"Hier" is in ieder geval de zon nu weg. Verder nog graftyfuswarm en plakkerigquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:51 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Iedereen die 'hier' woont. Iedereen daar buiten krijgt niks!
Wij hebben verdeurie nog niet eens wind gehadquote:
Hier begint het nu opeens harder te waaien.. ik denk dat ik mn boeltje straks in 1 seconde moet pakken om naar binnen te rennen..quote:
Maar ik weet waar je huis woontquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
"Hier" is in ieder geval de zon nu weg. Verder nog graftyfuswarm en plakkerig
Dat weet ik ook van jouquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:55 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Maar ik weet waar je huis woont!
in welke stad in iedergeval
Gerommel ja, regen nee. (Klarendal)quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:56 schreef Robi82 het volgende:
Het gaat lekker los hier met regen en onweer(Arnhem)
Dan wonen wij in dezelfde plaats, of er niet ver vandaan. Valt me op dat de situaties gelijk zijn de dag door.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook van jou
Zonnetje inmiddels weer terug en nog steeds ruim 35 graden hier.
Warmste stukje NL momenteel
Gezelligquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan wonen wij in dezelfde plaats, of er niet ver vandaan. Valt me op dat de situaties gelijk zijn de dag door.
Nu wel regen in Klarendalquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:57 schreef hoekandit het volgende:
[..]
Gerommel ja, regen nee. (Klarendal)
Het is nu goed benauwd aan het wordenquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook van jou
Zonnetje inmiddels weer terug en nog steeds ruim 35 graden hier.
Warmste stukje NL momenteel
Nu nog zo'n bui voor Twente, het gewoon niet grappig meer hoe warm en plakkerigquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:00 schreef Oom_Agent het volgende:
De bui trekt meer NW dan de gebruikelijke NO. Dus Ede /Barneveld Flevoland. Maar hij ontwikkeld zo snel, zie je niet vaak
Liever daar dan hier, ik heb geen zin in hagelstenen van 5 cm op m'n dak (als die erbij zitten).quote:
Ja, zwaarste gedeelte van de bui gaat ten westen van Arnhem voorbijquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind het allemaal wel matig hoor, in Arnhem Zuid. Het regent, maar dan heb je het ook wel gehad.
Ik wil gewoon regen, geen hagel!quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:09 schreef tompsv18 het volgende:
Lijkt wel op hagel wat er naar beneden komt in de omgeving Nijmegen
Ik heb ook de hele tijd zoiets dat ik een trui aan moet trekken ofzo..quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:15 schreef Klonk het volgende:
Zo bizar dat na de 38 graden die we vandaag hier in de regio hebben aangetikt dat 29 graden bijna koel aanvoelt.
idd. dikke pit daar weer bij de veluwequote:Op donderdag 2 juli 2015 19:15 schreef marcel-o het volgende:
Lijkt er op dat t nu overal begint te ploffen
Rip zonnebril?quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:14 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Precies..!
Stille tocht omdat ik hem moet oppakken enzo...
whehehe, zo ver is bij mij nog nietquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele tijd zoiets dat ik een trui aan moet trekken ofzo..![]()
Ripquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:14 schreef VacaLoca het volgende:
Gerommel begint plaats te maken voor serieuze werk. Gelukkig woon ik op hoogste punt van Arnhem met torenhoge bomen pal voor me... oh wacht
Hier hetzelfde, maar wel flinke zonkracht hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Laat maar komen die buien![]()
Ik ben vandaag in een keihard cliché getrapt en blijkbaar toch ontzettend verbrand bij het zwembad, ondanks de relatieve bewolking. Ik verbrand echt heel moeilijk dus het verbaast me wel, al was de zonnebrand vergeten misschien niet zo slim
Mag ik een keer raden?quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik weet een plek waar zulke buien niet spontaan ontstaan maar spontaan uitdoven
Ze ontstaan er ook vaak net achter, ik gok dat we daar vandaag weer een voorbeeld van kunnen zien.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik weet een plek waar zulke buien niet spontaan ontstaan maar spontaan uitdoven
Misschien dat de volgende nog wat meer doet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Verdomme wat een anticlimax weer zeg. Welgeteld een harde klap en een beetje regen.
Ik kom naar je toequote:Op donderdag 2 juli 2015 19:33 schreef bondage het volgende:
Hier in Assen begint het dicht te trekken en volgens mij kan ik de bui zien hangen in de verte
Die klap was echter wel een beste . Dichtbij ook, ik was met collega's aan het praten. Werd ineens heel stil hahahaquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:31 schreef hangtime het volgende:
[..]
Misschien dat de volgende nog wat meer doet.
Was inderdaad een tegenvallertje
Ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:08 schreef Koelkastje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit stil en ik zweet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |