de wind ging dwars door m'n kleren heen, weas aardig koud.Volgens het temperaturenkaartje was ook geen 29zoveel maar 25zovel.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:08 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
danny!
Regio Utrecht bewolkt, lekker windje en 29,5
Nijmegen weet ik niet maar Arnhem is omgewaaide tuinstoel.jpegquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Nijmegen en Arnhem worden van de kaart geveegd?
Vitesse overleeft het wel in het gelredome, maar nec...?quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Die wecbam op het kruispunt is niet onder de indruk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
We gaan zometeen 10 druppels krijgen denk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die wecbam op het kruispunt is niet onder de indruk.
Zo uit de vriezer?quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:53 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
In Oosterbeek volgens twitter
Ik sta nu in Noord, het regent alleen maar. Natuurlijk regent het. Regen komt altijd aan en dooft nooit uit.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:53 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ik bevestigen, zo'n 3 a 5 km van arnhem.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:53 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker voor de autoverzekeringen...quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:54 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen, zo'n 3 a 5 km van arnhem.
Ben toch maar net naar binnen gegaan. Voelde twee druppels, dus allemaal regenquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, in Marsdijk nog geen regen. Wel wat gerommel in de verte.
Als ik flink nies kan ik het verdubbelen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
We gaan zometeen 10 druppels krijgen denk.
Als ik een scheet laat...quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als ik flink nies kan ik het verdubbelen.
Dan doe je de TT eer aan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:57 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als ik een scheet laat...
Oh wacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |