Ga je nu over IS beginnen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:11 schreef Triggershot het volgende:
wacht wacht, ik heb een goede grap, wat is een gehumaniseerde kaaskop?
In brand gestoken/van de flat getyft/onthoofd? Zo doet jouw slag dat toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:11 schreef Triggershot het volgende:
Zo ben ik.quote:
Oeeeeh, bijna.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In brand gestoken/van de flat getyft/onthoofd? Zo doet jouw slag dat toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel het eens even met je stengel zonder dop.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:11 schreef Triggershot het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oeeeeh, bijna.Misschien kun jij een show beginnen met Elflettering op NPO 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noemen jullie het Koefnoen ofzo.
'Haha', echt humor heb je.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kun jij een show beginnen met Elflettering op NPO 1.
Noemen jullie het Koefnoen ofzo.
Haha, ja.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oeeeeh, bijna.Heet jij toevallig Wayans van je achternaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik schijn daar bij de redactie te zitten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:10 schreef LTVDK het volgende:
Het lijkt hier Joop.nl wel door vakkundig iedereen ongelijk te behandelen
je moest wel lachen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Wayans van je achternaam?
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Wayans van je achternaam?
Wollah, matig weer deze.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, geen kaaskop wat daar in aanmerking voor komt.
Ja nogal discriminerend, ik houd niet eens van kaas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |