SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Zo zullen we hier al de 55 hebben gehaaldquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
In een windvrij warm hoekje midden in de stad zeker.....
idd.. vet "koud" daarquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een absurd verschil man. De thermometer tikt hier nog maar net de 20 aan. Waar slaat dit op ?
En zonder slag of stoot, geen onweer regen niks
http://www.onweer-online.nl/onweer-indices/quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Iemand de site waar je deze
[ afbeelding ]
gegevens kan opzoeken per plaats?
onweer-online.nlquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ook graag wetenquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint hier nog koud te worden zoquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:37 schreef Maver24 het volgende:
Zowaar een koud briesje. Effe de woonkamer doorluchten
Alleen NLquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
onweer-online.nl
http://www.onweer-online.nl/onweer-indices/
Dan moet je naar de goede kant van Brabant komenquote:
Brabant.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je naar de goede kant van Brabant komen
Op mijn balkon zal het wel een graad of 60 zijn geweest als ik er geen doek voorquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo zullen we hier al de 55 hebben gehaald
Waarschijnlijk via Belgie de zee op.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:38 schreef Oom_Agent het volgende:
Plukje in Midden Frankrijk is zojuist geboren en ziet er massief uit.
Nog geen onweer maar ben benieuwd wat dat plukje gaat doen aankomende uren.
[ afbeelding ]
Zou t niet dichterbij moeten gaan ontstaan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:38 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is mijn balkon dus momenteelquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Op mijn balkon zal het wel een graad of 60 zijn geweest als ik er geen doek voor
de opening had gedaan. het balkon staat de hele dag vol in de zon en is aan 2 kanten dicht.
Laat em maar flink groeien en richting venlo komenquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:38 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
Bij ons achterom dusquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
In een windvrij warm hoekje midden in de stad zeker.....
Dat zou kunnen maar denk dat deze meer in midden NL terecht gaat komen gezien de stroming.quote:
Wedstrijdje tussen Maastricht en Roermond/Venloquote:
twitter:DannyBastiaanse twitterde op donderdag 02-07-2015 om 15:21:14Vreemd soort rolwolk NA de bui zojuist in Zeeland @MeteoGroupWeer @NoodweerBe @weerslagnl @Weerplaza http://t.co/vAjV01GCcU reageer retweet
Lekker manquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:44 schreef Dhalsim het volgende:
Gevoelstemperatuur van ruim 41 graden hier in Weert nu. Pfff...
[ afbeelding ]
Ja dat kan zeker, maar het ziet er zo hoge bewolking achtig uit in onze omgeving.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Zou t niet dichterbij moeten gaan ontstaan?
Heerlijkquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
het <30 schuift langzaam naar het oosten op
vetquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DannyBastiaanse twitterde op donderdag 02-07-2015 om 15:21:14Vreemd soort rolwolk NA de bui zojuist in Zeeland @MeteoGroupWeer @NoodweerBe @weerslagnl @Weerplaza http://t.co/vAjV01GCcU reageer retweet
In zeeland een rolwolkje schijnbaar
Ik wacht met spanning af. Met een beetje pech blijft het voor de Utrechtse Heuvelrug en Veluwe steken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
het <30 gedeelte schuift langzaam naar het oosten op
Lijkt me heel heel heel erg sterk.quote:
Nog 0,8 graden, maar dat moet dan snel gaan gebeurentwitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 15:57:50Breaking: Arcen met 37,9 graden hoogste temperatuur van deze eeuw. Oude record was 37,8 graden, ook uit Arcen. reageer retweet
vijf uur en 26.1 graden. Maximumtemperatuur vandaag was 28.7, dus een kleine 2 onder gemiddeld.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe is het in Bulgarije momenteel?
Misschien als je de bevolking van Dover vraagt om heeeeeel hard te blazen. Ding zeilt toch zo de Noordzee op manquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:56 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
ontstaat daar onderaan geen kromme lijn die zo over ZH kan gaan trekken?
Wat heb je gedronken?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:56 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens weerstation Roermond is het 40 gradenquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Onweer beloven, 40 graden beloven, zelfs het weer maakt de verwachtingen niet waar.
Ik ben teleurgesteld in de opwarming van de aarde.
Ja maar ook in Wageningen werd 40 graden belooft.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens weerstation Roermond is het 40 graden
zat aan de wodka jus.quote:
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 16:01:53Zojuist werd de hoogste temperatuur ooit gemeten in de provincie #Brabant.Volkel 36,9 °C #warmte #hittegolf reageer retweet
>.<quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Onweer beloven, 40 graden beloven, zelfs het weer maakt de verwachtingen niet waar.
Ik ben teleurgesteld in de opwarming van de aarde.
Waarom zie ik dat soort dingen nooit hier..quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DannyBastiaanse twitterde op donderdag 02-07-2015 om 15:21:14Vreemd soort rolwolk NA de bui zojuist in Zeeland @MeteoGroupWeer @NoodweerBe @weerslagnl @Weerplaza http://t.co/vAjV01GCcU reageer retweet
In zeeland een rolwolkje schijnbaar
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 16:06:41Arcen komt door met 38,0 op de voet gevolgd door Maastricht met 37,7 C.Opnieuw vorming van stapelwolken in oostelijke delen v.h. land reageer retweet
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 16:06:41Arcen komt door met 38,0 op de voet gevolgd door Maastricht met 37,7 C.Opnieuw vorming van stapelwolken in oostelijke delen v.h. land reageer retweet
Juust nog 38 rond.quote:
Als een koud bad.quote:
Heb je een trui binnen handbereik?quote:
Warme choco al opstaan?quote:
wind is gedraaid van oost naar westquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:10 schreef ioko het volgende:
Op de KNMI meetstations is het duidelijk dat de temperatuur vrij snel daalt zelfs tot aan Tilburg en Utrecht aan toe. Daling van 1,5 graad in 10 minuten ofzo.
Ik vind dit echt heerlijk weer...quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:14 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad. Echt genieten dit weer.
Echt wel, heel heet. Benauwd valt me nu eigenlijk nog wel mee.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:14 schreef WEST het volgende:
Het westen is aangenaam en het oosten is benauwd en heet.
Ja, maar in het Oosten nog nietquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
wind is gedraaid van oost naar west
quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Echt wel, heel heet. Benauwd valt me nu eigenlijk nog wel mee.
Net even gedobberd in ons zwembadje, maar ben eruit gegaan omdat het zo heet was als je een ledemaat boven het wateroppervlak stak.
Pff man, hier buiten 35.6quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:18 schreef roislecxe het volgende:
De boel gaat nu open. Buiten 26.5 binnen 27.2
Veenendaalquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:18 schreef tralalala het volgende:
Zon komt hier (Veenendaal) al niet eens meer door de bewolking heen.
Over hoge temperaturen klagen terwijl je wel graag in Lissabon wil wonenquote:
Zou ik ook snel zeggen jaquote:
Gewenning dan denk ik. Helemaal in Hong Kong waar de luchtvochtigheid 100% is ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind dit echt heerlijk weer...
In Hong Kong ging ik met dit soort temperaturen gewoon de hele dag hiken in de bergen... heerlijk man.
Dat ik daar niet aan gedacht heb!quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:18 schreef roislecxe het volgende:
De boel gaat nu open. Buiten 26.5 binnen 27.2
Volgens het KNMI pas vanaf 6 uur. Het is nog steeds bloedheet binnen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:18 schreef Oom_Agent het volgende:
De wolkenstructuren worden scherper, een bui zou kunnen ontstaan op deze lijntjes.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd voor muziek!
ONE HUNDRED DEGREES ♫ (Fahrenheit / in Arcen)
Dan is er hoop voor Wageningenquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:18 schreef tralalala het volgende:
Eindhoven ook niet idd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:18 schreef tralalala het volgende:
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 16:18:05Weer een nieuwe hoogste: Maastricht komt door met 38,2 graden! Nog viertiende... reageer retweet
Ik gok nee. We gaan het missen op 2 tiende.quote:
Ooit eens een bak bier op een tiende graad verloren. Zei dat het -25 ging worden. Werd het -24.9quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:25 schreef fiktorvischer het volgende:
Wat zei ik Dven, het kan nogZul je zien dat het op 38.5 blijft steken
Had die ander dan wel exact -25 gezegd? Anders zou ik zeggen, close enoughquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ooit eens een bak bier op een tiende graad verloren. Zei dat het -25 ging worden. Werd het -24.9
Maastricht na vier Turkse plaatsen de warmste plek van Europa.quote:Donnerstag, 02.07.2015
Höchsttemperatur (°C), Tiefsttemperatur (°C) und Sonnenscheindauer (Std. am Tag)
Anzahl Wetterstationen: 2529Seite: 1 2 3 .. 127 Seite vor
A-Z | N-S | W-O | Höhe Max. Min. Sonne / Tag
Diyarbakir (674m, Türkei) 40.0 °C 21.0 °C -
Urfa/Sanliurfa (549m, Türkei) 39.5 °C 25.7 °C -
Batman (533m, Türkei) 39 °C 12 °C -
Siirt (896m, Türkei) 38.1 °C 29.4 °C -
Maastricht-Beek (116m, Niederlande) 38.0 °C 22.8 °C -
Kleine-Brogel (64m, Belgien) 38.0 °C 20.0 °C -
Geilenkirchen (90m, Deutschland) 38.0 °C 22.9 °C -
Niederrhein/Flughafen (32m, Deutschland) 38 °C 24 °C -
Palma de Mallorca (7m, Spanien) 37.7 °C 23.0 °C -
Arcen (19m, Niederlande) 37.6 °C 24.1 °C -
Trier/Petrisberg (273m, Deutschland) 37.4 °C 19.7 °C 9.7 h
Volkel (21m, Niederlande) 37.0 °C 19.5 °C -
Lüttich / Bierset (178m, Belgien) 37.0 °C 25.0 °C -
Metz-Nancy-Lorraine (264m, Frankreich) 37.0 °C 21.0 °C -
Nancy/Essey (212m, Frankreich) 37.0 °C 19.0 °C -
Strasbourg/Entzheim (153m, Frankreich) 37.0 °C 18.0 °C -
Münster/Osnabrück Flugh. (53m, Deutschland) 37.0 °C 21.7 °C 10.0 h
Düsseldorf/Flughafen (41m, Deutschland) 37.0 °C 24.7 °C 9.8 h
Mönchengladbach/Flugh. (40m, Deutschland) 37 °C - -
Elazig (881m, Türkei) 37.0 °C 15.0 °C
-25 is -25. Geen -24.9quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Had die ander dan wel exact -25 gezegd? Anders zou ik zeggen, close enough
Ik denk ook dat we t net niet halen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik gok nee. We gaan het missen op 2 tiende.
Ik ga even popcorn maken op m'n motorkapquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:28 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik pak er even een bakje chips bij.
Dat wolkenlijntje bij Utrecht zal wel op de Veluwe (net ten noorden van mij, Bunschoten) ontploffenquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:18 schreef Oom_Agent het volgende:
De wolkenstructuren worden scherper, een bui zou kunnen ontstaan op deze lijntjes.
[ afbeelding ]
Als ik een zak mais in m'n auto flikker wordt het vanzelf popcornquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga even popcorn maken op m'n motorkap
Als we er zo dicht bij zijn, moet dat record er aan ook!quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:28 schreef brillenmeisje het volgende:
Wat is er leuk aan een record? Het moet juist afkoelen!
Zou zaterdag niet de hotste dag moeten worden? Ik heb nu zo'n voorgevoel dat vandaag de piek-dag gaat zijn en niet zaterdag...quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:29 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Als we er zo dicht bij zijn, moet dat record er aan ook!En daarna voorlopig niet meer in de buurt ervan komen.
Volgens mij draait de wind zaterdag ook nog.. droge hete lucht of zo iets.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zou zaterdag niet de hotste dag moeten worden? Ik heb nu zo'n voorgevoel dat vandaag de piek-dag gaat zijn en niet zaterdag...
Was oorspronkelijk wel het idee. Ik geloofde er sinds gisteren al niet meer in. Denk ook niet dat het zaterdag nog gaat gebeuren. Maar wie weet....quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zou zaterdag niet de hotste dag moeten worden? Ik heb nu zo'n voorgevoel dat vandaag de piek-dag gaat zijn en niet zaterdag...
Zat hetzelfde net te denken. Zaterdag gaat het landelijk niet overtreffen, denk wel dat het op veel plaatsen warmer is dan vandaag, maar niet dat het zaterdag in Limburg warmer wordt dan deze dag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Eerst ff het record, daarna afkoeling, zo zou het moeten zijnquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:28 schreef brillenmeisje het volgende:
Wat is er leuk aan een record? Het moet juist afkoelen!
Laat het record dan maar snel komen. Ik verlang naar de winter.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Eerst ff het record, daarna afkoeling, zo zou het moeten zijn
quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:32 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Laat het record dan maar snel komen. Ik verlang naar de winter.
Het is nu 20,7.quote:
In Den Haag gaat niets meer gebeuren hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:34 schreef Meike26 het volgende:
Ik moet vanavond waarschijnlijk even met spoed naar Den Haag, dat kan nog wel een leuk ritje worden met die voorspelde onweersbui. Ik denk dat ik de GoPro even ga opladen..
quote:Veel weggebruikers zullen donderdagmiddag ongetwijfeld even raar kijken als zij in de enorme hitte strooiwagens door Breda zien rijden. De gemeente strooit zout om te voorkomen dat het asfalt zacht wordt door de hoge temperatuur. Zo wordt ook voorkomen dat er spoorvorming ontstaat, aldus een woordvoerster. , Kapittelweg en de Princenhagelaan.
Het zout is nat en dat koelt het wegdek. Op diverse wegen wordt gestrooid, zoals op de Noordelijke en Zuidelijk Rondweg, Beverweg, Ettensebaan en Lunetstraat.
http://www.bndestem.nl/re(...)-voorkomen-1.5050476
Ben je van eskimosiaanse afkomst?quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:32 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Hete nacht in de Schilderswijkquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Den Haag gaat niets meer gebeuren hoor.
Oeh in 1 van die straten woonde ik vroegerquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:35 schreef LTVDK het volgende:
Naar aanleiding van die foto van gisteren trouwens met die strooiwagen
[..]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:32 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Record is dus gehaald. Wanneer komt de regen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:35 schreef Gwywen het volgende:
38, 9 op het metertje bij het terras (in de schaduw).
Enige dat ik vandaag nog mis is het zingen van de cicaden.
Er zijn wel wát records gehaald, maar niet hét recordquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:37 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Record is dus gehaald. Wanneer komt de regen?
Nee, dat is het niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:37 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:37 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:56 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:18 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
zo heel gek nog niet dus..quote:
Mensen die graag op de FP komen verdienen het om voor lul te staan, als ze later interessant gaan doen tegen andere mensenquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:40 schreef roislecxe het volgende:
Dankzij die domme Djeez en z'n flauwekul op de FP denkt half Fok nu weer dat we het landelijk record bereikt hebben
Vooral als ze Djeez als bron gebruikenquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die graag op de FP komen verdienen het om voor lul te staan, als ze later interessant gaan doen tegen andere mensen
Dat is niet zo verrassend. Want of winter of tropen. Die niet zo bekend staan om extremenquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is hier wel warmer dan ten zuiden van de Sahara
[ afbeelding ]
Ja alleen is het daar nu winterquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is hier wel warmer dan ten zuiden van de Sahara
[ afbeelding ]
Heujquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die graag op de FP komen verdienen het om voor lul te staan, als ze later interessant gaan doen tegen andere mensen
Zou tijd worden... Nu nog zon weg van het balkon....quote:
Toch wel opzienbarend dat dat record al uit 1944 stamt en we met de huidige opwarming van 't klimaat het maar niet voor elkaar krijgen het te slopenquote:
Ja ssst weet ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja alleen is het daar nu winter
Zaterdag de grootste kans.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Toch wel opzienbarend dat dat record al uit 1944 stamt en we met de huidige opwarming van 't klimaat het maar niet voor elkaar krijgen het te slopen
Twente steeg nog 1/10equote:
Ik vergeef jequote:Op donderdag 2 juli 2015 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ssst weet ikMaar het gaat om het idee
Warmer dan in Zuid-Europa dan
[ afbeelding ]
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 16:44:33Stapelwolken Noord-Limburg doen poging om uit te groeien tot onweersbui. Wat zal dat een aangename verkoeling opleveren... reageer retweet
Probleem is dat het station van toen niet meer bestaat. Misschien is het record al meermaals 'verbroken'....quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Toch wel opzienbarend dat dat record al uit 1944 stamt en we met de huidige opwarming van 't klimaat het maar niet voor elkaar krijgen het te slopen
Zuid Spanje is het niet met u eens.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ssst weet ikMaar het gaat om het idee
Warmer dan in Zuid-Europa dan
[ afbeelding ]
Dat is dan ook gewoon een soort Saharaquote:
Ja, iddquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:53 schreef Angry_Bird het volgende:
Nieuwe buien ontstaan boven centraal/Zuid-België
Was hier net ook, maar wind is weer gaan liggen en volgens mij wordt het alweer warmer. Tel geeft nu 22 graden aan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:55 schreef alors het volgende:
Wow, wat komt eraan, begint opeens te waaien, was net nog 33/34 graden... maar zie dat afkoeling in de buurt aan het komen is..
dat dus..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:57 schreef Toto69 het volgende:
alles om de zo min mogelijk te hoeven doen, nu hoef ik m'n telefoon zelfs even niet meer te gebruiken
tis ook wel nodig hier, 36 in twenteSinds wanneer bestaat msn weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
#equalrightsquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Banen over het land in 17 verschillende kleuren!
Stadswarmtequote:Op donderdag 2 juli 2015 16:57 schreef Maver24 het volgende:
Heb het gevoel dat het weer warmer wordt in Rotterdam
Niet, maar er bestaat een tooltje om 't toch te kunnen gebruikenquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sinds wanneer bestaat msn weer?
Ja, ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:57 schreef Maver24 het volgende:
Heb het gevoel dat het weer warmer wordt in Rotterdam
Dit topic is één en al liefdequote:Op donderdag 2 juli 2015 16:52 schreef Danny het volgende:
mensen, lees deze even:
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
lol, zullen maar weinig mensen vanaf weten gok ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet, maar er bestaat een tooltje om 't toch te kunnen gebruiken
Hier in het park schieten 's nachts soms ook opeens de sproeiers aan als we daar wat aan het drinken zijn. Puur genotquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Harde wind + de sproeiers in de tuin die het ineens toch doen = lekker
Kloptquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol, zullen maar weinig mensen vanaf weten gok ik
Soms discussies tussen winterhaters en winterliefhebbers en zomerhaters en zomerliefhebbers maar that's it.quote:
Nicequote:Op donderdag 2 juli 2015 16:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kloptmaar met wie ik praat heb ik het uitgelegd, dus ideaal
We zijn je eeuwig dankbaarquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:00 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]![]()
Ben blij dat ik dit topic ooit geopend hebt
Is het warm in de Schilderswijk?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:00 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:00 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]![]()
Leuk topic altijd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:00 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]![]()
Veel te heet om te dansenquote:
Die voelde ik hier in zwartsluis ook voorbij komenquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:56 schreef Danny het volgende:
Komt hier ineens een echt forse stoot wind voorbij (zwolle).
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Oom_Agent het volgende:
Ondertussen in de maak in Belgie![]()
[ afbeelding ]
Van omgewaaide tuinstoel tot bevroren plof kip, je vindt het allemaal hierquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Danny het volgende:
ben 't ermee eens dat dit een leuk topic is
fapfapfapfapquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
In de winter een beetje ijspegels bouwen ook.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van omgewaaide tuinstoel tot bevroren plof kip, je vindt het allemaal hier
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Danny het volgende:
ben 't ermee eens dat dit een leuk topic is
Ik verwacht niks iigquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:03 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zie 't al, de buien in belgie gaan Breda missen
(lekker negatief he)
Bij -25, ipv -24,9quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
In de winter een beetje ijspegels bouwen ook.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
Zal geen koudrecord zijn alleszinsquote:
Vochtquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:10 schreef Danny het volgende:
Valt me op dat de lucht wat minder helder wordt hier. En ik op een camping niet direct in de buurt van verkeer, dus smog lijkt me wat onwaarschijnlijk.
Hier ook, zelfs wat sluierbewolking.. Maar niks dat de zon echt tegenhoudt helaas...quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:10 schreef Danny het volgende:
Valt me op dat de lucht wat minder helder wordt hier. En ik op een camping niet direct in de buurt van verkeer, dus smog lijkt me wat onwaarschijnlijk.
Oude fotoquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
ik bedoel dus niet de 'lucht' maar gewoon als ik voor me kijk bijvoorbeeld. Maar vocht zou misschien kunnen inderdaad.quote:
https://www.google.com/ma(...)1:0x8a3d31cbfefc77c6 ?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Omgeving Venlo ontploft een leuk buitje!
twitter:Limburg_storm twitterde op donderdag 02-07-2015 om 17:20:53@weerwoordbe vanuit Maasbracht http://t.co/TArGJL1thD reageer retweet
Hebben ze daar weer geluk. Geeft wel hoop dat het ook hier kan gebeurenquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Omgeving Venlo ontploft een leuk buitje!
O yeah, dat zijn mooie wolken!quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:Limburg_storm twitterde op donderdag 02-07-2015 om 17:20:53@weerwoordbe vanuit Maasbracht http://t.co/TArGJL1thD reageer retweet
Dat is veelbelovend... Dan zou ik het bijna moeten kunnen zienquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:Limburg_storm twitterde op donderdag 02-07-2015 om 17:20:53@weerwoordbe vanuit Maasbracht http://t.co/TArGJL1thD reageer retweet
In Breda stijgt het ook weer, zowel binnen als buiten, verdommequote:Op donderdag 2 juli 2015 17:23 schreef MaLo het volgende:
De temperaturen in Twente stijgen gestaag door![]()
Ben benieuwd wanneer we hier afkoeling mogen verwachten.
Er is niet veel meer van over helaasquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is veelbelovend... Dan zou ik het bijna moeten kunnen zien
Officieel station?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:27 schreef _UserName_ het volgende:
Winterswijk doet de naam niet eer aan. 38.2 graden nog steeds. Mag hopen dat er een flinke bui aan komt, maar voorlopig, niets nog.
Nee, dat niet.quote:
Nu krijg ik er dus weer last van. Heb liever 44 graden en lage luchtvochtigheid. Altijd ergerpuntje aan Nederlandse zomersquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Temperatuur neemt af en luchtvochtigheid neemt toe.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Godsamme. Net was het echt onder de 27 graden. Toen heb ik alles open gegooid. Nu doen we ineens weer een dikke 28. Binnen is het nu ook 28.0quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In Breda stijgt het ook weer, zowel binnen als buiten, verdomme.
Mijn neus houdt niet zo van lage luchtvochtigheid....quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nu krijg ik er dus weer last van. Heb liever 44 graden en lage luchtvochtigheid. Altijd ergerpuntje aan Nederlandse zomers
Toch onweer op die bui schijnbaarquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is er nog van over(in het midden zie je die 2 torens van Maasbracht)
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 17:32:32In Venray levert een kleine bui een eerste donderklap. Toch oogt de bui op satelietbeelden (nog?) niet erg overtuigend. #onweer reageer retweet
Is een andere bui, Venray en Maasbracht liggen een stukkie uit elkaarquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Toch onweer op die bui schijnbaartwitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 17:32:32In Venray levert een kleine bui een eerste donderklap. Toch oogt de bui op satelietbeelden (nog?) niet erg overtuigend. #onweer reageer retweet
Ik heb de thermometer afgeplakt, wil niet weten hoe warm het is binnen, ken mezelf en ga daar boos over wordenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Godsamme. Net was het echt onder de 27 graden. Toen heb ik alles open gegooid. Nu doen we ineens weer een dikke 28. Binnen is het nu ook 28.0
Cursusje angermanagement?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb de thermometer afgeplakt, wil niet weten hoe warm het is binnen, ken mezelf en ga daar boos over worden
Verder ben ik vrij normaal
Hier ondertussen al 24,5..quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb de thermometer afgeplakt, wil niet weten hoe warm het is binnen, ken mezelf en ga daar boos over worden
Verder ben ik vrij normaal
Ben de kalmheid zelve (of schrijf je dat nou met een Fquote:
Gooi hem weg danquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ben de kalmheid zelve (of schrijf je dat nou met een F) maar ik haat mijn thermometer
Het werd ook eens tijd...twitter:L1weer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 17:41:2817:20 uur: afkoeling uiterste westen #Limburg begonnen bij matige NW wind. pijlen=windrichting #hittegolf2015 #L1 http://t.co/rSxONIj71v reageer retweet
Gaat lastig, zit vast aan de thermostaat en die vind ik van de winter wel handigquote:
Woehoeeeeequote:Op donderdag 2 juli 2015 17:43 schreef Burner82 het volgende:
Het werd ook eens tijd...twitter:L1weer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 17:41:2817:20 uur: afkoeling uiterste westen #Limburg begonnen bij matige NW wind. pijlen=windrichting #hittegolf2015 #L1 http://t.co/rSxONIj71v reageer retweet
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ben de kalmheid zelve (of schrijf je dat nou met een F) maar ik haat mijn thermometer
* roislecxe gromt en doet alles weer dicht.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die temperatuur om 10 uur al. Werd vannacht niet koeler dan 28 graden in mn kamer ook...
297 volgens mij hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |