Leuk topic altijd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:00 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]![]()
Ben blij dat ik dit topic ooit geopend hebt
Veel te heet om te dansenquote:
Die voelde ik hier in zwartsluis ook voorbij komenquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:56 schreef Danny het volgende:
Komt hier ineens een echt forse stoot wind voorbij (zwolle).
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Oom_Agent het volgende:
Ondertussen in de maak in Belgie![]()
[ afbeelding ]
Van omgewaaide tuinstoel tot bevroren plof kip, je vindt het allemaal hierquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Danny het volgende:
ben 't ermee eens dat dit een leuk topic is
fapfapfapfapquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
In de winter een beetje ijspegels bouwen ook.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van omgewaaide tuinstoel tot bevroren plof kip, je vindt het allemaal hier
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Danny het volgende:
ben 't ermee eens dat dit een leuk topic is
Ik verwacht niks iigquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:03 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zie 't al, de buien in belgie gaan Breda missen
(lekker negatief he)
Bij -25, ipv -24,9quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
In de winter een beetje ijspegels bouwen ook.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
Zal geen koudrecord zijn alleszinsquote:
Vochtquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:10 schreef Danny het volgende:
Valt me op dat de lucht wat minder helder wordt hier. En ik op een camping niet direct in de buurt van verkeer, dus smog lijkt me wat onwaarschijnlijk.
Hier ook, zelfs wat sluierbewolking.. Maar niks dat de zon echt tegenhoudt helaas...quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:10 schreef Danny het volgende:
Valt me op dat de lucht wat minder helder wordt hier. En ik op een camping niet direct in de buurt van verkeer, dus smog lijkt me wat onwaarschijnlijk.
Oude fotoquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
ik bedoel dus niet de 'lucht' maar gewoon als ik voor me kijk bijvoorbeeld. Maar vocht zou misschien kunnen inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |