:
nee gekkiequote:Op donderdag 2 juli 2015 23:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En Rabieluh maar klagenquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
Check ff de FB-groep van het topic, daarin staat een linkje naar Datumprikker.quote:
Het gaat wel heel langzaam zo...quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb hier de waaier voor het raam gezet. De katten zijn naar hun plekje. Koelt ein-de-lijk af.
Arnhem is bijna klaar voor vanavondquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:34 schreef dolf1010 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er nog meer vanuit het zuiden komt of dat dit het is?
Kan ik eindelijk rustig naar bed.
Ze zullen zo wel uitrukken vanwege een melding stormoverlast of blikseminslag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:32 schreef junkiexp het volgende:
Deze bedoel je denk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk.
[ afbeelding ]
De wadden is beschermd natuurgebiedquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha, nee dat was een waarschuwing op een bepaalde dag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk.
[ afbeelding ]
Hoe vind je deze nou weerquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Arnhem is bijna klaar voor vanavond
Die heb ik toen ooit eens gemaakt, evenals die met aantal onweersdagen per jaarquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ooit opgeslagen. Heb 6 van die ellendelingen.
Jaja, hooguit 2 dagen onweer per jaar in Den Helder. Paar jaar terug hadden we zelfs een paar jaar helemaal geen onweer.quote:
Maar daar ga je er ook niet van uitquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaja, hooguit 2 dagen onweer per jaar in Den Helder. Paar jaar terug hadden we zelfs een paar jaar helemaal geen onweer.
Nou, hij bestaat nog steedsquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die heb ik toen ooit eens gemaakt, evenals die met aantal onweersdagen per jaar.
Ik vind het wel schitterend als Donar hier de reuzen komt bevechten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar daar ga je er ook niet van uit
De Waddenzee is werelderfgoed en begint bij Den Helder.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:37 schreef aloa het volgende:
[..]
De wadden is beschermd natuurgebiedDaar wonen vogels en zeehonden etc.
Al was mijn onweersdagen per jaar iets anders denk ik... ik ga op zoekquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou, hij bestaat nog steeds
Was mooi genoeg om te bewaren
Deze is zooooo achterhaaldquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben zo'n vogelquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:37 schreef aloa het volgende:
[..]
De wadden is beschermd natuurgebiedDaar wonen vogels en zeehonden etc.
Volgens mij heb ik em zelf gemaakt eigenlijk, ik ben echt waardeloos met paint en hij is niet echt goedquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Al was mijn onweersdagen per jaar iets anders denk ik... ik ga op zoek.
Dat was de dag dat ik mn eerste rolwolk zag. En de dag dat in Breda, jaja, door een windhoos de halve Claudius Prinsenlaan van bomen was ontdaan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:41 schreef Oom_Agent het volgende:
Deze blijft leuk:
Lijkt op de actuele situatie behalve voor ZW en Z NL.
[ afbeelding ]
Nah, deze is bovenop een koufront. Warmteonweer was enkel in Limburg mogelijk maar is niet gebeurd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:41 schreef Oom_Agent het volgende:
Deze blijft leuk:
Lijkt op de actuele situatie behalve voor ZW en Z NL.
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, dit is de mijne namelijkquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik em zelf gemaakt eigenlijk, ik ben echt waardeloos met paint en hij is niet echt goed
Maar het brengt het idee over, das genoeg.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit is de mijne namelijk
[ afbeelding ]
Die is zowaar nog slechter.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit is de mijne namelijk
[ afbeelding ]
We hebben het al bijna op. Het was heerlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:47 schreef Dhalsim het volgende:
*Begint zachtjes te huilen*
Ik wil ook onweer...
ach gossiequote:Op donderdag 2 juli 2015 23:47 schreef Dhalsim het volgende:
*Begint zachtjes te huilen*
Ik wil ook onweer...
Die was ook mooi jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:50 schreef GekkePoes het volgende:
Eentje van vorig jaar, als die ene regenwolk net boven Nederland hing had iedereen onweer gehad.
[ afbeelding ]
Ik niet, waarschijnlijk veel gescholden die avond.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die was ook mooi ja
*Herinnert zich dit plaatje nog*
net als 2006 volgens mij.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:53 schreef roislecxe het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan we voor een tweede hittegolf in 1 maand?
Had dit niet gekund, nadat mijn contract afloopt, de tandjesquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:53 schreef roislecxe het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan we voor een tweede hittegolf in 1 maand?
Dat witte vlak in Duitslandquote:
ik ook niet. Flitsen om de haverklap en overal om je heen. Heel apart.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:01 schreef Party_P het volgende:
zo dat onweer van vanavond heb ik niet veel vaker meegemaakt,wat een enorm hoge bliksemintensiteit, ongelovelijk.
Neequote:Op donderdag 2 juli 2015 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, deze is bovenop een koufront. Warmteonweer was enkel in Limburg mogelijk maar is niet gebeurd.
twitter:BuienRadarNL twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:03:47De #onweersbui boven Apeldoorn leverde een indrukwekkende foto op! Foto van @gerkovankampen http://t.co/uxTnC4UiT7 reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:06 schreef roislecxe het volgende:
Waaier aangezet, flessen ervoor, ramen open, buiten 22.3 graden.
Loopt de temp op van 27.0 naar 27.4
Waar gaat het toch mis...
Heule mooie.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:05 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BuienRadarNL twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:03:47De #onweersbui boven Apeldoorn leverde een indrukwekkende foto op! Foto van @gerkovankampen http://t.co/uxTnC4UiT7 reageer retweet
Zolang mijn adres er maar niet bij komt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:11 schreef ZodiaX het volgende:
112meldingen site zit vol met woningbranden.
Inderdaad ja, ook opvallend veel CG's (cloud ground) vanavond.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:11 schreef ZodiaX het volgende:
112meldingen site zit vol met woningbranden.
Woooow, echte strike van Thorquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:05 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BuienRadarNL twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:03:47De #onweersbui boven Apeldoorn leverde een indrukwekkende foto op! Foto van @gerkovankampen http://t.co/uxTnC4UiT7 reageer retweet
80% van NL krijgt een luchtvochtigheid van tussen de 80 en 90%.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:16 schreef tralalala het volgende:
Maar we krijgen morgen zeker helemaal zweetweer door die buien van vanavond?
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
80% van NL krijgt een luchtvochtigheid van tussen de 80 en 90%.
Hier houden we het bij 40.
Idem. Kei irritant.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik had mijn auto op de verkeerde plek gezet vorige week, nu zit ie nog steeds onder de plakzooi van die kutboom. Had gehoopt dat het vandaag goed zou komen, misschien toch maar een wasstraat opzoeken
Godsamme zegquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:23 schreef tralalala het volgende:
Fuckzooi, ik heb de meeste filmpjes dus per ongeluk weggeflikkerd, recoveren wil niet. en dat waren net de filmpjes toen het hier echt heftig was![]()
Die laatste knal
Wat een genotquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:23 schreef tralalala het volgende:
Fuckzooi, ik heb de meeste filmpjes dus per ongeluk weggeflikkerd, recoveren wil niet. en dat waren net de filmpjes toen het hier echt heftig was![]()
Die laatste knal
Zo dan. Denk dat er vannacht langzaam meer zulke fotos binnen druppelen.quote:
Wat een zompige bedoening bij jouquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
96% luchtvochtigheid, nog 4% en ik kan zwemmen in de lucht?!
Gefilmd door een kip, hoor je dat? Moet je eens blijven klikken op de tijdsbalk op 14 seconden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zou dat deze inslag geweest zijn?
https://twitter.com/stevenemmens/status/616714772990439425
Binnen 27.6 Blijft oplopen. Zooi...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat een zompige bedoening bij jou.
Hier is de luchtvochtigheid 44% en daar zit het al een paar dagen op.
Binnentemperatuur op 26,1, hoog maar schappelijk met wat ik ondertussen gewend ben.
Succes, ik ga nog ff rellen kijken en dadelijk al mijn bevroren flessen voor de ventilator parkeren.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Binnen 27.6 Blijft oplopen. Zooi...
Bedtijd, kijken of het te doen is.
Pas daar maar mee op, die maken de boel alleen maar warmerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Succes, ik ga nog ff rellen kijken en dadelijk al mijn bevroren flessen voor de ventilator parkeren.
Ik werd er wakker van, ondanks slaappil, dus ja, behoorlijkquote:
Oldenzaal gaat helemaal losquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik werd er wakker van, ondanks slaappil, dus ja, behoorlijk
Heb de ramen hier open, het lijkt nu weer wat rustiger in de lucht.
Voltreffer. 200 meter van mijn huisquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zie het op de kaart ja! Enschede heeft t net gehad, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |