Otterbeek.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Er was me net een klap. Volgens mij is het ergens ingeslagen. Zo harde klap was dat.
Als het knettert, is het ingeslagen... Hebben ze mij altijd wijs gemaaktquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Er was me net een klap. Volgens mij is het ergens ingeslagen. Zo harde klap was dat.
Volgens p2000 is het brandweerkorps flink uitgerukt in Zwartsluis.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens p2000 is het brandweerkorps flink uitgerukt in Zwartsluis.
Was fantastisch lekker op het terrasquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:13 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe het warmer is in Breda, dit komt omdat er er hier geen fucking onweer en regen was, dat kwam pas NA Breda.
ik hoor wel brandweer. Maar daar staat alleen iets van de overkant in.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens p2000 is het brandweerkorps flink uitgerukt in Zwartsluis.
Hier ook 27 ja, en net een beetje vochtigerquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Was fantastisch lekker op het terras
Nu thuis is het gvd weer dik 27 graden binnen.
gaaf..quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:10 schreef mithrandirrr het volgende:
De lucht zag er super instabiel uit maar de radars gaven niks aan bij mij in de buurt (omgeving helmond). Eerder zag ik die bui rond nijmegen uit het niets ontploffen tot hetgeen dat naar het noorden trok, dus in de wagen gestapt en gaan rijden. Precies de juiste kant op
[ link | afbeelding ]IMG_5115 by robert weerden, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_5119 by robert weerden, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_5135 by robert weerden, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_5144 by robert weerden, on Flickr
Het was vies vervelend, mensen gingen Breda jennen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:15 schreef roislecxe het volgende:
Haha wtf buienradar
Ging al uit van niks hier natuurlijk, maar haha wat is dit
Heel NL bedenkt onder kruisjes.
sodeju dat filmpje, die hagelstenen wil je niet op je hoofd krijgentwitter:JKorswagen twitterde op donderdag 02-07-2015 om 21:24:27#hagel #hagelstenen Apeldoorn http://t.co/kMyiVrhkZ8 reageer retweet
Kwallen. Altijd hetzelfde.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het was vies vervelend, mensen gingen Breda jennen.
Mooie shots dit, gave bliksemkrulquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:10 schreef mithrandirrr het volgende:
De lucht zag er super instabiel uit maar de radars gaven niks aan bij mij in de buurt (omgeving helmond). Eerder zag ik die bui rond nijmegen uit het niets ontploffen tot hetgeen dat naar het noorden trok, dus in de wagen gestapt en gaan rijden. Precies de juiste kant op
[ link | afbeelding ]IMG_5115 by robert weerden, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_5119 by robert weerden, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_5135 by robert weerden, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_5144 by robert weerden, on Flickr
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het was vies vervelend, mensen gingen Breda jennen.
Ja die zitten nog steeds als een stickertje aan elkaarquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:16 schreef Stickertje het volgende:
Boven Nijmegen is het weer bijna rustig, nog hier en daar een flits maar ik zie dat het ergste voorbij is.
Die zullen daar wel met samen geknepen billen hebben gezeten
Geweldig!quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:17 schreef Ener-G het volgende:
En het is hier inmiddels weer pleite richting het noorden... mijn oogst van vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |