Al was mijn onweersdagen per jaar iets anders denk ik... ik ga op zoekquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou, hij bestaat nog steeds
Was mooi genoeg om te bewaren
Deze is zooooo achterhaaldquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef Oom_Agent het volgende:
Het meest favoriete onweersgebied ligt tussen Antwerpen en het Gooi:
[ afbeelding ]
ik ben zo'n vogelquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:37 schreef aloa het volgende:
[..]
De wadden is beschermd natuurgebiedDaar wonen vogels en zeehonden etc.
Volgens mij heb ik em zelf gemaakt eigenlijk, ik ben echt waardeloos met paint en hij is niet echt goedquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Al was mijn onweersdagen per jaar iets anders denk ik... ik ga op zoek.
Dat was de dag dat ik mn eerste rolwolk zag. En de dag dat in Breda, jaja, door een windhoos de halve Claudius Prinsenlaan van bomen was ontdaan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:41 schreef Oom_Agent het volgende:
Deze blijft leuk:
Lijkt op de actuele situatie behalve voor ZW en Z NL.
[ afbeelding ]
Nah, deze is bovenop een koufront. Warmteonweer was enkel in Limburg mogelijk maar is niet gebeurd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:41 schreef Oom_Agent het volgende:
Deze blijft leuk:
Lijkt op de actuele situatie behalve voor ZW en Z NL.
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, dit is de mijne namelijkquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik em zelf gemaakt eigenlijk, ik ben echt waardeloos met paint en hij is niet echt goed
Maar het brengt het idee over, das genoeg.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit is de mijne namelijk
[ afbeelding ]
Die is zowaar nog slechter.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit is de mijne namelijk
[ afbeelding ]
We hebben het al bijna op. Het was heerlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:47 schreef Dhalsim het volgende:
*Begint zachtjes te huilen*
Ik wil ook onweer...
ach gossiequote:Op donderdag 2 juli 2015 23:47 schreef Dhalsim het volgende:
*Begint zachtjes te huilen*
Ik wil ook onweer...
Die was ook mooi jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:50 schreef GekkePoes het volgende:
Eentje van vorig jaar, als die ene regenwolk net boven Nederland hing had iedereen onweer gehad.
[ afbeelding ]
Ik niet, waarschijnlijk veel gescholden die avond.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die was ook mooi ja
*Herinnert zich dit plaatje nog*
net als 2006 volgens mij.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:53 schreef roislecxe het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan we voor een tweede hittegolf in 1 maand?
Had dit niet gekund, nadat mijn contract afloopt, de tandjesquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:53 schreef roislecxe het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan we voor een tweede hittegolf in 1 maand?
ik ook niet. Flitsen om de haverklap en overal om je heen. Heel apart.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:01 schreef Party_P het volgende:
zo dat onweer van vanavond heb ik niet veel vaker meegemaakt,wat een enorm hoge bliksemintensiteit, ongelovelijk.
Neequote:Op donderdag 2 juli 2015 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, deze is bovenop een koufront. Warmteonweer was enkel in Limburg mogelijk maar is niet gebeurd.
twitter:BuienRadarNL twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:03:47De #onweersbui boven Apeldoorn leverde een indrukwekkende foto op! Foto van @gerkovankampen http://t.co/uxTnC4UiT7 reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:06 schreef roislecxe het volgende:
Waaier aangezet, flessen ervoor, ramen open, buiten 22.3 graden.
Loopt de temp op van 27.0 naar 27.4
Waar gaat het toch mis...
Heule mooie.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:05 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BuienRadarNL twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:03:47De #onweersbui boven Apeldoorn leverde een indrukwekkende foto op! Foto van @gerkovankampen http://t.co/uxTnC4UiT7 reageer retweet
Zolang mijn adres er maar niet bij komt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:11 schreef ZodiaX het volgende:
112meldingen site zit vol met woningbranden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |