SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:57 schreef Toto69 het volgende:
alles om de zo min mogelijk te hoeven doen, nu hoef ik m'n telefoon zelfs even niet meer te gebruiken
tis ook wel nodig hier, 36 in twenteSinds wanneer bestaat msn weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
#equalrightsquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Banen over het land in 17 verschillende kleuren!
Stadswarmtequote:Op donderdag 2 juli 2015 16:57 schreef Maver24 het volgende:
Heb het gevoel dat het weer warmer wordt in Rotterdam
Niet, maar er bestaat een tooltje om 't toch te kunnen gebruikenquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sinds wanneer bestaat msn weer?
Ja, ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:57 schreef Maver24 het volgende:
Heb het gevoel dat het weer warmer wordt in Rotterdam
Dit topic is één en al liefdequote:Op donderdag 2 juli 2015 16:52 schreef Danny het volgende:
mensen, lees deze even:
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
lol, zullen maar weinig mensen vanaf weten gok ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet, maar er bestaat een tooltje om 't toch te kunnen gebruiken
Hier in het park schieten 's nachts soms ook opeens de sproeiers aan als we daar wat aan het drinken zijn. Puur genotquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Harde wind + de sproeiers in de tuin die het ineens toch doen = lekker
Kloptquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol, zullen maar weinig mensen vanaf weten gok ik
Soms discussies tussen winterhaters en winterliefhebbers en zomerhaters en zomerliefhebbers maar that's it.quote:
Nicequote:Op donderdag 2 juli 2015 16:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kloptmaar met wie ik praat heb ik het uitgelegd, dus ideaal
We zijn je eeuwig dankbaarquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:00 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]![]()
Ben blij dat ik dit topic ooit geopend hebt
Is het warm in de Schilderswijk?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:00 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:00 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]![]()
Leuk topic altijd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:00 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]![]()
Veel te heet om te dansenquote:
Die voelde ik hier in zwartsluis ook voorbij komenquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:56 schreef Danny het volgende:
Komt hier ineens een echt forse stoot wind voorbij (zwolle).
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Oom_Agent het volgende:
Ondertussen in de maak in Belgie![]()
[ afbeelding ]
Van omgewaaide tuinstoel tot bevroren plof kip, je vindt het allemaal hierquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Danny het volgende:
ben 't ermee eens dat dit een leuk topic is
fapfapfapfapquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
In de winter een beetje ijspegels bouwen ook.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van omgewaaide tuinstoel tot bevroren plof kip, je vindt het allemaal hier
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Danny het volgende:
ben 't ermee eens dat dit een leuk topic is
Ik verwacht niks iigquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:03 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zie 't al, de buien in belgie gaan Breda missen
(lekker negatief he)
Bij -25, ipv -24,9quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
In de winter een beetje ijspegels bouwen ook.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
Zal geen koudrecord zijn alleszinsquote:
Vochtquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:10 schreef Danny het volgende:
Valt me op dat de lucht wat minder helder wordt hier. En ik op een camping niet direct in de buurt van verkeer, dus smog lijkt me wat onwaarschijnlijk.
Hier ook, zelfs wat sluierbewolking.. Maar niks dat de zon echt tegenhoudt helaas...quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:10 schreef Danny het volgende:
Valt me op dat de lucht wat minder helder wordt hier. En ik op een camping niet direct in de buurt van verkeer, dus smog lijkt me wat onwaarschijnlijk.
Oude fotoquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
ik bedoel dus niet de 'lucht' maar gewoon als ik voor me kijk bijvoorbeeld. Maar vocht zou misschien kunnen inderdaad.quote:
https://www.google.com/ma(...)1:0x8a3d31cbfefc77c6 ?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Omgeving Venlo ontploft een leuk buitje!
twitter:Limburg_storm twitterde op donderdag 02-07-2015 om 17:20:53@weerwoordbe vanuit Maasbracht http://t.co/TArGJL1thD reageer retweet
Hebben ze daar weer geluk. Geeft wel hoop dat het ook hier kan gebeurenquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Omgeving Venlo ontploft een leuk buitje!
O yeah, dat zijn mooie wolken!quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:Limburg_storm twitterde op donderdag 02-07-2015 om 17:20:53@weerwoordbe vanuit Maasbracht http://t.co/TArGJL1thD reageer retweet
Dat is veelbelovend... Dan zou ik het bijna moeten kunnen zienquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:Limburg_storm twitterde op donderdag 02-07-2015 om 17:20:53@weerwoordbe vanuit Maasbracht http://t.co/TArGJL1thD reageer retweet
In Breda stijgt het ook weer, zowel binnen als buiten, verdommequote:Op donderdag 2 juli 2015 17:23 schreef MaLo het volgende:
De temperaturen in Twente stijgen gestaag door![]()
Ben benieuwd wanneer we hier afkoeling mogen verwachten.
Er is niet veel meer van over helaasquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is veelbelovend... Dan zou ik het bijna moeten kunnen zien
Officieel station?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:27 schreef _UserName_ het volgende:
Winterswijk doet de naam niet eer aan. 38.2 graden nog steeds. Mag hopen dat er een flinke bui aan komt, maar voorlopig, niets nog.
Nee, dat niet.quote:
Nu krijg ik er dus weer last van. Heb liever 44 graden en lage luchtvochtigheid. Altijd ergerpuntje aan Nederlandse zomersquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Temperatuur neemt af en luchtvochtigheid neemt toe.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Godsamme. Net was het echt onder de 27 graden. Toen heb ik alles open gegooid. Nu doen we ineens weer een dikke 28. Binnen is het nu ook 28.0quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In Breda stijgt het ook weer, zowel binnen als buiten, verdomme.
Mijn neus houdt niet zo van lage luchtvochtigheid....quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nu krijg ik er dus weer last van. Heb liever 44 graden en lage luchtvochtigheid. Altijd ergerpuntje aan Nederlandse zomers
Toch onweer op die bui schijnbaarquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is er nog van over(in het midden zie je die 2 torens van Maasbracht)
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 17:32:32In Venray levert een kleine bui een eerste donderklap. Toch oogt de bui op satelietbeelden (nog?) niet erg overtuigend. #onweer reageer retweet
Is een andere bui, Venray en Maasbracht liggen een stukkie uit elkaarquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Toch onweer op die bui schijnbaartwitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 17:32:32In Venray levert een kleine bui een eerste donderklap. Toch oogt de bui op satelietbeelden (nog?) niet erg overtuigend. #onweer reageer retweet
Ik heb de thermometer afgeplakt, wil niet weten hoe warm het is binnen, ken mezelf en ga daar boos over wordenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Godsamme. Net was het echt onder de 27 graden. Toen heb ik alles open gegooid. Nu doen we ineens weer een dikke 28. Binnen is het nu ook 28.0
Cursusje angermanagement?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb de thermometer afgeplakt, wil niet weten hoe warm het is binnen, ken mezelf en ga daar boos over worden
Verder ben ik vrij normaal
Hier ondertussen al 24,5..quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb de thermometer afgeplakt, wil niet weten hoe warm het is binnen, ken mezelf en ga daar boos over worden
Verder ben ik vrij normaal
Ben de kalmheid zelve (of schrijf je dat nou met een Fquote:
Gooi hem weg danquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ben de kalmheid zelve (of schrijf je dat nou met een F) maar ik haat mijn thermometer
Het werd ook eens tijd...twitter:L1weer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 17:41:2817:20 uur: afkoeling uiterste westen #Limburg begonnen bij matige NW wind. pijlen=windrichting #hittegolf2015 #L1 http://t.co/rSxONIj71v reageer retweet
Gaat lastig, zit vast aan de thermostaat en die vind ik van de winter wel handigquote:
Woehoeeeeequote:Op donderdag 2 juli 2015 17:43 schreef Burner82 het volgende:
Het werd ook eens tijd...twitter:L1weer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 17:41:2817:20 uur: afkoeling uiterste westen #Limburg begonnen bij matige NW wind. pijlen=windrichting #hittegolf2015 #L1 http://t.co/rSxONIj71v reageer retweet
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ben de kalmheid zelve (of schrijf je dat nou met een F) maar ik haat mijn thermometer
* roislecxe gromt en doet alles weer dicht.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die temperatuur om 10 uur al. Werd vannacht niet koeler dan 28 graden in mn kamer ook...
297 volgens mij hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |