SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
and its gonequote:Op donderdag 2 juli 2015 17:53 schreef Oom_Agent het volgende:
Buitje in Noord Limburg heeft nu wolkbreuk intensiteit.
Geen idee, ik zit net onder het gebied waar het vielquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heeft het water de grond wel bereikt?
Dan zou je het toch gevoeld moeten hebbenquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit net onder het gebied waar het viel
God wat scherpquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan zou je het toch gevoeld moeten hebben
danny!quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:03 schreef Danny het volgende:
29.3 is het hier nu, met wind en de zon is foetsie. Heerlijk!
Dan krijg je lekker vochtige lucht.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit net onder het gebied waar het viel
Er was een supercel toegezegd!quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een verassing dat er hier weer eens helemaal niets gebeurd qua onweer/regen
quote:En in de volle wind bijna onaangenaam buiten. Ondanks dagenlang berichten hoe warm het vandaag wel niet Kon worden.. Alweer een deceptie, lijkt niet eens op zomer nu. En dat 70 km uit de kust
het gebrek aan onweer is ook geen toeval meer, al meerdere jaren op rij. Anti-weerland
Ja klopt, temperatuur gaat weer richting 23.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:11 schreef LTVDK het volgende:
Het lijkt in het zuidwesten weer op te warmen?
Maakt niet uit, laat alles maar opbouwen voor morgenquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:12 schreef Rabieluh het volgende:
De plukjes in België verdampen allemaal, jammer.
Morgen? Zaterdag toch?quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:13 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, laat alles maar opbouwen voor morgen:Y!
twitter:NOS twitterde op donderdag 02-07-2015 om 06:47:17Goedemorgen! Voor iedereen die net wakker wordt en het wel erg warm vond, dat klopt, het was de warmste nacht ooit: http://t.co/28qq2s8XJp reageer retweet
twitter:L1weer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 18:11:33@NOS Dat klopt dus niet: http://t.co/kdytsXZwWh reageer retweet
Stiekem ben ik jaloers op een groot deel van Nederland. Er lijkt zich meer en meer bewolking te vormen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt, temperatuur gaat weer richting 23.
Jaloers? Op wat precies dan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Stiekem ben ik jaloers op een groot deel van Nederland. Er lijkt zich meer en meer bewolking te vormen.
Day after tomorrow kijken.... gaat over ijs en kou en zoquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het zo door gaat moet ik straks popcorn eten zonder schouwspel.
Toen ik om half 5 naar bed toe ging vannacht was het nog 25 gradenquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:15 schreef Burner82 het volgende:
NOS -L1 fittie
twitter:NOS twitterde op donderdag 02-07-2015 om 06:47:17Goedemorgen! Voor iedereen die net wakker wordt en het wel erg warm vond, dat klopt, het was de warmste nacht ooit: http://t.co/28qq2s8XJp reageer retweet
twitter:L1weer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 18:11:33@NOS Dat klopt dus niet: http://t.co/kdytsXZwWh reageer retweet
De lagere temperaturen. In Winterswijk ruim 35+ nog steeds, al lijkt nu eindelijk de zon weg te gaan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaloers? Op wat precies dan?
Ah zo ja. Ik vind het niet heel erg. Komende dagen krijgen we alsnog mooie temperaturen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De lagere temperaturen. In Winterswijk ruim 35+ nog steeds, al lijkt nu eindelijk de zon weg te gaan.
Maar het was wel koeler dan:quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik om half 5 naar bed toe ging vannacht was het nog 25 gradenVeel kouder is het ook niet meer geworden trouwen
[ afbeelding ]
quote:Op een weerstation in Vijlen werd het in de nacht van 18 juni 2002 niet kouder dan 24,6 graden.
Ja, het minimum was 22,9quote:
Het gaat niet onweren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:28 schreef brillenmeisje het volgende:
Wanneer gaat het nou onweren? Om 18:00 uur zou het volgens het KNMI onweren maar heb nog geen druppel gezien
Dankjewel blauwvinger. Stuur maar beetje op Zwolle-Zuid aan, dan smaakt straks m'n ijskoude Hertogje beterquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:31 schreef Danny het volgende:
ik. wil. onweer.
En ik ben Danny van FOK!, dus dat gaat ook gewoon gebeuren. Zijn ze nou helemaal gek geworden
zeg het ze, Danny!quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:31 schreef Danny het volgende:
ik. wil. onweer.
En ik ben Danny van FOK!, dus dat gaat ook gewoon gebeuren. Zijn ze nou helemaal gek geworden
En terecht. Je zal naast je huid kwijtraken ook nog eens er gesmolten asfalt voor in de plaats krijgenquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:35 schreef Klonk het volgende:
Wat me vandaag en gisteren ook opviel was dat ik veel motorrijders met volledige bescherming zag rijden. Heb er maar eentje in een t-shirt gezien.
Hier ook..heerlijkquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
Regen, alle ramen in huis open, heerlijk koel briesje door 't huis heenMIJN GOD
Betraptquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:35 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Zit er één EenVandaag te kijken!
Enschede, met al ons groen en natuur dus maar een halve graad opwarming. Den Haag wel ernstig zeg! Nog een reden om blij te zijn er niet te wonen.quote:
Helemaal mee eens, zo heb ik ook geleerd, liever de huid van een koe die toch al dood is zij mijn instructeur altijdquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En terecht. Je zal naast je huid kwijtraken ook nog eens er gesmolten asfalt voor in de plaats krijgen
Nondeju wat een knalrode plek hier (Moerdijk)quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Betrapt![]()
Hier een matige kaart van die site:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:39 schreef Oom_Agent het volgende:
Onweer en zware regenval in Nijmegen, vanuit het niets!
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 18:36:16Vanuit de weerkamer zicht op groeiende onweersbui, die inmiddels gedonder geeft rond Nijmegen en Wijchen. Koers bui: NNW. reageer retweet
Nijmegen zuid, een hoop gedonder, maar er valt niks.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]twitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 18:36:16Vanuit de weerkamer zicht op groeiende onweersbui, die inmiddels gedonder geeft rond Nijmegen en Wijchen. Koers bui: NNW. reageer retweet
Valt vies tegen tot nu toequote:Op donderdag 2 juli 2015 18:50 schreef _UserName_ het volgende:
Arnhem vol in het rood op de buienradar. Gaat flink spoken daar.
RIP Nijmegen en Arnhem.quote:
"Hier" is in ieder geval de zon nu weg. Verder nog graftyfuswarm en plakkerigquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:51 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Iedereen die 'hier' woont. Iedereen daar buiten krijgt niks!
Wij hebben verdeurie nog niet eens wind gehadquote:
Hier begint het nu opeens harder te waaien.. ik denk dat ik mn boeltje straks in 1 seconde moet pakken om naar binnen te rennen..quote:
Maar ik weet waar je huis woontquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
"Hier" is in ieder geval de zon nu weg. Verder nog graftyfuswarm en plakkerig
Dat weet ik ook van jouquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:55 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Maar ik weet waar je huis woont!
in welke stad in iedergeval
Gerommel ja, regen nee. (Klarendal)quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:56 schreef Robi82 het volgende:
Het gaat lekker los hier met regen en onweer(Arnhem)
Dan wonen wij in dezelfde plaats, of er niet ver vandaan. Valt me op dat de situaties gelijk zijn de dag door.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook van jou
Zonnetje inmiddels weer terug en nog steeds ruim 35 graden hier.
Warmste stukje NL momenteel
Gezelligquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan wonen wij in dezelfde plaats, of er niet ver vandaan. Valt me op dat de situaties gelijk zijn de dag door.
Nu wel regen in Klarendalquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:57 schreef hoekandit het volgende:
[..]
Gerommel ja, regen nee. (Klarendal)
Het is nu goed benauwd aan het wordenquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook van jou
Zonnetje inmiddels weer terug en nog steeds ruim 35 graden hier.
Warmste stukje NL momenteel
Nu nog zo'n bui voor Twente, het gewoon niet grappig meer hoe warm en plakkerigquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:00 schreef Oom_Agent het volgende:
De bui trekt meer NW dan de gebruikelijke NO. Dus Ede /Barneveld Flevoland. Maar hij ontwikkeld zo snel, zie je niet vaak
Liever daar dan hier, ik heb geen zin in hagelstenen van 5 cm op m'n dak (als die erbij zitten).quote:
Ja, zwaarste gedeelte van de bui gaat ten westen van Arnhem voorbijquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind het allemaal wel matig hoor, in Arnhem Zuid. Het regent, maar dan heb je het ook wel gehad.
Ik wil gewoon regen, geen hagel!quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:09 schreef tompsv18 het volgende:
Lijkt wel op hagel wat er naar beneden komt in de omgeving Nijmegen
Ik heb ook de hele tijd zoiets dat ik een trui aan moet trekken ofzo..quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:15 schreef Klonk het volgende:
Zo bizar dat na de 38 graden die we vandaag hier in de regio hebben aangetikt dat 29 graden bijna koel aanvoelt.
idd. dikke pit daar weer bij de veluwequote:Op donderdag 2 juli 2015 19:15 schreef marcel-o het volgende:
Lijkt er op dat t nu overal begint te ploffen
Rip zonnebril?quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:14 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Precies..!
Stille tocht omdat ik hem moet oppakken enzo...
whehehe, zo ver is bij mij nog nietquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele tijd zoiets dat ik een trui aan moet trekken ofzo..![]()
Ripquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:14 schreef VacaLoca het volgende:
Gerommel begint plaats te maken voor serieuze werk. Gelukkig woon ik op hoogste punt van Arnhem met torenhoge bomen pal voor me... oh wacht
Hier hetzelfde, maar wel flinke zonkracht hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Laat maar komen die buien![]()
Ik ben vandaag in een keihard cliché getrapt en blijkbaar toch ontzettend verbrand bij het zwembad, ondanks de relatieve bewolking. Ik verbrand echt heel moeilijk dus het verbaast me wel, al was de zonnebrand vergeten misschien niet zo slim
Mag ik een keer raden?quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik weet een plek waar zulke buien niet spontaan ontstaan maar spontaan uitdoven
Ze ontstaan er ook vaak net achter, ik gok dat we daar vandaag weer een voorbeeld van kunnen zien.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik weet een plek waar zulke buien niet spontaan ontstaan maar spontaan uitdoven
Misschien dat de volgende nog wat meer doet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Verdomme wat een anticlimax weer zeg. Welgeteld een harde klap en een beetje regen.
Ik kom naar je toequote:Op donderdag 2 juli 2015 19:33 schreef bondage het volgende:
Hier in Assen begint het dicht te trekken en volgens mij kan ik de bui zien hangen in de verte
Die klap was echter wel een beste . Dichtbij ook, ik was met collega's aan het praten. Werd ineens heel stil hahahaquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:31 schreef hangtime het volgende:
[..]
Misschien dat de volgende nog wat meer doet.
Was inderdaad een tegenvallertje
Ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:08 schreef Koelkastje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit stil en ik zweet!
En dat komt nu lekker naar arnhem toe RIPquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:36 schreef Ener-G het volgende:
wow Nijmegen, leuk je gekend te hebben..
blitzortung app geeft zelfs op een blokje meer dan 1300 ontladingen
Ja dat wel inderdaad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar wel flinke zonkracht hoor.
Als de zon erdoor kwam brandde die gelijk flink, ongekend.
Ik hoor nog niets.. 20km vd stad.. wel 10 graden koeler geworden geloof ik...quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:40 schreef Postbus100 het volgende:
In Groningen begint het te rommelen...
quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:43 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Ja joh, geloof je het zelf? Het is bloedheet! Het kan echt niet hagelen.
Juist dan kunnen ze zo groot als golfballen naar beneden komen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:43 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
https://twitter.com/Sanne1607/status/616663492104462338quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:43 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Ik zou voortaan 2 brillen over elkaar heen dragen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:43 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Wat een complete bullshit zeg.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:48 schreef roislecxe het volgende:
http://alarm.noodweercent(...)d=gelderland&lang=nl
Niveau violet?quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:48 schreef roislecxe het volgende:
http://alarm.noodweercent(...)d=gelderland&lang=nl
de wind ging dwars door m'n kleren heen, weas aardig koud.Volgens het temperaturenkaartje was ook geen 29zoveel maar 25zovel.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:08 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
danny!
Regio Utrecht bewolkt, lekker windje en 29,5
Nijmegen weet ik niet maar Arnhem is omgewaaide tuinstoel.jpegquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Nijmegen en Arnhem worden van de kaart geveegd?
Vitesse overleeft het wel in het gelredome, maar nec...?quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Die wecbam op het kruispunt is niet onder de indruk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
We gaan zometeen 10 druppels krijgen denk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die wecbam op het kruispunt is niet onder de indruk.
Zo uit de vriezer?quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:53 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
In Oosterbeek volgens twitter
Ik sta nu in Noord, het regent alleen maar. Natuurlijk regent het. Regen komt altijd aan en dooft nooit uit.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:53 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ik bevestigen, zo'n 3 a 5 km van arnhem.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:53 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker voor de autoverzekeringen...quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:54 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen, zo'n 3 a 5 km van arnhem.
Ben toch maar net naar binnen gegaan. Voelde twee druppels, dus allemaal regenquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, in Marsdijk nog geen regen. Wel wat gerommel in de verte.
Als ik flink nies kan ik het verdubbelen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
We gaan zometeen 10 druppels krijgen denk.
Als ik een scheet laat...quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als ik flink nies kan ik het verdubbelen.
Dan doe je de TT eer aan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:57 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als ik een scheet laat...
Oh wacht...
Bij Ohra staan ze nu te juichen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Lekker voor de autoverzekeringen...
Zonder haar zijn warme poesjes best lekker..quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:58 schreef Boiler het volgende:
Bij deze weet poeske dat de barbeque warm is
quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zonder haar zijn warme poesjes best lekker..
Ik was al binnen, binnen is het koeler.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ben toch maar net naar binnen gegaan. Voelde twee druppels, dus allemaal regen
Behalve in Brabantquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:01 schreef Rabieluh het volgende:
Voor stormchasers moet dit toch ook verschrikkelijk zijn, overal begint wat.
Maar nergens is echt watquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:01 schreef Rabieluh het volgende:
Voor stormchasers moet dit toch ook verschrikkelijk zijn, overal begint wat.
Stom Breda-schildquote:
https://www.facebook.com/(...)9/?type=1&permPage=1quote:UPdate onweer (19:35). Op dit ogenblik zijn er enkele zware onweersbuien actief in het oosten van Nederland. Dit zijn geïsoleerde cellen en kunnen profiteren van een fors opgebouwde onstabiliteit (CAPE). Reden is de hoge temperatuur die in deze regio werd gehaald (waardes tussen 36 en 38°C). Ondanks een iets mindere setting qua windschering moeten ze bij dit type buien opletten voor windverschijnselen. In het oosten van België is er eveneens onweer actief. Dit lijkt tot op dit moment niet zo hevig te zijn, maar het duidt het potentieel aan. Opletten dus.
Volg de bliksem: http://www.noodweer.be/bliksem-in-detail/
Regio's Nederland: Nijmegen tot Apeldoorn.
Regio's België: provincie Luik en Limburg
Zijn de auto's al in golfballen veranderd?quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Oke nu wel redelijke hagelstenen..
Nee kreeg ze op m'n bakkes terwijl ik op de snorfiets zat. Doet best pijn als ze zo groot als knikkers zijnquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Zijn de auto's al in golfballen veranderd?
Oei, ja. Pijnlijkquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee kreeg ze op m'n bakkes terwijl ik op de snorfiets zat. Doet best pijn als ze zo groot als knikkers zijn
Arme smurfen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:14 schreef Consilium het volgende:
In het bos naast Apeldoorn gaat het weer lekker tekeer. Hopelijk vanavond wat meer actie in de stad!
quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:31 schreef Danny het volgende:
ik. wil. onweer.
asjeblieftquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:32 schreef HansHeino het volgende:
[..]
Dankjewel blauwvinger. Stuur maar beetje op Zwolle-Zuid aan, dan smaakt straks m'n ijskoude Hertogje beter
Is het al nat in Zwolle?quote:
jup. regen, pikdonker aan het worden, gerommel en de eerste flitsen gezien.quote:
Ja het wordt in de sluus ook donker.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:24 schreef Danny het volgende:
[..]
jup. regen, pikdonker aan het worden, gerommel en de eerste flitsen gezien.
Lelystad idem dito. :-)quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:22 schreef DonGorgon het volgende:
Almere meldt 'verdachte' rust. Vrijwel geheel windstil. De lucht (combinatie wolken en licht) ziet er ook typisch uit. Alsof er iets zit te broeden.
Wolken gaan ook een andere kant op dan buienradar laat zien. Richting het west / noordwest ipv het noorden
Noicequote:Op donderdag 2 juli 2015 20:29 schreef Consilium het volgende:
Webcam strand Egmond aan Zee. Komt daar zometeen ook een bui aanzetten:
http://www.webcamegmond.nl/index.php/webcams/webcams-egmond-aan-zee/strandpaviljoen-de-zilvermeeuw
zie dit op twitter:quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:28 schreef tweemeter het volgende:
Zonet rennen voor mijn leven joh zulke dikke hagelstenen
twitter:SafiyaSas twitterde op donderdag 02-07-2015 om 20:23:21Momenteel enkele pittige #onweersbuien met #hagel: http://t.co/Z3bUff8qFW (Foto: @pauls http://t.co/uFomowR68d reageer retweet
Die had ik zonet ook in Arnhem.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:31 schreef Danny het volgende:
[..]
zie dit op twitter:[ afbeelding ]twitter:SafiyaSas twitterde op donderdag 02-07-2015 om 20:23:21Momenteel enkele pittige #onweersbuien met #hagel: http://t.co/Z3bUff8qFW (Foto: @pauls http://t.co/uFomowR68d reageer retweet
Ik heb eergisteren Ice Age gekeken. En kwam pas daarna tot de gedachte dat het waarschijnlijk wishful thinking wasquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:31 schreef Burner82 het volgende:
Ik zweet me nog steeds suf, en op veronica begint Lethal Weapon met: Jingle Bell RockIk wil ook kou hebben.....
Day after tomorrow maar kijken denk ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren Ice Age gekeken. En kwam pas daarna tot de gedachte dat het waarschijnlijk wishful thinking was
Ze hadden ook gezegd ga je tuin niet sproeien tussen 18:00 en 22:00quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:35 schreef Twieki het volgende:
Net tuin gesproeid.
Bij 't oprollen van de tuinslang: *ping*
"Regen verwacht om 21.05"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |