Otterbeek.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Er was me net een klap. Volgens mij is het ergens ingeslagen. Zo harde klap was dat.
Als het knettert, is het ingeslagen... Hebben ze mij altijd wijs gemaaktquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Er was me net een klap. Volgens mij is het ergens ingeslagen. Zo harde klap was dat.
Volgens p2000 is het brandweerkorps flink uitgerukt in Zwartsluis.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens p2000 is het brandweerkorps flink uitgerukt in Zwartsluis.
Was fantastisch lekker op het terrasquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:13 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe het warmer is in Breda, dit komt omdat er er hier geen fucking onweer en regen was, dat kwam pas NA Breda.
ik hoor wel brandweer. Maar daar staat alleen iets van de overkant in.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens p2000 is het brandweerkorps flink uitgerukt in Zwartsluis.
Hier ook 27 ja, en net een beetje vochtigerquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Was fantastisch lekker op het terras
Nu thuis is het gvd weer dik 27 graden binnen.
gaaf..quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:10 schreef mithrandirrr het volgende:
De lucht zag er super instabiel uit maar de radars gaven niks aan bij mij in de buurt (omgeving helmond). Eerder zag ik die bui rond nijmegen uit het niets ontploffen tot hetgeen dat naar het noorden trok, dus in de wagen gestapt en gaan rijden. Precies de juiste kant op
[ link | afbeelding ]IMG_5115 by robert weerden, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_5119 by robert weerden, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_5135 by robert weerden, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_5144 by robert weerden, on Flickr
Het was vies vervelend, mensen gingen Breda jennen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:15 schreef roislecxe het volgende:
Haha wtf buienradar
Ging al uit van niks hier natuurlijk, maar haha wat is dit
Heel NL bedenkt onder kruisjes.
sodeju dat filmpje, die hagelstenen wil je niet op je hoofd krijgentwitter:JKorswagen twitterde op donderdag 02-07-2015 om 21:24:27#hagel #hagelstenen Apeldoorn http://t.co/kMyiVrhkZ8 reageer retweet
Kwallen. Altijd hetzelfde.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het was vies vervelend, mensen gingen Breda jennen.
Mooie shots dit, gave bliksemkrulquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:10 schreef mithrandirrr het volgende:
De lucht zag er super instabiel uit maar de radars gaven niks aan bij mij in de buurt (omgeving helmond). Eerder zag ik die bui rond nijmegen uit het niets ontploffen tot hetgeen dat naar het noorden trok, dus in de wagen gestapt en gaan rijden. Precies de juiste kant op
[ link | afbeelding ]IMG_5115 by robert weerden, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_5119 by robert weerden, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_5135 by robert weerden, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_5144 by robert weerden, on Flickr
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het was vies vervelend, mensen gingen Breda jennen.
Ja die zitten nog steeds als een stickertje aan elkaarquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:16 schreef Stickertje het volgende:
Boven Nijmegen is het weer bijna rustig, nog hier en daar een flits maar ik zie dat het ergste voorbij is.
Die zullen daar wel met samen geknepen billen hebben gezeten
Geweldig!quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:17 schreef Ener-G het volgende:
En het is hier inmiddels weer pleite richting het noorden... mijn oogst van vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Twente dan? Net of wij er wat van mee hebben gekregenquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:13 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe het warmer is in Breda, dit komt omdat er er hier geen fucking onweer en regen was, dat kwam pas NA Breda.
Wowquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:15 schreef roislecxe het volgende:
Haha wtf buienradar
Ging al uit van niks hier natuurlijk, maar haha wat is dit
Heel NL bedenkt onder kruisjes.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:17 schreef Ener-G het volgende:
En het is hier inmiddels weer pleite richting het noorden... mijn oogst van vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus, waarom kon dit niet al 300 kilometer zuidelijker beginnen in Belgie, daar was het ook warm, dit is gewoon bedrogquote:
Euhh.... ergens ten zuiden van de lijn Den Haag - Breda - Turnhout- Weert - Venloquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:19 schreef roislecxe het volgende:
Letterlijk geen druppel regen gehad. Maar goed, het was hartstikke vol op het terras. Iedereen lijkt te weten inmiddels waar het sowieso droog blijft heel de avond.
Dat kan nog makkelijk komen. Hier is 100% zeker weer uitgesloten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:20 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
En Twente dan? Net of wij er wat van mee hebben gekregen!
Deze ronde wel ja. Maar in de regel van altijd, geldt ook de komende X keer. Wij doen niet mee aan de onweershypequote:Op donderdag 2 juli 2015 23:21 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Euhh.... ergens ten zuiden van de lijn Den Haag - Breda - Turnhout- Weert - Venlo
flitst hier constant.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Serieus, waarom kon dit niet al 300 kilometer zuidelijker beginnen in Belgie, daar was het ook warm, dit is gewoon bedrog.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:23 schreef tralalala het volgende:
http://nl.tinypic.com/r/2w6f043/8
BOEM
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:23 schreef tralalala het volgende:
BOEM
Zo dit zat er vrij dicht boven of nietquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:23 schreef tralalala het volgende:
BOEM
Naicequote:Op donderdag 2 juli 2015 23:23 schreef tralalala het volgende:
BOEM
Leuke klapjes, inderdaad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:42 schreef caspervc het volgende:
Lekker net tweede pittige bui @ Utrecht
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
balkbrug kwam al ter sprake in het vorige topic
Neequote:Op donderdag 2 juli 2015 23:26 schreef Frutsel het volgende:
meer wind flisen en verre rommels....
zou het dan toch nog...
voelde je de grond trillen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:27 schreef Mokkebank het volgende:
Twee enorme inslagen vlak bij mijn huis, Heerenveen.
Normaal is dat wel het onweersfavoriete gebied. We hebben niks uit Frankrijk / België gehad. Dat je 100x hebt gedoucht na een loeiwarme dag en tussen de hordes muggen nog steeds beplakt en bezweet alsnog rond een uur of 1 in slaap valt vanwege de uitputtingsslag en rond 2 uur je bed uit gedonderd wordt. Nee dat zat er helaas niet in vandaag!quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze ronde wel ja. Maar in de regel van altijd, geldt ook de komende X keer. Wij doen niet mee aan de onweershype
Nog bedankt!quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
balkbrug kwam al ter sprake in het vorige topic
Tja onweersfavoriet gebied, ik weet het. Maar wat is een onweersdag? dat betekent volgens mij dat je een donder gehoord kunt hebben, of een flits hebt gezien. Zoiets. De stad zelf hier krijgt zelden iets, maar toch wordt dan een onweersdag opgetekend.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:29 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Normaal is dat wel het onweersfavoriete gebied. We hebben niks uit Frankrijk / België gehad. Dat je 100x hebt gedoucht na een loeiwarme dag en tussen de hordes muggen nog steeds beplakt en bezweet alsnog rond een uur of 1 in slaap valt vanwege de uitputtingsslag en rond 2 uur je bed uit gedonderd wordt. Nee dat zat er helaas niet in vandaag!
Ik had al willen slapen, maar dat gaat niet lukken zoquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het zou eerst wel klaar zijn, aldus Buienalarm, maar het trekt er nu vol overheen.
Hoi minthy. Weertje hè.quote:
Tessel?quote:
Heb hier de waaier voor het raam gezet. De katten zijn naar hun plekje. Koelt ein-de-lijk af.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:31 schreef Burner82 het volgende:
Alles open heeft het nu afgekoeld naar 28.8jeej
Toerist waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wonen er echt mensen op de waddeneilanden
Hai skeet, nou! Flitsend!quote:
Wanneer?quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai skeet, nou! Flitsend!
Kwam je nou nog meeten met 3FM'ers?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:32 schreef junkiexp het volgende:
http://webcam.prvgld.nl/n348c.html
Kijk het flitsen, mooi is dat
Dat is vast een grap want Breda krijgt nooit watquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef Oom_Agent het volgende:
Het meest favoriete onweersgebied ligt tussen Antwerpen en het Gooi:
[ afbeelding ]
ik zou in mijn broek pissen van angstquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:32 schreef junkiexp het volgende:
nee gekkiequote:Op donderdag 2 juli 2015 23:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En Rabieluh maar klagenquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
Check ff de FB-groep van het topic, daarin staat een linkje naar Datumprikker.quote:
Het gaat wel heel langzaam zo...quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb hier de waaier voor het raam gezet. De katten zijn naar hun plekje. Koelt ein-de-lijk af.
Arnhem is bijna klaar voor vanavondquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:34 schreef dolf1010 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er nog meer vanuit het zuiden komt of dat dit het is?
Kan ik eindelijk rustig naar bed.
Ze zullen zo wel uitrukken vanwege een melding stormoverlast of blikseminslag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:32 schreef junkiexp het volgende:
Deze bedoel je denk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk.
[ afbeelding ]
De wadden is beschermd natuurgebiedquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha, nee dat was een waarschuwing op een bepaalde dag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk.
[ afbeelding ]
Hoe vind je deze nou weerquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Arnhem is bijna klaar voor vanavond
Die heb ik toen ooit eens gemaakt, evenals die met aantal onweersdagen per jaarquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ooit opgeslagen. Heb 6 van die ellendelingen.
Jaja, hooguit 2 dagen onweer per jaar in Den Helder. Paar jaar terug hadden we zelfs een paar jaar helemaal geen onweer.quote:
Maar daar ga je er ook niet van uitquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaja, hooguit 2 dagen onweer per jaar in Den Helder. Paar jaar terug hadden we zelfs een paar jaar helemaal geen onweer.
Nou, hij bestaat nog steedsquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die heb ik toen ooit eens gemaakt, evenals die met aantal onweersdagen per jaar.
Ik vind het wel schitterend als Donar hier de reuzen komt bevechten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar daar ga je er ook niet van uit
De Waddenzee is werelderfgoed en begint bij Den Helder.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:37 schreef aloa het volgende:
[..]
De wadden is beschermd natuurgebiedDaar wonen vogels en zeehonden etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |