SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Zo zullen we hier al de 55 hebben gehaaldquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
In een windvrij warm hoekje midden in de stad zeker.....
idd.. vet "koud" daarquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een absurd verschil man. De thermometer tikt hier nog maar net de 20 aan. Waar slaat dit op ?
En zonder slag of stoot, geen onweer regen niks
http://www.onweer-online.nl/onweer-indices/quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Iemand de site waar je deze
[ afbeelding ]
gegevens kan opzoeken per plaats?
onweer-online.nlquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ook graag wetenquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint hier nog koud te worden zoquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:37 schreef Maver24 het volgende:
Zowaar een koud briesje. Effe de woonkamer doorluchten
Alleen NLquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
onweer-online.nl
http://www.onweer-online.nl/onweer-indices/
Dan moet je naar de goede kant van Brabant komenquote:
Brabant.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je naar de goede kant van Brabant komen
Op mijn balkon zal het wel een graad of 60 zijn geweest als ik er geen doek voorquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo zullen we hier al de 55 hebben gehaald
Waarschijnlijk via Belgie de zee op.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:38 schreef Oom_Agent het volgende:
Plukje in Midden Frankrijk is zojuist geboren en ziet er massief uit.
Nog geen onweer maar ben benieuwd wat dat plukje gaat doen aankomende uren.
[ afbeelding ]
Zou t niet dichterbij moeten gaan ontstaan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:38 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is mijn balkon dus momenteelquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Op mijn balkon zal het wel een graad of 60 zijn geweest als ik er geen doek voor
de opening had gedaan. het balkon staat de hele dag vol in de zon en is aan 2 kanten dicht.
Laat em maar flink groeien en richting venlo komenquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:38 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
Bij ons achterom dusquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
In een windvrij warm hoekje midden in de stad zeker.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |