Vergeet de allah snackbar niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij moest lachen om een grapje van mij, dit is toch wel even wat serieuzer.
Die ook nog jaquote:
Dat deze SC vooral bezocht wordt door mensen uit Den Haag en/of allochtonen, en waarom dat zo wasquote:
Ik moet altijd echt keihard lachen om jouw grapjes, dat mensen mij moeten opvegen na een kwartier.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie zijn het er alleen over eens dat mijn grapjes niet geslaagd zijn. Zolang dat het enige is, zou ik me geen zorgen maken.
misschien komt dar doordat mensen in den haag geen leven hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat deze SC vooral bezocht wordt door mensen uit Den Haag en/of allochtonen, en waarom dat zo was.
Ja dat is misschien wat dubbelopquote:
al-Baghdadi als je het streepje meetelt ookquote:
Bijzondere opvatting. Ik vind dat vrouwen met een hoofddoekje er 8 van de 10 keer belachelijk uitzien.quote:
Je kunt er prima de penis aan afvegen als je klaar bent.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzondere opvatting. Ik vind dat vrouwen met een hoofddoekje er 8 van de 10 keer belachelijk uitzien.
We hebben schilderswijk, moerwijk, laakkwartier en duindorp. Als je 24 jaar in den haag woont ben je het gewend.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
misschien komt dar doordat mensen in den haag geen leven hebben
Als dat het enige kledingstuk is dat ze dragen zie ik het probleem niet zoquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzondere opvatting. Ik vind dat vrouwen met een hoofddoekje er 8 van de 10 keer belachelijk uitzien.
#Yasminquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dat het enige kledingstuk is dat ze dragen zie ik het probleem niet zo
Dat heeft Emmeloord te danken aan een bepaalde hond.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emmeloord is geen zielloos gat Elfletterig.
Het is er fantastisch.
True that.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:08 schreef timmmmm het volgende:
De wereld is een zielloos gat, derhalve Emmeloord ook
Wat een opluchtingquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei al dat men niet zo paniekerig moest doen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar toch stiekem wel blij dat je er bent
Neuh. Had wat relatie issues.quote:
Oh dat is naar.. wat is er gebeurd? Is het nu weer bijgelegd?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Had wat relatie issues.
Ben naar Purmerend gevlucht bij mijn ouders en heb mij daar nogal buitensporig gedragen.
Welkom terug! Hoe was de trouwerij?quote:
Het is een lang verhaal.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is naar.. wat is er gebeurd? Is het nu weer bijgelegd?
Cool, heeft je maag het allemaal gehouden?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Warm, lang, wel interessant om een x mee te maken en Indiase kledij te dragen.
Mijn moeder had 2 weken geleden krentenbollen meegenomen, maar toen was jij dus M.I.A. Dus toen dacht ik ook laat maar. Ik zal er even op aandringen dat ze nieuwe moet halen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:34 schreef anonymoussie het volgende:
Hoe zit dat nu met die krentenbol met pindakaas, Mani?
Ja hoor. Op zich hebben ze daar overal fried rice (veg/non-veg), dat is altijd wel lekker te eten. Op het huwelijk was er zoveel veg voedsel. Sommige lekker, sommige niet. Maar eigenlijk niets te klagen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cool, heeft je maag het allemaal gehouden?
#teleurstellingenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn moeder had 2 weken geleden krentenbollen meegenomen, maar toen was jij dus M.I.A. Dus toen dacht ik ook laat maar. Ik zal er even op aandringen dat ze nieuwe moet halen.
Misschien? Dat zal dan wel jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is een lang verhaal.
Maar we waren ff uit elkaar (heeft trouwens niets met het huwelijk of India te maken) en nu weer bij elkaar.
Ik heb mij misschien als een hufter gedragen.![]()
Maar ik moest echt ff weg, ff weg, gewoon ff op mezelf.
Ja zo overleef je dat wel, nog in de Ganges gezwommen?quote:
Dat zei ik ook al, maar mensen hier wilden Peter r de Vries gaan op je vermiste anus.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is een lang verhaal.
Maar we waren ff uit elkaar (heeft trouwens niets met het huwelijk of India te maken) en nu weer bij elkaar.
Ik heb mij misschien als een hufter gedragen.![]()
Maar ik moest echt ff weg, ff weg, gewoon ff op mezelf.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou diareeremmers meenemen in ieder geval.
Ik voel mij wel een beetje vereerd.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, maar mensen hier wilden Peter r de Vries gaan op je vermiste anus.
Nee naar goed. Een gewaarschuwd mens... heeft aids.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet dat ik van plan was om daarheen te gaan maar toch.
Gelukkig! Maar was het smerig en zo?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
We waren net op tijd weg daar, net voor de zware regen in Mumbai.
Ja, beetje zoals je onderbroekje.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gelukkig! Maar was het smerig en zo?
Oh dat is niet zo best nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, beetje zoals je onderbroekje.
Dit valt best mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:52 schreef anonymoussie het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik in Mumbai wel wat verbeteringen heb gezien. Veel minder rotzooi dan toen ik voor het laatst daar was.
[ link | afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:00 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb ook een foto van het huwelijk, sta ik een beetje van de achterkant op.
Iemand interesse?
LTKDV heeft wel interesse in jouw achterkant.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:00 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb ook een foto van het huwelijk, sta ik een beetje van de achterkant op.
Iemand interesse?
Neuh. Was alleen in de ochtend en vanaf 18.00 uur tot 22.00 uur geopend. Was vrij rustig. Vrouwen moesten wel met kapje zwemmen, vanwege het haar.quote:
Dat dan weer wel ....quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Was alleen in de ochtend en vanaf 18.00 uur tot 22.00 uur geopend. Was vrij rustig. Vrouwen moesten wel met kapje zwemmen, vanwege het haar.
Mijn vriendin was woest, we moesten op de valreep een badmuts kopen.
En je mocht geen foto's maken op het moment dat het zwembad geopend was.
In de keukens dragen ze daar trouwens ook haarkapjes. Bij de Mac, Pizzahut e.d.
quote:
quote:
Ff wachten op groen licht.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
LTKDV heeft wel interesse in jouw achterkant.
Sorry voor de miljard quote-alerts, ik was een beetje ongerustquote:
Echte broederliefdequote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry voor de miljard quote-alerts, ik was een beetje ongerust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar had je niet wat eerder kunnen laten weten dat je geen reeks hoefde te wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Echte broederliefde![]()
Maar ik heb het allemaal overleefd.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:44 schreef anonymoussie het volgende:
Ik moet jullie teleurstellen. Eigenlijk sta ik er meer van de zijkant op dan van de achterkant.Ben jij in het wit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet jullie teleurstellen. Eigenlijk sta ik er meer van de zijkant op dan van de achterkant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet jullie teleurstellen. Eigenlijk sta ik er meer van de zijkant op dan van de achterkant.Ze hadden dat tapijtje wel eens mogen stofzuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hoort bij de rituelen of zoquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden dat tapijtje wel eens mogen stofzuigen
Ja had geen idee :pquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hahaha![]()
![]()
Waarom denk je dat Harry en Yoki mij Wibi noemen.
Dat halve land valt neer van de honger, maar op een bruiloft eten op de grond gooien is dan opeens traditie. Misschien moeten ze daar eerst eens kijken naar hoe hun prioriteiten liggenquote:
Gewoon lekker onderdanig, is traditie daarquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom kijkt de bruid zo sip naar benende trouwens?
True.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat halve land valt neer van de honger, maar op een bruiloft eten op de grond gooien is dan opeens traditie. Misschien moeten ze daar eerst eens kijken naar hoe hun prioriteiten liggen
Ja een hele rare volgorde ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom kijkt de bruid zo sip naar benende trouwens?
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Verdomme, is ie niet eens dood. Daar gaat de honderddelige topicreeks en mijn hoop op een exclusive op de .
Hoi Timmmmm!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Die anonymoussie denkt ook alleen maar aan zichzelf, niet eens even het fatsoen om gewoon vermist te blijven
Maar ze was wel blij?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja een hele rare volgorde ook.
Eerst verlovingsfeest, daar is het gezicht helemaal niet bedekt. Dan receptie, gezicht ook niet bedekt. En dan het huwelijk, dan hoort het gezicht dus bedekt te zijn. Gezien de volgorde zag ik er de logica ook niet van in.
Volgens mij wel.quote:
En ze gaan hier wonen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Ze was vooral moe denk ik. Dat huwelijk duurde best lang.
Maar het is een gelukkig stel, voor zover ik kon zien.
Wat dat betreft zijn die Nederlandse bruiloften een stuk sneller klaarquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Ze was vooral moe denk ik. Dat huwelijk duurde best lang.
Maar het is een gelukkig stel, voor zover ik kon zien.
Ja in feite wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn die Nederlandse bruiloften een stuk sneller klaar. Al heb je in India wel het voordeel dat de familie alles regelt?
Wat denk je zelf?quote:
Ik kan een pak rijst naar d'r toegooien, schijnt in India ook te werken?quote:
Oh youquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:42 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb wat topics terug gelezen.
LTVDK![]()
En ik vind Haatbaard wel een mooie achternaam voor Harry.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan een pak rijst naar d'r toegooien, schijnt in India ook te werken?
Wat moet ik dan gooien dan?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:42 schreef anonymoussie het volgende:
LTVDK![]()
Echte?quote:
Dan kan ik er ook echt maar 1 of 2 gooien, moet je ze wel vangenquote:
Wel grote toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan ik er ook echt maar 1 of 2 gooien, moet je ze wel vangen
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe jij nou maar gewoon aardig, zonder mij had dit halve topic voor je deur gestaan.
Ligt eraan wat de heler in de aanbieding heeft.quote:
Heb je een mailtje laten sturen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe jij nou maar gewoon aardig, zonder mij had dit halve topic voor je deur gestaan.
HH roept foute associaties op.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:42 schreef anonymoussie het volgende:
LTVDK![]()
En ik vind Haatbaard wel een mooie achternaam voor Harry.
Maar dit waren verdachte omstandigheden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:00 schreef Specularium het volgende:
Als iemand niet wil posten moet je hem/haar lekker laten.
Ja, daar heb je wel een goed punt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:00 schreef Specularium het volgende:
Als iemand niet wil posten moet je hem/haar lekker laten.
Omdat hij zwart is zeker?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dit waren verdachte omstandigheden.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
HH roept foute associaties op.
[ afbeelding ]
Nee, hij was zich klem aan het zuipen in een land waar mensen op straat poepenquote:
Deze is ook een goede Harry Haatbaard.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben ook nog deze, maar die had je vast al gezien bij het teruglezen van het topic.
[ afbeelding ]
Herhaling werkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:08 schreef Specularium het volgende:
Elflettering is bij elkaar 7 uur bezig geweest met die plaatjes dus dan krijgen we ze straks gewoon nog een keer.
Ja ok, vanavond post jij pics. Goed?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Deze is ook een goede Harry Haatbaard.
Heb ik al gedaan net joh.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja ok, vanavond post jij pics. Goed?
Navigatie is nooit te vertrouwenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:13 schreef YokiKater het volgende:
Godverdomme, komt mijn afspraak ook nog eens te laat. Omdat hij blindelings op de TomTom vertrouwd. En dat is dan hooggeleid.
Doe ik ook wel eens ja, maar vooral omdat ik altijd ruzie heb met dat zeikwijf van de navigatiequote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij moet van Beverwijk naar hier komen maar zit nu op de A9, die heeft dus de afslag gemist.
Gewoon kaartlezenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens ja, maar vooral omdat ik altijd ruzie heb met dat zeikwijf van de navigatie
Waarschijnlijk is de vraag dan hoeveel mensen er zijn gekomen naar de begrafenis van Tama.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat heeft Emmeloord te danken aan een bepaalde hond.
Uiteindelijk haalt die hond het nieuws:
http://m.telegraaf.nl/opm(...)s-verheven-tot-godin
Lijkt me trouwens wel een typische PubQuiz-vraag.Even onthouden: Tama, 16 jaar, shintoreligie, Kishistation, Japan.
Met een marge van 5.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de vraag dan hoeveel mensen er zijn gekomen naar de begrafenis van Tama.
Ik ga dan toch voor 2995.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met een marge van 5.
Jij mag kiezen: 2995 of 3005.
Wij begrijpen elkaarquote:
Ga je nog steeds naar Utrecht zaterdag?quote:
Ja verdomme zeg, ben ik net gerustgesteld dat Arno weer veilig terecht is moet ik me weer zorgen gaan maken over jouquote:
Sterkte Elf!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ben er vandoor. Moet naar de tandarts.
Fijne middag allemaal.
Hola welkom terugquote:
Ja natuurlijk, misschien loop ik de broer van Michael Boogaart wel tegen het lijf.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je nog steeds naar Utrecht zaterdag?
Ik zou inderdaad wel even halverwege een zoutinfuusje laten aanleggen. Of misschien heeft Utrecht wel een mooie sloot.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, misschien loop ik de broer van Michael Boogaart wel tegen het lijf.
Hola Karina! Dank je!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola welkom terugLeuke foto hoor. Ik wilde net al reageren maar mijn toetsenbord was kapot
Net een nieuwe binnen gekregen.
Ik had er een paar keer koffie e.d. overheen gegooid en toen werkten een paar toetsen niet meer. Dus als ik typte kreeg je hele aparte woordenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hola Karina! Dank je!
Toetsenbord kapot:?
Hoe krijg je het voor elkaar?
We dachten dat je al die tijd dronken was.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had er een paar keer koffie e.d. overheen gegooid en toen werkten een paar toetsen niet meer. Dus als ik typte kreeg je hele aparte woorden
Kapot toetsenbord is is veel geloofwaardiger natuurlijk ...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We dachten dat je al die tijd dronken was.
Nou ja die e.d. was geen koffiequote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We dachten dat je al die tijd dronken was.
Corrie tochquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had er een paar keer koffie e.d. overheen gegooid en toen werkten een paar toetsen niet meer. Dus als ik typte kreeg je hele aparte woorden
Gelukkig ben ik al een aantal jaartjes gebanned, ik hoop niet dat ze te ver terug gaan zoeken.quote:
Zal vast niet zijn wegens walgelijk racistische uitspraken van jou ...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik al een aantal jaartjes gebanned, ik hoop niet dat ze te ver terug gaan zoeken.
zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vast niet zijn wegens walgelijk racistische uitspraken van jou ...
Ik was toen een soort Fylax.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vast niet zijn wegens walgelijk racistische uitspraken van jou ...
Ook geen haar op de scrotum.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Eigenlijk ben ik dat nog steeds wel een beetje.
Ok ik zou dat van Fylax niet weten, maar ik zal het van je aannemen.quote:
Ok het is eindelijk gelukt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:34 schreef anonymoussie het volgende:
Hoe zit dat nu met die krentenbol met pindakaas, Mani?
Hij was aan die kant niet vies, ik heb maar met 1 kant gesmeerd. Ik heb wel die ene kant later afgelikt en zo weer in de la gestopt, dat ziet toch niemand.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:15 schreef Specularium het volgende:
Waarom leg jij je vieze mes op die deksel?
Heerlijk met een glaasje cider.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok het is eindelijk gelukt.
[ afbeelding ]
Ik geef het een 8/10, ik vond het heerlijk. Als je nog meer van dit soort tips hebt hoor ik ze graag.
Ik ga die hele winkel leeg kopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heerlijk met een glaasje cider.
Ja tochquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok het is eindelijk gelukt.
[ afbeelding ]
Ik geef het een 8/10, ik vond het heerlijk. Als je nog meer van dit soort tips hebt hoor ik ze graag.
Specularium heeft al het bewijsmateriaal al gewist.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:45 schreef timmmmm het volgende:
Misschien is het beter als justitie dan niet hier komt lezen. Voor je het weet word ik van mijn bed gelicht
Ik ben bang dat als je gaat zoeken, je in deze reeks nog meer dan genoeg racistische grappen en grollen aantreftquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Specularium heeft al het bewijsmateriaal al gewist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:48 schreef timmmmm het volgende:
Ken je die mop van die neger die aan het werk was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaarwel TimmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dagen als dit zou ik echt een waterbestendige laptop willen hebben die ik zo het badje mee in zou kunnen nemenLaffe huichelaar![]()
Meestal komt het verraad van nabij he.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig is het mijn zus maar die van mijn badje mee wil genieten.![]()
Ja ik ga geen ER worden hoorquote:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Ho, ho, ik gun Timmmmm echt wel een laptop en playstation met airco in z'n cel hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:04 schreef Specularium het volgende:
Hoop liefde weer hier met Triggerwortel.
Ik word gewoon vaak verkeerd begrepen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2015 17:05:41 ]![]()
Hier mag dat, deze hele reeks is razende aids (haha snap je hem?).quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als je gaat zoeken, je in deze reeks nog meer dan genoeg racistische grappen en grollen aantreft![]()
Dit is grappig omdat alle negers aids hebben natuurlijk. En vergeet de homo's niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier mag dat, deze hele reeks is razende aids (haha snap je hem?).Laffe huichelaar![]()
Altijd hetzelfde met die mannen van het rifquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:04 schreef Specularium het volgende:
Hoop liefde weer hier met Triggerwortel.Laffe huichelaar![]()
Die berbers moeten hun anus maar eens houden.
Dit heb ik hier 3 jaar geleden ook getypt voor als de politie mee zit te lezen dus dan mag het gewoon.![]()
Het lijkt hier Joop.nl wel door vakkundig iedereen ongelijk te behandelen
_____
Ga je nu over IS beginnen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:11 schreef Triggershot het volgende:
wacht wacht, ik heb een goede grap, wat is een gehumaniseerde kaaskop?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
In brand gestoken/van de flat getyft/onthoofd? Zo doet jouw slag dat toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:11 schreef Triggershot het volgende:
wacht wacht, ik heb een goede grap, wat is een gehumaniseerde kaaskop?Laffe huichelaar![]()
Zo ben ik.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Oeeeeh, bijna.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In brand gestoken/van de flat getyft/onthoofd? Zo doet jouw slag dat toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vertel het eens even met je stengel zonder dop.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:11 schreef Triggershot het volgende:
wacht wacht, ik heb een goede grap, wat is een gehumaniseerde kaaskop?![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oeeeeh, bijna.Misschien kun jij een show beginnen met Elflettering op NPO 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noemen jullie het Koefnoen ofzo.![]()
'Haha', echt humor heb je.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kun jij een show beginnen met Elflettering op NPO 1.
Noemen jullie het Koefnoen ofzo.![]()
Haha, ja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oeeeeh, bijna.Heet jij toevallig Wayans van je achternaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik schijn daar bij de redactie te zitten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:10 schreef LTVDK het volgende:
Het lijkt hier Joop.nl wel door vakkundig iedereen ongelijk te behandelen![]()
je moest wel lachen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Wayans van je achternaam?![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Wayans van je achternaam?
_____
Wollah, matig weer deze.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, geen kaaskop wat daar in aanmerking voor komt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
In dit topic is toch iedereen allochtoon?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
_____
Ja nogal discriminerend, ik houd niet eens van kaas.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Zou je Groningers scharen onder allochtonen?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja absoluut. Zeker met die aardbevingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou je Groningers scharen onder allochtonen?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ok dan denk ik dat het wel klopt ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja absoluut. Zeker met die aardbevingen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wel heel toevallig dit nieuws vandaag ...quote:Wibi Soerjadi heeft zijn landhuis in Zeist uit de verkoop gehaald, dat weet website Bekende Buren.
Het huis van Wibi heeft twee jaar te koop gestaan, maar in die tijd heeft er zich geen serieuze koper gemeld. Voor welke prijs de pianist zijn villa wilde verkopen, weet de website niet.
Bekende Buren weet wel dat het huis niet op eigen grond staat, maar wordt gepacht voor het bedrag van 50.000 euro per jaar. Wibi zou er een hypotheek van 4,5 miljoen euro op hebben rusten.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik heb normaal niet zoveel op de muziek van Kanye aan te merken maar dit is gewoon walgelijkquote:![]()
Al klinkt de tekst als hij het 'zingt' wel gelijk heel ghetto
_____
Maak er dan gelijk Triggerkaas van, vindt hij vast niet beledigend.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
Wel heel toevallig dit nieuws vandaag ...
[..]![]()
![]()
Beetje aangebrand wel.quote:But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Je bent terug!!!quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zojuist mijn hand verbrand bij koken.
#prutshuisvrouwOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik lees terug....maar volgende keer Spoorwijk niet vergetenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:37 schreef Viro het volgende:
[..]
We hebben schilderswijk, moerwijk, laakkwartier en duindorp. Als je 24 jaar in den haag woont ben je het gewend..
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Waarom kan ik niet een beetje meer zoals Shia zijn?![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zat ff terug te lezen, maar mijn geboortedorpje staat nog las ik.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Emmeloord?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zat ff terug te lezen, maar mijn geboortedorpje staat nog las ik.![]()
Daar zijn van die handschoenen voor. Of pannenlapjes.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:42 schreef Uccie het volgende:
Zojuist mijn hand verbrand bij koken.
#prutshuisvrouwBut while the earth sinks to its grave
Spatte kokend water over mijn handquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar zijn van die handschoenen voor. Of pannenlapjes..
Dorpje? Vergeleken met den Haag zeker.quote:But while the earth sinks to its grave
Vergeleken met de grote metropool Emmeloordquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dorpje? Vergeleken met den Haag zeker..
Straks krijgt Fokker het nog hoog in de bol.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vergeleken met de grote metropool Emmeloord.
But while the earth sinks to its grave
Dr snavelaar, heb je tips tegen brandblaren?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Straks krijgt Fokker het nog hoog in de bol.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Heb wel eens gehoord dat koelen zou helpen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dr snavelaar, heb je tips tegen brandblaren?But while the earth sinks to its grave
En daarna vet houden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat koelen zou helpen.![]()
In het frituurvet ja.quote:But while the earth sinks to its grave
Er ligt al een koelblok op in een washandje.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat koelen zou helpen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Moest je ook huilen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er ligt al een koelblok op in een washandje.![]()
Ik ga niet dood.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hoe erg is het? Hoe grote oppervlakte? En zijn het blaren of ook rode plekken?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er ligt al een koelblok op in een washandje.But while the earth sinks to its grave
Nee, wel bijna.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nee waren een paar spaten, wacht ff.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe erg is het? Hoe grote oppervlakte? En zijn het blaren of ook rode plekken?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik moest wel janken toen die hond in mijn hand had gebeten een tijdje terug. Toen stortte ik heel dramatisch jankend op de grond.But while the earth sinks to its grave
Knippen jullie je neushaar of trekken jullie ze er gewoon uit?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nou een beetje dramatisch voel ik e wel.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mehmet houdt daar gewoon zijn aansteker onder als ie klaar is met de tondeuse.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:34 schreef Mani89 het volgende:
Knippen jullie je neushaar of trekken jullie ze er gewoon uit?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: