abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154010902
Het begint hier eindelijk goed te waaien, maar lucht is nog altijd warmer dan binnen -O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_154010924
Twente nog altijd 35 :r
pi_154010944
Lijkt hier nu minder te waaien :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154010971
Flink afgekoeld hier. Nu nog maar 25 graden ~:)
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:45:23 #80
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_154010973
http://webcam.prvgld.nl/a325.html

Webcam Arnhem, de lucht is zo grijs als het asfalt.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:46:38 #81
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_154011012
Ploft idd ineens in t oosten
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:47:19 #82
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154011039
Nederlands weer hier. Wind en regen :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_154011120
wie gaat onweer krijgen
Groot fan van User Wotte
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:50:04 #84
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_154011126
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:42 schreef Burner82 het volgende:

[..]

MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 18:36:16 Vanuit de weerkamer zicht op groeiende onweersbui, die inmiddels gedonder geeft rond Nijmegen en Wijchen. Koers bui: NNW. reageer retweet
Nijmegen zuid, een hoop gedonder, maar er valt niks.
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 18:50:07 #85
155227 crew  Guppy
dus
pi_154011128
Flitsboemknal in Arnhem!! :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_154011134
Begint te rommelen hier
  Redactie Frontpage donderdag 2 juli 2015 @ 18:50:38 #87
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_154011139
Arnhem vol in het rood op de buienradar. Gaat flink spoken daar.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:50:43 #88
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154011140
Heul de zon weg in grunn.. en ik had nog wel een siesta gehouden... :(
pi_154011144
Wijchen nu onweer regen en hagel :D
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:51:03 #90
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_154011149
quote:
99s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:49 schreef Tjacka het volgende:
wie gaat onweer krijgen
Iedereen die 'hier' woont. Iedereen daar buiten krijgt niks!
Hmz...
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:51:23 #91
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_154011156
Boven midden limburg is het ook ineens een beetje aan het borrelen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_154011166

Dikke zwarte pit
pi_154011170
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:50 schreef _UserName_ het volgende:
Arnhem vol in het rood op de buienradar. Gaat flink spoken daar.
Valt vies tegen tot nu toe
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:52:06 #94
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_154011178
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke zwarte pit
Wow :o
Hmz...
pi_154011180
Blegh fokking benauwd ineens
pi_154011187
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Valt vies tegen tot nu toe
Hoor alleen gerommel in de verte
pi_154011191
drie druppels gehad en wat gedonder in de verte,.. bui is net iets te noordelijk ontstaan :(
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:52:39 #98
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_154011195
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke zwarte pit
RIP Nijmegen en Arnhem.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:52:51 #99
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:52:54 #100
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_154011204
Laat die hitte maar gauw opzouten, 25 graden in de zomer is voor Nederland meer dan heet genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')