En Rabieluh maar klagenquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef Oom_Agent het volgende:
Het meest favoriete onweersgebied ligt tussen Antwerpen en het Gooi:
[ afbeelding ]
Check ff de FB-groep van het topic, daarin staat een linkje naar Datumprikker.quote:
Het gaat wel heel langzaam zo...quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb hier de waaier voor het raam gezet. De katten zijn naar hun plekje. Koelt ein-de-lijk af.
Arnhem is bijna klaar voor vanavondquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:34 schreef dolf1010 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er nog meer vanuit het zuiden komt of dat dit het is?
Kan ik eindelijk rustig naar bed.
Ze zullen zo wel uitrukken vanwege een melding stormoverlast of blikseminslag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:32 schreef junkiexp het volgende:
http://webcam.prvgld.nl/n348c.html
Kijk het flitsen, mooi is dat
Deze bedoel je denk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef Oom_Agent het volgende:
Het meest favoriete onweersgebied ligt tussen Antwerpen en het Gooi:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk.
[ afbeelding ]
De wadden is beschermd natuurgebiedquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wonen er echt mensen op de waddeneilanden
Haha, nee dat was een waarschuwing op een bepaalde dag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk.
[ afbeelding ]
Hoe vind je deze nou weerquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Arnhem is bijna klaar voor vanavond
Die heb ik toen ooit eens gemaakt, evenals die met aantal onweersdagen per jaarquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ooit opgeslagen. Heb 6 van die ellendelingen.
Jaja, hooguit 2 dagen onweer per jaar in Den Helder. Paar jaar terug hadden we zelfs een paar jaar helemaal geen onweer.quote:
Maar daar ga je er ook niet van uitquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaja, hooguit 2 dagen onweer per jaar in Den Helder. Paar jaar terug hadden we zelfs een paar jaar helemaal geen onweer.
Nou, hij bestaat nog steedsquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die heb ik toen ooit eens gemaakt, evenals die met aantal onweersdagen per jaar.
Ik vind het wel schitterend als Donar hier de reuzen komt bevechten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar daar ga je er ook niet van uit
De Waddenzee is werelderfgoed en begint bij Den Helder.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:37 schreef aloa het volgende:
[..]
De wadden is beschermd natuurgebiedDaar wonen vogels en zeehonden etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |